Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 01982940 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4 |
Контактна особа: |
Наталія Лебедюк +380502573060 mtmo_tender7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 5 517 538,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 175,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після підписання Сторонами документів, які підтверджують приймання товару Покупцем. Більш детально – в проекті договору про закупівлю. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2023 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2023 17:20 |
Тендерна документація.rar.asice.zip |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000016 ● fb99826267f6459d9b06d8bc455635f6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 09:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.06.2023 № 34-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 13.06.2023 № 34-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-15-012147-a, 15.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-15 13:30:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-15-012147-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому не відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «М.Т.К.» (далі – ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»), відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»?
У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» відсутня інформаційна довідка про виконання аналогічного договору в довільній формі з обов’язковим зазначенням наступної інформації: номера аналогічного договору і дата його укладення; найменування та місцезнаходження контрагента (замовника) за аналогічним договором, а також засоби зв’язку; найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором (вимога пункту 3.5.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-19 17:14:07
Пояснення щодо запиту
Пояснення щодо запиту
Процедура закупівлі за Предметом закупівлі «Гідроксиетилкрохмаль (Hydroxyethylstarch) (33621400-3); Глюкоза (Glucose) (33692100-8); Декстран 40 (Dextran 40)(33621400-3); Складний розчин: Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид + Натрію лактат (Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride + Sodium lactate) (33692100-8); Складний розчин: Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид + Натрію лактат (Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride + Sodium lactate) (33692100-8); Маніт (Mannitol) (33621400-3); Натрію гідрокарбонат (Sodium bicarbonate)(33692100-8); Натрію гідрокарбонат (Sodium bicarbonate) (33692100-8); Натрію гідрокарбонат (Sodium bicarbonate) (33692100-8); Натрію хлорид (Sodium chloride) (33692100-8); Натрію хлорид (Sodium chloride) (33692100-8); Натрію хлорид (Sodium chloride) (33692100-8); Натрію хлорид (Sodium chloride) (33692100-8); Натрію хлорид (Sodium chloride) (33692100-8); Складний розчин: Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид (Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride) (33692100-8); Складний розчин: Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид (Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride) (33692100-8); Метронідазол (Metronidazole) (33692000-7); Лінезолід (Linezolid) (33692000-7); Флуконазол (Fluconazole) (33692000-7); Моксифлоксацину гідрохлорид (Moxifloxacin) (33692000-7); Левофлоксацин (Levofloxain)(33692000-7); Калію хлорид (Potassium chloride) (33692000-7); Парацетамол (Paracetamol) (33692000-7) ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція» (далі – Предмет закупівлі) здійснювалася відповідно до річного плану закупівель підприємства на 2023 рік.
1. Розрахунок потреби по Предмету закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби та фінансування на придбання лікарських засобів на 2023 р.
Обгрунтування щодо очікуваної вартості Предмету закупівлі розміщено на власному веб-сайті (https://kovelmtmo.org.ua/informaciya-po-zakupіvlyah). (https://kovelmtmo.org.ua/wp-content/uploads/2023/03/%D0%A4%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D0%B5%D0%B2%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F-2.pdf).
Очікувана вартість, розмір бюджетного призначення та джерело фінансування:
5 517 538,00 грн – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, закупівельну ціну одиниці товару було визначено за наступною формулою:
Цз = Цов + Нпз+ ПДВ
де Цз — закупівельна ціна
Цов — оптово-відпускна ціна на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню
Нпз — постачальницько-збутова надбавка в межах граничного розміру (10% від Цов);
ПДВ – 7%
2. У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» надав Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору №5409/ЛВ від «27» березня 2023 р. з зазначенням необхідної інформації; (14 аналог. договір.PDF від 27.03.2023р. – в системі ПРОЗОРО).
При проведенні процедури закупівлі Уповноваженою особою дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
5 238 722,56
UAH з ПДВ
|
5 238 722,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
5 238 722,56
UAH з ПДВ
|
28 березня 2023 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 17:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 17:08
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2023 14:55
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
26 липня 2023 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 14:18
|
Договір 21-Т.pdf | укладений |
03 квітня 2023 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 21-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 21-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |