Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Аврора» у Дніпровському районі»
Очікувана вартість
10 225 969,00 UAH
UA-2020-05-25-001639-c cb747aa96f3546f5b39df1fd136c2894
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 14:31
Очікувана вартість: 10 225 969,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 129,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51129.85 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Аврора» у Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, парк «Аврора» у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 23:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 22:58
Перелік внесених змін.docx
01 червня 2020 22:58
ТД.docx
01 червня 2020 23:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 17:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 22:58
Перелік внесених змін.docx
01 червня 2020 22:58
ТД.docx
25 травня 2020 15:56
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-07-000051 ● 80fff8f5c80c4ad598082648002b5821
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2020 08:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.08.2020 № 133

Київ

Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 133
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-05-25-001639-c 25.05.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку Північного офісу Держаудитслужби про зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, повідомляємо наступне. Заходи щодо розірвання договору підряду від 21.07.2020 року № 251/7 буде здійснюватися в судовому порядку. Для реалізації вимоги щодо розірвання договору підряду від 21.07.2020 року № 251/7 відповідно до вимог законодаства протягом п'яти робочих днів у судовому порядку є неможливим з урахуванням строків розгляду у спорах, що виникають при укладанні, зміні, розірванні і виконанні правочинів у господарській діяльності згідно норм ГПК України

2020-09-09 18:17:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 4 ст. 25 Закону № 922-VIII.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Європроектбудсервіс 10 184 929,84
UAH з ПДВ
10 184 929,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укргеоконсалт 10 220 000,00
UAH з ПДВ
10 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 16:13
Електронний підпис
16 липня 2020 16:11
Ліцензія
16 липня 2020 16:11
Довідка ч2 ст17
16 липня 2020 16:11
Довідка п13 ч1 ст17
16 липня 2020 16:11
Довідка п12 ч1 ст17
16 липня 2020 16:11
Довідка п8 ч1 ст17
16 липня 2020 16:11
Довідка п6 ч1 ст17
16 липня 2020 16:11
Довідка п3 ч1 ст17
16 липня 2020 16:11
Довідка п2 ч1 ст17
16 липня 2020 16:11
Довідка МВС
16 липня 2020 16:11
Довідка корупція ТОВ
16 липня 2020 16:11
Довідка ДФС
16 липня 2020 16:11
Банкрутство
10 червня 2020 16:29
Електронний підпис
10 червня 2020 16:27
фотофіксація.pdf
10 червня 2020 16:27
Фотофіксація скан 2.pdf
10 червня 2020 16:27
Фотофіксація скан 1.pdf
10 червня 2020 16:27
Сертифікати.pdf
10 червня 2020 16:27
Наказ на виконроба.pdf
10 червня 2020 16:27
Кошторис.pdf
10 червня 2020 16:27
Комерційна пропозиція.pdf
10 червня 2020 16:27
Дозвіл на роботи.pdf
10 червня 2020 16:27
Додаток 3 Лист-згода.pdf
10 червня 2020 16:27
Договір Ямська.pdf
10 червня 2020 16:27
Договір Семашка.pdf
10 червня 2020 16:27
Договір Ірпінь 669.pdf
10 червня 2020 16:27
Договір Ірпінь 597.pdf
10 червня 2020 16:27
Договір Аркада Порика.pdf
10 червня 2020 16:27
Довідка ст. 17.pdf
10 червня 2020 16:27
Довідка про фахівців.pdf
10 червня 2020 16:27
Довідка ЄДР.pdf
10 червня 2020 16:27
Відгук Київзеленбуд.pdf
10 червня 2020 16:27
Відгук Ірпінь 2.pdf
10 червня 2020 16:27
Відгук Ірпінь 1.pdf
10 червня 2020 16:27
Відгук Аркада Порика.pdf
10 червня 2020 16:27
Банківська гарантія.rar
10 червня 2020 16:27
Статут копія.pdf
10 червня 2020 16:27
Протокол.pdf
10 червня 2020 16:27
Наказ на директора.pdf
10 червня 2020 16:26
Ліцензія.pdf
10 червня 2020 16:26
Витяг ПДВ.pdf
10 червня 2020 16:26
Витяг з ЄДР.pdf
10 червня 2020 16:26
Виписка з ЄДР.pdf
10 червня 2020 16:26
СТАТУТ.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 17:13
Електронний підпис
10 червня 2020 16:57
Технічні вимоги.pdf
10 червня 2020 16:57
Статутні.pdf
10 червня 2020 16:57
ст.17.pdf
10 червня 2020 16:57
Якість та надійність.pdf
10 червня 2020 16:57
Фахівці.pdf
10 червня 2020 16:57
Обладнаня.pdf
10 червня 2020 16:57
Код доступу (статут).pdf
10 червня 2020 16:57
Уповноваженя.pdf
10 червня 2020 16:57
Умови договору.pdf
10 червня 2020 16:57
Додаток 2.pdf
10 червня 2020 16:57
Додаток 1.pdf
10 червня 2020 16:57
Довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Європроектбудсервіс

ТОВ Укргеоконсалт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Європроектбудсервіс
#42053594
Переможець 10 184 929,84
UAH з ПДВ
10 липня 2020 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Європроектбудсервіс
#42053594
10 184 929,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:18
ДУ 2 до Д 251.7.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 17:09
ДУ 1 від 27.10.20 до Д 251.7 від 21.07.20.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 17:08
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 18:08
договір укладений
22 липня 2020 18:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4).
Номер договору про закупівлю: 251/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з приведенням у відповідність фінансування робіт по об’єкту, а також у зв’язку з уточненням видів та обсягів виконаних робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 251/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 827 329,97
UAH (в тому числі ПДВ 1 637 888,33 UAH)