Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43906316 |
Місцезнаходження: | 08150, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського М., буд. 39 |
Контактна особа: |
Вікторія Кравченко +380633765838 ukb.bmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2024 15:41 |
Початок аукціону: | 03 травня 2024 15:41 |
Очікувана вартість: | 56 733 868,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 283 669,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 283669.34 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | депозит |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Нове будівництво укриття на території Боярського академічного ліцею «Лідер» (нове будівництво) за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. П. Сагайдачного, 62» (коригування), виконаний згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та інших нормативних документів. Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству.
2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Нове будівництво укриття на території Боярського академічного ліцею «Лідер» (нове будівництво) за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. П. Сагайдачного, 62» (коригування); 45210000-2 — Будівництво будівель за ДК 021:2015 сформований з урахуванням очікуваної вартості закупівлі.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 56 733 868,00 грн. (п’ятдесят шість мільйонів сімсот тридцять три тисячі вісімсот шістдесят вісім гривень 00 копійок) з ПДВ
4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації: ««Нове будівництво укриття на території Боярського академічного ліцею «Лідер» (нове будівництво) за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. П. Сагайдачного, 62» (коригування); 45210000-2 — Будівництво будівель за ДК 021:2015 та відповідає розміру бюджетного призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до умов договору | Аванс | 15 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 10:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 10:52 |
Додаток 7.docx | |
17 квітня 2024 10:52 |
Додаток 7.docx | |
17 квітня 2024 10:52 |
Додаток 6.pdf | |
17 квітня 2024 10:52 |
Додаток 6.pdf | |
17 квітня 2024 10:52 |
Протокольне рiшення_про_затвердження_ТД_(1).pdf | |
17 квітня 2024 10:52 |
Додаток 1.docx | |
17 квітня 2024 10:52 |
Додаток 1.docx | |
17 квітня 2024 10:52 |
Додаток 4.docx | |
17 квітня 2024 10:52 |
Додаток 4.docx | |
17 квітня 2024 10:52 |
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf | |
17 квітня 2024 10:52 |
Додаток 3.docx | |
17 квітня 2024 10:52 |
Додаток 3.docx | |
17 квітня 2024 10:52 |
ТД.pdf | |
17 квітня 2024 10:52 |
ТД.pdf | |
17 квітня 2024 10:52 |
Додаток 5.docx | |
17 квітня 2024 10:52 |
Додаток 5.docx | |
17 квітня 2024 10:52 |
Додаток 2.docx | |
17 квітня 2024 10:52 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-21-000039 ● 2f2e88270c49423a9d51f1f1305d917d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 15:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 № 122
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-04-17-003045-a 17.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-24 14:42:01
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є нове будівництво укриття на території Боярського академічного ліцею «Лідер» (нове будівництво) за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. П. Сагайдачного, 62» (коригування), замовником якої є Управління капітального будівництва Боярської міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-17-003045-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та долучити відповідні документи щодо джерела фінансування закупівлі.
4. Надати протокол/ рішення уповноваженої особи Замовника, щодо затвердження річного плану закупівель, та/або про внесення змін до річного плану закупівель, зокрема, щодо закупівлі робіт з нового будівництва укриття на території Боярського академічного ліцею «Лідер» (нове будівництво) за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. П. Сагайдачного, 62» (коригування).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-27 13:46:39
Про надання пояснення
Про надання пояснення
Управління капітального будівництва Боярської міської ради опрацювало Наказ про початок моніторингу процедур закупівель від 20.05.2024 № 122 щодо закупівлі публікованої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-17-003045-a, та на виконання запиту про надання пояснень від 2024-05-24 14:42, в межах своєї компетенції повідомляємо наступне:
на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з «Нове будівництво укриття на території Боярського академічного ліцею «Лідер» (нове будівництво) за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. П. Сагайдачного, 62» (коригування); 45210000-2 — Будівництво будівель за ДК 021:2015» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-17-003045-a) повідомляємо, що обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість на підставі наступних документів:
- Проектна документація по об’єкту: «Нове будівництво укриття на території Боярського академічного ліцею «Лідер» (нове будівництво) за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. П. Сагайдачного, 62» (коригування); 45210000-2 — Будівництво будівель за ДК 021:2015» розроблена ФОП БУРДЕНЮК ІГОР БОГДАНОВИЧ ( код ЄДРПОУ 3204322998 ) та передбачає кошти в сумі 60245,916 тис. грн станом на 02 лютого 2024 р., у тому числі: будівельні роботи 40717,012 тис. грн., устаткування, меблі, інвентар – 6304,907 тис. грн. інші витрати – 13223,997 тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, у тому числі: інші витрати-255,00 тис. грн відповідно до експертного звіту за № 240122-03/А від 02 лютого 2024 р. Кошторисна документація затверджена Рішенням виконавчого комітету Боярської міської ради від 08 лютого 2024 р. за №5/15. Після проведення відкритих торгів (з особливостями) загальна вартість робіт склала 56 718 790,90 грн з ПДВ.
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщене за посиланням
https://drive.google.com/file/d/169vRT182J0YWu18RoSEXEaRxSNiArZMl/view
Документи щодо джерела фінансування закупівлі та рішення уповноваженої особи Замовника, про внесення змін до річного плану закупівель додаються.
Додатки до листа
- Експертний звіт – 23 арк.
- Рішення виконавчого комітету Боярської міської ради від 08 лютого 2024 р. за №5/15 -1 арк.
- Зведений кошторисний розрахунок - 3 арк.
- Оголошення про проведення відкритих торгів-2арк.
- Протокольне рішення від 17 квітня 2024 р. №14- 2 арк.
- Протокольне рішення про затвердження змін №11 до річного плану 2024 р.-2 арк.
- Наказ про надання міжбюджетного трансферту від 15 лютого 2024 р. №348- 2 арк.
- Рішення позачергової 49 сесії № 49/2751 від 20 лютого 2024 року- 21 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Додаткової угоди №1 про розірвання договору підряду від 22.05.2024 р.№02-06/28 у закупівлі UA-2024-04-17-003045-a «Нове будівництво укриття на території Боярського академічного ліцею «Лідер» (нове будівництво) за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. П. Сагайдачного, 62»(коригування)" від 18 червня 2024 р
2024-06-18 15:43:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178) • усунуто
-
2024-06-19 15:34:42
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2024 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" |
51 068 398,95
UAH з ПДВ
|
49 356 990,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП "ПІВДЕНЬБУД" |
51 513 299,90
UAH з ПДВ
|
49 357 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІЛД ЛАЙФ" |
56 718 790,90
UAH з ПДВ
|
56 718 790,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" #38622372 |
Відхилено |
49 356 990,60
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 11:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 травня 2024 10:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП "ПІВДЕНЬБУД" #42617714 |
Відхилено |
49 357 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 09:20
|
|
ТОВ "БІЛД ЛАЙФ" #40745652 |
Переможець |
56 718 790,90
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 08:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2024 09:25
|
Укладений договір
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 травня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
56 718 790,90
UAH (в тому числі ПДВ 9 453 131,82 UAH)
|
Причини розірвання договору: | З огляду на порушення законодавства у сфері закупівель, встановлене (встановлені) відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-17-003045-a Державної аудиторської служби України від 12 червня 2024 року |