Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 34674102 |
Вебсайт: | https://teplo.od.ua/ |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балківська, буд. 1-Б |
Контактна особа: |
Анастасія Юзва +380487056332 7099419@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2024 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2024 13:18 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2024 13:18 |
Очікувана вартість: | 1 174 208,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 742,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2024 09:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2024 09:27 |
2_Проект Договору ПТВМ-100.docx | |
10 квітня 2024 09:27 |
2_ТД поточний ремонт ПТВМ-100 НР.docx | |
10 квітня 2024 09:27 |
перелік змін.docx |
10 квітня 2024 09:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2024 09:27 |
2_Проект Договору ПТВМ-100.docx
|
|||
10 квітня 2024 09:27 |
2_ТД поточний ремонт ПТВМ-100 НР.docx
|
|||
10 квітня 2024 09:27 |
перелік змін.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000078 ● 400cd74acede4f26ab9f8bfa61199793
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 Одеса № 108
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.05.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
2 UA-2024-04-09-004128-a 09.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-28 17:32:32
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Чому Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учасникам процедури закупівлі товариству з обмеженою відповідальністю «УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» (далі – ТОВ «УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД») та товариству з обмеженою відповідальністю «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СХІДМОНТАЖЕНЕРГОРЕМОНТ» (далі – ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СХІДМОНТАЖЕНЕРГОРЕМОНТ») щодо надання у складі тендерних пропозицій детального обґрунтування ціни, про що зазначено у протоколах уповноваженої особи Замовника від 26.04.2024 та від 01.05.2024?
Як Замовник переконався у тому, що не надані учасниками процедури закупівлі ТОВ «УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» та ТОВ «УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі у складі тендерних пропозицій документи щодо детального обґрунтування ціни призведуть до зміни предмета закупівлі, запропонованого цими учасниками. Надати документальне підтвердження.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-31 13:42:40
Щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, КП «»ТМО» надає пояснення.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено, очікувану вартість послуг з поточного ремонту КП «ТМО» визначено відповідно до кошторису (договірної ціни) з врахуванням положень Кошторисних норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» на підставі дефектного акту за допомогою програмного комплексу АВК станом на 01.03.2024, отже кошторис виконано відповідно до актуальних цін Мінрегіонбуду станом на 01.03.2024.
2. Поточний ремонт враховує комплекс ремонтно-будівельних робіт та передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу інженерного обладнання та виконується на підставі дефектного акта. Дефектний акт – це документ, який підтверджує, що певний матеріальний об’єкт потребує ремонту та містить ПЕРЕЛІК РОБІТ ТА МАТЕРІАЛІВ. Настановою для визначення вартості будівництва встановлена форма дефектного акта для капітального ремонту, яка може бути використана для проведення поточного ремонту.
Виходячи з цього, Замовник встановив вимогу, що розрахунок ціни пропозиції (кошторис) є інформацією про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі відповідно пп. 1.1. п. 1 Додатку 2 тендерної документації.
Для договорів в будівництві КОШТОРИС СКЛАДАЄТЬСЯ В ОБОВ'ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ (ст. 877 ЦК України). Кошторис –це єдиний документ в якому зазначається постатейний перелік витрат на виконання робіт і який є додатком до договору, його невід'ємною частиною. Він дозволяє встановити розмір ціни та чітко визначити її складові елементи.
Учасниками ТОВ «УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» та ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СХІДМОНТАЖЕНЕРГОРЕМОНТ» надано кошторис, який становив менше ніж дев'яносто вісім відсотків від очікуваної вартості закупівлі без обгрунтування ціни на ресурси. Зазначаємо, що єдиною вимогою Замовника щодо надання Учасниками документів для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі є надання кошториса з обгрунтуванням, КРІМ КОШТОРИСА З ОБГРУНТУВАННЯМ ЗАМОВНИКОМ НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ БІЛЬШЕ ЖОДНИХ ДОКУМЕНТІВ.
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (КРІМ ВИПАДКІВ відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ В ЙОГО ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, у разі відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції Замовник НЕ ПОВИНЕН оприлюднювати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей інформації та/або документах.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Добрий день! Заяву подано. |
Дата публікації: | 20 червня 2024 |
Документи:
20 червня 2024 11:42
|
Е-суд_Картка позову (ПТВМ-100).pdf |
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2024 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" |
1 151 799,76
UAH з ПДВ
|
976 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІДМОНТАЖЕНЕРГОРЕМОНТ" |
976 863,00
UAH з ПДВ
|
976 863,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМЗВ’ЯЗОК – ПІВДЕНЬ» |
1 150 723,84
UAH з ПДВ
|
1 150 723,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" #42137050 |
Відхилено |
976 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 14:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІДМОНТАЖЕНЕРГОРЕМОНТ" #45253428 |
Відхилено |
976 863,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 13:55
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМЗВ’ЯЗОК – ПІВДЕНЬ» #34607570 |
Переможець |
1 150 723,84
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 08:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2024 10:17
|
ТМО-126-24.pdf | укладений |
16 травня 2024 10:17
|