Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (Учнівські меблі для початкових класів у яких буде здійснюватися навчання за програмою «Нова українська школа» закладів загальної середньої освіти Вінницького району )
Очікувана вартість
732 927,00 UAH
UA-2020-07-20-000957-a ● cb706667f71c4425885684d4b81b64fd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі |
Код ЄДРПОУ: | 02141302 |
Вебсайт: | https://vinrvo.at.ua |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7 |
Контактна особа: |
Оливенко Олексій Анатолійович +380432620222 osvita.vrda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2020 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 15:56 |
Очікувана вартість: | 732 927,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 329,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
540 шт
Стіл учнівський одномісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Заклади загальної середньої освіти Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
540 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Заклади загальної середньої освіти Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2020 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2020 12:34 |
ТД_парти (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-20-000957-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ", Код ЄДРПОУ:41676695
Дата подання: 11 серпня 2020 12:57
Про скасування неправомірного рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Фабрика Меблів «Династія»
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною».
При цьому, Замовник не вимагав та не встановлював в Тендерній документації умови щодо надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали з яких виготовлені меблі, в тому числі і висновок СЕС на плівку ПВХ.
Єдина вимога до матеріалів, фурнітури та регулюючих пристроїв, які використовуються для виготовлення товару, що є предметом закупівлі, була така, що вони повинні виключати можливість травматизму та бути вандалостійкими, що підтверджено Учасником гарантійним листом № 04-50/55/08-17-2530 від 04.08.2020р.
Крім того, вимогами тендерної документації також передбачено, що «Додаткова інформація, що може бути зазначена учасником, але не передбачена умовами цієї ТД, не є підставою для його відхилення, проте не враховується при розгляді та оцінці його пропозиції»
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати протокол засідання тендерного комітету № 1 від 07.08.2020 року та рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Фабрика Меблів «Династія». В іншому випадку, Учасник залишає за собою право звернення зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
При цьому, Замовник не вимагав та не встановлював в Тендерній документації умови щодо надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали з яких виготовлені меблі, в тому числі і висновок СЕС на плівку ПВХ.
Єдина вимога до матеріалів, фурнітури та регулюючих пристроїв, які використовуються для виготовлення товару, що є предметом закупівлі, була така, що вони повинні виключати можливість травматизму та бути вандалостійкими, що підтверджено Учасником гарантійним листом № 04-50/55/08-17-2530 від 04.08.2020р.
Крім того, вимогами тендерної документації також передбачено, що «Додаткова інформація, що може бути зазначена учасником, але не передбачена умовами цієї ТД, не є підставою для його відхилення, проте не враховується при розгляді та оцінці його пропозиції»
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати протокол засідання тендерного комітету № 1 від 07.08.2020 року та рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Фабрика Меблів «Династія». В іншому випадку, Учасник залишає за собою право звернення зі скаргою до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2020 10:08
Дякуємо за звернення. Відповідь: "Відповідно до вимог тендерної документації Товар повинен мати чинні на дату розкриття нормативні документи: гігієнічний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічний паспорт на виріб, сертифікат відповідності, які відповідають національним стандартам України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри»,ГОСТ 11016-93. «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Також, у тендерній документації зазначено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим / зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам / технічним умовам). Шкільні Меблі повинні бути виготовлені згідно рекомендацій МОН та Наказу №143 від 07.02.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи» та відповідати санітарному законодавству, національним стандартам України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри», ГОСТ 11016-93. «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Отже, учасники мали підтвердити відповідність запропонованого товару вимогам санітарного законодавства, які передбачені тендерною документацією. Надання документу, що втратив чинність, свідчить про невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації.".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" |
732 240,00
UAH з ПДВ
|
621 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОПАТИНСЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА |
727 704,00
UAH з ПДВ
|
699 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛВІ ЛТД" |
732 240,00
UAH з ПДВ
|
724 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" #41676695 |
Відхилено |
621 000,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 15:33
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОПАТИНСЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА #3326804805 |
Переможець |
699 840,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 15:17
|
доп угода меблі.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2020 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 10:40
|
ДОГОВІР_М.pdf | укладений |
19 серпня 2020 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення назви предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1020-2210-72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |