Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2024 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2024 14:09 |
Початок аукціону: | 24 січня 2024 14:09 |
Очікувана вартість: | 51 455 360,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 257 276,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов договору | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2024 17:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2024 17:06 |
Додаток 2.PDF | |
16 січня 2024 17:06 |
Додаток 3.PDF | |
16 січня 2024 17:06 |
Додаток 4.PDF | |
16 січня 2024 17:06 |
Додаток 5,6.PDF | |
16 січня 2024 17:06 |
Додаток 1.PDF | |
16 січня 2024 17:06 |
Тендерна документація.PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12.10.2022 року №1178 Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Отже замовником тендерна документація розміщена відповідно до норм чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-28-000011 ● 17bd2019c619412784597ec3586199ba
- Статус: завершено ● Дата: 24 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 14:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-01-16-014949-a 16.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-04 16:07:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Декабристів, 10, смт. Ворзель, Бучанського району, Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-16-014949-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-07 10:06:31
Відповідь на звернення
Доброго дня!
Щодо першого питання надаємо зведений кошторисний розрахунок та експертний звіт (додається)
Щодо другого питання
Посилання: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2024/01/obgruntuvannya-dekabrystiv-10.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-06 11:05:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Декабристів, 10, смт. Ворзель, Бучанського району, Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-16-014949-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції) вимогам:
- пункту 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації щодо відображення останнім в підсумкової відомості ресурсів, зокрема герметика силіконового у кількості 39,36616 л (рядок 135), піни монтажної у кількості 101,992 л (рядок 148);
- Додатку 4 до тендерної документації щодо надання останнім дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки з наступним переліком: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; зварювальні роботи; вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; нанесення лакофарбних покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо);
- Додатку 4 до тендерної документації щодо надання останнім документів, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (копію протоколу загальних зборів засновників), враховуючи п.п. 7.2.14. п.7 розділу 7 Статуту ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-11 12:25:18
Відповідь на звернення
Доброго дня!
Щодо дозвільних документів: дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки з наступним переліком: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; зварювальні роботи; вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; нанесення лакофарбних покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо);
Надано у файлі «Декларація МТБ №10758-ц23.pdf».
Щодо надання останнім документів, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (копію протоколу загальних зборів засновників).
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації: «Документи, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) АБО копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності, або інший документ);»
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ» на вимогу у Додатку 4 до тендерної документації надано наказ від 26 вересня 2016 року №1 про призначення Директором ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ» - Вовкотруб К.Д., чим і було виконано вимоги визначені Додатком 4 до тендерної документації, оскільки вимога чітко містить слово «АБО». Отже учасник зобов’язаний надати один документ із переліку у вимозі Додатку 4 до тендерної документації або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду або копію протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію довіреності або інший документ.
Зважаючи на викладене учасник не зобов’язаний надавати копію протоколу загальних зборів засновників), враховуючи п.п. 7.2.14. п.7 розділу 7 Статуту ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ», оскільки в складі тендерної пропозиції надано наказ від 26 вересня 2016 року №1 про призначення Директором ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ» - Вовкотруб К.Д.
Щодо пункту 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації щодо відображення останнім в підсумкової відомості ресурсів, зокрема герметика силіконового у кількості 39,36616 л (рядок 135), піни монтажної у кількості 101,992 л (рядок 148).
- Піна монтажна - Пункт 142 Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва (Додаток 2 до тендерної документації).
- Силіконовий герметик – Пункт 61 Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва (Додаток 2 до тендерної документації).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2024 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
50 376 041,77
UAH з ПДВ
|
50 118 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БРАЦЛАВ-3М" |
51 257 777,59
UAH з ПДВ
|
50 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ" |
51 454 121,17
UAH з ПДВ
|
51 196 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД" |
51 455 300,00
UAH з ПДВ
|
51 198 023,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" #43770592 |
Відхилено |
50 118 700,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 13:46
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БРАЦЛАВ-3М" #34266487 |
Відхилено |
50 150 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 13:48
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ" #40852022 |
Переможець |
51 196 800,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2024 12:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 лютого 2024 11:39
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2024 12:28 |
Кінець періоду оскарження: | 20 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 20 квітня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усенення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
09 квітня 2024 12:28
|
Електронний підпис |
09 квітня 2024 12:27
|
48_Протокол про відміну рішення про відміну закупівлі.pdf |