Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Ірпінської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143815 |
Вебсайт: | http://www.osvita.irpin.com |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, Шевченка, 3-а |
Контактна особа: |
Кузьменко Ольга Вікторівна 380963647579 osvita_irpin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 15:08 |
Очікувана вартість: | 78 013 626,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 390 068,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 390000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 09:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 09:22 |
Порівняльна таблиця змін до ТД.docx | |
20 лютого 2020 09:22 |
1 ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по школі 1 (нова редакція).docx |
20 лютого 2020 09:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2020 09:22 |
Порівняльна таблиця змін до ТД.docx
|
|||
20 лютого 2020 09:22 |
1 ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по школі 1 (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-25-000020 ● 5778798337b7452783076ec1d193284e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2020 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.03.2020 № 70
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
25.03.2020 № 70
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-14-001099-b 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-04-10 15:44:34
Інформація (пояснення) щодо висновку за результатами моніторингу закупівель
Управління освіти і науки Ірпінської міської ради (далі-Замовник) розглянуло висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-14-001099-b «Інші завершальні будівельні роботи»опублікований 07.04.2020 та повідомляє наступне.
При проведенні закупівлі (UA -2020-02-14-001099-b) за предметом: Прибудова учбових корпусів до будівлі Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Тургенівська, 17 в м. Ірпінь Київської області (Реконструкція) Замовником, враховуючи соціальну значимість об’єкту, стислі терміни проведення робіт та відповідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. (далі – Закон №922) якою передбачено принцип максимальної економії та ефективності, і бажанням заощадити бюджетні кошти, було прийнято рішення визнати пропозицію учасника ТОВ «Радогост Плюс»» такою, що відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації.
У складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «РАДОГОСТ ПЛЮС» надав договір від 03.02.2020 № 03/02-ОрСТ не в повному обсязі (відсутні сторінки які містять розділ 3, 7 та 8 та частково розділ 4 і 9, а також інформацію про термін його дії).
Учасником ТОВ «Радогост Плюс» після подачі пропозицій до електронної системи публічних закупівель був наданий лист Замовнику з роз’ясненням щодо допущення Учасником формальних (технічних) помилок, а саме щодо збою в програмі при завантаженні договору № 03/02-ОрСТ від 03.02.2020, в результаті чого сторінки 2,4,6 (які містять розділ 3,7, 8 та частково розділ 4 і 9) договору недозавантажилися (Копія договору в повному обсязі до листа надано Замовнику).
З приводу відсутності в Таблиці 1 Додатку 2 «Довідка про наявність матеріально-технічної бази» повідомляємо, що відповідно Додатку 17.2 «Відомість ресурсів» у Учасника передбачено використання обладнання (класифікується як інформація, надання якої вимагається у документі, міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції), що розцінюється, як його наявність для використання.
На виконання частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в Тендерній документації (пункт 2 Розділ 5) передбачено «Наявність формальних (несуттєвих) помилок, допущених Учасниками, не є підставою відхилення їх пропозицій. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до несуттєвої ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету».
Після закінчення проведення процедури аукціону, в результаті якого пропозиція Учасника ТОВ «Радогост Плюс» була визначена системою найбільш економічно вигідною, а також враховуючи роз’яснення та подані Учасником документи, керуючись ч.3 Розділу 3 Тендерної документації, тендерний комітет, при розгляді тендерної пропозиції, вказані помилки кваліфікував, як формальні (несуттєві).
При цьому, хочемо зазначити, що невідхилення Учасника за наявності формальних помилок — це право Замовника, а не обов’язок. Тому, при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані в тендерній документації, Замовник залишив за собою право не відхиляти Учасника ТОВ «Радогост Плюс», пропозиція якого, за результатами аукціону, була визначена найбільш економічно вигідною, оскільки вищевказані невідповідності не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а відтак не впливають на суть пропозиції Учасника в цілому.
Рішення про віднесення допущених учасником даних помилок до формальних (несуттєвих) ухвалено колегіально на засіданні тендерного комітету (протокол №21/1 від 02.03.2020).
03.02.2020 рішенням Тендерного комітету (протокол № 22 від 03.02.2020) було ухвалено визначити переможцем процедури відкритих торгів учасника ТОВ «Радогосп Плюс», пропозиція якого в цілому відповідає всім критеріям та умовам і визнана найбільш економічно вигідною та повідомити про намір укласти договір.
На підставі вищезазначеного протоколу 16.03.2020р. з переможцем був укладений договір підряду № 16/03 -2020 (надалі –Договір)
На виконання п. 4.1 Договору Підряднику (ТОВ «Радогост Плюс» ) був перерахований аванс в розмірі 30% загальної вартості робіт по договору в розмірі 23 280 000,00 грн. з ПДВ.
30 березня 2020 року Підрядник отримав дозвіл на початок робіт та розпочав роботи.
Враховуючи викладене вище вважаємо що Замовником дотримано вимоги чинного законодавства, принципи здійснення публічних закупівель. У Замовника на даний час відсутні правові підстави щодо розірвання договору підряду №16/03-2020.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ РАДОГОСТ ПЛЮС |
77 998 530,00
UAH з ПДВ
|
77 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство «Будівельно Інвестиційна Група "Голосієвель" |
77 715 431,23
UAH з ПДВ
|
77 715 431,23
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РАДОГОСТ ПЛЮС #40168588 |
Переможець |
77 600 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2021 12:46
|
ду.5 (ЗОШ1-1).pdf | зміни до договору |
28 серпня 2021 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2021 13:53
|
ду.4 (договір 16.03-2020).pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:25
|
ду.1 (пролонгація).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2020 13:15
|
ду.2 (ЗОШ 1).pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2020 13:48
|
ду. 1 (ЗОШ 1).pdf | зміни до договору |
17 червня 2020 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 08:30
|
договір 16.03-2020 (ЗОШ 1).pdf | укладений |
16 березня 2020 08:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (подовження терміну погашення авансу, відповідно до постанови №1070) |
Номер договору про закупівлю: | 16/03-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 16/03-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) - коригування експертизи |
Номер договору про закупівлю: | 16/03-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у зязку із коригуванням проектно-кошторисної документації та проходженням експертизи |
Номер договору про закупівлю: | 16/03-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 16/03-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |