Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (номенклатурна позиція ДК021-2015-71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) - Розробка Проекту зміни організації дорожнього руху на вул. Данилишина у м. Львові
Очікувана вартість
4 200,00 UAH
UA-2021-05-25-010133-b cccada94253341fd8e88ad9c5f7c0783
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Федірко

380322546604 lymarkatia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Галицька районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20847537
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36
Контактна особа: Катерина Федірко
380322546604
lymarkatia@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


ДК 021:2015 - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (номенклатурна позиція ДК021-2015-71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) - Розробка Проекту зміни організації дорожнього руху на вул. Данилишина у м. Львові - відповідно до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка Проекту зміни організації дорожнього руху на вул. Данилишина у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ференца Ліста,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

25 травня 2021 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Зубачик Роман Михайлович
#3155406395
Переможець 4 200,00
UAH
25 травня 2021 14:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 13:59
Додаткова_угода_121_2.pdf зміни до договору
31 травня 2021 13:59
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 14:18
Додаткова_угода_121_1.pdf зміни до договору
27 травня 2021 14:17
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 15:04
Договір_121.pdf укладений
25 травня 2021 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 121/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 121/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML