Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2020 13:32 |
Очікувана вартість: | 43 938 002,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 219 690,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 219690.01 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2020 17:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2020 17:31 |
Протокол 3816.pdf | |
23 вересня 2020 15:47 |
Протокол № 3156.pdf | |
23 вересня 2020 15:28 |
ТД_ реконструкція 111 редагов. 23.09..doc | |
23 вересня 2020 15:28 |
Додаток № 5 редагов 23.09..doc | |
23 вересня 2020 15:28 |
Додаток № 3 редагов. 23.09..doc | |
17 вересня 2020 14:48 |
Додаток № 1.doc | |
16 вересня 2020 16:24 |
Додаток № 6.doc | |
16 вересня 2020 16:23 |
Додаток № 4.doc | |
16 вересня 2020 16:23 |
Додаток № 2.doc |
01 жовтня 2020 17:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 жовтня 2020 17:31 |
Протокол 3816.pdf
|
||||||
23 вересня 2020 15:47 |
Протокол № 3156.pdf
|
||||||
23 вересня 2020 15:28 |
ТД_ реконструкція 111 редагов. 23.09..doc
|
||||||
23 вересня 2020 15:28 |
Додаток № 5 редагов 23.09..doc
|
||||||
23 вересня 2020 15:28 |
Додаток № 3 редагов. 23.09..doc
|
||||||
17 вересня 2020 14:48 |
Додаток № 1.doc
|
||||||
16 вересня 2020 16:24 |
Додаток № 6.doc
|
||||||
16 вересня 2020 16:23 |
Додаток № 4.doc
|
||||||
16 вересня 2020 16:23 |
Додаток № 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-26-000042 ● 480f304eb7444daf8b26710b3006e4cf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2020 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2020 № 298
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-09-16-003888-b 16.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику Державної аудиторської служби України Північний Офіс Держаудитслужби О. КАРАБАНОВУ Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-M-2020-10-26-000042 від 13.11.2020 р. щодо закупівлі Реконструкція стадіону та спортивних майданчиків у загальноосвітньому навчальному закладі № 111 на вулиці Здолбунівська, 7-б Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи», надаємо пояснення: 1. У відповідності до п.9 ч.2 ст.21 Закону України про публічні закупівлі, в оголошенні про проведення відкритих торгів на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України ProZorro та оголошенні в форматі PDF (що додається) зазначено Сума тендерного забезпечення - «219 690,01UAN» та Вид тендерного забезпечення – «Електронна гарантія», що чітко зазначено в оголошенні (рис.1) Рис.1 Оголошення про проведення відкритих торгів формується системою автоматично, за результатами внесення інформації в поля, які є обов’язковими для заповнення та виділені червоним кольором. У системі ProZorro при заповненні форми оголошення не реалізовано поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції». Відсутність можливості заповнення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції підтверджено скрін-шотами інтерфейсу офіційного майданчика електронної системи публічних закупівель України ProZorro - E-tender та копією оголошенні в форматі PDF (що додається). В свою чергу, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації в п.7 розділу І тендерної документації зазначило : 7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції та не готуються безпосередньо учасником, у разі викладення їх іноземною мовою, повинні бути перекладені українською мовою та засвідчені підписом перекладача. 2. ТОВ "СВП Мастер" надав лист-відгук до аналогічного договору, в якому міститься інформація про те, що Замовник не має претензій до виконання договору, виконано всі умови договору, будівництво проведено якісно та у зазначений строк, з урахуванням всіх вимог. Слід зазначити, що форми КБ2 та КБ3 формуються на підставі фактично виконаних робіт та можуть відрізнятись від запланованих у зв’язку з неможливістю абсолютно точного розрахунку запланованих необхідних робіт. На підтвердження фінансової спроможності учасником надано фінансову звітність в повному обсязі за 2019 та 2020 роки. 3.У відповідності до п.32 ст.1 Закону України про публічні закупівлі, тендерна пропозиція це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В свою чергу, згідно з п 4 ст. 41 закону «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі». Умови договору про закупівлю № 1267 від 04.11.2020р. не відрізняються від змісту тендерної пропозиції на закупівлю Реконструкція стадіону та спортивних майданчиків у загальноосвітньому навчальному закладі № 111 на вулиці Здолбунівська, 7-б Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи», в тому числі в частині ціни за одиницю товару, вартості робіт та обсягу робіт вцілому, що підтверджується розрахунковими кошторисними документами, які надано в складі тендерної пропозиції учасника та у складі договору як його невід’ємні додатки. Вартість та обсяги робіт, ціна вартості товарів (устаткування) зазначено в локальних кошторисах, що є первинними кошторисними документами, які визначають кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктах інженерно- транспортної інфраструктури і складаються на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації в даному випадку у відповідності з технічним завданням замовника. (п.2 Додатку № 3 до тендерної документації). В свою чергу, зведений кошторисний розрахунок це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складено на основі локальних кошторисів. В складі тендерної пропозиції, у відповідності до вимог Додатку №3 (Технічні вимоги) до тендерної документації, ТОВ "СВП Мастер" надав розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація розроблена в програмному комплексі АВК-5, скріплена печаткою та підписана організацією, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та витратами на технічний нагляд 1,5%, та з урахуванням витрат на авторський нагляд 1%); - Дефектний Акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів). Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі відповідно виділеним фінансуванням цільових коштів програми розвитку –спеціальний фонд на здійснення Плану заходів на 2019 – 2020 роки з реалізації Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року в цілому на об’єкт відповідно до кошторисних призначень на бюджетний рік, з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі. Відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який має обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. Тож ТОВ "СВП Мастер" згідно вимог замовника, визначених в Додатку №4: «Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації», надав тендерну пропозицію в якій включені всі витрати вартості робіт в тому числі витрати на проходження експертизи кошторисної документації , витрати на технічний нагляд 1,5% та витрати на авторський нагляд 1%. Обсяги робіт, та їх вартість в повній мірі відповідають тендерній пропозиції, що підтверджується розрахунковою кошторисною документацією у складі тендерної пропозиції та договорі. Управлінням освіти підписано договір про закупівлю № 1267 від 04.11.2020р. з ТОВ "СВП Мастер", умови якого не відрізняються від змісту тендерної пропозиції на закупівлю Реконструкція стадіону та спортивних майданчиків у загальноосвітньому навчальному закладі № 111 на вулиці Здолбунівська, 7-б Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»), на підставі договірної ціни - кошторису, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду, без урахування витрат на технічний нагляд, тому що витрати на технічний нагляд сплачуються Замовником та не можуть бути включені в договірну ціну, але є складовою вартості об’єкта в цілому (які зазначено в зведеному кошторисному розрахунку вартості капітального ремонту об’єкта). Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації , повідомляє що, процедуру відкритих торгів на закупівлю закупівлю Реконструкція стадіону та спортивних майданчиків у загальноосвітньому навчальному закладі № 111 на вулиці Здолбунівська, 7-б Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи», було проведено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2020-11-20 16:54:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (У оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СВП Мастер" #35100184 |
Переможець |
41 471 687,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2020 13:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 09:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2021 21:21
|
ДУ № 2 до договору № 1267.pdf | зміни до договору |
05 липня 2021 21:15
|
ДУ № 2 до договору № 1267.pdf | зміни до договору |
05 липня 2021 21:15
|
ДУ № 2 до договору № 1267 ч.2.pdf | зміни до договору |
05 липня 2021 21:11
|
ДУ № 2 до договору № 1267 ч.1.pdf | зміни до договору |
05 липня 2021 21:11
|
ДУ № 2 до договору № 1267 ч.5.pdf | зміни до договору |
05 липня 2021 21:11
|
ДУ № 2 до договору № 1267 ч.3.pdf | зміни до договору |
05 липня 2021 21:11
|
ДУ № 2 до договору № 1267 ч.4.pdf | зміни до договору |
05 липня 2021 21:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2021 14:30
|
ДУ № 1 до дог. № 1267.pdf | зміни до договору |
25 березня 2021 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2020 13:10
|
Договір № 1267 ч.1.pdf | укладений |
04 листопада 2020 13:08
|
Договір № 1267 ч.2.pdf | укладений |
04 листопада 2020 13:08
|
Договір № 1267 ч.4.pdf | укладений |
04 листопада 2020 13:08
|
Договір № 1267 ч.3.pdf | укладений |
04 листопада 2020 13:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Керуючись пунктом 3.5 Договору Сторони дійшли згоди пункт 3.6. Договору викласти в наступній редакції"3.6. Бюджетні зобов"язання Замовника за цим Договором виникають у межах наявних відповідних бюджетних призначень(асигнувань), встановлених кошторисом на затвердженний період(згідно ч.1ст.48 Бюджетного кодексу України) та корегуються шляхом укладання додаткових угод.У 2020 році бюлжетні зобов"язання становлять: 4 388 635,20 грн., відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2020 рік. У 2021 році бюджетні зобов"язання становлять: 4 875 469,20 грн. відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради № 101 від 28 січня 2021 року, з дня затвердження кошторисних призначень. 2.Пункт 14 Договору в частині місцезнаходження і банківських реквізитів Підрядника викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1267 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 3,5, 13,4 та 13,8 Договору Сторони дійшли згоди пункт 3.6. Договору викласти в наступній редакції" 3.6. Бюджетні зобов’язання Замовника за цим Договором виникають у межах наявних відповідних бюджетних призначень (асигнувань), встановлених кошторисом на затверджений період (згідно ч. 1 ст. 48 Бюджетного кодексу України) та коригуються шляхом укладання додаткових угод. Загальна вартість фактично виконаних робіт у 2020 році складає 4387521,60 грн у т.ч ПДВ 731253,60 грн. відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2020 рік. ( Додаток до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2019.р ( в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.05.2020р № 697). У 2021 році відповідно рішення Київської міської ради від 22.04.2021 № 573/614 "Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки бюджетні зобов’язання становлять 36086676,00 грн у т.ч. ПДВ 6014446,00 грн., з дня затвердження кошторисних призначень. |
Номер договору про закупівлю: | 1267 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |