Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-09-08-002535-c cbdb9364adfa47309c41802f9966be64
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мединська Олена

0671483249 KP_SMEP@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33387623
Місцезнаходження: 65110, Україна , Одеська обл., Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОЗКИДАЙЛІВСЬКА, будинок 67А
Контактна особа: Мединська Олена
0671483249
KP_SMEP@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 14:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 11:40
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 л.
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості Товару, поставленого на підставі видаткових накладних та рахунків Постачальника, за фактично наданий Товар, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на розрахунковий рахунок. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Покупець проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-08-002535-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 09 вересня 2020 12:31
Вимога
Внести зміни до тендерної документації та вилучити дискримінаційну умову
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2020 09:38
Враховуючи вимоги до тендерної документації, а саме до Додатку 3, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у Законі України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому, вирішено внести зміни до тендерної документації ,а саме: Учасник конкурсних торгів в пропозиції повинен обов’язково представити інформацію про наявність власних (орендованих та/або партнерських) АЗС, що використовується на території України (обов’язково у м. Одесі). Для підтвердження необхідно надати копії діючих договорів орендованих та партнерських, які передбачають право користування та/або зберігання та порядку відпуску товару в мережі АЗС .

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000010 ● 718a821d65e74c5a9891ee08967ee787
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 13:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2020 Одеса № 412

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.11.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.11.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2020 № 412
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
20. UA-2020-09-08-002535-c 08.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальна установа «Спеціалізований монтажно-експлуатаційний підрозділ» Одеської міської ради (надалі – Замовник, КУ «СМЕП» ОМР) керуючись частиною восьмої статті 8 Закону України « Про публічні закупівлі» надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень Південним офісом Держаудитслужби від 07.12.2020року. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Крім того частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. У свою чергу, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовником у розділіІІІ. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ надається перелік формальних помилок : пункт 1.6.Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій: До формальних (несуттєвих) помилок учасника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: не завірення окремого документа (документів) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; невірне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно вимог цієї тендерної документації. Наприклад: завірення копії документа лише підписом уповноваженої особи; орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі тендерної пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї тендерної документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення; зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Наприклад: у тендерній пропозиції учасника не зазначений розрахунковий рахунок, відкритий в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника. Щодо Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998, правова роль у Законі про публічні закупівлі не визначена та на роль загальнообов’язкового акта не претендує. Вимоги пункту 14 частини 2 статті 22 Закону, яким визначено ,що тендерна документація повинна містити відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. При опублікуванні оголошення система автоматично визначає кінцевий термін подання тендерних пропозицій,який не можете бути більше ніж за 15 днів з дня оприлюднення оголошення закупівлі. Замовник у частині 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій таким яким визначається з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель, що відповідає чинному законодавству. Положення Закону України "Про публічні закупівлі" є спеціальними нормами, які визначають правові підстави публічних закупівель. Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Виявлені порушення Південним офісом Держаудитслужби від 07.12.2020 року, не мають негативних наслідків для місцевого бюджету, ведення господарської діяльності установи та забезпечення безпеки дорожнього руху на території міста Одеси, так як відповідно до Статуту КУ «СМЕП» ОМР створена для задоволення потреб територіальної громади міста Одеси у забезпеченні безпеки дорожнього руху із застосуванням технічних засобів інформаційно-телекомунікаційних, автоматизованих систем керування та нагляду за дорожнім рухом, та зобов’язується в подальшому вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому. .

2020-12-10 13:11:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710) • усунуто

-

2020-12-10 15:47:04

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОТТО КАРД" 165 780,00
UAH з ПДВ
165 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговий Дім Сан Ойл 169 650,00
UAH з ПДВ
169 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" 199 800,00
UAH з ПДВ
178 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЖІ ГРУП" 193 320,00
UAH з ПДВ
186 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 190 620,00
UAH з ПДВ
187 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:20
Довідка МВС від 05.10.2020.pdf
23 вересня 2020 13:44
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:44
Тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2020 13:44
Статут від 29.03.2019.pdf
23 вересня 2020 13:44
Опис Статут.pdf
23 вересня 2020 13:44
Накази співробітники.pdf
23 вересня 2020 13:44
Ліцензія ТОВ Мотто Кард.pdf
23 вересня 2020 13:44
ІПН Клипа Р.В. (оригінал).pdf
23 вересня 2020 13:44
Зразки талонів_2.pdf
23 вересня 2020 13:44
Зразки талонів_1.pdf
23 вересня 2020 13:44
Документи на техніку.pdf
23 вересня 2020 13:44
Довідка працівники.pdf
23 вересня 2020 13:44
Дипломи співробітники.pdf
23 вересня 2020 13:44
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2020 13:44
Витяг з ЄДР від 30.06.2020.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 13:31
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:26
СК Петроліум дог оренди.rar
23 вересня 2020 13:26
Ліцензії Одеса.rar
23 вересня 2020 13:25
2020.rar
23 вересня 2020 13:25
Статутні документи.rar
23 вересня 2020 13:25
про Ткаченко А.М.rar
23 вересня 2020 13:25
КП 23.09.20.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 13:38
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:36
тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2020 13:36
Статут.pdf
23 вересня 2020 13:36
Статут (оригінал).pdf
23 вересня 2020 13:36
проект договору.pdf
23 вересня 2020 13:36
Паспорт код (Керівник).pdf
23 вересня 2020 13:36
Опис.pdf
23 вересня 2020 13:36
ліцензія.pdf
23 вересня 2020 13:36
ВІДОМОСТІ з ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2020 13:36
витяг з ПДВ.pdf
23 вересня 2020 13:36
витяг з ЄДР.pdf
23 вересня 2020 13:36
витяг з єдр копія.pdf
23 вересня 2020 13:36
Виписка з ЄДР (оригінал).pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 11:24
Електронний підпис
23 вересня 2020 11:23
Технічна частина.pdf
23 вересня 2020 11:23
Кваліфікаційна частина.pdf
23 вересня 2020 11:23
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОТТО КАРД"

ТОВ Торговий Дім Сан Ойл

ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"

ТОВ "ІДЖІ ГРУП"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МОТТО КАРД"
#39711536
Переможець 165 780,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 09:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2020 12:28

Вимога про усунення невідповідностей

На підставі ст. 16. Закону України “Про публічні закупівлі”,Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження такої інформації учасник має надати копію документів про право власності або договору оренди(найму), або іншого документу,що підтверджує право власності або користування відповідним майном . Проте Учасником не надано копії договору оренди офісу ,згідно Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази,що забезпечать поставку товару, передбаченого документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОТТО КАРД"
#39711536
165 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 11:22
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 13:48
Договір №285_20_Б_МК 001723 від 12.10.2020р..pdf укладений
12 жовтня 2020 13:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 165 780,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 630,00 UAH)