Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Салій Надія Миколаївна (048)727-14-30 ntvk@odz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2021 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2021 13:18 |
Очікувана вартість: | 7 611 474,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 057,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. - Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 38 000,00 грн. (тридцять вісім тисяч грн. 00 коп.); - Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком), оформлена згідно до діючого законодавства, на суму: 38 000,00 грн. (тридцять вісім тисяч грн. 00 коп.); - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій , а саме з 26.08. 2021р. Замовник: Акціонерне товариство «Українська залізниця» (в особі регіональної філії «Одеська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця») ЄДРПОУ замовника: 40081200 Банківські реквізити замовника: (IBAN) UA113288450000026006354114247 в філії - Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк», МФО 328845; ЄДРПОУ банку: 09328601 Адреса банка: 65014, м. Одеса, вул. Базарна, 17 Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерних пропозицій, або надане учасником забезпечення тендерних пропозицій не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 38000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2021 13:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2021 13:51 |
Обгрунтування_очік_варт_ роб_ти_будівництва_ЛЕП_10кВ_ПС_Куліндорове_приєдн_ТК_Де.doc | |
05 серпня 2021 13:51 |
Проєкт_договору_роб_ти_будівництва_ЛЕП_10кВ_ПС_Куліндорове_приєдн_ТК_Дельфін_Е_2.docx | |
05 серпня 2021 13:51 |
ТД_роб_ти_будівництва_ЛЕП_10кВ_ПС_Куліндорове_приєдн_ТК_Дельфін_Е_2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-05-000085 ● 10452e3cdb4a4f65993378027a9f6f16
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2021 № 610
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.10.2021 № 610.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-08-05-001433-c, 05.08.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/12313-2021 від 28.09.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-06 08:56:31
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-05-001433-c, яка проводилась Регіональною філією «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-11 14:19:09
ПОЯСНЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-08-05-001433-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ).
Відповідно до розпочатого моніторингу процедури закупівлі, західним офісом Держаудитслужби України, наказ від 05.10.2021 №610 року, виявлено ознаки порушень (Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/12313-2021 від 28.09.2021) та поставлено вимогу вищезазначеним Уповноваженим органом щодо надання пояснень по предмету закупівлі:
«Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-05-001433-c, яка проводилась Регіональною філією «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Згідно запиту Держаудитслужби України надаємо пояснення по кожному питанню окремо:
1. Очікувана вартість закупівлі визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі Методика). Відповідно до Методики, а саме п. 4, розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» - очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва визначається з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. По даному предмету закупівлі, роботи з будівництва ЛЕП-10 кВ від ПС 110/35/27,5/10 кВ Куліндорове для виконання приєднання ТОВ "Туристичний комплекс Дельфін" за адресою: м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 307 розроблена проектно-кошторисна документація у 2021 році ТОВ «Комунікаційно – будівельна компанія». Експертний звіт від ДП «НДІПроектреконструкція», Одеська філія щодо розгляду проектно-кошторисної документації від 03.03.2021 № ЕК-3959/01-21. Наказ на затвердження проектно-кошторисної документації від
26.03.2021 №083. Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який пройшов експертизу, загальна вартість складає 9 456,623 тис. грн. з ПДВ, або 7 880,519 тис. грн. без ПДВ. При формуванні вартості електромонтажних робіт не враховуються кошти на здійснення технічного нагляду, кошти на утримання служби замовника, вартість проектних робіт, вартість експертизи проектної документації та кошти на здійснення авторського нагляду (глава 10 та глава 12 зведеного кошторисного розрахунку). За вирахуванням цих коштів від загальної кошторисної вартості об’єкту будівництва і була визначена очікувана вартість закупівлі електромонтажних робіт за даною процедурою – 7 611, 474 тис. грн. без ПДВ.
Виходячи з вищезазначеного, обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовано відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації згідно Методики.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розмір очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті оdz.gov.ua. в розділі «Закупівлі» - «Активні торги» за посиланням на предмет закупівлі та його унікальний номер оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, так як на зазначеному веб-сайті Замовника встановлена можливість відображення дзеркала його закупівель.
Додатки:
1. Наказ про затвердження проектно-кошторисної документації «Будівництво ЛЕП-10 кВ від ПС 110/35/27,5/10 кВ Куліндорове для
виконання приєднання ТОВ "Туристичний комплекс Дельфін" за адресою: м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 307» від № - на 2 арк;
2. Експертний звіт від 03.03.2021 № ЕК-3959/01-21 – на 11 арк.;
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва ««Будівництво ЛЕП-10 кВ від ПС 110/35/27,5/10 кВ Куліндорове для виконання приєднання ТОВ "Туристичний комплекс Дельфін" за адресою: м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 307» - на 2 арк.
Заступник голови тендерного комітету О.А. Шаповал
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо висновку у межах проведення моніторингу UA-M-2021-10-05-000085 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-08-05-001433-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ). 25 жовтня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Роботи з будівництва ЛЕП-10 кВ від ПС 110/35/27,5/10 кВ Куліндорове для виконання приєднання ТОВ "Туристичний комплекс Дельфін" за адресою: м.Одеса, вул. Миколаївська дорога, 307 (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи)ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (номер закупівлі в ЦБД - UA-2021-08-05-001433-c ). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення, вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій та вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, переможцем тендеру ТОВ «ЦЕНТРЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУДПРОЕКТ», не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пункти 2, 3, 8 частини першої). Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1.Щодо відсутності прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій: відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції». «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій», Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації наведено «Приклади формальних помилок (перелік формальних помилок відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України15 квітня 2020 року N 710)». Абзацом 12 частини 1 стаття Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” було затверджено перелік формальних помилок. Затверджений перелік формальних помилок не є примірним. Це значить, що він є вичерпний. Відповідно Замовник під час складання тендерної документації враховув положення наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, тобто використував саме цей перелік формальних помилок в своїй тендерній документації, де є і опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, а саме: наприклад 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: - уживання великої літери; - уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; - використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; - зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; - нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі) . Згідно пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції та її відповідність, зокрема, вимогам Додатків до тендерної документації, а саме - технічні помилки та описки». Вся необхідна та достатня інформація відповідно до чинного законодавства викладена в тендерній документації, тому вважаємо зауваження ДАСУ такими , які не відповідають дійсності та безпідставними. 2. Згідно листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.06.2020 №3304-04/34835-06 «Щодо застосування статті 17 Закону», а саме: «Щодо підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону». «Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель. Поряд з цим згідно з частиною п’ятою статті 17 Закону замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.» Тобто, Учасником, з яким уклав договір Замовник, не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пункти 2, 3, 8 частини першої), так як це не вимагалось тендерною документацію, яка складена відповідно вимог чинного законодавства України. Тендерна документація містить посилання на Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та визначає, які документи Замовник самостійно перевіряє у відкритих реєстрах, та самостійно приймає рішення про намір укладання договору з Учасником. Учасник на час прийняття такого рішення не мав жодної ознаки порушень згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та діючого законодавства. Тому, згідно вищевикладеного вважаємо зауваження ДАСУ безпідставними. Заступник голови тендерного комітету О.А. Шаповал
2021-11-01 14:28:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) подано ПОЗОВНУ ЗАЯВУ від 08 листопада 2021 року № НЮ-14/2700 до Львівського Окружного Адміністративного суду про визнання протиправним та скасування Висновку Західного офісу Держаудитслужби від 25.10.2021 щодо наявності порушень законодавства при проведенні процедури за предметом закупівлі: Роботи з будівництва ЛЕП-10 кВ від ПС 110/35/27,5/10 кВ Куліндорове для виконання приєднання ТОВ "Туристичний комплекс Дельфін" за адресою: м.Одеса, вул. Миколаївська дорога, 307 (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи)ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (номер закупівлі в ЦБД - UA-2021-08-05-001433-c ). |
Дата публікації: | 08 листопада 2021 |
Документи:
08 листопада 2021 15:19
|
Електронний підпис |
08 листопада 2021 15:18
|
Позовна_заява_на висновок_UA-M-2021-10-05-000085.pdf |
08 листопада 2021 15:19
|
Електронний підпис |
08 листопада 2021 15:18
|
Електронний підпис |
08 листопада 2021 15:18
|
Позовна_заява_на висновок_UA-M-2021-10-05-000085.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2021 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТРЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУДПРОЕКТ" |
7 535 714,13
UAH
|
7 395 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМУНІКАЦІЙНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
7 583 515,00
UAH
|
7 448 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЕНЕРГОМОНТАЖ" |
7 596 458,95
UAH
|
7 452 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТРЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУДПРОЕКТ" #34863974 |
Переможець |
7 395 000,00
UAH
|
10 вересня 2021 09:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2021 17:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2022 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2021 18:51
|
Договір_ОД_Е_21_531_НЮ від 23092021_ТОВ_ЦЕНТРЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУДПРОЕКТ.pdf | укладений |
24 вересня 2021 18:51
|