Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Financial leasing services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міськавтотранс" Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35069244 |
Місцезнаходження: | 46027, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Тролейбусна, 9 |
Контактна особа: |
Кучерак Андрій Васильович 380509713743 kp_miskavtotranc_tmr@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KP Miskavtotrans TMR |
National ID: | 35069244 |
Contact point: |
Lytvunenko Oksana Mykhaylivna 380509713743 kp_miskavtotranc_tmr@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 13:02 |
Очікувана вартість: | 112 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 564 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 03 листопада 2021 16:45 |
Enquiries until: | 24 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 112 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 564 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2021 17:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2021 17:12 |
Зміни до закупівлі фін. лізинг.pdf | |
15 листопада 2021 17:12 |
Протокол №17.pdf | |
15 листопада 2021 16:25 |
Додаток 1_Тендерна пропозиція витрати включені до графіку ( ЗМІНИ).doc | |
15 листопада 2021 16:24 |
Додаток 3 ЗМІНИ.doc | |
15 листопада 2021 16:23 |
Додаток 3 ЗМІНИ.doc | |
15 листопада 2021 16:23 |
Тендерна Документація фінансовий лізинг ЗМІНИ.docx | |
04 листопада 2021 15:24 |
Додаток 3 (1).doc | |
03 листопада 2021 16:49 |
Додаток 1_Тендерна пропозиція витрати включені до графіку.doc | |
03 листопада 2021 16:49 |
додаток 2.docx | |
03 листопада 2021 16:47 |
ДФЛ_страховка включена додаток 4.docx | |
03 листопада 2021 16:45 |
Тендерна Документація фінансовий лізинг (2).docx |
15 листопада 2021 17:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 листопада 2021 17:12 |
Зміни до закупівлі фін. лізинг.pdf
|
||||||
15 листопада 2021 17:12 |
Протокол №17.pdf
|
||||||
15 листопада 2021 16:25 |
Додаток 1_Тендерна пропозиція витрати включені до графіку ( ЗМІНИ).doc
|
||||||
15 листопада 2021 16:24 |
Додаток 3 ЗМІНИ.doc
|
||||||
15 листопада 2021 16:23 |
Додаток 3 ЗМІНИ.doc
|
||||||
15 листопада 2021 16:23 |
Тендерна Документація фінансовий лізинг ЗМІНИ.docx
|
||||||
04 листопада 2021 15:24 |
Додаток 3 (1).doc
|
||||||
03 листопада 2021 16:49 |
Додаток 1_Тендерна пропозиція витрати включені до графіку.doc
|
||||||
03 листопада 2021 16:49 |
додаток 2.docx
|
||||||
03 листопада 2021 16:47 |
ДФЛ_страховка включена додаток 4.docx
|
||||||
03 листопада 2021 16:45 |
Тендерна Документація фінансовий лізинг (2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-28-000008 ● f0bc1f02156f4070b21e221474ca73ed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2022 11:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2022
№ 54-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.11.2022 №54-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
18. UA-2021-11-03-015492-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-29 09:17:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги у сфері фінансового лізингу» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-03-015492-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (за наявності), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-01 14:13:58
Пояснення на отриманий запит
На запит Державної аудиторської служби Північний офіс Держаудитслужби управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області відповідно до Наказу №54-3 від 28.11.2022, Комунальне підприємство «Міськавтотранс» Тернопільської міської ради повідомляє наступне.
З метою проведення закупівлі нових автобусів, забезпечення найоптимальнішого варіанту транспортного засобу протягом липня-вересня 2021 року отримано від виробників та офіційних представників технічні характеристики на ряд автобусів українського та закордонного виробництва та вартість таких автобусів. Окрім цього, працівниками комунального підприємства проведено аналіз автобусів представлених на ринку України, вітчизняного та зарубіжного виробництва, з відкритих джерел мережі Інтернет.
Відповідно до дослідження проведеного компанією Dornier Consulting International GmbH та розробленої транспортної мережі м. Тернополя, оптимальними автобусами для громади Тернополя – транспортні засоби середньої пасажиромісткості.
Враховуючи вищезазначені параметри, якісні характеристики транспортних засобів, вимоги законодавства України щодо облаштування транспортних засобів для перевезення пасажирів із обмеженими фізичними можливостями, оптимальне споживання паливно-мастильних матеріалів, наявність облаштування транспортного засобу системою кондиціонування салону автобуса вибрано транспортний засіб - автобус Еталон А08128-0000030 як базовий по характеристиках та вартості. З метою розширення конкуренції та з дотриманням статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» у технічній специфікації до об’єкта фінансового лізингу вживалося «або еквівалент». Вартість об’єкта закупівлі встановлено на основі прейскуранта цін на автобус Еталон А08128.
Інформацію щодо проведення закупівлі транспортних засобів опубліковано на офіційному сайті Тернопільської міської ради, як засновника КП «Міськавтотранс» ТМР, (www.ternopilcity.gov.ua) 2 листопада 2021 року, із обґрунтуванням характеристик вибраного транспортного засобу, бюджету закупівлі.
Окрім цього, хочемо зазначити, що затвердження базових технічних характеристик та очікуваної вартості транспортного засобу об’єкта фінансового лізингу відбулось на засіданні сесії Тернопільської міської ради 29 жовтня 2021 року, якою також надано дозвіл комунальному підприємству на проведення процедури закупівлі автобусів через процедуру фінансового лізингу через систему відкритих торгів на платформі Прозорро (рішення сесії Тернопільської міської ради від 29.10.2021р. №8\10\353, розміщене на офіційному сайті Тернопільської міської ради).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Подано позов до Тернопільського окружного адміністративного суду щодо визнання протиправним та скасування висновку. |
Дата публікації: | 26 грудня 2022 |
Номер відкриття провадження: | П/500/5341/22 |
Дата відкриття провадження: | 28 грудня 2022 |
Документи:
26 грудня 2022 16:00
|
Електронний підпис |
26 грудня 2022 15:41
|
позов міськавтотранс.PDF |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Міськавтотранс" Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35069244 |
Місцезнаходження: | 46027, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Тролейбусна, 9 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЛФ-ФІНАНС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" |
111 412 074,93
UAH з ПДВ
|
111 412 074,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЛФ-ФІНАНС" |
112 789 158,76
UAH з ПДВ
|
112 789 158,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" #00032112 |
Переможець |
111 412 074,93
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 16:46
|
Договір фінансового лізингу (2).pdf | укладений |
30 грудня 2021 16:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги фінансового лізингу для придбання 30-ти нових низькопідлогових автобусів які працюють на дизельному паливі | 1 | послуга |
2 670 000,00
UAH з ПДВ
|