Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03351898 |
Вебсайт: | http://katp1628.com/ |
Місцезнаходження: | 39617 , Україна , Полтавська обл., Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75 |
Контактна особа: |
Левуцька Світлана Федорівна 0536758545 LEVUTCKAYA12@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2023 09:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 100 352 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 501 762,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – перерахування грошових коштів на рахунок замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 3,0 % від вартості договору. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю перераховує грошові кошти на рахунок замовника в розмірі 3,0 відсотків від вартості договору як забезпечення виконання договору про закупівлю на підставі рахунку, наданого замовником. Реквізити замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені в проекті договору, що є Додатком 4 до цієї тенедерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар проводяться протягом 180 календарних днів з дня підписання видаткової накладної за кожну партію товару. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2023 09:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2023 09:35 |
Тендерна документація ДП, А95 налив.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-03-000048 ● c5e0d99343084d64a20a707330b2bfeb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2024 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.09.2024 № 75-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
02.09.2024 № 75-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-12-07-001812-a, 07.12.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-04 12:32:47
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 100352500,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-09 15:21:12
Відповідь на запит про надання пояснень
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Умови постачання — Поставка товару здійснюється відповідно до заявок замовника на адресу замовника: м. Кременчук, вул. Левка Лук’яненка, 48/75, не пізніше 24 годин з моменту прийняття заявки щодо поставки партії товару, протягом 2024 року, до 31.12.2024 року (включно), в робочий час (з 08 години до 17 години), з понеділка по неділю, орієнтовно 5-6 поставок протягом місяця.
За своїми характеристиками і показниками товар повинен відповідати:
- дизельне паливо: національному стандарту ДСТУ 3868-99. «Паливо дизельне. Технічні умови»/ДСТУ 7688:2015. «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927;
- бензин А95: національному стандарту ДСТУ 4063-2001. «Бензини автомобільні. Технічні умови»/ДСТУ 7687:2015. «Бензини автомобільні ЄВРО. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, на підставі отриманих комерційних пропозицій (рахунків) від потенційних постачальників з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі.
Розмір витрат (бюджетного призначення), в тому числі кошти бюджету Кременчуцької міської територіальної громади, визначено в межах визначеної кількості пального, що є предметом закупівлі, та з урахуванням Програми санітарного очищення Кременчуцької міської територіальної громади та забезпечення діяльності КП «Кременчуцьке КАТП 1628» на 2022-2024 роки (далі - Програма), затвердженої рішенням сесії Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 23 листопада 2021 року, зі змінами (розміщено за посиланням https://npa.kremen.gov.ua/site/decision_city_rada?Search%5Bstart_date%5D=23.11.2021&Search%5Bend_date%5D=23.11.2021&Search%5Btitle%5D=&page=3&per-page=10).
А також повідомляємо, що КП «Кременчуцьке КАТП 1628» не підпадає під дію Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 року «Про ефективне використання державних коштів», так як не є ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, ані суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-05 11:03:39
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 100352500,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- що слугувало підставою для укладання додаткової угоди до договору про закупівлю товарів від 29.12.2023 № 142 по збільшенню ціни за одиницю товару на дизельне паливо від 17.04.2024 № 3? Необхідно надати інформацію та відповідні документальні підстави укладання додаткових угод по збільшенню ціни (цінову довідку Торгово-промислової палати тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-10 16:09:54
Відповідь на запит про надання пояснень
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.
За результатом проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо закупівлі «Нафта і дистиляти» (код згідно ДК 021:2015 – 09130000-9) (Дизельне паливо, відповідний код 09134200-9; бензин А95, відповідний код 09132100-4) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-а), було укладено договір про закупівлю товарів № 142 від 29 грудня 2023 року між нашим підприємством та ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ», в якому ціна, зокрема на дизельне паливо, становить 57,60 грн. з ПДВ за одиницю товару (літр). Протягом дії договору, відповідно до норм чинного законодавства та на підставі пункту 10.7 договору, сторони мають право вносити зміни в істотні умови договору. Таким чином, в зв’язку з коливанням ціни на ринку паливо-мастильних матеріалів, сторони укладають додаткові угоди щодо зміни ціни. Зокрема була укладена Додаткова угода № 3 від 17 квітня 2024 року, згідно якої на партію товару (дизельного палива) в кількості 60 000 л застосовується ціна 56,99 грн з ПДВ за одиницю товару (літр). Таким чином згідно додаткової угоди № 3 від 17 квітня 2024 року відбулося не збільшення, а зменшення ціни за одиницю товару. В зв’язку із вище зазначеним не маємо можливості відповісти на поставлене Вами питання та надати затребувані Вами документи.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-12 18:01:39
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 100352500,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» на відповідність вимогам тендерній документації, установленим замовником, зокрема, в частині відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим в Додатку 3 до тендерної документації в частині підтвердження учасником можливості здійснення поставки товару. Поясніть вказане.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-17 14:57:24
Відповідь на запит про надання пояснень
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком 3 до тендерної документації, у вигляді Додатка 3 до тендерної документації. На виконання даної вимоги учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» в складі своєї тендерної пропозиції було надано документ «Технічні вимоги.pdf» у вигляді Додатка 3 до тендерної документації, в якому учасник підтвердив зокрема можливість здійснення поставки товару. Додатком 3 до тендерної документації передбачено надання наступних документів для підтвердження можливості здійснення поставки товару: 1)Довідка в довільній формі на власному бланку учасника за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності), про наявність транспортного засобу – бензовозу (одного або кількох) із зазначенням марки транспортного засобу (бензовозу), реєстраційного номеру та правових підстав користування (право власності та/або оренди) та/або на підставі договору про надання транспортних послуг для транспортування нафтопродуктів тощо;
2)Копії(-я) свідоцтв(-а) про реєстрацію транспортних(-ого) засобів(-у) (бензовозів(-у)), зазначених(-ого) у довідці, складеній відповідно до п. 1), у разі, якщо учасник є власником цих транспортних(-ого) засобів (-у) (бензовозів (-у);
3)Копії(-я) договорів(-у) оренди транспортних(-ого) засобів(-у) (бензовозів(-у)), зазначених(-ого) у довідці, складеній відповідно до п. 1), чинних(-ого) протягом терміну поставки товару, відповідно до умов цієї тендерної документації, що підтверджують наявність в учасника орендованих(-ого) транспортних(-ого) засобів(-у) (бензовозів (-у)), з обов’язковим документальним підтвердженням права власності іншої сторони договору на транспортні(-ий) засоби(-сіб) (бензовози (-з)) (учасниками додатково надаються копії(-я) свідоцтв(-а) про реєстрацію транспортних(-ого) засобів(-у));
4)У разі залучення транспортних(-ого) засобів(-у) (бензовозів (-у)), зазначених(-ого) у довідці, складеній відповідно до п. 1) надається копії(-я) відповідних(-ого) договорів(-у) про надання транспортних послуг на перевезення товару, чинних(-ого) протягом терміну поставки товару, відповідно до умов цієї тендерної документації, та завірених(-ого) компанією перевізником, з якою укладено договір;
5) Копія чинної ліцензії або інших(-ого) документів(-ту), передбачених чинним законодавством, що видані(-на) власнику або орендарю транспортних(-ого) засобів(-у) (бензовозів (-у)) на перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом, або довідка в довільній формі про наявність відповідної ліцензії, але із посиланням на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який має відповідні відомості.
У разі залучення транспортних(-ого) засобів(-у) (бензовозів (-у)) на підставі договору про надання транспортних послуг на перевезення товару, у складі тендерної пропозиції надаються(-ється) копії(-я) чинних(-ої) ліцензій(-ї) на перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом, які(-а) повинні(-а) бути завірені(-а) уповноваженою особою та скріплені печаткою (за наявності) компанії-перевізника, з якою укладено договір, або довідка від компанії-перевізника в довільній формі про наявність відповідної ліцензії, але із посиланням на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який має відповідні відомості;
6)Копії(-я) (з двох сторін) чинних(-ного) свідоцтв(-а) про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, що підтверджують(-є) калібровку ємностей транспортних(-ого) засобів(-у) бензовозів(-зу), та видані(-е) уповноваженим органом.
У разі залучення транспортних(-ого) засобів(-у) (бензовозів (-у)) на підставі договору про надання транспортних послуг на перевезення товару, у складі тендерної пропозиції надаються(-ється) копії(-я) чинних(-ного) свідоцтв(-а) про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, що підтверджують(-є) калібровку ємностей транспортних(-ого) засобів(-у) бензовозів(-зу), та видані(-е) уповноваженим органом, які(-а) повинні(-а) бути завірені(-а) уповноваженою особою та скріплені печаткою (за наявності) компанії-перевізника, з якою укладено договір. Учасник надав всі вище зазначені документи шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель в складі своєї тендерної пропозиції, які є доступними для перегляду в електронній системі закупівель. Шляхом вивчення наданих документів замовником було перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» на відповідність вимогам тендерній документації, установленим замовником, зокрема, в частині відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим в Додатку 3 до тендерної документації в частині підтвердження учасником можливості здійснення поставки товару.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-16 17:21:49
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 100352500,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- згідно Розділу V. Поставка товару пункту 5.3.7. Договору про закупівлю товарів від 29.12.2023 № 142 «Постачання здійснюється згідно Інструкції «Про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України» (затверджена Наказом № 281/171/578/155 від 20 травня 2008 року).
Передача Товару оформлюється товарно-транспортною накладною (форма № 1-ТТН (нафтопродукт)), видатковою накладною. При кожній партії поставки Товару надається чинний сертифікат та паспорт якості на дану партію Товару. Датою поставки буде вважатися дата, вказана в товарно-транспортній накладній». Надати вищезазначені документи;
- яким чином переможцем ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» забезпечено виконання вимоги тендерної документації (пункт 6 розділ 6), в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю? Надати відповідні документи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-19 11:28:01
Відповідь на запит про надання пояснень
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.
Стосовно питання щодо документів на поставку паливо-мастильних матеріалів: надаємо видаткові накладні, товарно-транспортні накладні та документи щодо якості товару на кожну партію товару на всі поставки товару з моменту укладання договору до дати надходження даного запиту.
Відносно питання забезпечення виконання договору. Так, дійсно, вимогами пункту шостого Розділу 6 тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю перераховує грошові кошти на рахунок замовника в розмірі 3,0 відсотків від вартості договору як забезпечення виконання договору про закупівлю на підставі рахунку, наданого замовником. Сума договору за результатом проведення процедури закупівлі складає 100 275 000,00 гривень, відповідно три відсотка від даної суми договору складає 3 008 250,00 гривень. Переможець забезпечив виконання вимоги тендерної документації (пункт 6 розділ 6), в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом перерахування грошових коштів на рахунок замовника в сумі 3 008 250,00 гривень. На підтвердження надаємо платіжні інструкції банку щодо надходження відповідних коштів.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-09-26 13:54:39
Запит за роз'ясненнями щодо висновку
Просимо надати роз’яснення стосовно інформації, зазначеної у висновку, а саме:
- на підставі яких норм чинного законодавства та на підставі яких документів та/або інформації вами було визначено, що укладання додаткової угоди № 3, в частині зміни ціни за одиницю товару (дизельного палива) здійснено замовником з порушенням вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей;
- на підставі яких нормативно-правових документів та на підставі яких норм чинного законодавства вами визначено, що замовником було допущено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей внаслідок невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» у складі якого відсутні копії сертифікату відповідності та копії паспорту якості на дизельне паливо літнє.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «Нафта і дистиляти» (код згідно ДК 021:2015 – 09130000-9) (Дизельне паливо, відповідний код 09134200-9; бензин А95, відповідний код 09132100-4) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-а) Відповідно до Наказу № № 75-3 від 02.09.2024 Північно-східного офісу Держаудитслужби Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області було розпочато моніторинг даної закупівлі, за результатами якого 23.09.2024 року 19:19 було опубліковано Висновок про результати моніторингу, в якому зазначена інформація стосовно виявлених порушень, а саме: не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом. Із зазначеним висновком не погоджуємось повністю з наступних причин. Чинним законодавством с сфері публічних закупівель, зокрема підпунктом 2 пункту 19 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (тут і далі по тексту – Особливості) передбачено: істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Але замовник під час укладання зокрема додаткової угоди № 3 керувався іншим пунктом Особливостей, а саме підпунктом 5 пункту 19 Особливостей, в якому зазначено: істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). За результатами проведення процедури закупівлі було укладено договір про закупівлю товарів № 142 від 29.12.2023 року, в якому ціна, зокрема на дизельне паливо складає 57,60 грн/літр. Додатковою угодою № 3 було встановлено, що: ціна 56,99 грн. з врахуванням ПДВ 20% застосовується на дизельне паливо на кількість 60 000 літрів, починаючи з 15 квітня 2024 року. Отже даною додатковою угодою було здійснено зменшення ціни за одиницю товару відносно ціни на товар, встановленої в договорі, а не збільшення, як хибно зазначають у висновку моніторингу представники Держаудитслужби. Відповідно до вимог пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком 3 до тендерної документації, у вигляді Додатка 3 до тендерної документації. Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» в складі своєї тендерної пропозиції було надано документ «3.1Технічні вимоги.pdf», який складений у відповідності до вимог тендерної документації, в якому, зокрема учасником-переможцем підтверджено можливість постачання товару – дизельне паливо. При цьому в тендерній документації немає жодних вимог стосовно зазначення номенклатурних позицій дизельного палива, тобто поділу видів пального відносно температурних режимів та кліматичних періодів. Також цим документом переможець підтверджує можливість здійснення поставки даного товару протягом всього періоду, встановленого замовником в тендерній документації. Також відповідно до абзацу 4 Додатку 3 тендерної документації на підтвердження якості товару учасник в складі тендерної пропозиції надає копії сертифікатів відповідності та копії паспортів якості на запропонований товар. Документи мають бути чинними на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, з урахуванням гарантійного терміну зберігання товару. Учасник повинен надати лист – гарантію, що після закінчення терміну дії документів, передбачених цим пунктом, учасником будуть надані нові чинні документи. На виконання даної вимоги учасник надав, зокрема Сертифікат відповідності на дизельне паливо за № UA.056.П.00156-21, термін дії з 21 жовтня 2021 року до 22 квітня 2024 року, товар відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови». А також Паспорт якості № 42 від 15 жовтня 2023 року на паливо дизельне, в якому, зокрема зазначено, що даний товар відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Отже, запропонований учасником товар повністю відповідає вимогам замовника щодо якості товару, вимогам державного стандарту та вимогам технічного регламенту щодо даного товару і все це підтверджується документами, виданими відповідними органами з оцінки відповідності. А також в складі своєї тендерної пропозиції учасник надав Гарантійний лист щодо надання чинних документів, передбачених Додатком 3. Таким чином вимоги, передбачені замовником умовами тендерної документації, виконані учасником-переможцем в повному обсязі. Зауважуємо, що згідно з п. 36 Постанови № 1178 «Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Тобто, тендерна пропозиція учасника має відповідати тільки тим вимогам, що встановлені в тендерній документації та містити тільки ті документи, які вимагались тендерною документацією. Таким чином жодних порушень щодо непідтвердження якості товару з боку учасника не вбачається, відповідно всі норми вимог тендерної документації підтверджені. На підставі вищевикладеного та в зв’язку з тим, що зазначений висновок є незаконним та таким, що суперечить чинному законодавству та в подальшому може заблокувати основний вид господарської діяльності підприємства, ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дане заперечення до розгляду. 2. Скасувати висновок про результати моніторингу закупівлі від 23.09.2024 року за предметом закупівлі «Нафта і дистиляти» (код згідно ДК 021:2015 – 09130000-9) (Дизельне паливо, відповідний код 09134200-9; бензин А95, відповідний код 09132100-4) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-а). Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
2024-09-30 14:40:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду: 01.10.2024 року за вих. № 01-06/1006 до Полтавського окружного адміністративного суду подано ПОЗОВНУ ЗАЯВУ про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області № UA-2023-12-07-001812-а від 23.09.2024 року. |
Дата публікації: | 10 жовтня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 440/11855/24 |
Дата відкриття провадження: | 09 жовтня 2024 |
Документи:
10 жовтня 2024 13:29
|
Електронний підпис |
10 жовтня 2024 13:29
|
Електронний підпис |
10 жовтня 2024 13:29
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ " |
100 275 000,00
UAH з ПДВ
|
100 275 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ
" #41724759 |
Переможець |
100 275 000,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 13:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2024 11:38
|
Інтер Джак Ойл 142 ДУ 15.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2024 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2024 15:24
|
Інтер Джак Ойл 142 ДУ 14.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2024 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2024 13:18
|
Інтер Джак Ойл 142 ДУ 13.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2024 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2024 08:46
|
Інтер Джак Ойл 142 ДУ 12.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2024 08:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2024 08:35
|
Інтер Джак Ойл 142 ДУ 11.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 08:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2024 11:38
|
Інтер Джак Ойл 142 ДУ 10.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2024 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2024 15:03
|
Інтер Джак Ойл 142 ДУ 9.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2024 15:30
|
Інтер Джак Ойл 142 ДУ 8.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2024 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2024 10:50
|
Інтер Джак Ойл 142 ДУ 7.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2024 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2024 08:44
|
Інтер Джак Ойл 142 ДУ 6.pdf | зміни до договору |
09 липня 2024 08:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2024 14:45
|
Інтер Джак Ойл 142 ДУ 5.pdf | зміни до договору |
06 червня 2024 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2024 09:28
|
Інтер Джак Ойл 142 ДУ 4.pdf | зміни до договору |
14 травня 2024 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2024 09:35
|
Інтер Джак Ойл 142 ДУ 3.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2024 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2024 14:12
|
Інтер Джак Ойл 142 ДУ 2.pdf | зміни до договору |
21 березня 2024 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2024 14:28
|
Інтер Джак Ойл 142 ДУ 1.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2024 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 15:12
|
Інтер Джак Ойл 142.pdf | укладений |
29 грудня 2023 15:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |