Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
78 013 626,00 UAH
UA-2020-02-14-001099-b cc404723eca349e283041dae5703a65a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Ольга Вікторівна

380963647579 osvita_irpin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Ірпінської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143815
Вебсайт: http://www.osvita.irpin.com
Місцезнаходження: 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, Шевченка, 3-а
Контактна особа: Кузьменко Ольга Вікторівна
380963647579
osvita_irpin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:08
Очікувана вартість: 78 013 626,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390 068,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 390000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Прибудова учбових корпусів до будівлі Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Тургенівська, 17 в м. Ірпінь Київської області (Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, Ірпінь, Тургенівська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-001099-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 17 лютого 2020 16:07
Недискримінація учасників
Відповідно до вимог Додатку 2 Учасник повинен надати інформацію в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази на відстані не більше 15 км від об’єкта виконання робіт. Вважаємо, що даною вимогою Замовник встановлює дискримінаційні вимоги до учасників, порушуючи принципи ст.3 та ст. 5 Закону "Про публічні закупівлі" щодо недискримінації учасників, штучно знижуючи коло потенційних учасників. Ми маємо базу на відстані 30 км, різниця в 15 км ніяким чином не впливає на процес виконання робіт, складється враження, що Замовник прописав дану умову під конкретного учасника. Тому, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати вимогу щодо розташування бази на відстані 15 км від об'єкта.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2020 10:35
Ваше звернення опрацьовано. Тендерним комітетом управління освіти готуються зміни до тендерної документації. Зміни будуть оприлюдненні в визначений термін законодавством.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-25-000020 ● 5778798337b7452783076ec1d193284e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.03.2020 № 70

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
25.03.2020 № 70



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-14-001099-b 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-10 15:44:34

Інформація (пояснення) щодо висновку за результатами моніторингу закупівель

Управління освіти і науки Ірпінської міської ради (далі-Замовник) розглянуло висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-14-001099-b «Інші завершальні будівельні роботи»опублікований 07.04.2020 та повідомляє наступне.
При проведенні закупівлі (UA -2020-02-14-001099-b) за предметом: Прибудова учбових корпусів до будівлі Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Тургенівська, 17 в м. Ірпінь Київської області (Реконструкція) Замовником, враховуючи соціальну значимість об’єкту, стислі терміни проведення робіт та відповідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. (далі – Закон №922) якою передбачено принцип максимальної економії та ефективності, і бажанням заощадити бюджетні кошти, було прийнято рішення визнати пропозицію учасника ТОВ «Радогост Плюс»» такою, що відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації.
У складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «РАДОГОСТ ПЛЮС» надав договір від 03.02.2020 № 03/02-ОрСТ не в повному обсязі (відсутні сторінки які містять розділ 3, 7 та 8 та частково розділ 4 і 9, а також інформацію про термін його дії).
Учасником ТОВ «Радогост Плюс» після подачі пропозицій до електронної системи публічних закупівель був наданий лист Замовнику з роз’ясненням щодо допущення Учасником формальних (технічних) помилок, а саме щодо збою в програмі при завантаженні договору № 03/02-ОрСТ від 03.02.2020, в результаті чого сторінки 2,4,6 (які містять розділ 3,7, 8 та частково розділ 4 і 9) договору недозавантажилися (Копія договору в повному обсязі до листа надано Замовнику).
З приводу відсутності в Таблиці 1 Додатку 2 «Довідка про наявність матеріально-технічної бази» повідомляємо, що відповідно Додатку 17.2 «Відомість ресурсів» у Учасника передбачено використання обладнання (класифікується як інформація, надання якої вимагається у документі, міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції), що розцінюється, як його наявність для використання.
На виконання частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в Тендерній документації (пункт 2 Розділ 5) передбачено «Наявність формальних (несуттєвих) помилок, допущених Учасниками, не є підставою відхилення їх пропозицій. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до несуттєвої ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету».
Після закінчення проведення процедури аукціону, в результаті якого пропозиція Учасника ТОВ «Радогост Плюс» була визначена системою найбільш економічно вигідною, а також враховуючи роз’яснення та подані Учасником документи, керуючись ч.3 Розділу 3 Тендерної документації, тендерний комітет, при розгляді тендерної пропозиції, вказані помилки кваліфікував, як формальні (несуттєві).
При цьому, хочемо зазначити, що невідхилення Учасника за наявності формальних помилок — це право Замовника, а не обов’язок. Тому, при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані в тендерній документації, Замовник залишив за собою право не відхиляти Учасника ТОВ «Радогост Плюс», пропозиція якого, за результатами аукціону, була визначена найбільш економічно вигідною, оскільки вищевказані невідповідності не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а відтак не впливають на суть пропозиції Учасника в цілому.
Рішення про віднесення допущених учасником даних помилок до формальних (несуттєвих) ухвалено колегіально на засіданні тендерного комітету (протокол №21/1 від 02.03.2020).
03.02.2020 рішенням Тендерного комітету (протокол № 22 від 03.02.2020) було ухвалено визначити переможцем процедури відкритих торгів учасника ТОВ «Радогосп Плюс», пропозиція якого в цілому відповідає всім критеріям та умовам і визнана найбільш економічно вигідною та повідомити про намір укласти договір.
На підставі вищезазначеного протоколу 16.03.2020р. з переможцем був укладений договір підряду № 16/03 -2020 (надалі –Договір)
На виконання п. 4.1 Договору Підряднику (ТОВ «Радогост Плюс» ) був перерахований аванс в розмірі 30% загальної вартості робіт по договору в розмірі 23 280 000,00 грн. з ПДВ.
30 березня 2020 року Підрядник отримав дозвіл на початок робіт та розпочав роботи.
Враховуючи викладене вище вважаємо що Замовником дотримано вимоги чинного законодавства, принципи здійснення публічних закупівель. У Замовника на даний час відсутні правові підстави щодо розірвання договору підряду №16/03-2020.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РАДОГОСТ ПЛЮС 77 998 530,00
UAH з ПДВ
77 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство «Будівельно Інвестиційна Група "Голосієвель" 77 715 431,23
UAH з ПДВ
77 715 431,23
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 14:19
185_ДЦ_ЛС Кошторис.pdf
04 березня 2020 14:19
185.imd
28 лютого 2020 20:44
17.3 Відомість ресурсів.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 16:40
5.1 Матер.-техн. база.pdf
27 лютого 2020 16:40
17.3 Локальний кошторис.pdf
27 лютого 2020 16:40
3 Технічне завдання.pdf
27 лютого 2020 16:40
12 Відомості з ЄДР.pdf
27 лютого 2020 16:40
9 Витяг єд.податку.pdf
27 лютого 2020 16:40
8 Витяг з ЄДР.pdf
27 лютого 2020 16:40
2 Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2020 16:40
1 Реєстр документів.pdf
27 лютого 2020 16:40
19 Договір.pdf
27 лютого 2020 16:40
18 Довідка про санкції.pdf
27 лютого 2020 16:40
21 ГЛ про довкілля.pdf
27 лютого 2020 16:40
5.4 Відповідний досвід.pdf
27 лютого 2020 16:40
20 ГЛ про страхування.pdf
27 лютого 2020 16:40
17.2 Вiдомiсть ресурсiв.pdf
27 лютого 2020 16:40
17.1 Договірна ціна.pdf
27 лютого 2020 16:40
17.6 Прибуток.pdf
27 лютого 2020 16:40
10.1 Статут.pdf
27 лютого 2020 16:40
4.3 Довіреність.pdf
27 лютого 2020 16:40
10.2 Опис док. до статута.pdf
27 лютого 2020 16:40
13 Довідка про печатку.pdf
27 лютого 2020 16:40
4 Протокол власника.pdf
27 лютого 2020 16:40
14 Ліцензія буд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РАДОГОСТ ПЛЮС

Приватне підприємство «Будівельно Інвестиційна Група "Голосієвель"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РАДОГОСТ ПЛЮС
#40168588
Переможець 77 600 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 10:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РАДОГОСТ ПЛЮС
#40168588
77 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 12:46
ду.5 (ЗОШ1-1).pdf зміни до договору
28 серпня 2021 12:45
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 13:53
ду.4 (договір 16.03-2020).pdf зміни до договору
26 травня 2021 13:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:25
ду.1 (пролонгація).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:24
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 13:15
ду.2 (ЗОШ 1).pdf зміни до договору
25 червня 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 13:48
ду. 1 (ЗОШ 1).pdf зміни до договору
17 червня 2020 13:48
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 08:30
договір 16.03-2020 (ЗОШ 1).pdf укладений
16 березня 2020 08:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (подовження терміну погашення авансу, відповідно до постанови №1070)
Номер договору про закупівлю: 16/03-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 16/03-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) - коригування експертизи
Номер договору про закупівлю: 16/03-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зязку із коригуванням проектно-кошторисної документації та проходженням експертизи
Номер договору про закупівлю: 16/03-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 16/03-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 20 серпня 2021
Сума оплати за договором: 77 592 929,83
UAH (в тому числі ПДВ 12 932 154,97 UAH)