Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція очисних споруд в с. Половинкине Старобільського району Луганської області»
Очікувана вартість
36 825 583,00 UAH
UA-2020-03-30-001129-c cb543dbf6f2d49428c859ef6c73e279c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орачова Наталія Олексіївна

+38(050)6680410 maslyakie@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луганської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03364062
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, проспект Центральний, буд.59
Контактна особа: Орачова Наталія Олексіївна
+38(050)6680410
maslyakie@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 12:30
Очікувана вартість: 36 825 583,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 185 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 184000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Реконструкція очисних споруд в с. Половинкине Старобільського району Луганської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92760, Україна, Луганська область, СТАРОБІЛЬСЬКИЙ РАЙОН/М.СТАРОБІЛЬСЬК, с. Половинкине
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45252000-8 — Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Після підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 16:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 16:07
Проєкт договору.docx
30 березня 2020 16:07
Ведомість ресурсів Половинкине.rtf
30 березня 2020 16:07
Технічне завдання.pdf
30 березня 2020 16:07
Тендерна документація Половинкине.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-06-000015 ● 6e4cda50f0cf4762ba56bcb121f88ad8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 липня 2020 17:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З


03.07.2020 № 44
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 03.07.2020 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-03-30-001129-с 30.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо висновку про результати моніторингу

2020-07-31 13:55:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТЕНЕРГОБУДСЕРВІС" 36 824 051,09
UAH з ПДВ
36 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" 36 616 418,37
UAH з ПДВ
36 616 418,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА" 36 800 520,00
UAH з ПДВ
36 800 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 09:45
Електронний підпис
15 квітня 2020 09:40
Довідки ПДФ.pdf
15 квітня 2020 09:40
Бпнківська гарантія.pdf
15 квітня 2020 09:40
Nakaz.pdf.p7s
15 квітня 2020 09:40
Nakaz.pdf (1).p7s
15 квітня 2020 09:40
Nakaz.pdf
15 квітня 2020 09:40
Dovirenist_Nazarenko.pdf.p7s
15 квітня 2020 09:40
Dovirenist_Nazarenko.pdf (1).p7s
15 квітня 2020 09:40
Dovirenist_Nazarenko.pdf
15 квітня 2020 09:40
Dovidka pro nazvu.pdf.p7s
15 квітня 2020 09:40
Dovidka pro nazvu.pdf (1).p7s
15 квітня 2020 09:40
Dovidka pro nazvu.pdf
15 квітня 2020 09:40
Bank_licenzia.pdf.p7s
15 квітня 2020 09:40
Bank_licenzia.pdf (1).p7s
15 квітня 2020 09:40
Bank_licenzia.pdf
15 квітня 2020 09:40
203488-ГР-0935-184000.pdf.p7s
15 квітня 2020 09:40
203488-ГР-0935-184000.pdf (1).p7s
15 квітня 2020 09:40
203488-ГР-0935-184000.pdf
15 квітня 2020 09:40
Уставные.pdf
15 квітня 2020 09:40
68тендер.imd

Публічні документи

30 квітня 2020 11:38
Електронний підпис
30 квітня 2020 11:37
Довідка_ДФС.pdf
29 квітня 2020 15:37
Електронний підпис
14 квітня 2020 18:41
Електронний підпис
14 квітня 2020 18:39
гарантия очисные.zip
14 квітня 2020 18:39
12_установчі_документи.pdf
14 квітня 2020 18:39
11_ліцензія_дозвіл_БМУ.pdf
14 квітня 2020 18:39
98.imd
14 квітня 2020 18:39
5_10Календарний_графік.pdf
14 квітня 2020 18:39
5_9розрахунок_зарплати.pdf
14 квітня 2020 18:39
5_5ОПР_ЛС_Ч2.pdf
14 квітня 2020 18:39
5_5ОПР_ЛС_Ч1.pdf
14 квітня 2020 18:39
5_2Договірна_ціна.pdf
14 квітня 2020 18:39
5_1Пояснююча_записка.pdf
14 квітня 2020 18:39
5_тех_завдання_Додаток6.pdf

Публічні документи

14 квітня 2020 16:25
Відповідність2.rar
14 квітня 2020 16:25
Кваліфікаційні 2.rar
14 квітня 2020 16:25
ТехЧастинаКошториси.rar
14 квітня 2020 16:25
Відповідність1 (1).rar
14 квітня 2020 16:25
Реєстраційні.rar
14 квітня 2020 16:25
Кваліфікаційні 1.rar
14 квітня 2020 16:25
Відповідність1.rar
14 квітня 2020 16:25
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВЕСТЕНЕРГОБУДСЕРВІС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТЕНЕРГОБУДСЕРВІС"
#39884281
Відхилено 36 600 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 10:12
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
Переможець 36 616 418,37
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
36 616 418,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 15:25
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 11:17
Додаткова угода № 3 від 21.12.2020 до договору № 35.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:16
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 14:04
Додаткова угода _ 2 від 25.05.2020 до договору _ 35.pdf зміни до договору
25 травня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 16:42
Додаткова угода _ 1 від 13.05.2020 до договору _ 35.pdf зміни до договору
18 травня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 11:44
Договір будівельного генпідряду _ 35 від 08.05.2020.pdf укладений
08 травня 2020 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка фінансування витрат замовника 14. Сума договору після внесення змін - 36616418,37 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін- без змін.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі 14. Сума договору після внесення змін - 36616418,37 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін- без змін.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Рішення господарського суду Луганської області від 28.10.2020 справа №913/481/20, яке набрало законної сили 25.01.2021