Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Документ-сканер
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2020-09-25-002736-c cc859fc883274843b0466122fe5a02d0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Найденко Наталія Володимирівна

+380522377054 gu@kr.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 20632802
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул. Соборна, 7а
Контактна особа: Найденко Наталія Володимирівна
+380522377054
gu@kr.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 16:09
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерні пропозиції викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Документ-сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Соборна, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 10 робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 16:04
Тендерна документація документ-сканера (25.09.2020).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-25-002736-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 30 вересня 2020 11:52
Внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, згідно з Тендерною документацією Ви вимагаєте, що Учасник зобов’язаний підтвердити наявність сервісних центрів за місцем розташування Замовника в межах м. Кропивницький. Зазначена Вами вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінація Учасників. Виконати встановлену Вами вимогу зможуть лише ті Учасники, що мають сервісний центр у м. Кропивницький. Це вказує на навмисне обмеження кола Учасників. До того ж, якісне обслуговування обладнання, що закуповується, може бути здійснене у ОФІЦІЙНИХ сервісних центрах виробників такого обладнання, які можуть знаходитися не у м. Кропивницький. Вимога щодо наявності сервісного центру у м. Кропивницький ніяким чином не впливає на якість запропонованих Учасниками товарів. Для отримання необхідного сервісного обслуговування достатньо зазначити у Тендерній документації вимоги до умов такого обслуговування, а саме - строки обслуговування, плату за пересилання/доставку, заміну товару. Замість цього, Ви зазначили вимогу, що обмежила інших Учасників за територіальною ознакою. Враховуючи вищезазначене та з метою дотримання законодавства України, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та усунути вимогу щодо необхідності підтвердити наявність сервісних центрів за місцем розташування Замовника в межах м. Кропивницький.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 жовтня 2020 18:47
Вимога не підлягає задоволенню. Відповідь міститься в додатку (документи)

Документи

05 жовтня 2020 18:47
ВІдповідь на вимогу.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
11 жовтня 2020 16:09
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій