Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44023425 |
Місцезнаходження: | 20382, Україна , Черкаська обл., Уманський район, село Ладижинка, вул.Шкільна, будинок 2 |
Контактна особа: |
Буженко Ольга 380969500663 osvita1973@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2021 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2021 11:21 |
Очікувана вартість: | 1 928 736,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строк не більше ніж 7 банківських днів з моменту отримання рахунку та акту приймання-передачі електричної енергії Споживачем, що надсилаються Споживачу після завершення розрахункового періоду. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2021 11:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2021 11:25 |
тендерна документація електроенергія (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Автоматизована система комерційного обліку електроенергії відсутня
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-14-000007 ● 55b49113796a4129ae0d7e6034521f9a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 11:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.05.2021 № 312
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 14.05.2021 № 312
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-04-05-002159-c, 05.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-17 16:25:14
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-05-002159-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому під час розгляду тендерних пропозицій учаснику з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією (ТОВ «ВІМК») не надано можливість усунути невідповідності в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, згідно з нормами частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-04-05-002159-c відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-19 15:26:24
Про надання пояснення на запит
Доброго дня!
1. Під час розгляду тендерних пропозицій учаснику з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією (ТОВ «ВІМК») не було надано можливість усунути невідповідності в документах, так як не було виявлено саме недоліків і невідповідностей у поданих документах учасника, за рахунок того, що учасник надав лист погодження з усіма вимогами та умовами тендерної документації, ненадання ним документів було розцінено як свідомий вибір учасника і його пропозиція була відхлена рішенням тендерного комітету.
2. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-04-05-002159-c відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - здійсненно на сайті Ладижинської ОТГ, перегляд за посиланням https://ladyzhynska-gromada.gov.ua/news/1617978108/
Надання інформації про усунення порушення замовником
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2021-05-14-000007 ● 55b49113796a4129ae0d7e6034521f9a (надалі по тексту - Висновок), що затверджений начальником Північного офісу Держаудитслужби Велько Тетяною Миколаївною. За Висновком встановлено порушення пункту 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відділ освіти, культури, молоді та спорту Ладижинської сільської ради, що замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону з такою позицією органу державного фінансового контролю, не погоджується та наступною інформацією доводить відсутність описаних за Висновком порушень та/або їх малозначність. 1. Отже, відповідно до констатуючої частини Висновку орган державного фінансового контролю зазначає, що згідно «інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення пункту 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, Замовник не надав ТОВ «ВІМК» можливість усунути невідповідності в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, та відхилив його тендерну пропозицію з цієї підстави.)». Однак, слід звернути Вашу увагу на положення тендерної документації (далі - Документація), а саме пунктом 5.1. частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено наступну вимогу до учасників: «5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – учасник повинен підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж двох аналогічних договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією, а також кожен з таких договорів має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та інформація про укладення кожного з яких міститься в електронній системі закупівель. Відсутність досвіду виконання аналогічних договорів, укладених із суб’єктами, які не є замовниками в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само які не є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та за умови наявності досвіду виконання аналогічних договорів, укладених з іншими суб’єктами (за умови подання в повному об’ємі визначеного цією тендерною документацією документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, та дотримання вимог до такого документального підтвердження згідно цієї документації) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори щодо постачання електричної енергії як товарної продукції. 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - копії аналогічних договорів* щодо постачання електричної енергії; - копії документів, що підтверджують фактичне виконання аналогічних договорів** (постачання учасником електричної енергії), копії яких надані у складі тендерної пропозиції – акти приймання-передачі електричної енергії (або інші аналогічні документи, складені сторонами договору у письмовій формі, що у двосторонньому порядку підтверджують приймання-передачу електричної енергії – видаткові накладні, акти звірки взаєморозрахунків, тощо, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договорів, що виконання яких надаються такі документи), або відгуки (рекомендаційні листи, тощо) від замовників (споживачів) згідно аналогічного договору та щодо виконання учасником умов таких договорів, що мають бути датованими, а так само містити інформацію про реквізити відповідних аналогічних договорів, щодо виконання яких надаються зазначені відгуки – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. Зміст відгуку повинен містити інформацію про фактичне повне або часткове виконання учасником аналогічного договору. Примітки. * учасник має право не надавати у складі тендерної пропозиції копії додатків до аналогічного договору (специфікації, додаткові угоди, тощо), та які згідно змісту аналогічного договору визначені як невід’ємні частини такого договору. Відповідно неподання таких документів не вважатиметься невідповідністю поданої учасником тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. ** копія документу, що підтверджує фактичне виконання аналогічного договору надається на будь-який обсяг поставленої електричної енергії та/або за будь-який розрахунковий період в межах аналогічного договору.». Звертаємо увагу, що учасника ТОВ "ВІМК" відхилено за невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію – «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». При цьому, якщо буквально тлумачити вимогу, доходимо висновку, що Учасник зобов’язаний надати докази виконання не менше двох договорів на постачання електричної енергії кінцевому споживачу, який має статус споживача як замовника, фінансуючись з державного або місцевого бюджету. Тлумачачи зміст вимоги саме таким чином встановлено, що ЖОДЕН документ у складі тендерної пропозиції не є аналогічним договором про закупівлю кінцевому споживачу-замовнику, а відтак спосіб підтвердження учасником закупівлі кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)» не стільки має недоліки в підготовці, як є взагалі невиконаним. Уважно аналізуючи зміст наступних файлів у складі тендерної пропозиції з ім’ям «Аналогчічний договір», «відповідність ст 16», «наявність договорів» доходимо висновку – вказані документи взагалі не мають інформації, на умовах тендерної документації, що дала б змогу встановити відповідність кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Вами зазначається, що відхиляючи тендеру пропозицію ТОВ "ВІМК" за відсутність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, нами порушено положення частини 9 статті 26 Закону: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» та частини 16 статті 29 Закону: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.». Однак нами як замовником не порушено вимоги Закону, оскільки термін «невідповідність» згідно Академічного тлумачного словника української мови спостережне положення, при якому об'єктивний доказ вказує на невиконання встановленої вимоги. В нашому випадку «об’єктивний доказ», тобто будь-яка інформація про факт укладання та виконання договорів на постачання електричної енергії – відсутня. Учасник взагалі не надав жодної інформації про свій досвід постачання електричної енергії. З огляду на вказане Замовник не уповноважений надавати Повідомлення про усунення невідповідність у поданій інформації та документах, оскільки учасником у складі тендерної пропозиції взагалі не подано запитуваної інформації або документів, що могли б хоча б натякати на потенційну відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відтак, всі описані недоліки згідно констатуючої частини за Висновком заперечуються Замовником, як такі що не зумовлюють порушень законодавства в сфері публічних закупівель та з врахуванням характеру і міри громадської небезпеки по встановленим Вами обставинам є мінімальними і тому можуть бути віднесені до малозначних правопорушень, що в свою чергу за умов відсутності попередньо застосованих будь-якої адміністративної форми впливу до особи, на підставі ст. 22 КпАП України відповідальну особу може бути звільнено від адміністративної відповідальності. Поряд з тим, Замовник зобов’язується взяти до уваги позицію органу фінансового контролю та застосовувати її в подальших публічних закупівлях. Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (Електрична енергія). Додатки: 1. Файли зі складу тендерної пропозиції ТОВ «ВІМК» з іменами «Аналогчічний договір», «відповідність ст 16», «наявність договорів».
2021-06-04 13:23:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення пункту 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, Замовник не надав ТОВ «ВІМК» можливість усунути невідповідності в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, та відхилив його тендерну пропозицію з цієї підстави.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІМК" |
1 624 746,63
UAH з ПДВ
|
1 595 646,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Тернопільелектропостач" |
1 629 324,17
UAH з ПДВ
|
1 599 637,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" |
1 658 126,63
UAH з ПДВ
|
1 599 637,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" |
1 680 143,36
UAH з ПДВ
|
1 605 346,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" |
1 660 183,94
UAH з ПДВ
|
1 609 337,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
1 783 009,28
UAH з ПДВ
|
1 624 746,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Донецькі енергетичні послуги |
1 763 068,29
UAH з ПДВ
|
1 665 345,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
1 680 143,36
UAH з ПДВ
|
1 680 143,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" |
1 695 573,25
UAH з ПДВ
|
1 685 873,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" |
1 748 720,64
UAH з ПДВ
|
1 748 720,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА" |
1 757 292,80
UAH з ПДВ
|
1 757 292,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС" |
1 817 297,92
UAH з ПДВ
|
1 800 153,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" |
1 800 153,60
UAH з ПДВ
|
1 800 153,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") |
1 876 202,37
UAH з ПДВ
|
1 876 202,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
1 894 447,36
UAH з ПДВ
|
1 894 447,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ-АГЕНТ" |
1 896 775,55
UAH з ПДВ
|
1 896 775,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІМК" #42719687 |
Відхилено |
1 595 646,60
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 13:34
|
ТОВ "Тернопільелектропостач" #42145798 |
Переможець |
1 599 637,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 22:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 15:40
|
Додаткова угода 8 електроенергія.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2021 10:04
|
Додаткова угода 7 електроенергія.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2021 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2021 15:38
|
Додаткова угода 6 електроенергія.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 16:06
|
Додаткова угода 5 електроенергія.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2021 09:24
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2021 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 14:25
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 08:22
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 08:21
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 08:58
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 09:55
|
Договір.pdf | укладений |
12 травня 2021 09:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодили внести зміни в п.5.1. Договору, виклавши в наступній редакції: «Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за цінами, що визначаються відповідно до механізму визначення ціни електричної енергії, згідно з обраною Споживачем комерційною пропозицією, яка є додатком 2 до цього Договору. Загальна вартість цього Договору укладення становить 1 599 635,20 грн. (один мільйон п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч шістсот тридцять п’ять гривень, 20 коп.) у тому числі ПДВ 266 605,86грн. ( двісті шістдесят шість тисяч шістсот п’ять гривень, 86 коп.)» 2. Сторони погодили внести зміни в Додаток №2: Комерційна пропозиція до Договору, виклавши абзац 1 графи 2 таблиці в наступній редакції: Ціна (тариф) на електричну енергію, що постачається споживачу розраховується Постачальником та на день укладення договору становить 1,679 грн. за 1кВт.год. (без ПДВ), та включає: - ціну закупівлі електричної енергії Постачальником на ринку та тариф на послуги постачальника, а також тариф послуг оператора системи передачі який становить 0,29393 грн. за 1 кВт.гдд (без ПДВ) 3. Сторони погодили внести зміни в Додаток 3 до Договору, виклавши його в новій редакції. 4. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов’язковими для виконання Сторонами. 5. На підставі ч.З ст. 631 Цивільного кодексу України, ця Додаткова угода вважається укладеною з 01.06.2021 року та діє до 31.12.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 232007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодили внести зміни в п.1.3. Договору, виклавши в наступній редакції: «Очікуваний обсяг постачання електричної енергії становить 785 604 кВт/год» 2. Сторони погодили внести зміни в п.4.1. Договору, виклавши в наступній редакції: «Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за ціною, що становить 2,179344 грн. за 1 кВт. з ПДВ». 3. Вартість електричної енергії за цим Договором визначається з урахуванням суми очікуваної вартості обсягів постачання електричної енергії протягом періоду, вказаного у пункті 1.3 цього Договору, та становить: 1 599 635, 18 грн. в тому числі ПДВ – 266 605,86 грн.» 4. Сторони погодили внести зміни в Додаток №2: Комерційна пропозиція до Договору, виклавши абзац 1 графи 2 таблиці в наступній редакції: Ціна (тариф) електричної енергії Ціна (тариф) на електричну енергію, що постачається споживачу розраховується Постачальником та на день укладення договору становить 1,81612 грн. за 1кВт.год. (без ПДВ), та включає: - ціну закупівлі електричної енергії Постачальником на ринку та тариф на послуги постачальника, а також тариф послуг оператора системи передачі який становить 0,29393 грн. за 1кВт.год. (без ПДВ). 5. Сторони погодили внести зміни в Додаток 3 до Договору, виклавши його в новій редакції(додається). 6. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов’язковими для виконання Сторонами. 7. На підставі ч.3 ст. 631 Цивільного кодексу України, ця Додаткова угода вважається укладеною з 01.08.2021 року та діє до 31.12.2021 року. 8. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 232007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодили внести зміни в п.1.3. Договору, виклавши в наступній редакції: «Очікуваний обсяг постачання електричної енергії становить 750 909 кВт/год» 2. Сторони погодили внести зміни в п.4.1. Договору, виклавши в наступній редакції: 3. Вартість електричної енергії за цим Договором визначається з урахуванням суми очікуваної вартості обсягів постачання електричної енергії протягом періоду, вказаного у пункті 1.3 цього Договору, та становить: 1 599 635, 16 грн. в тому числі ПДВ – 266 605,86 грн.» 4. Сторони погодили внести зміни в Додаток №2: Комерційна пропозиція до Договору, виклавши абзац 1 графи 2 таблиці в наступній редакції: Ціна (тариф) електричної енергії Ціна (тариф) на електричну енергію, що постачається споживачу розраховується Постачальником та на день укладення договору становить 1,96681 грн. за 1кВт.год. (без ПДВ), та включає: - ціну закупівлі електричної енергії Постачальником на ринку та тариф на послуги постачальника, а також тариф послуг оператора системи передачі який становить 0,29393 грн. за 1кВт.год. (без ПДВ). 5. Сторони погодили внести зміни в Додаток 3 до Договору, виклавши його в новій редакції(додається). 6. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов’язковими для виконання Сторонами. 7. На підставі ч.3 ст. 631 Цивільного кодексу України, ця Додаткова угода вважається укладеною з 01.08.2021 року та діє до 31.12.2021 року. 8. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 232007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодилися внести зміни в п5.1 Договору, викласти в настпній редакції: "Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за цінамми, що визначаються відповідно до механізму визначення цін електричної енергії, згідно з обраногю Споживачем комерційною пропозицією, яка єх додатком 20до цього Договору. Загальна вартість цього Договору укладення становмть 1599635,16 у тому числі ПДВ 266605,86 2.Сторони погодили внести зміни в Додаток №2: Комерційна пропозиція до Договору, виклавши абзац графи 2 таблиці в наступній редакції: Ціна (тариф) на електричну енергію, що постачається споживачу розраховується Постачальником та на день укладення договору становить 2,16152 грн за 1 кВт год (без ПДВ) , та включає: - ціну закупівлі електричної енергії Постачальником на ринку та тариф на послуги постачалтника, а також тариф послуг оператора системи передачі який становить 0,29393 грн за 1 кВт год (без ПДВ) 3.Сторони погодилли внести зміни в Долдаток 3 до Договору, виклавши його в новій редакції 4. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими для виконання Сторонами 5. На підставі ч.3 ст.631 Цивільного кодексу України, ця Додаткова угода вважається укладеною з 01.09.2021 року та діє до 31.12.2021 року. 6. Ця Додаткова угода складена у двох пнримірниках, по одному для кожнорї Сторони. |
Номер договору про закупівлю: | 232007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодили внести зміни в п.5.1. Договору, виклавши в наступній редакції: «Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за цінами, що визначаються відповідно до механізму визначення ціни електричної енергії, згідно з обраною Споживачем комерційною пропозицією, яка є додатком 2 до цього Договору. 2. Сторони погодили внести зміни в Додаток №2: Комерційна пропозиція до Договору, виклавши абзац 1 графи 2 таблиці в наступній редакції: Ціна (тариф) електричної енергії Ціна (тариф) на електричну енергію, що постачається споживачу розраховується Постачальником та на день укладення договору становить 2,32168грн. за 1кВт.год. (без ПДВ), та включає: - ціну закупівлі електричної енергії Постачальником на ринку та тариф на послуги постачальника, а також тариф послуг оператора системи передачі який становить 0,29393 грн. за 1кВт.год. (без ПДВ). 3. Сторони погодили внести зміни в Додаток 3 до Договору, виклавши його в новій редакції(додається). 4. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов’язковими для виконання Сторонами. 5. На підставі ч.3 ст. 631 Цивільного кодексу України, ця Додаткова угода вважається укладеною з 01.10.2021 року. 6. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 232007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.2. ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» уклали цю Додаткову угоду до Договору №232007 про постачання електричної енергії споживачу від 12.05.2021 року (надалі – Договір), про наступне: 1. Сторони погодили внести зміни в п.5.1. Договору, виклавши в наступній редакції: «Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за цінами, що визначаються відповідно до механізму визначення ціни електричної енергії, згідно з обраною Споживачем комерційною пропозицією, яка є додатком 2 до цього Договору. Загальна вартість цього Договору укладення становить 1599635.16 грн у тому числі ПДВ 266605.86 грн 2. Сторони погодили внести зміни в Додаток №2: Комерційна пропозиція до Договору, виклавши абзац 1 графи 2 таблиці в наступній редакції: Ціна (тариф) на електричну енергію, що постачається споживачу розраховується Постачальником та на день укладення договору становить 2,553848грн. за 1кВт.год. (без ПДВ), та включає: - ціну закупівлі електричної енергії Постачальником на ринку та тариф на послуги постачальника, а також тариф послуг оператора системи передачі який становить 0,29393 грн. за 1кВт.год. (без ПДВ). 3. Сторони погодили внести зміни в Додаток 3 до Договору, виклавши його в новій редакції(додається). 4. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов’язковими для виконання Сторонами. 5. На підставі ч.3 ст. 631 Цивільного кодексу України, ця Додаткова угода вважається укладеною з 01.10.2021 року. 6. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 232007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.2. ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» уклали цю Додаткову угоду до Договору №232007 про постачання електричної енергії споживачу від 12.05.2021 року (надалі – Договір), про наступне: 1. Сторони погодили внести зміни в п.5.1. Договору, виклавши в наступній редакції: «Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за цінами, що визначаються відповідно до механізму визначення ціни електричної енергії, згідно з обраною Споживачем комерційною пропозицією, яка є додатком 2 до цього Договору. Загальна вартість цього Договору укладення становить 1599635.16 грн у тому числі ПДВ 266605.86 грн 2. Сторони погодили внести зміни в Додаток №2: Комерційна пропозиція до Договору, виклавши абзац 1 графи 2 таблиці в наступній редакції: Ціна (тариф) на електричну енергію, що постачається споживачу розраховується Постачальником та на день укладення договору становить 2,80667 грн. за 1кВт.год. (без ПДВ), та включає: - ціну закупівлі електричної енергії Постачальником на ринку та тариф на послуги постачальника, а також тариф послуг оператора системи передачі який становить 0,29393 грн. за 1кВт.год. (без ПДВ). 3. Сторони погодили внести зміни в Додаток 3 до Договору, виклавши його в новій редакції(додається). 4. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов’язковими для виконання Сторонами. 5. На підставі ч.3 ст. 631 Цивільного кодексу України, ця Додаткова угода вважається укладеною з 01.11.2021 року. 6. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 232007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодили: 1.1. У зв’язку з урахуванням фактичного обсягу видатків Споживача, керуючись п.1 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» зменшити загальну суму договору на 497099,11 грн. та внести зміни до Договору про постачання електричної енергії № 232007 від 12.05.2021 року. 1.2. Пункт 5.5. Договору викласти в новій редакції: «5.5. Загальна сума цього Договору складає: 1 102 537.89 грн. (один мільйон сто шість тисяч двісті дев’яносто чотири грн. 69 коп.). 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця Додаткова угода діє з моменту підписання її Сторонами та протягом дії Договору, та є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 232007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |