Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з улаштування систем протипожежного захисту (Монтаж системи пожежної сигналізації та мовне оповіщення про пожежу з системою централізованого пожежного спостереження будівель Генічеської санаторної загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська область, місто Генічеськ, вулиця Гоголя, будинок 86
Очікувана вартість
624 248,00 UAH
UA-2021-11-02-007737-a cc8bede5533a43358d16d5f4546369cb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Чухно

+380553434042 buch_internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Генічеська санаторна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 22755992
Місцезнаходження: 75500, Україна , Херсонська обл., м. Генічеськ, вул.Гоголя, 86
Контактна особа: Вікторія Чухно
+380553434042
buch_internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2021 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 11 листопада 2021 11:06
Очікувана вартість: 624 248,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 242,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з улаштування систем протипожежного захисту (Монтаж системи пожежної сигналізації та мовне оповіщення про пожежу з системою централізованого пожежного спостереження будівель Генічеської санаторної загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська область, місто Генічеськ, вулиця Гоголя, будинок 86
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75500, Україна, Херсонська область, Генічеськ, вул.Гоголя, 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2021 13:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2021 13:11
Оголошення.docx
02 листопада 2021 13:11
Додаток__3.docx
02 листопада 2021 13:11
Додаток___2.doc
02 листопада 2021 13:11
Додаток___1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінація
Дата подання: 05 листопада 2021 17:43
Дата відповіді: 06 листопада 2021 13:15
В оголошенні зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ознайомившись з Вашим запитанням, Замовник не передбачає умов для внесення змін в цій частині
дискримінація
Дата подання: 05 листопада 2021 17:44
Дата відповіді: 06 листопада 2021 13:16
Доброго дня, в оголошенні встановлена вимога "надати копію гарантійного сертифікату на встановлену програму АВК", що є дискримінаційною по відношенню до учасників, так як на сьогоднішній день такі сертифікати не видаються, натомість видається ліцензія на програмний комплекс, в тому числі і на АВК! Вимагаємо не дискримінувати учасників, та відредагувати дану вимогу встановивши еквівалент документу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ознайомившись з Вашим запитанням, Замовник не передбачає умов для внесення змін в цій частині

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ 624 000,00
UAH з ПДВ
624 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2021 13:24
Електронний підпис
09 листопада 2021 13:23
Довідка про санкції.pdf
09 листопада 2021 13:23
Наказ про призначення.pdf
09 листопада 2021 13:23
Нові посвідчення.pdf
09 листопада 2021 13:23
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
09 листопада 2021 13:23
Будівельно-монтажні роботи.pdf
09 листопада 2021 13:23
Опис 01.10.2020.pdf
09 листопада 2021 13:23
Довідки - 2.pdf
09 листопада 2021 13:23
Наказ про Ліцензію.pdf
09 листопада 2021 13:23
Довідки.pdf
09 листопада 2021 13:23
Посвідчення ПТМ 2020.pdf
09 листопада 2021 13:23
До та понад 1000В.pdf
09 листопада 2021 13:23
Протокол ПТА.pdf
09 листопада 2021 13:23
Витяг з Єдиного податку.pdf
09 листопада 2021 13:23
Фінансова звітність.pdf
09 листопада 2021 13:23
Довідка ст.17.pdf
09 листопада 2021 13:23
Протоколи нові.pdf
09 листопада 2021 13:23
Не банкрут.pdf

Публічні документи

08 листопада 2021 15:36
Електронний підпис
08 листопада 2021 15:34
ДОВІДКА СУБПІДРЯДНИКИ.pdf
08 листопада 2021 15:34
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
08 листопада 2021 15:34
Наказ Тюлюпа.pdf
08 листопада 2021 15:34
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 листопада 2021 15:34
Електробезпека Яринич.pdf
08 листопада 2021 15:34
Диплом Яринич 2.pdf
08 листопада 2021 15:34
ГАРАНТ ЛИСТ СТРОКИ.pdf
08 листопада 2021 15:34
МЕДИЧНІ КНИЖКИ 1-ОМК.pdf
08 листопада 2021 15:34
Наказ Черняєв.pdf
08 листопада 2021 15:34
Витяг РПЄП П-ВІБ 2017 р..PDF
08 листопада 2021 15:34
АКТ ОБСТЕЖЕННЯ.pdf
08 листопада 2021 15:34
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
08 листопада 2021 15:34
Декларація.PDF
08 листопада 2021 15:34
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
08 листопада 2021 15:34
ПОСВІДЧЕННЯ ВИСОТА.pdf
08 листопада 2021 15:34
ДОВІДКА МТБ.pdf
08 листопада 2021 15:34
Електроінструмент Яринич.pdf
08 листопада 2021 15:34
ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ.pdf
08 листопада 2021 15:34
Наказ Яринич1.pdf
08 листопада 2021 15:34
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
08 листопада 2021 15:34
Статут.PDF
08 листопада 2021 15:34
Витяг ЄДР 04.10.21.pdf
08 листопада 2021 15:34
НАКАЗ БОНДАРЕНКО.PDF
08 листопада 2021 15:34
ПОСВІДЧЕННЯ НС.pdf
08 листопада 2021 15:34
Диплом Яринич 1.pdf
08 листопада 2021 15:34
ПОСВІДЧЕННЯ ПТМ.pdf
08 листопада 2021 15:34
Сертифікат ISO.PDF
08 листопада 2021 15:34
погодження з договором.pdf
08 листопада 2021 15:34
sert 13353.pdf
08 листопада 2021 15:34
Електроприлади.pdf
08 листопада 2021 15:34
Електробезпека Черняєв.pdf
08 листопада 2021 15:34
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ.pdf
08 листопада 2021 15:34
Диплом Тюлюпа А О.pdf
08 листопада 2021 15:34
Аналогічний договір ЗОШ 6.PDF
08 листопада 2021 15:34
Електробезпека Тюлюпа.PDF
08 листопада 2021 15:34
диплом Черняєв.pdf
08 листопада 2021 15:34
КОШТОРИС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ"

ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ"
#39345421
Відхилено 450 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2021 16:19
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
#35119881
Переможець 624 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2021 16:22

Документи

15 листопада 2021 16:19
Електронний підпис
15 листопада 2021 16:18
Протокол 160.PDF
15 листопада 2021 16:18
Протокол 161.PDF
15 листопада 2021 16:18
Протокол розгляду.PDF

Документи

15 листопада 2021 16:22
Електронний підпис
15 листопада 2021 16:21
Протокол 161.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2021 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
#35119881
624 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2021 16:22
Електронний підпис
15 листопада 2021 16:21
Протокол 161.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 10:45
Звіт про виконання договору ПП Пожсервіс-ВІБ.pdf укладений
18 січня 2022 10:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:10
Дод.уг.№1 до Дог. № 2 від 26.11.21р. ПП Пожсервіс-ВІБ .pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 09:50
Дод.уг.1 від 22.12.21 до Дог.№2 від 26.11.21 ПП Пожсервіс-ВІБ.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 09:49
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 10:13
ДОГОВІР 2 ПП Пожсервіс-ВІП.PDF укладений
26 листопада 2021 10:11

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2021 11:24
478 956,00 UAH UA928201720344281004102040908
Генічеська санаторна школа-інтернат
UA823524570000026002300566759
ПП "Пожежсервiс-ВIБ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі отриманої Довідки Управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації від 16.12.2021р. № 735, про зменшення лімітних призначень Генічеської санаторної школи-інтернат по КЕКВ 3132 на 161 171,00грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 145 044,00грн. Згідно Довідки Управління освіти і науки ХОДА від 16.12.21р. №735
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 478 956,00
UAH