Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням) (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425)
The Passenger cars (NK 024:2019 - 35988 Motor-car first-aid)(Specialized sanitary transport of type С medical emergency with equipment)(According to the resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated May 22, 2019 № 425)
The Passenger cars (NK 024:2019 - 35988 Motor-car first-aid)(Specialized sanitary transport of type С medical emergency with equipment)(According to the resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated May 22, 2019 № 425)
Очікувана вартість
139 500 000,00 UAH
UA-2019-09-05-000409-c ● cc5a71480ea44c13b36669ddbfa9ac91
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КУ Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф |
Код ЄДРПОУ: | 20991240 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, вулиця Гаванна,1 |
Контактна особа: |
Краснощек Юлія Анатоліївна +380487349159 byhg_mk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | MI Odeskiy oblasniy tsentr ekstrenoi medichnoi dopomogi i meditsini katastrof |
National ID: | 20991240 |
Contact point: |
Krasnoshchek Yuliуa Anatoliyevna +380487349159 byhg_mk@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2019 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 15:02 |
Очікувана вартість: | 139 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 697 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2790000 UAH |
Publication date: | 05 вересня 2019 13:44 |
Enquiries until: | 28 вересня 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 04 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 жовтня 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 139 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 697 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 од
Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 13/1
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Specialized sanitary transport of type С medical emergency with equipment
CPV: 34110000-1
Період постачання:
по 29 лютого 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Моментом здійснення оплати за поставлений Товар вважається факт перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів. | Аванс | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2019 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2019 11:57 |
Перелiк змiн до проекту договору сантранспорт тип С.docx | |
01 жовтня 2019 11:57 |
Проект договору сантранспорт тип С змiни.docx | |
01 жовтня 2019 11:57 |
Перелiк змiн до ТД сантранспорт тип С.docx | |
01 жовтня 2019 11:57 |
ТД сантраспорт тип С змiни.docx | |
01 жовтня 2019 11:57 |
Проект договору сантранспорт тип С нова редакцiя.doc | |
01 жовтня 2019 11:57 |
ТД сантраспорт тип С нова редакцiя.docx |
01 жовтня 2019 12:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 жовтня 2019 11:57 |
Перелiк змiн до проекту договору сантранспорт тип С.docx
|
|||
01 жовтня 2019 11:57 |
Проект договору сантранспорт тип С змiни.docx
|
|||
01 жовтня 2019 11:57 |
Перелiк змiн до ТД сантранспорт тип С.docx
|
|||
01 жовтня 2019 11:57 |
ТД сантраспорт тип С змiни.docx
|
|||
01 жовтня 2019 11:57 |
Проект договору сантранспорт тип С нова редакцiя.doc
|
|||
01 жовтня 2019 11:57 |
ТД сантраспорт тип С нова редакцiя.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо надати розяснення
Дата подання: 16 вересня 2019 09:47
Дата відповіді: 19 вересня 2019 15:54
У зв’язку з великою кількістю запитань щодо медико-технічних вимог комплектації автомобілю просимо надати вичерпну відповідь з роз’ясненнями для подальшого подання тендерної пропозиції та можливості прийняти участь у закупівлі спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням (згідно постанови Кабінету міністрів України від 22 травня 2019 року № 425) DK 021: 2015 - 34110000-1 та надалі деталізувати вимоги, а саме: в п.3.6 медико-технічних вимог до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації виписано вимогу, що капнограф повинен бути сумісний з дихальною апаратурою автомобіля, просимо надати розяснення, яким чином участники можуть підтвердити вказану сумісність? Чи допускається Замовником – підтвердження у вигляді гарантійного листа від виробника спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, а саме: буде видалений п.3.7.2 медико-технічних вимог до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації.
Просимо надати розяснення
Дата подання: 16 вересня 2019 09:47
Дата відповіді: 19 вересня 2019 15:56
Таблиця 2 Додатку 2 Медико-технічні вимоги до устаткування тендерної документації (п.8.1 Сумка/рюкзак для укладки невідкладної допомоги) – не зрозуміло виписано вимогу, яка вводить оману учасників торгів, оскільки не зрозуміло, що треба поставити у складі автомобіля, сумку або рюкзак або сумку-рюкзак? Просимо надати роз’яснення.
Відповідь: Для повсякденного використання у роботі бригади ЕМД на автомобілях типу С бажано мати у комплекті саме медичну сумку але це не є обов’язковою вимогою.
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 26 вересня 2019 16:13
Дата відповіді: 30 вересня 2019 15:19
Шановний замовнику! Наше підприємство має намір прийняти участь у відкритих торгах, на закупівлю спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням.
Щодо пункту 5.2. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації
Пунктом 5.2. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до нош з нетканого матеріалу, які повинні бути стійкі до ультрафіолетового випромінювання.
Враховуючи те, що ноші не піддаються тривалому впливу ультрафіолетового випромінювання під час їх експлуатації та зберігання, тому вимога є необґрунтованою та недоцільною, та не впливає на якість товару.
У зв’язку з цим, просимо вимогу щодо стійкості до ультрафіолетового випромінювання видалити.
Щодо пункту 6.3. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації
Пунктом 6.3. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до ручного портативного приладу відсмоктування, який може бути в складі сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги з локальним світлом та елементами живлення.
У зв’язку з тим, що ручний портативний прилад відсмоктування розроблений для використання без елементів живлення, а також не потребує додаткового освітлення при використанні, вважаємо, що вимога щодо наявності локального світла та елементів живлення недоцільною та повинна бути видалена.
Щодо пункту 7.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації
Пунктом 7.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до термометра медичного безртутного, який може бути в складі сумки / рюкзака / набору / укладки для надання екстреної медичної допомоги або в складі монітору ручного для вимірювання АТ.
Вважаємо, що вимога щодо комплектування монітору для вимірювання АТ є такою, що порушує ДСТУ 7032:2009, оскільки в ДСТУ встановлено чіткий перелік обладнання, функції якого за необхідності можуть поєднуватися в одному приладі. В зазначений перелік не включено монітор для вимірювання АТ та термометр медичний.
Щодо пункту 8.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації
Пунктом 8.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги, серед який є вимога щодо наявності коліс з телескопічними ручками для транспортування. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та штучно обмежує конкуренцію, виходячи із того, що наявність коліс є непрактичним, оскільки колеса розраховані для переміщення виключно по рівній поверхні, використання сумки по ґрунтовій дорозі призведе до швидкого псування та швидкого їх зносу. Також колеса накопичуватимуть бруд, який разом з сумкою потраплятиме в салон автомобіля, що створить епідеміологічну несприятливе середовище. Саме тому, ми вбачаємо у встановлені такої вимоги навмисне обмеження конкуренції на погіршення експлуатаційних характеристик АШМД в цілому.
У зв’язку з цим, просимо видалити вимогу «дозволяється наявність коліс з телескопічними ручками для транспортування».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В пункті 5.2. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації Пунктом 5.2. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до нош з нетканого матеріалу, які повинні бути стійкі до ультрафіолетового випромінювання буде видалений.
У пункті 6.3. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації Пунктом 6.3. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації буде змінено і викладено у наступній редакції 6.3. Може бути в складі сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги.
В пункті 7.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації буде змінено і викладено у наступній редакції 7.1. Може бути в складі сумки / рюкзака / набору / укладки для надання екстреної медичної допомоги.
Пунктом 8.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги, щодо наявності коліс та телескопічними ручок для транспортування є не обов’язковою вимогою.
У пункті 6.3. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації Пунктом 6.3. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації буде змінено і викладено у наступній редакції 6.3. Може бути в складі сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги.
В пункті 7.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації буде змінено і викладено у наступній редакції 7.1. Може бути в складі сумки / рюкзака / набору / укладки для надання екстреної медичної допомоги.
Пунктом 8.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги, щодо наявності коліс та телескопічними ручок для транспортування є не обов’язковою вимогою.
Щодо пункту 8.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації
Дата подання: 27 вересня 2019 09:56
Дата відповіді: 30 вересня 2019 15:20
Пунктом 8.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги, зокрема, щодо того, що сумка повинна бути виготовлена з міцного, водонепроникного композитного матеріалу Cordura щільністю 600 або аналог.
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас, як учасника, що має намір запропонувати сумку виготовлену з полівінілхлориду (ПВХ), який також є міцним та водонепроникним та повністю задовільнить потреби Замовника для надійної, довгострокової експлуатації сумки.
У зв’язку з цим, просимо внести зміни та викласти пп. 3 п. 8.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації: «3. Сумка повинна бути виготовлена з міцного, водонепроникного композитного матеріалу Cordura щільністю 600, ПВХ або аналог.».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки підпунктом 3 пункту 8.1 розділу 8 Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації передбачене надання аналогу щодо матеріалу, з якого має бути виготовлена сумка/рюкзак для укладки невідкладної допомоги зміни до ТД не вносяться.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-05-000409-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 09 вересня 2019 13:01
ЩОДО ГАРАНТІЇ НА БАЗОВІ АВТОМОБІЛІ
ЩОДО ГАРАНТІЇ НА БАЗОВІ АВТОМОБІЛІ
Предметом даних торгів є спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням (далі – Товар). Разом з цим, пунктом 2 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання сканкопії оригіналів гарантійних листів від офіційного представника в Україні виробника базових автомобілів (імпортера, дистриб’ютора), про те, що виробник надає гарантію на кожен базовий автомобіль, зазначений у п.1, котру заявляє Учасник а саме: гарантія надається не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або 400 000 км пробігу на двигун та пов’язані агрегати (двигун, трансмісія, електромеханічні елементи крім елементів перелічених в пункті 2.3.1. проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації), залежно від того, що настане раніше. Також загальна гарантія надається не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або 250 000 км пробігу на автомобіль, окрім елементів перелічених в пункті 2.3.1. проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації), залежно від того, що настане раніше.
Вважаємо, що вказана вимога є неправомірною та такою, що суперечить умовам, викладеним в проекті Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації), виходячи із наступного.
Пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога: «Гарантія надається не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або 400 000 км пробігу на двигун та пов’язані агрегати (двигун, трансмісія, електромеханічні елементи крім елементів перелічених в пункті 6.1.), залежно від того, що настане раніше. Також загальна гарантія надається не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або 250 000 км пробігу на автомобіль, крім елементів перелічених в пункті 6.1., залежно від того, що настане раніше, та не менше, ніж 24 (двадцять чотири) місяці на медичне устаткування (за винятком розхідних матеріалів), починаючи з дати підписання Сторонами видаткової накладної та Акту приймання-передачі такого автомобіля. Проводити сервісне обслуговування необхідно впродовж дії гарантійного зобов'язання на спеціалізованих сервісах, вказаних учасником, що знаходиться на території Одеської області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі. (Про безумовне виконання вказаним вимог учасника в складі тендерної пропозиції надаються гарантійні листи).
Постачальник має дотримуватись всіх вимог Договорів про гарантійні зобов’язання.».
Крім того, проект Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації) передбачає, що виконання гарантійних зобов’язань покладено на Постачальника, який відповідно до пункту 2.3. проекту Договору поставки надає гарантію, яка повинна складати не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або не менше 400 000 км пробігу на двигун та пов’язані агрегати (двигун, трансмісія, електромеханічні елементи крім елементів перелічених в пункті 2.3.1.), залежно від того, що настане раніше. Також загальна гарантія надається на не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або не менше ніж 250 000 км пробігу на автомобіль, окрім елементів перелічених в пункті 2.3.1., залежно від того, що настане раніше, та на не менше ніж 24 (двадцять чотири) місяці на медичне обладнання (за винятком розхідних матеріалів), починаючи з дати підписання Сторонами видаткової накладної та Акту приймання-передачі такого автомобіля.
Також, проектом Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації) відповідно до пунктів 7.1.-7.6. проекту Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації) передбачена відповідальність, яка покладається виключно на Постачальника, зокрема, за порушення умов щодо якості Товару, прострочення усунення недоліків Товару.
Виходячи із зазначеного, гарантійні зобов’язання за поставлений Товар та відповідальність за їх невиконання згідно з проектом Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації) покладаються виключно на Постачальника, а тому, вважаємо, що гарантійного листа від Учасника про гарантію, що надається на запропоновані автомобілі, вимога про надання якого встановлена пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації та яка кореспондується з пунктом 2.3. проекту Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації), достатньо для підтвердження гарантійних зобов’язань при поданні Учасником його тендерної пропозиції.
Крім того, такий гарантійний лист не може надаватися офіційним представником в Україні виробника базових автомобілів (імпортером, дистриб’ютором), ще також тому, що офіційний представник в Україні виробника базових автомобілів (імпортер, дистриб’ютор) не буде стороною договору поставки та не буде нести зобов’язання по договору поставки, зокрема щодо гарантійних зобов’язань, а отже будь-які гарантійні листи від офіційного представника в Україні виробника базових автомобілів (імпортера, дистриб’ютора), про те, що виробник надає гарантію на кожен базовий автомобіль, при підписанні договору поставки втратять юридичну силу, оскільки ці зобов’язання за договором поставки покладаються на Постачальника, яким буде Учасник-переможець.
Отже, враховуючи зазначене, офіційний представник в Україні виробника базових автомобілів (імпортер, дистриб’ютор) не може підтверджувати (гарантувати) такі гарантійні зобов’язання листами, надання яких передбачено пунктом 2 Додатку 3 до тендерної документації, оскільки це суперечить умовам проекту Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації), так як гарантійні зобов’язання за умовами договору поставки несе виключно Постачальник.
У зв’язку з цим та з метою усунення Замовником неправомірних умов, встановлених в тендерній документації, просимо виключити пункт 2 із Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Предметом даних торгів є спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням (далі – Товар). Разом з цим, пунктом 2 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання сканкопії оригіналів гарантійних листів від офіційного представника в Україні виробника базових автомобілів (імпортера, дистриб’ютора), про те, що виробник надає гарантію на кожен базовий автомобіль, зазначений у п.1, котру заявляє Учасник а саме: гарантія надається не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або 400 000 км пробігу на двигун та пов’язані агрегати (двигун, трансмісія, електромеханічні елементи крім елементів перелічених в пункті 2.3.1. проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації), залежно від того, що настане раніше. Також загальна гарантія надається не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або 250 000 км пробігу на автомобіль, окрім елементів перелічених в пункті 2.3.1. проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації), залежно від того, що настане раніше.
Вважаємо, що вказана вимога є неправомірною та такою, що суперечить умовам, викладеним в проекті Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації), виходячи із наступного.
Пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога: «Гарантія надається не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або 400 000 км пробігу на двигун та пов’язані агрегати (двигун, трансмісія, електромеханічні елементи крім елементів перелічених в пункті 6.1.), залежно від того, що настане раніше. Також загальна гарантія надається не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або 250 000 км пробігу на автомобіль, крім елементів перелічених в пункті 6.1., залежно від того, що настане раніше, та не менше, ніж 24 (двадцять чотири) місяці на медичне устаткування (за винятком розхідних матеріалів), починаючи з дати підписання Сторонами видаткової накладної та Акту приймання-передачі такого автомобіля. Проводити сервісне обслуговування необхідно впродовж дії гарантійного зобов'язання на спеціалізованих сервісах, вказаних учасником, що знаходиться на території Одеської області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі. (Про безумовне виконання вказаним вимог учасника в складі тендерної пропозиції надаються гарантійні листи).
Постачальник має дотримуватись всіх вимог Договорів про гарантійні зобов’язання.».
Крім того, проект Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації) передбачає, що виконання гарантійних зобов’язань покладено на Постачальника, який відповідно до пункту 2.3. проекту Договору поставки надає гарантію, яка повинна складати не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або не менше 400 000 км пробігу на двигун та пов’язані агрегати (двигун, трансмісія, електромеханічні елементи крім елементів перелічених в пункті 2.3.1.), залежно від того, що настане раніше. Також загальна гарантія надається на не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або не менше ніж 250 000 км пробігу на автомобіль, окрім елементів перелічених в пункті 2.3.1., залежно від того, що настане раніше, та на не менше ніж 24 (двадцять чотири) місяці на медичне обладнання (за винятком розхідних матеріалів), починаючи з дати підписання Сторонами видаткової накладної та Акту приймання-передачі такого автомобіля.
Також, проектом Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації) відповідно до пунктів 7.1.-7.6. проекту Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації) передбачена відповідальність, яка покладається виключно на Постачальника, зокрема, за порушення умов щодо якості Товару, прострочення усунення недоліків Товару.
Виходячи із зазначеного, гарантійні зобов’язання за поставлений Товар та відповідальність за їх невиконання згідно з проектом Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації) покладаються виключно на Постачальника, а тому, вважаємо, що гарантійного листа від Учасника про гарантію, що надається на запропоновані автомобілі, вимога про надання якого встановлена пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації та яка кореспондується з пунктом 2.3. проекту Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації), достатньо для підтвердження гарантійних зобов’язань при поданні Учасником його тендерної пропозиції.
Крім того, такий гарантійний лист не може надаватися офіційним представником в Україні виробника базових автомобілів (імпортером, дистриб’ютором), ще також тому, що офіційний представник в Україні виробника базових автомобілів (імпортер, дистриб’ютор) не буде стороною договору поставки та не буде нести зобов’язання по договору поставки, зокрема щодо гарантійних зобов’язань, а отже будь-які гарантійні листи від офіційного представника в Україні виробника базових автомобілів (імпортера, дистриб’ютора), про те, що виробник надає гарантію на кожен базовий автомобіль, при підписанні договору поставки втратять юридичну силу, оскільки ці зобов’язання за договором поставки покладаються на Постачальника, яким буде Учасник-переможець.
Отже, враховуючи зазначене, офіційний представник в Україні виробника базових автомобілів (імпортер, дистриб’ютор) не може підтверджувати (гарантувати) такі гарантійні зобов’язання листами, надання яких передбачено пунктом 2 Додатку 3 до тендерної документації, оскільки це суперечить умовам проекту Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації), так як гарантійні зобов’язання за умовами договору поставки несе виключно Постачальник.
У зв’язку з цим та з метою усунення Замовником неправомірних умов, встановлених в тендерній документації, просимо виключити пункт 2 із Додатку 3 до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2019 15:29
Вашу вимогу враховано. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-000409-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 11 вересня 2019 11:04
ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ
ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ
Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме наявність документального підтвердження можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських сервісних центрах, які знаходяться на території Одеської області. Також, пунктом 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, та пунктом 4.1 пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських сервісних центрах, які знаходяться на території Одеської області впродовж строку дії гарантійних зобов’язань. Також, дана вимога Замовника кореспондується з вимогами встановленими пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації та пунктом 2.3. Проекту договору, викладеному у Додатку 4 до тендерної документації, згідно з якими проводити сервісне обслуговування необхідно впродовж дії гарантійного зобов'язання на спеціалізованих сервісах, вказаних учасником, що знаходиться на території Одеської області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі.
Слід зазначити, що Замовником сформульовано дану вимогу в множині, що передбачає підтвердження можливості забезпечення сервісного обслуговування в двох або більше центрах з сервісного обслуговування на території Одеської області, що дискримінує нас, як Учасника, виходячи із наступного.
Ми, як виробник автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги, маємо можливість забезпечити сервісне та гарантійне обслуговування запропонованих автомобілів але на одному центрі з сервісного обслуговування, що знаходиться на території Одеської області, який авторизований офіційним імпортером шасі, та має право на гарантійне та сервісне обслуговування запропонованих автомобілів. Крім того, підписуючи проект договору та надаючи його у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, ми погоджуємося забезпечити гарантійний ремонт Товару, в повному обсязі, протягом встановленого гарантійного строку, тим самим берем на себе зобов’язання щодо проведення сервісного обслуговування впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованому сервісному центрі, що знаходиться на території Одеської області.
У зв’язку з цим, вважаємо, що дана кваліфікаційна умова є дискримінаційною по відношенню до нас, як потенційного Учасника, який може забезпечити сервісне обслуговування запропонованого Товару, в повному обсязі, на одному центрі з сервісного обслуговування на території Одеської області.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З метою усунення вказаної дискримінаційної вимоги, просимо внести до тендерної документації відповідні зміни, встановивши по тексту тендерної документації вимогу щодо документального підтвердження Учасником можливості забезпечити сервісне обслуговування запропонованих автомобілів не менше ніж в одному власному або партнерському центрі, який знаходиться на території Одеської області.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме наявність документального підтвердження можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських сервісних центрах, які знаходяться на території Одеської області. Також, пунктом 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, та пунктом 4.1 пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських сервісних центрах, які знаходяться на території Одеської області впродовж строку дії гарантійних зобов’язань. Також, дана вимога Замовника кореспондується з вимогами встановленими пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації та пунктом 2.3. Проекту договору, викладеному у Додатку 4 до тендерної документації, згідно з якими проводити сервісне обслуговування необхідно впродовж дії гарантійного зобов'язання на спеціалізованих сервісах, вказаних учасником, що знаходиться на території Одеської області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі.
Слід зазначити, що Замовником сформульовано дану вимогу в множині, що передбачає підтвердження можливості забезпечення сервісного обслуговування в двох або більше центрах з сервісного обслуговування на території Одеської області, що дискримінує нас, як Учасника, виходячи із наступного.
Ми, як виробник автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги, маємо можливість забезпечити сервісне та гарантійне обслуговування запропонованих автомобілів але на одному центрі з сервісного обслуговування, що знаходиться на території Одеської області, який авторизований офіційним імпортером шасі, та має право на гарантійне та сервісне обслуговування запропонованих автомобілів. Крім того, підписуючи проект договору та надаючи його у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, ми погоджуємося забезпечити гарантійний ремонт Товару, в повному обсязі, протягом встановленого гарантійного строку, тим самим берем на себе зобов’язання щодо проведення сервісного обслуговування впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованому сервісному центрі, що знаходиться на території Одеської області.
У зв’язку з цим, вважаємо, що дана кваліфікаційна умова є дискримінаційною по відношенню до нас, як потенційного Учасника, який може забезпечити сервісне обслуговування запропонованого Товару, в повному обсязі, на одному центрі з сервісного обслуговування на території Одеської області.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З метою усунення вказаної дискримінаційної вимоги, просимо внести до тендерної документації відповідні зміни, встановивши по тексту тендерної документації вимогу щодо документального підтвердження Учасником можливості забезпечити сервісне обслуговування запропонованих автомобілів не менше ніж в одному власному або партнерському центрі, який знаходиться на території Одеської області.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 вересня 2019 17:13
Вашу вимогу враховано. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-000409-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 16 вересня 2019 09:44
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановний замовнику! Наше підприємство має намір взяти участь у відкритих торгах, що проводяться КУ Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф (надалі – Замовник) щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням) (згідно постанови Кабінету міністрів України від 22 травня 2019 року № 425) DK 021: 2015 - 34110000-1 .
Детально вивчивши тендерну документацію та всі додатки до неї, нами було виявлено, що Замовником встановлено дискримінаційні умови щодо товару, який є предметом закупівлі, та обмежено конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі. Так, окремі пункти медико-технічних вимог до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації, необґрунтовано встановлюють вимоги, що унеможливлюють подання пропозиції нашим підприємством: Таблиця 2 Додатку 2 Медико-технічні вимоги до устаткування тендерної документації (п.1.2 Приймальний пристрій для нош) Встановлена замовником вимога: п.п. 2 Переміщення (повздовжнє, поперечне, вертикальне відповідно ДСТУ 7032:2009). Дана вимога не відповідає ДСТУ 7032:2009, а саме ДСТУ встановлює, що для спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням не вимагається вертикальне переміщення приймального пристрою для нош, а допускється можливість лише для транспорту типу С, так відповідно до Зміна №3 ДСТУ 7032:2009 встановлено: «- для автомобілів швидкої медичної допомоги типу С (з установленими та завантаженими ношами на приймальному пристрої) допускається можливість регулювання поверхні приймального пристрою по висоті від мінімуму до максимуму (4.5.2.3) з надійним фіксуванням установленого положення»;
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників. Згідно з п. 3 статті 5 зазначеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так відповідно Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме: викласти пп.2 п.1.2 Таблиці 2 – Медико-технічні вимоги до устаткування у наступній редакції: «Переміщення (повздовжнє, поперечне, відповідно ДСТУ 7032:2009)».
Розгорнути
Згорнути
Детально вивчивши тендерну документацію та всі додатки до неї, нами було виявлено, що Замовником встановлено дискримінаційні умови щодо товару, який є предметом закупівлі, та обмежено конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі. Так, окремі пункти медико-технічних вимог до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації, необґрунтовано встановлюють вимоги, що унеможливлюють подання пропозиції нашим підприємством: Таблиця 2 Додатку 2 Медико-технічні вимоги до устаткування тендерної документації (п.1.2 Приймальний пристрій для нош) Встановлена замовником вимога: п.п. 2 Переміщення (повздовжнє, поперечне, вертикальне відповідно ДСТУ 7032:2009). Дана вимога не відповідає ДСТУ 7032:2009, а саме ДСТУ встановлює, що для спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням не вимагається вертикальне переміщення приймального пристрою для нош, а допускється можливість лише для транспорту типу С, так відповідно до Зміна №3 ДСТУ 7032:2009 встановлено: «- для автомобілів швидкої медичної допомоги типу С (з установленими та завантаженими ношами на приймальному пристрої) допускається можливість регулювання поверхні приймального пристрою по висоті від мінімуму до максимуму (4.5.2.3) з надійним фіксуванням установленого положення»;
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників. Згідно з п. 3 статті 5 зазначеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так відповідно Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме: викласти пп.2 п.1.2 Таблиці 2 – Медико-технічні вимоги до устаткування у наступній редакції: «Переміщення (повздовжнє, поперечне, відповідно ДСТУ 7032:2009)».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 вересня 2019 15:48
Вашу вимогу відхилено. Відповідно до ДСТУ 7032:2009 автомобілів швидкої медичної допомоги типу С мають вертикальне переміщення приймального пристрою для нош.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-000409-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 16 вересня 2019 09:46
Щодо усенення дискримінаційних вимог
Таблиця 2 Додатку 2 Медико-технічні вимоги до устаткування тендерної документації (п.3.2 Пульсоксиметр портативний з елементами живлення) Встановлена замовником вимога: Призначений для постійного моніторингу сатурації (SpO2) та частоти серцевих скорочень (ЧСС) у дорослих, дітей та новонароджених. Повинен комплектуватися багаторазовим датчиком, захисним чохлом та комплектом елементів живлення. Дата вимога є дискримінаційною, та такою, що не відповідає ДСТУ 7032:2009. Дана вимога не відповідає ДСТУ 7032:2009, оскільки ДСТУ 7032:2009 не передбачає комплектацію спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням пульсоксиметрами з можливістю використання для новонароджених. Крім того даний тип спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги не передбачає транспортування новонароджених, для транспортування новонароджених призначено та пристосовано інший тип спеціалізованого санітарного транспорту. Згідно з ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, конкретні показники. Забороняється обмеження конкуренції, порушення принципів недискримінації інших учасників. Вимагається максимальна економії та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням. Так відповідно Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме: викласти п.3.2 Таблиці 2 – Медико-технічні вимоги до устаткування у наступній редакції: Призначений для постійного моніторингу сатурації (SpO2) та частоти серцевих скорочень (ЧСС) у дорослих, та дітей. Повинен комплектуватися багаторазовим датчиком, захисним чохлом та комплектом елементів живлення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 вересня 2019 15:49
Для дотримання та виконання вимог нового клінічного протоколу, затвердженого наказом МОЗ України від 05.06.2019 № 1269 «Про затвердження та впровадження медико-технологічних документів зі стандартизації екстреної медичної допомоги», але враховуючи особливості Одеської області, а саме протяжність та віддаленість населених пунктів від лікувальних закладів, постійний моніторинг сатурації (SpO2) та частоти серцевих скорочень (ЧСС) у новонароджених є вкрай необхідна під час надання екстреної медичної допомоги в процесі транспортування автомобілем ЕМД.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-000409-c.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 16 вересня 2019 09:49
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до Додатку 2 Медико-технічні вимоги до устаткування тендерної документації (п.5 Двигун) Встановлена замовником вимога: Наявність передпускового підігрівача охолоджуючої рідини двигуна, який працює від мережі 220В з примусовим циркулюванням охолоджуючої рідини при незаведеному двигуні (п. 4.3.1.5 ДСТУ 7032:2009). Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників. Згідно з п. 3 статті 5 зазначеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так відповідно до п. 4.3.1.5 ДСТУ 7032:2009 на який Ви посилаєтесь, встановлено наступне: «Щоб полегшити запуск двигуна за мінусових температур повітря довкілля, на прохання споживача, автомобілі швидкої медичної допомоги можна обладнати передпусковим підігрівачем». Тим самим ДСТУ не встановлює, що передпусковий підігрівач охолоджуючої рідини двигуна повинен бути з живленням 220В, ми вітчизняний виробник АШМД хочемо прийняти участь в торгах і можемо поставити у складі спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням - передпусковий підігрівач охолоджуючої рідини двигуна повинен бути з живленням 12В, що є більш функціональним, під час очікування може працювати незалежно від двигуна і володіє подвійною перевагою: попередній підігрів салону автомобіля і двигуна. Дані опалювачі вбудовуються в контур водяного охолодження двигуна. Отримана теплова енергія передається на власний теплообмінник автомобіля і поступово у вигляді теплого повітря надходить в салон автомобіля через наявні повітряні канали. Залишкове тепло охолоджуючої рідини використовується для підігріву двигуна. А в літній період обігрівач можна легко перетворити в автономну систему вентиляції. Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме: - викласти вимогу в наступній редакції: Наявність передпускового підігрівача охолоджуючої рідини двигуна, який працює від мережі 220В або від 12В з примусовим циркулюванням охолоджуючої рідини при незаведеному двигуні (п. 4.3.1.5 ДСТУ 7032:2009).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 вересня 2019 15:51
Вимога відхиляється замовником оскільки останній вважає за доцільним мати у автомобілі екстреної медичної допомоги передпусковий підігрівач охолоджуючої рідини двигуна від зовнішнього живленням 220В з примусовим циркулюванням при незаведеному двигуні, задля запобігання розрядженню акумуляторної батареї автомобіля ЕМД при тривалій стоянці у зимовий період.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-000409-c.b6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "РОКМЕД", Код ЄДРПОУ:41488340
Дата подання: 24 вересня 2019 16:57
Вимога
Шановний замовнику!
Наше підприємство має намір взяти участь у відкритих торгах, що проводяться Вами, ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-05-000409-c.
Детально вивчивши тендерну документацію та всі додатки до неї, нами було виявлено, що Замовником встановлено вимогу до комплектуючих автомобілів - основних нош (каталки), яка може мати неоднозначне трактування, а саме: «Наявність телескопічних висувних ручок/конструкція забезпечує безпечний підйом нош» (Таблиця 3 Додатку 2, п.4 вимог до Основних нош (каталки).
З формулювання цієї вимоги не зрозуміло, чи тільки виключно наявністю телескопічних ручок може бути забезпечений безпечний підйом нош (бо в такому випадку даний пункт також містить ознаки обмеження конкуренції), чи знак «/» слід трактувати як «або», та конструкція може у інший спосіб забезпечувати безпечний підйом нош, не маючи телескопічних ручок. Зауважуємо, що Національний стандарт України ДСТУ 7032:2009 «Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устаткування» не містить жодної згадки про обов’язкову наявність телескопічних ручок у основних нош (каталки).
Можливе неоднозначне трактування та некоректне, на наш погляд, формулювання технічних вимог до предмету закупівлі, залишає можливість до зловживань суб’єктами закупівлі.
Також, у п. 1 Вимог до Основних нош (каталки) зазначено: «Каркас виконаний з міцного та лег-кого легкосплавного металу, який не піддається окисленню та стійкий до корозії». Однак, легкосплавні метали є м’якими за своїми фізичними властивостями, та доцільність їх застосування (або обмеження пропозицій такою вимогою) при виготовленні каталок, що мають бути надійними та стійкими, підлягає сумніву. На ринку представлені товари, виготовлені з інших матеріалів (металів), які є легкими, та у той же час міцними та надійними.
Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме:
1. викласти вимогу № 1 до Основних нош (каталки) у таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації (Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі) та таблиці 3 Додатку 4 до тендерної документації (Проект договору) в наступній редакції: «Каркас виконаний з міцного та легкого матеріалу, який не піддається окисленню, та стійкий до корозії»;
2. для уникнення непорозумінь та двозначного трактування вимог, викласти вимогу № 4 до Основних нош (каталки) у таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації (Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі) та таблиці 3 Додатку 4 до тендерної документації (Проект договору) в наступній редакції: «Конструкція повинна забезпечувати безпечний підйом нош»; або надати чітке та однозначне пояснення, що знак «/» слід трактувати як «або», та конструкція може у інший спосіб забезпечувати безпечний підйом нош, не маючи телескопічних ручок.
Розгорнути
Згорнути
Наше підприємство має намір взяти участь у відкритих торгах, що проводяться Вами, ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-05-000409-c.
Детально вивчивши тендерну документацію та всі додатки до неї, нами було виявлено, що Замовником встановлено вимогу до комплектуючих автомобілів - основних нош (каталки), яка може мати неоднозначне трактування, а саме: «Наявність телескопічних висувних ручок/конструкція забезпечує безпечний підйом нош» (Таблиця 3 Додатку 2, п.4 вимог до Основних нош (каталки).
З формулювання цієї вимоги не зрозуміло, чи тільки виключно наявністю телескопічних ручок може бути забезпечений безпечний підйом нош (бо в такому випадку даний пункт також містить ознаки обмеження конкуренції), чи знак «/» слід трактувати як «або», та конструкція може у інший спосіб забезпечувати безпечний підйом нош, не маючи телескопічних ручок. Зауважуємо, що Національний стандарт України ДСТУ 7032:2009 «Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устаткування» не містить жодної згадки про обов’язкову наявність телескопічних ручок у основних нош (каталки).
Можливе неоднозначне трактування та некоректне, на наш погляд, формулювання технічних вимог до предмету закупівлі, залишає можливість до зловживань суб’єктами закупівлі.
Також, у п. 1 Вимог до Основних нош (каталки) зазначено: «Каркас виконаний з міцного та лег-кого легкосплавного металу, який не піддається окисленню та стійкий до корозії». Однак, легкосплавні метали є м’якими за своїми фізичними властивостями, та доцільність їх застосування (або обмеження пропозицій такою вимогою) при виготовленні каталок, що мають бути надійними та стійкими, підлягає сумніву. На ринку представлені товари, виготовлені з інших матеріалів (металів), які є легкими, та у той же час міцними та надійними.
Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме:
1. викласти вимогу № 1 до Основних нош (каталки) у таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації (Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі) та таблиці 3 Додатку 4 до тендерної документації (Проект договору) в наступній редакції: «Каркас виконаний з міцного та легкого матеріалу, який не піддається окисленню, та стійкий до корозії»;
2. для уникнення непорозумінь та двозначного трактування вимог, викласти вимогу № 4 до Основних нош (каталки) у таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації (Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі) та таблиці 3 Додатку 4 до тендерної документації (Проект договору) в наступній редакції: «Конструкція повинна забезпечувати безпечний підйом нош»; або надати чітке та однозначне пояснення, що знак «/» слід трактувати як «або», та конструкція може у інший спосіб забезпечувати безпечний підйом нош, не маючи телескопічних ручок.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 вересня 2019 17:10
У Додатку 2 до ТД визначено вимоги до основних нош/каталки. Вимога щодо наявності висувних телескопічних рукояток попереду та ззаду, з щонайменше трьома фіксованими положеннями є важливою для безпечної праці бригади швидкої допомоги які в більшості випадків складаються із співробітників жіночого полу, надає можливість рівномірно перерозподілити навантаження на м’язи ніг під час підняття нош з пацієнтом на «ноги» та мінімізує ризики пошкодження хребта працівників бригади. Параметр максимального навантаження нош/каталки суттєво впливає на міцність, надійність та тривалість експлуатації виробу, що є суттєвим для роботи бригади швидкої допомоги, в умовах цілодобової експлуатації автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги. Зазначена вимога не суперечить та не порушує вимоги ДСТУ 7032:2009 та EN1865, оскільки є меншою за максимально допустимі межі встановлені зазначеними стандартами. Окрім того, EN1865 містить норму що вага каталки має бути якомога меншою також слід зазначити, що велика вага обладнання створює додаткове навантаження на медичний персонал та негативно впливає на швидкість роботи бригади в цілому.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-05-000409-c.b7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 01 листопада 2019 21:34
Дата подання: 01 листопада 2019 21:34
Скарга на рішення тендерного комітету
На рішення тендерного комітету відповідно до ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 листопада 2019 21:56
рішення від 06.11.2019 № 16073 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 21:56
Інформація про перенесення розгляду скарг від 01.11.2019 № UA-2019-09-05-000370-c.b8 та від 01.11.2019 UA-2019-09-05-000409-c.b7.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2019 19:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2019 № 16674.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 17:42
рішення від 14.11.2019 № 16674 .pdf
Дата публікації: 19 листопада 2019 22:47
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 жовтня 2019
Найменування: | КУ Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф |
Код ЄДРПОУ: | 20991240 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, вулиця Гаванна,1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ДУАЦ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» |
128 252 340,00
UAH з ПДВ
|
128 252 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС |
134 776 665,00
UAH з ПДВ
|
134 776 665,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» #38183310 |
Переможець |
128 252 340,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 17:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 16:12
|
ДУ 2 до договору 111 3210.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 15:29
|
ДУ 1 до договору 111 3210.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 17:19
|
Протокол (звіт авто тип С).pdf | зміни до договору |
16 грудня 2019 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 17:38
|
Договір 111 3210.pdf | укладений |
10 грудня 2019 17:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в Звіті про результати проведення процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 111/3210 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін та доповненнь до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 111/3210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 111/3210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |