Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
7 120,00 UAH
UA-2020-02-06-001632-a ● cc46572aba89486485d2fe191df4b8da
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лівобережного району м. Маріуполя Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 37233480 |
Місцезнаходження: | 87541, Україна , Донецька обл., Маріуполь, бульвар Меотиди 20-А |
Контактна особа: |
Грищук Надія Валеріївна 380687819119 tercentrordg@gmail.com |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2020 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2020 15:02 |
Очікувана вартість: | 7 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярське приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1294 штуки
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, бульвар Меотиди, 20-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 лютого 2020
—
25 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2020 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2020 15:11 |
ОГОЛОШЕННЯ канцелярське приладдя.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 лютого 2020 10:28
Дата відповіді: 07 лютого 2020 13:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Товар, що є предметом закупівлі повинен бути у відповідності до Технічних (якісних) та кількісних характеристик предмета закупівлі, які визначені Тендерною документації. Пропозиція учасника повинна відповідати вимогам закупівлі. Допускаються товари з аналогічними характеристиками інших торгових марок (за умови, що технічні та якісні характеристики товар учасника не гірші за вимоги замовника) у разі наявності в позиції фрази "або аналог".
До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному закону України «Про публічні закупівлі». У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Ціна тендерної пропозиції учасника який не є платником ПДВ після аукціону буде розглядатися як остаточна.
До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному закону України «Про публічні закупівлі». У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Ціна тендерної пропозиції учасника який не є платником ПДВ після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
5 848,80
UAH з ПДВ
|
4 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
6 958,00
UAH з ПДВ
|
5 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВІКОМ" |
5 733,40
UAH з ПДВ
|
5 235,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" |
6 899,58
UAH з ПДВ
|
6 899,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Переможець |
4 680,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2020 17:58
|
ДУ №1 до договору 12 2020 від 10.03.2020.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2020 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 13:13
|
Договір № 12 2020 від 10.03.2020.pdf | укладений |
17 березня 2020 13:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна пункту 6.1. розділу 1 |
Номер договору про закупівлю: | № 12/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |