Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» (Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26)
Очікувана вартість
4 713 559,67 UAH
UA-2025-01-08-002818-a ● cbacd25100ea40f7839ac471a4d46124
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 00182082 |
Місцезнаходження: | 65045, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
Контактна особа: |
Лілія Нестеренко +380487376932 lilydaloz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2025 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2025 13:35 |
Очікувана вартість: | 4 713 559,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 135,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції (форма забезпечення тендерної пропозиції наведена нижче до цієї тендерної документації). Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформлюється в будь-якому банку, який має ліцензію Національного банку України (надається у складі тендерної пропозиції), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Рівень кредитоспроможності чутливий до впливу несприятливих комерційних, фінансових та економічних умов (надається документальне підтвердження кредитного рейтингу у складі тендерної пропозиції). 2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі – 23567,80 грн. 3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 календарних днів, починаючи із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні. 4. Банківська гарантія повинна відповідати формі та вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має спiвпадати з пiдписантом, який наклав електронний цифровий підпис. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи банку-гаранта, яка підписує банківську гарантію та довідку з банку, який видав гарантію щодо платоспроможності банку та не знаходження його у стадії ліквідації. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. 6. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальна установа «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» Місцезнаходження Замовника: 65045, Україна, м. Одеса, вул. Буніна, 30 ЄДРПОУ 00182082 Р/р UA 718201720344240004000020870 ДКСУ м. Київ, МФО 820172 7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 23567.8 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за цим Договором здійснюється в безготівковому порядку, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2025 11:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2025 11:49 |
Додаток 1 ТД проект договору.docx | |
08 січня 2025 11:49 |
ТД - послуги.docx | |
08 січня 2025 11:49 |
Додаток 2 ТД інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.doc | |
08 січня 2025 11:49 |
Додаток 3 ТД перелік документів учасника.docx | |
08 січня 2025 11:49 |
Додаток 4 ТД перелік документів переможця.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
СС
Дата подання: 08 січня 2025 12:26
Дата відповіді: 09 січня 2025 12:10
Який клас наслідків об'єкту?
Відповідь: Доброго дня!
Інформація наявна в Додатку 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», згідно пункту 14 Додатку 1 Клас наслідків об’єкта СС2.
Інформація наявна в Додатку 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», згідно пункту 14 Додатку 1 Клас наслідків об’єкта СС2.
аналогічні договори
Дата подання: 08 січня 2025 12:29
Дата відповіді: 09 січня 2025 12:10
прошу вас повідомити яку мінімальну кількість аналогічних договорів потрібна надати? 2шт буде достатньо? Що значить аналогічних? ви маєте на увазі що в назві має бути "капітальний ремонт приміщень"? а реконструкція чи капітальний ремонт будівель чи корпусів лікарняних установ буде вважатися аналогічним договором?
Відповідь: Доброго дня!
У складі тендерної пропозиції Учаснику достатньо надати один аналогічний договір, обмежень щодо кількості не має.
Під аналогічними за предметом закупівлі договорами слід розуміти виконані договори, за умовами яких було отримано товар (надано послуги) за аналогічним кодом ДК.
У складі тендерної пропозиції Учаснику достатньо надати один аналогічний договір, обмежень щодо кількості не має.
Під аналогічними за предметом закупівлі договорами слід розуміти виконані договори, за умовами яких було отримано товар (надано послуги) за аналогічним кодом ДК.
застарілі норми
Дата подання: 08 січня 2025 12:40
Дата відповіді: 09 січня 2025 12:13
звертаємо вашу вагу, що вказаний в дод. 2 ДСТУ Б А.2.4-4:2009 не чинний. замість цього є ДСТУ 9243. просимо усунути невідповідність. Також просимо уточнити рівень ЗП, так як із минулого року пройшла індексація. має бути рішення міськради на 2025 рік.
Відповідь: Ваше уточнення прийнято до уваги, будуть внесені відповідні зміни.
локалізація
Дата подання: 08 січня 2025 12:58
Дата відповіді: 09 січня 2025 12:15
просимо Вас повідомити, яке відношення має вимога щодо локалізації товарів в п.1.9 дод.2, якщо предметом договору є ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування». Про які саме товари йде мова?
Відповідь: Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Щодо кошторисних розрахунків
Дата подання: 08 січня 2025 14:01
Дата відповіді: 09 січня 2025 12:19
Шановний Замовник, надайте будь ласка роз'яснення , щодо надання в складі пропозиції кошторисних розрахунків ціни пропозиції учасника?
Відповідь: Доброго дня!
У складі пропозиції Учасники мають надати кошторисні розрахунки вартості пропозиції виконані відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затвердженої Міністерством розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Кошторисні розрахунки повинні включати всі роботи що передбачені технічними, якісними кількісними характеристиками предмету закупівлі (Додаток №2 до тендерної документації).
У разі відсутності чи неврахуванні в кошторисних розрахунках Учасника складу, об'єму робіт передбачених в Додатку № 2 до тендерної документації (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі), пропозиція такого Учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та п. 1.9 Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Кошторисні розрахунки що надаються Учасником у складі пропозиції мають бути розроблені відповідно до форм визначених Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, додатками до неї та включати:
• договірну ціну (Форма згідно Додатку 8 Настанови)
• зведений кошторис (Форма 1-П)
• кошторис (-и) на проектні (вишукувальні) роботи (Форма 2-П/3-П)
• кошторис, що містить розрахунок вартості експертизи (Форма 2-П)
У складі пропозиції Учасники мають надати кошторисні розрахунки вартості пропозиції виконані відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затвердженої Міністерством розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Кошторисні розрахунки повинні включати всі роботи що передбачені технічними, якісними кількісними характеристиками предмету закупівлі (Додаток №2 до тендерної документації).
У разі відсутності чи неврахуванні в кошторисних розрахунках Учасника складу, об'єму робіт передбачених в Додатку № 2 до тендерної документації (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі), пропозиція такого Учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та п. 1.9 Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Кошторисні розрахунки що надаються Учасником у складі пропозиції мають бути розроблені відповідно до форм визначених Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, додатками до неї та включати:
• договірну ціну (Форма згідно Додатку 8 Настанови)
• зведений кошторис (Форма 1-П)
• кошторис (-и) на проектні (вишукувальні) роботи (Форма 2-П/3-П)
• кошторис, що містить розрахунок вартості експертизи (Форма 2-П)
Щодо термінів подання тендерних пропозицій
Дата подання: 08 січня 2025 14:44
Дата відповіді: 09 січня 2025 12:20
Добрий день! Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що, згідно зі змінами до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, які були внесені постановою КМУ від 02.04.2024 № 382, що набули чинності 09.04.2024, мінімальний строк подання тендерних пропозицій при проведенні відкритих торгів на закупівлю саме робіт складає 14 днів, а не 7, як було раніше.
Оскільки системою не встановлено валідацію щодо мінімального строку у 14 днів для подання тендерних пропозицій у відкритих торгах з особливостями на закупівлю робіт, Замовнику слід самостійно дотримуватись цих термінів, які передбачені нормативно-правовими актами.
На підставі вищевикладеного, Вам, як Замовнику закупівлі, необхідно привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі визначено як: «ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»
(Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26)»
Відповідно до даного предмету закупівлі в електронній системі закупівель передбачено: «Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг».
Відповідно до п. 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно враховуючи вищезазначене, процедура закупівлі відповідає нормам чинного законодавства.
(Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26)»
Відповідно до даного предмету закупівлі в електронній системі закупівель передбачено: «Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг».
Відповідно до п. 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно враховуючи вищезазначене, процедура закупівлі відповідає нормам чинного законодавства.
ФОРМА «ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА»
Дата подання: 08 січня 2025 15:22
Дата відповіді: 09 січня 2025 12:20
Чи потрібно надати пояснення чи якусь довідку щодо відсутністі в тендерній пропозиції ФОРМИ «ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА», якщо учасник є резидентом?
Відповідь: Доброго дня!
ФОРМА «ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА», це (форма, яка подається учасником-нерезидентом на фірмовому бланку (за наявності))
ФОРМА «ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА», це (форма, яка подається учасником-нерезидентом на фірмовому бланку (за наявності))
Предмет закупівлі
Дата подання: 08 січня 2025 17:11
Дата відповіді: 09 січня 2025 13:49
Добрий день.
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі видом предмету закупівлі є послуги.
Предметом закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі є «ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» (Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26)».
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботами в тому числі є розроблення проектної документації на об’єкти будівництва.
Просимо привести оголошення про проведення процедури закупівлі та відповідних положень тендерної документації у відповідність чинному законодавству шляхом внесення відповідних змін.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля згідно коду ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» (Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26), зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-01-08-002818-a буде відмінено на підставі пп.2 п. 50 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178.
Значення середньомісячної заробітної плати
Дата подання: 09 січня 2025 09:46
Дата відповіді: 09 січня 2025 13:50
В п. 25 Додатку 2 ТД (Вимоги до кошторисної документації) Ви зазначаєте: в кошторисній документації прийняти рівень середньомісячної заробітної плати 12 558,00 грн. Але вже в 2023 році рівень серед. з/п за даними ПФУ становив 14308,46 грн. Замовнику, будь ласка, відобразіть актуальне на 2025 рік значення рівня середньої заробітної плати для можливості вірного розрахунку кошторисів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля згідно коду ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» (Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26), зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-01-08-002818-a буде відмінено на підставі пп.2 п. 50 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178.
Аналогічний договір
Дата подання: 09 січня 2025 10:30
Дата відповіді: 09 січня 2025 13:50
П. 1 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД - Під аналогічними за предметом закупівлі договорами слід розуміти виконані договори, за умовами яких було отримано товар (надано послуги) за аналогічним кодом ДК. Тобто, аналогічний договір повинен співпадати з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатора ДК 021-2015). А саме, в даній закупівлі аналогічним договором буде вважатися договір з кодом ДК 021-215: 7132, вірно?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля згідно коду ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» (Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26), зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-01-08-002818-a буде відмінено на підставі пп.2 п. 50 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178.
Аналогічні договори
Дата подання: 09 січня 2025 11:10
Дата відповіді: 09 січня 2025 13:50
Чи будуть вважатись аналогічними договори на Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту в лікарнях з кодом ДК 021:2015: 7122 (четверта цифра 2, як в даній закупівлі)?
Відповідь: Закупівля згідно коду ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» (Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26), зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-01-08-002818-a буде відмінено на підставі пп.2 п. 50 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178.
Проєкт договору
Дата подання: 09 січня 2025 12:24
Дата відповіді: 09 січня 2025 13:50
Шановний Замовнику, уточніть, будь ласка, чи потрібно заповнювати якісь дані в проєкті Договору та в додатках до Договору (Додаток 1 ТД)? Чи достатньо підписати на кожній сторінці проєкт в такому вигляді, як він є в тендерній документації БЕЗ заповнення реквізитів виконваця, ціни, термінів виконання і розрахунку кошторисів?
Відповідь: Закупівля згідно коду ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» (Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26), зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-01-08-002818-a буде відмінено на підставі пп.2 п. 50 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178.
Кошториси
Дата подання: 09 січня 2025 12:28
Дата відповіді: 09 січня 2025 13:50
Уточніть, будь ласка, чи потрібно надавати розрахунки кошторисів до тендерної пропозиції (не побачили цю вимогу надання розрахунків кошторисів в вашій тендерній документації)?
Якщо так, то в якому вигляді вони повинні бути, за якими критеріями Ви их будете оцінювати при розгляді тендерної пропозиції? І в якому розділі тендерної документації є вимога до надання кошторисів (якщо вона є)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля згідно коду ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» (Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26), зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-01-08-002818-a буде відмінено на підставі пп.2 п. 50 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178.
ФОРМА "ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА"
Дата подання: 09 січня 2025 12:34
Дата відповіді: 09 січня 2025 13:50
Шановний Замовнику, питання було в тому, чи потрібно надавати ФОРМУ "ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА", якщо учасник є резидентом? Бо в лапках написано (для нерезидентів)
Відповідь: Закупівля згідно коду ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» (Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26), зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-01-08-002818-a буде відмінено на підставі пп.2 п. 50 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178.
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 09 січня 2025 14:39 |
Кінець періоду оскарження: | 20 січня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час здійснення закупівлі, Замовником, в інтересах якого ЦЗО проводить закпівлю, а саме КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», був помилково зазначений вид предмета закупівлі (послуга) замість (робота). Згідно Листа щодо відміни процедури закупівлі за ідентифікатором: UA-2025-01-08-002818-a від КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» та керуючись пп.2 п.50 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178: 2) неможливості усунення порушень, що в |
Документи:
09 січня 2025 14:39
|
Електронний підпис |
09 січня 2025 14:38
|
протокол відміни процедури закупівлі.docx |
09 січня 2025 14:38
|
Лист, щодо відмінни процедури.pdf |
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро