Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Лейпцизька, 2/37 у Печерському районі міста Києва"
Очікувана вартість
2 859 677,00 UAH
UA-2023-03-31-004710-a ● cab8544e049149ddbe642d265617c839
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37451550 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Місто Київ, вул. Князів Острозьких,37/2, каб. № 10. |
Контактна особа: |
Козінцева Анастасія Анатоліївна +380442885969 Anastasiia.Kozintseva@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 2 859 677,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 298,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
"Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Лейпцизька, 2/37 у Печерському районі міста Києва"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Лейпцизька, 2/37 у Печерському районі міста Києва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01015, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лейпцизька, 2/37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2023 13:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 13:30 |
2_Обгрунтування доцільності закупівлі.docx | |
31 березня 2023 13:30 |
лейпцизька_ 2-37.pdf | |
31 березня 2023 13:30 |
Тендерна документація.docx | |
31 березня 2023 13:30 |
0_Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат інженера-проектувальника
Дата подання: 06 квітня 2023 14:26
Дата відповіді: 06 квітня 2023 23:14
Вимога про "обов’язкову наявність у штаті Учасника інженерно-технічного персоналу у складі: - інженер-проектувальник в частині кошторисної документації та/або інженера кошторисника в частині кошторисної документації, що має кваліфікаційний сертифікат інженера проектно-кошторисних робіт та/або інженера кошторисника в частині кошторисної документації" носить дискрімінаційний характер, оскільки відповідно до ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності", "Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів", "Настанови з визначення вартості будівництва" кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника потрібний тільки для розробки окремих розділів або частин ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ - інвесторської кошторисної документації. Але на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни) наявність кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника не визначена жодним чинним нормативно-правовим актом. Оскільки згідно ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством та відповідно до вимог ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, поясніть яким законодавством керувався замовник при складанні даної вимоги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України, у чому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи із об'єму робіт, які передбачає предмет закупівлі та, беручи до уваги, що капітальний ремонт запланований на Об’єкті цивільного захисту, що є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, дана вимога зумовлена наміром Замовника передбачити різні ситуації, що можуть виникнути в процесі виконання робіт та забезпечити належне виконання будівельних робіт у відповідності до вимог нормативно-правих актів у сфері будівництва, які можуть вплинути на реалізацію проекту.
Наголошуємо, що встановлені у тендерній документації вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Разом з тим, якщо ви вважаєте дану вимогу дискримінаційною, ви можете звернутися з відповідною скаргою до АМКУ в порядку, передбаченому законодавством.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України, у чому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи із об'єму робіт, які передбачає предмет закупівлі та, беручи до уваги, що капітальний ремонт запланований на Об’єкті цивільного захисту, що є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, дана вимога зумовлена наміром Замовника передбачити різні ситуації, що можуть виникнути в процесі виконання робіт та забезпечити належне виконання будівельних робіт у відповідності до вимог нормативно-правих актів у сфері будівництва, які можуть вплинути на реалізацію проекту.
Наголошуємо, що встановлені у тендерній документації вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Разом з тим, якщо ви вважаєте дану вимогу дискримінаційною, ви можете звернутися з відповідною скаргою до АМКУ в порядку, передбаченому законодавством.
Ліцензія
Дата подання: 06 квітня 2023 14:32
Дата відповіді: 06 квітня 2023 23:15
У таблиці 2 до тендерної документації наведені наступні документи, що вимагаються замовником - Копія ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття тендерних пропозицій та діюча на весь період виконання робіт, завірені підписом Учасника (за умови якщо послуги визначені у предметі закупівлі підлягають ліцензуванню). А оскільки за даною тендерною документацією не можна зробити однозначний висновок про необхідність ліцензії і якої само, постає питання - а роботи за даним тендером взагалі підлягають ліцензуванню?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
В тендерній документації вбачається, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Наголошуємо, що встановлені у ТД вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Разом з тим, якщо ви вважаєте дану вимогу дискримінаційною, ви можете звернутися з відповідною скаргою до АМКУ в порядку, передбаченому законодавством.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
В тендерній документації вбачається, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Наголошуємо, що встановлені у ТД вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Разом з тим, якщо ви вважаєте дану вимогу дискримінаційною, ви можете звернутися з відповідною скаргою до АМКУ в порядку, передбаченому законодавством.
Схеми із специфікацією
Дата подання: 06 квітня 2023 19:20
Дата відповіді: 06 квітня 2023 23:15
Тендерною документацією вимагається - Надати в складі тендерної пропозицій схеми по монтажу (внутрішні інженерні мережі - розділи опалення, вентиляція, водопостачання та каналізація), а саме: - Електрична частина – Однолінійна схема із специфікацією; - Водопровід та каналізація – аксонометрична схема із специфікацією;- Вентиляція – аксонометрична схема із специфікацією. Але у відповідності до вимог ДСТУ Б А.2.4-21:2008 "Система проектної документації для будівництва. Силове електрообладнання. Робочі креслення", п. 5.1 В основний комплект робочих креслень марки ЕМ включають: - принципові схеми, - схеми підключення, ДСТУ Б А.2.4-32:2008 "СПДБ. Водопровід і каналізація. Робочі креслення", п. 3.3 До складу основного комплекту робочих креслень марки ВК включають: - креслення (плани і схеми) систем, ДСТУ Б А.2.4-41:2009 "СПДБ. Опалення, вентиляція і кондиціонування повітря. Робочі креслення", п. 4.1.3 Основний комплект робочих креслень марки ОВ включає: креслення (плани, розрізи та схеми) систем. Якщо об'явлений тендер на будівельні роботи, то робочий проект (з обов'язковим розробленням схем зі специфікаціями) вже повинен бути розроблений. Судячи з назви, зараз торги об'явлені на будівельні роботи, а не на проектні роботи - на основі якого законодавства вимагається надання схем і специфікацій інженерних мереж під час подання тендерної пропозиції на виконання будівельних робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України, у чому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи із об'єму робіт, які передбачає предмет закупівлі та, беручи до уваги, що капітальний ремонт запланований на Об’єкті цивільного захисту, що є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, дана вимога зумовлена наміром Замовника передбачити різні ситуації, що можуть виникнути в процесі виконання робіт та забезпечити належне виконання будівельних робіт у відповідності до вимог нормативно-правих актів у сфері будівництва, які можуть вплинути на реалізацію проекту.
Наголошуємо, що встановлені у тендерній документації вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Разом з тим, якщо ви вважаєте дану вимогу дискримінаційною, ви можете звернутися з відповідною скаргою до АМКУ в порядку, передбаченому законодавством.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України, у чому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи із об'єму робіт, які передбачає предмет закупівлі та, беручи до уваги, що капітальний ремонт запланований на Об’єкті цивільного захисту, що є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, дана вимога зумовлена наміром Замовника передбачити різні ситуації, що можуть виникнути в процесі виконання робіт та забезпечити належне виконання будівельних робіт у відповідності до вимог нормативно-правих актів у сфері будівництва, які можуть вплинути на реалізацію проекту.
Наголошуємо, що встановлені у тендерній документації вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Разом з тим, якщо ви вважаєте дану вимогу дискримінаційною, ви можете звернутися з відповідною скаргою до АМКУ в порядку, передбаченому законодавством.
Код закупівлі
Дата подання: 06 квітня 2023 19:46
Дата відповіді: 06 квітня 2023 23:16
Поясніть, чому дана закупівля "Капітальний ремонт..." має код за ДК 021:2015: (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (найчастіше використовується під час поточного ремонту), а не 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (використовється саме для капітальних ремонтів)?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт (згідно з п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону).
Разом з тим зазначаємо, будівництво, капітальний ремонт та інші будівельні роботи відносяться до робіт і визначаються не за класифікаторами, а за об'єктом будівництва.
Крім цього, що обрання коду 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи не призводять до уникнення застосування Закону. Тобто, Замовник не поділив предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону (ч. 10 ст. 3 Закону).
Роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт (згідно з п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону).
Разом з тим зазначаємо, будівництво, капітальний ремонт та інші будівельні роботи відносяться до робіт і визначаються не за класифікаторами, а за об'єктом будівництва.
Крім цього, що обрання коду 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи не призводять до уникнення застосування Закону. Тобто, Замовник не поділив предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону (ч. 10 ст. 3 Закону).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРАНБУД" |
2 548 802,36
UAH з ПДВ
|
2 548 802,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРАНБУД" #42143944 |
Переможець |
2 548 802,36
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2023 13:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2023 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2023 12:54
|
додаткова угода | укладений |
03 листопада 2023 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2023 15:26
|
ду _ 2 до договору _ 1.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2023 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2023 12:40
|
ДУ _ 1 до договору _ 1 від 20.04.23.pdf | зміни до договору |
06 липня 2023 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2023 14:20
|
Договір | укладений |
20 квітня 2023 14:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Лейпцизька, 2/37 у Печерському районі міста Києва" | 1 | роботи |
1,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі позитивного експертного звіту № 42177 від 25.05.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | затримка виготовлення вентиляційного обладнання виробником |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Лейпцизька, 2/37 у Печерському районі міста Києва" | 1 |
1,00
UAH з ПДВ
|