Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44308884 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Площа Соборності буд.1 |
Контактна особа: |
Франчук Василь Миколайович 380637573560 upravlinosvit@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2023 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 15:18 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 15:18 |
Очікувана вартість: | 31 873 763,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 159 368,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 150 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 14.3. цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 та у порядку визначеним Постановою Кабінетів Міністрів від 22 липня 2020 № 641 (зі змінами та доповненнями) у розмірі, що не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Поточні та остаточний розрахунки за виконання робіт Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в (надалі форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат форма КБ-3 (надалі форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК, або аналогічні). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2023 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2023 16:48 |
Перелік зміни2.PDF | |
08 червня 2023 16:48 |
Протокол зміни2.PDF | |
08 червня 2023 16:48 |
Тендерна документація. Відкриті торги Стадіон в новій редакції.doc | |
08 червня 2023 15:37 |
Перелік зміни.PDF | |
08 червня 2023 15:37 |
Протокол зміни.PDF | |
08 червня 2023 15:36 |
Додаток 3 до ТД. Проект договору в новій редакції.docx | |
08 червня 2023 11:39 |
Додаток 4 до ТД._Субпідрядники.doc | |
08 червня 2023 11:39 |
ВТ Стадіон.PDF | |
08 червня 2023 11:39 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії.docx | |
08 червня 2023 11:39 |
Підсумкова відомість ресурсів.rtf | |
08 червня 2023 11:39 |
Додаток 2 до ТД. Технічне завдання.rtf |
08 червня 2023 16:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 червня 2023 16:48 |
Перелік зміни2.PDF
|
||||||
08 червня 2023 16:48 |
Протокол зміни2.PDF
|
||||||
08 червня 2023 16:48 |
Тендерна документація. Відкриті торги Стадіон в новій редакції.doc
|
||||||
08 червня 2023 15:37 |
Перелік зміни.PDF
|
||||||
08 червня 2023 15:37 |
Протокол зміни.PDF
|
||||||
08 червня 2023 15:36 |
Додаток 3 до ТД. Проект договору в новій редакції.docx
|
||||||
08 червня 2023 11:39 |
Додаток 4 до ТД._Субпідрядники.doc
|
||||||
08 червня 2023 11:39 |
ВТ Стадіон.PDF
|
||||||
08 червня 2023 11:39 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
08 червня 2023 11:39 |
Підсумкова відомість ресурсів.rtf
|
||||||
08 червня 2023 11:39 |
Додаток 2 до ТД. Технічне завдання.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
під час встановлення вимог до Учасника, зокрема, щодо надання завіреної копії або оригіналу виданого на ім’я Учасника діючого сертифікату на відповідність системи управління (менеджменту) якістю такого учасника вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання (ISO 50001:2018, IDT) Замовник керувався визначеними законодавством нормативними актами.
Зокрема, Постанова Кабінету Міністрів України № 1460 від 23 грудня 2021 року «Про впровадження систем енергетичного менеджменту» (далі – Постанова) визначає порядок впровадження систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах.
Пунктом 3 Постанови зазначено: «3. Рекомендувати органам місцевого самоврядування впровадити системи енергетичного менеджменту з урахуванням вимог Порядку, затвердженого цією постановою, та визначити керівників (заступників керівників) відповідних органів відповідальними за впровадження та функціонування системи енергетичного менеджменту у таких органах.».
Відповідно до підпунктів 1, 2, та 4 пункту 4 Порядку:
«4. Системи енергетичного менеджменту запроваджуються з метою забезпечення в органах впровадження систем енергетичного менеджменту:
1) ефективного споживання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг;
2) раціонального використання коштів на оплату енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг, впровадження заходів з енергоефективності та інших витрат;
4) створення та функціонування механізмів матеріального стимулювання працівників до ефективного використання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг;».
Відповідно до абзаців 1 та 2 пункту 12 Порядку впровадження енергетичного менеджменту (далі – Порядок), затвердженого Постановою:
«12. Під час впровадження та забезпечення функціонування систем енергетичного менеджменту органи впровадження систем енергетичного менеджменту керуються у своїй роботі:
ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) “системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання”;».
З огляду на те, що в Технічному завданні по даній закупівлі наявний Локальний кошторис 07-02-01 на Електромонтажні роботи, в якому визначено перелік робіт, які можуть бути віднесені до сфери дії енергоменеджменту вважаємо, що Замовник під час встановлення вимог керувався виключно законодавством України та не встановлював жодних дискримінаційних умов щодо Учасників закупівлі
Вимоги про усунення порушення
2.2. Учасник у складі пропозиції надає :
- оригінали або завірені належним чином копії документів, що згідно чинного законодавства підтверджують отримання освіти відповідно до спеціальностей у сфері будівництва таких працівників як виконавець робіт, інженер-будівельник, інженер-геодезист, енергетик, Інженер-консультант (будівництво) та здобуття вказаними працівниками однієї з кваліфікацій у галузі будівництва;
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" не надало в своїй тендерній пропозиції документа про освіту по спеціальності енергетик. Працівник Балаш Ігор Михайлович прийнятий на роботу енергетиком, посвідчення по охороні праці видане на працівника згідно посади головного енергетика, але диплом у працівника на спеціаліста по кваліфікації інженера-електрика.
Отже рішення замовника №21/06/23-1 про відповідність пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" вимогам Замовника зазначеним в Тендерній документації, вважаємо не правомірним, та просимо відмінити.
В тендерній документації Замовник вимагав від Учасників підтвердження наявності у деяких працівників зазначених у довідці (виконавець робіт, інженер-будівельник, інженер-геодезист, енергетик, Інженер-консультант (будівництво) документів про наявність кваліфікації та спеціальності у будівельній галузі. Вимог щодо відповідності документів про освіту їх займаним посадам Замовником встановлено не було. Щодо конкретно посади енергетика (та вимог до неї), то Замовником у пункті 2.5 додатку 1 до тендерної документації встановлено наступне:
«2.3. Довідка має містити відомості щодо наявності енергетика. Вказані відомості мають бути підтверджені наданням у складі тендерної пропозиції:
- посвідчення про допуск енергетика до роботи в електроустановках напругою до 1000 В;
- підтвердження наявності трудових взаємовідносин з учасником;
- завірену копію або оригінал виданого на ім’я Учасника діючого сертифікату на відповідність системи управління (менеджменту) якістю такого учасника вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання (ISO 50001:2018, IDT).».
Учасник ТОВ «ЕД ТЕМП» у складі своєї тендерної пропозиції виконав ці вимоги, надавши всі необхідні документи на енергетика, які вимагалися Замовником.
Тому вважаємо, що Ваша вимога не має підстав для задоволення і буде відхилена.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-10-000001 ● 4acba2e072664d0bb0440627c323cadc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2023 10:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2023 № 240
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних
закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня
його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів
України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про
Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити
проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
6 UA-2023-06-08-005416-a 08.06.2023
інформація, отримана від органів державної влади, народних
депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність
ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних
закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-16 14:28:28
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (благоустрій) території з облаштування футбольного поля та спортивних майданчиків Уманського ліцею №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Герцена, 26 (корегування)») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-08-005416-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію з підтвердними документами на підставі яких вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі – ТОВ «ЕД ТЕМП») визначено відповідність його тендерної пропозиції вимогам додатку 2 тендерної документації, в частині виконання учасником ТОВ «ЕД ТЕМП» вимог Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281 (далі – Настанова № 281). Зокрема, щодо визначення учасником ТОВ «ЕД ТЕМП» в кошторисних розрахунках цін на матеріальні ресурси у відповідності до вимог Настанови № 281, а саме: пісок природний рядовий за куб.м.; бруси необрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, усі ширини, товщина 100, 125 мм, IV сорт; щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 5-20 мм марка М1000 і більше; щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм марка М1000 і більше; щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм марка М600 і більше.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-18 10:27:03
Відповідь на запит
На Ваш запит від 16.08.2023 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (благоустрій) території з облаштування футбольного поля та спортивних майданчиків Уманського ліцею №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Герцена, 26 (корегування)») (ID: UA-2023-06-08-005416-a) повідомляємо наступне:
1) по першому питанню щодо надання інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, -
обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено на основі наступних документів, що додаються:
1) Дефектний акт (затверджений Замовником);
2) Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва (том 3 проектно-кошторисної документації);
3) Експертиза (експертний звіт) проектно-кошторисної документації.
2) по другому питанню щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, -
посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://um-osvita.gov.ua/index.php/pro-viddil-osviti/finansovo-gospodarska-diyalnist/2705-08-chervnya-2023-roku-upravlinnyam-osviti-ta-gumanitarnoji-politiki-umanskoji-miskoji-radi-za-nomerom-zakupivli-ua-2023-06-08-005416-a-bulo-ogolosheno-zakupivlyu
3) по третьому питанню щодо надання інформації з підтвердними документами на підставі яких під час розгляду тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі – ТОВ «ЕД ТЕМП») визначено відповідність його тендерної пропозиції вимогам додатку 2 тендерної документації, в частині виконання учасником ТОВ «ЕД ТЕМП» вимог Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281 (далі – Настанова № 281). Зокрема, щодо визначення учасником ТОВ «ЕД ТЕМП» в кошторисних розрахунках цін на матеріальні ресурси у відповідності до вимог Настанови № 281, а саме: пісок природний рядовий за куб.м.; бруси необрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, усі ширини, товщина 100, 125 мм, IV сорт; щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 5-20 мм марка М1000 і більше; щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм марка М1000 і більше; щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм марка М600 і більше, -
Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281 визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт, а також експертизи проектної документації на будівництво.
Підтвердження Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕД ТЕМП» відповідності вимогам Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво полягає виключно у співставленні обсягів та розцінок робіт у його пропозиції із значеннями відповідних показників у проектно-кошторисній документації. При порівнянні обсягів та розцінок робіт, що пропонувалися Учасником відповідно до проекту відхилень не виявлено.
Також повідомляємо, що зазначена Вами у запиті Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво жодним чином не регулює та не визначає ціноутворення матеріальних ресурсів на здійснення будівництва і, таким чином, не встановлює ніяких обмежень Учасникам (зокрема, ТОВ «ЕД ТЕМП») щодо визначення вартості матеріалів перед Замовником.
Водночас повідомляємо, що кошторисні розрахунки мають виконуватись згідно Настанови з визначення вартості будівництва. З метою підтвердження відповідності проектно-кошторисної документації по об’єкту ДК 021:2015 - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (благоустрій) території з облаштування футбольного поля та спортивних майданчиків Уманського ліцею №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Герцена, 26 (корегування)») було проведено її експертизу та отримано ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації №14-23-1-ЕКЧ (додається), в якому зазначено: «За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень установлено, що зазначену тендерну документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва». Таким чином було встановлено, що обсяги та ціни в проектно-кошторисній документації встановлені в поточних цінах станом на 21 квітня 2023 року.
За результатами експертизи Наказом Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради №73/01-17 від 16.05.2023 року було затверджено проектно-кошторисну документацію (додається).
Під час проведення процедури закупівлі на етапі розгляду тендерних пропозицій було співставлено ціни на матеріальні ресурси, що пропонувалися Учасником ТОВ «ЕД ТЕМП» з цінами у проектно-кошторисній документації, яка пройшла експертизу. За результатами розгляду по жодній позиції, в тому числі піску природному рядовому, брусах необрізних з хвойних дерев, щебню різних фракцій, перевищення не виявлено. Таким чином, підстави для відхилення Учасника ТОВ «ЕД ТЕМП» відповідно до вимог Додатку 2 Тендерної документації Замовника відсутні.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-24 17:43:55
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (благоустрій) території з облаштування футбольного поля та спортивних майданчиків Уманського ліцею № 3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Герцена, 26 (корегування)») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-08-005416-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень на підставі яких документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) вами визначено відповідність тендерної пропозицій учасника торгів ТОВ «ЕД ТЕМП»:
1. вимогам пунктів 1, 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, підпунктів 3.1.1, 3.1.2 додатку 1 щодо надання копій не менше 2 (двох) аналогічних договорів, зазначених в довідці про наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору (договорів), в повному обсязі з усіма додатками;
2. вимогам пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації щодо акредитації Національним агентством з акредитації України (який має діючий атестат акредитації та повноваження проводити сертифікацію згідно зі сферою акредитації діяльності) органу сертифікації «ФЬОРСТ КВОЛІТІ СЕРТІФІКЕЙШН», який видав учаснику торгів ТОВ «ЕД ТЕМП» сертифікат відповідності на систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» від 16.02.2023
№ SIC.MC.005.ISO45000.2927, сертифікат відповідності системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» від 16.02.2023
№ SIC.MC.005.ISO14001.3225, сертифікат відповідності системи менеджменту щодо протидії корупції вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» від 16.02.2023 № SIC.MC.005.ISO37001.3226.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-29 13:56:50
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснення від 24.08.2023 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (благоустрій) території з облаштування футбольного поля та спортивних майданчиків Уманського ліцею №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Герцена, 26 (корегування)») (ID: UA-2023-06-08-005416-a) повідомляємо наступне:
1) по першому питанню про встановлення відповідності тендерної пропозицій учасника торгів ТОВ «ЕД ТЕМП» вимогам пунктів 1, 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, підпунктів 3.1.1, 3.1.2 додатку 1 щодо надання копій не менше 2 (двох) аналогічних договорів, зазначених в довідці про наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору (договорів), в повному обсязі з усіма додатками, -
відповідно до вимог пунктів 1, 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;»;
«Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.».
Одним із кваліфікаційних критеріїв, що були встановлені Замовником у даній процедурі закупівлі був «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». На підтвердження зазначеного критерію відповідно до пунктів 3.1.1 та 3.1.2 Додатку 1 Учасник повинен надати: «3.1.1. довідку в довільній формі, яка має містити інформацію із зазначенням контрагента (замовника) за договором, його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, суми договору, місцезнаходження об’єкта та номер закупівлі на веб-порталі з питань публічних закупівель щодо поданого аналогічного договору.
Аналогічним(-и) вважається(-ються) виконаний(-ні) в повному обсязі договір(-ори), з усіма додатками до нього (-них) за характером робіт - нове будівництво/капітальний ремонт або реконструкція в якому Учасник виступає як генеральний підрядник.» та «3.1.2. копію не менше 2 (двох) аналогічних договорів, зазначених в довідці в повному обсязі;».
В пропозиції Учасника ТОВ «ЕД ТЕМП» містить документ «11. Довідка аналогічні договора.PDF», в якому відповідно до вимог пункту 3.1.1 міститься Довідка про наявність досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (вихідний № 1506-11 від 15.06.2023 року). Довідка містить повну інформацію про аналогічні договори, а також номери закупівель на веб-порталі з питань публічних закупівель щодо поданих аналогічних договорів, де вони викладені в повному обсязі.
На підтвердження відповідності умовам пункту 3.1.2 Додатку 1 Учасник ТОВ «ЕД ТЕМП» надає документи «Анал. Договір+Дод.угоди+відгук+Декларація ЗОШ №3.PDF» та «Договір+ДЦ+Дод.угода+Відгук+Декларація. Соц. готель.PDF», в яких надає копію 2 (двох) аналогічних договорів, зазначених в довідці в повному обсязі, а також додатки і додаткові угоди до них.
Таким чином, відповідно до вимог пунктів 1, 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, підпунктів 3.1.1, 3.1.2 додатку 1 Учасник ТОВ «ЕД ТЕМП» підтвердив відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію.
2) по другому питанню про відповідність вимогам пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації щодо акредитації Національним агентством з акредитації України (який має діючий атестат акредитації та повноваження проводити сертифікацію згідно зі сферою акредитації діяльності) органу сертифікації «ФЬОРСТ КВОЛІТІ СЕРТІФІКЕЙШН», який видав учаснику торгів ТОВ «ЕД ТЕМП» сертифікат відповідності на систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» від 16.02.2023 № SIC.MC.005.ISO45000.2927, сертифікат відповідності системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» від 16.02.2023 № SIC.MC.005.ISO14001.3225, сертифікат відповідності системи менеджменту щодо протидії корупції вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» від 16.02.2023 № SIC.MC.005.ISO37001.3226, -
відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання
- «Сканованого оригіналу або завіреної копії діючого сертифікату на систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці, виданого учаснику органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України (який має діючий атестат акредитації та повноваження проводити сертифікацію згідно зі сферою акредитації діяльності), та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці (згідно видів діяльності, що належать до сфери будівництва) вимогам ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування»»;
- «Сканованого оригіналу або завіреної копії діючого сертифікату на систему екологічного менеджменту, виданого учаснику органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України (який має діючий атестат акредитації та повноваження проводити сертифікацію згідно зі сферою акредитації діяльності), та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи екологічного управління (згідно видів діяльності, що належать до сфери будівництва) вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування».»;
- «Сканованого оригіналу або завіреної копії діючого сертифікату на систему менеджменту щодо протидії корупції, виданого учаснику органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України (який має діючий атестат акредитації та повноваження проводити сертифікацію згідно зі сферою акредитації діяльності), та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи менеджменту щодо протидії корупції (згідно видів діяльності, що належать до сфери будівництва) вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»,
Учасник ТОВ «ЕД ТЕМП» надає у складі своєї пропозиції надає документ «ЕД ТЕМП 45001 ISO.PDF», в якому наведено сканований оригінал Сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці Учасника ТОВ «ЕД ТЕМП» вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування» (ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці) від 16.02.2023 № SIC.MC.005.ISO45000.2927 стосовно: будівництва житлових і нежитлових будівель; будівництва інших споруд; знесення; підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; штукатурних робіт; покриття підлоги й облицювання стін; малярних робіт та скління; інших робіт із завершення будівництва; покрівельних робіт; інших спеціалізованих будівельних робіт; надання в оренду будівельних машин і устатковання; діяльності у сфері архітектури; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; організації будівництва будівель; будівництва доріг і автострад; будівництва трубопроводів. Даним сертифікатом орган сертифікації підтверджує відповідність системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці (згідно видів діяльності, що належать до сфери будівництва) Учасника ТОВ «ЕД ТЕМП» вимогам ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Крім того, перевірка Замовником QR-коду зазначеного в сертифікаті підтвердила його чинність та достовірність.
Учасник ТОВ «ЕД ТЕМП» надає у складі своєї пропозиції надає документ «ЕД ТЕМП 14001 ISO.PDF», в якому наведено сканований оригінал Сертифікату відповідності системи екологічного менеджменту Учасника ТОВ «ЕД ТЕМП» вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» від 16.02.2023 № SIC.MC.005.ISO14001.3225 стосовно: будівництва житлових і нежитлових будівель; будівництва інших споруд; знесення; підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; штукатурних робіт; покриття підлоги й облицювання стін; малярних робіт та скління; інших робіт із завершення будівництва; покрівельних робіт; інших спеціалізованих будівельних робіт; надання в оренду будівельних машин і устатковання; діяльності у сфері архітектури; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; організації будівництва будівель; будівництва доріг і автострад; будівництва трубопроводів. Даним сертифікатом орган сертифікації підтверджує відповідність системи екологічного управління (згідно видів діяльності, що належать до сфери будівництва) Учасника ТОВ «ЕД ТЕМП» вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування». Крім того, перевірка Замовником QR-коду зазначеного в сертифікаті підтвердила його чинність та достовірність.
Учасник ТОВ «ЕД ТЕМП» надає у складі своєї пропозиції надає документ «ЕД ТЕМП 37001 ISO.PDF», в якому наведено сканований оригінал Сертифікату відповідності системи менеджменту протидії корупції Учасника ТОВ «ЕД ТЕМП» вимогам міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)» від 16.02.2023 № SIC.MC.005.ISO37001.3226 стосовно: будівництва житлових і нежитлових будівель; будівництва інших споруд; знесення; підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; штукатурних робіт; покриття підлоги й облицювання стін; малярних робіт та скління; інших робіт із завершення будівництва; покрівельних робіт; інших спеціалізованих будівельних робіт; надання в оренду будівельних машин і устатковання; діяльності у сфері архітектури; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; організації будівництва будівель; будівництва доріг і автострад; будівництва трубопроводів. Даним сертифікатом орган сертифікації підтверджує відповідність системи менеджменту щодо протидії корупції (згідно видів діяльності, що належать до сфери будівництва) вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Крім того, перевірка Замовником QR-коду зазначеного в сертифікаті підтвердила його чинність та достовірність.
Відповідно до Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» пункту 3. «Інша інформація» Тендерної документації «1. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.».
Таким чином, підстави для відхилення Учасника ТОВ «ЕД ТЕМП» відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення Держаудитслужби Замовником вжито заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме укрпоштою та електронною поштою надіслано ТОВ "ЕД ТЕМП" лист з пропозицією розірвання Договору №34 від 28.06.2023 та відповідну додаткову угоду (додається)
2023-09-08 15:14:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 31/35/2023пр |
Дата публікації: | 06 листопада 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
06 листопада 2023 11:03
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2023 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" |
29 987 608,84
UAH з ПДВ
|
24 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" |
28 844 853,66
UAH з ПДВ
|
28 844 853,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" #41041022 |
Відхилено |
24 900 000,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2023 14:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" #33107701 |
Переможець |
28 844 853,66
UAH з ПДВ
|
21 червня 2023 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2024 11:11
|
ДУ5 ДОГ34.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2024 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2024 14:20
|
ДУ 2 ДОГ 34.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2024 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2023 16:59
|
Договір 34 Спортмайданчики УЛ3.pdf | укладений |
28 червня 2023 16:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, підпунктом 3 пункту 20.5 Договору № 34 від 28.06.2023 р. та з врахуванням запланованих видатків на 2024 рік відповідно до Рішення виконавчого комітету Уманської міської ради № 58 від 08.02.2024 року «Про затвердження титульного списку об’єктів закладів та установ управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради, видатки для яких будуть проводитись у 2024 році у новій редакції», які унеможливлюють виконання зобов’язань згідно з пунктом 2.1 Договору № 34 від 28.06.2023 р., уклали цю Додаткову угоду про таке: Сторони домовились продовжити строк дії Договору № 34 від 28.06.2023 р. (далі – Договір) щодо Капітального ремонту (благоустрою) території з облаштування футбольного поля та спортивних майданчиків Уманського ліцею №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Герцена, 26 (корегування) |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни в обсяги та вартості робіт, що підлягають виконанню в 2025 році щодо Капітального ремонту (благоустрою) території з облаштування футбольного поля та спортивних майданчиків Уманського ліцею №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Герцена, 26 (корегування). 1.1 Ціна цього Договору зменшується на 6 522 330,80 грн. (Шість мільйонів п`ятсот двадцять дві тисячі триста тридцять гривень 80 копійок) |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |