Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current repair of streets and roads of the city
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council |
National ID: | 03364234 |
Contact point: |
Tereshchenko Igor +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2021 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2022 13:45 |
Очікувана вартість: | 433 228 123,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 166 140,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 грудня 2021 16:27 |
Enquiries until: | 01 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 лютого 2022 09:00 |
Information
Estimated total value: | 433 228 123 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 166 141 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2022 16:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2022 16:06 |
Лист ЗдТД.docx | |
03 лютого 2022 16:06 |
Додаток 1 (нова редакція).docx | |
03 лютого 2022 16:06 |
ТД (нова редакція).doc | |
28 січня 2022 13:03 |
Лист ЗдТД.docx | |
28 січня 2022 13:03 |
Додаток 2 (нова редакція).docx | |
28 січня 2022 13:03 |
Додаток 1 (нова редакція).docx | |
28 січня 2022 13:02 |
ТД (нова редакція).doc | |
21 січня 2022 14:40 |
Додаток 2 (нова редакція).docx | |
21 січня 2022 14:40 |
ТД (нова редакція).doc | |
21 січня 2022 14:40 |
Лист ЗдТД.docx | |
23 грудня 2021 16:27 |
Додаток 2.docx | |
23 грудня 2021 16:27 |
Додаток 1.docx | |
23 грудня 2021 16:27 |
ТД.doc |
03 лютого 2022 16:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 лютого 2022 16:06 |
Лист ЗдТД.docx
|
|||||||||
03 лютого 2022 16:06 |
Додаток 1 (нова редакція).docx
|
|||||||||
03 лютого 2022 16:06 |
ТД (нова редакція).doc
|
|||||||||
28 січня 2022 13:03 |
Лист ЗдТД.docx
|
|||||||||
28 січня 2022 13:03 |
Додаток 2 (нова редакція).docx
|
|||||||||
28 січня 2022 13:03 |
Додаток 1 (нова редакція).docx
|
|||||||||
28 січня 2022 13:02 |
ТД (нова редакція).doc
|
|||||||||
21 січня 2022 14:40 |
Додаток 2 (нова редакція).docx
|
|||||||||
21 січня 2022 14:40 |
ТД (нова редакція).doc
|
|||||||||
21 січня 2022 14:40 |
Лист ЗдТД.docx
|
|||||||||
23 грудня 2021 16:27 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||
23 грудня 2021 16:27 |
Додаток 1.docx
|
|||||||||
23 грудня 2021 16:27 |
ТД.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-20-000021 ● 238472ddbbe04249be1bd73e85f705c6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2022 13:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2022 № 6-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.05.2022 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2021-12-23-004779-a від 23.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-20 13:47:57
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт вулиць і доріг міста Current repair of streets and roads of the city» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-23-004779-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-23 15:39:35
Пояснення на запит
Згідно статті 16 Закону України «Про автомобільні дороги», вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.
Статтею 19 Закону України «Про автомобільні дороги» передбачено, що основними обов’язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонування і розвитку вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, зокрема, є: забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами та нормами.
З метою запобігання дорожньому травматизму, захисту життя й здоров'я всіх учасників дорожнього руху, ужиття заходів з усунення причин та умов, що сприяють аварійності на дорогах, зміцнення дисципліни на вулицях міста, посилення безпеки дорожнього руху, поліпшення експлуатаційного стану автомобільних доріг і об'єктів дорожньої інфраструктури, підтримки належного стану вулиць та доріг міста, враховуючи видатки бюджету Криворізької міської територіальної громади, департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради здійснено закупівлю послуг з поточного ремонту вулиць і доріг міста (45233142-6 ремонт доріг).
При підготовці технічного завдання для проведення закупівлі послуг із поточного ремонту вулиць і доріг міста керувалися наступними нормативними документами: наказами Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів».
Очікувану вартість розраховано з урахування фактичних витрат минулих періодів, індексу інфляції та підвищення мінімальної заробітної плати.
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за адресою: https:krmisto.gov.ua.
Проте, постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 “Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно - комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану”, відповідно до Указу Президента України від 24.02. 2022 № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” (зі змінами, внесеними згідно з Указами Президента) установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів.
Тож, у зв’язку з воєнним станом та заходами з попередження доступу ворога до інформації про місто та розташованих у ньому інфраструктурних, цивільних та інших об’єктів, доступ до сайту тимчасово обмежений.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2022 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" |
432 823 080,00
UAH з ПДВ
|
432 823 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" |
433 165 058,12
UAH з ПДВ
|
433 165 058,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" #31933268 |
Переможець |
432 823 080,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2022 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 14:43
|
ДУ 6 до Д 14-Т.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2022 15:26
|
ДУ 5 до Д 14-Т .pdf | зміни до договору |
29 серпня 2022 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2022 10:38
|
ДУ_4 до Д.14-Т.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2022 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2022 09:56
|
ДУ 3 до Д.14-Т.pdf | зміни до договору |
25 липня 2022 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2022 16:01
|
ДУ 1 до Д.14-т.pdf | зміни до договору |
11 березня 2022 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2022 15:36
|
14-Т.pdf | укладений |
11 березня 2022 11:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 14-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 14-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 14-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 14-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі; Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 14-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |