Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015-15530000-2 «Вершкове масло» (масло вершкове не менше 72,5% жиру, фасоване 0,2 кг)
Очікувана вартість
752 895,00 UAH
UA-2019-11-29-002848-b cab5bc2d88414587a075a38604706461
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Сімашова

+380544521748 goronolebedyn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Відділ освіти виконавчого комітету Лебединської міської ради Сумської області"
Код ЄДРПОУ: 22594129
Місцезнаходження: 42200, Україна , Сумська обл., місто Лебедин, ВУЛИЦЯ СУМСЬКА, 18
Контактна особа: Людмила Сімашова
+380544521748
goronolebedyn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 18:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 13:27
Очікувана вартість: 752 895,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 764,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4420 кілограм
Код за ДК 021:2015-15530000-2 «Вершкове масло»
(масло вершкове не менше 72,5% жиру, фасоване 0,2 кг)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42200, Україна, Сумська область, місто Лебедин, Сумська,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 13:04
Пояснення до змін - масло.pdf
06 грудня 2019 13:04
6.1ТД Масло 2020 - зміни.pdf
29 листопада 2019 18:37
6.ТД Масло 2020.pdf
06 грудня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 13:04
Пояснення до змін - масло.pdf
06 грудня 2019 13:04
6.1ТД Масло 2020 - зміни.pdf
29 листопада 2019 18:37
6.ТД Масло 2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо нададння документів
Дата подання: 03 грудня 2019 18:01
Дата відповіді: 06 грудня 2019 12:58
Доброго дня! Замовником передбачено надання потенційними учасниками "Оригіналу або копії,завіреної належним чином, сертифікату по стандарту ДСТУ ІSO 22000:2007 системи менеджменту, створеної та впровадженої на основі концепції принципів HACCP, які підтверджують, що Учасник застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках згідно із вимогами діючого законодавства". Мається на увазі, копію сертифікату, виданого виробнику? Якщо ця норма стосується Учасників, то надати такий сертифікат неможливо, оскільки цей документ усім операторам ринку не видається. 20 вересня 2016 року набув чинності розділ VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», де зазначено, що у всіх операторів ринку харчових продуктів мають бути обов’язково впровадженні програми-передумови системи НАССР протягом наступних 3-х років. Кінцевий термін впровадження вимог законодавства – 20 вересня 2019 року. Тобто, кінцевим результатом впровадження НАССР є не отримання сертифікату системи 22000, а створення операторами ринку ПРОГРАМ-ПЕРЕДУМОВ для зменшення ризиків. Вказані програми-передумови дотримуються, контролюються та фіксуються шляхом ведення відповідних довідників, журналів, графічних схем, та закінчуються проведенням Держпродспоживслужбою фінального аудиту. Аналогічні положення передбачено також і наказом Мінагрополітики № 590 від 01.10.2012. У звязку з викладеним, прошу внести зміни до тендерної документації, якими передбачити надання сертифікату системи 22000, виданого не учаснику, а виробнику. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням протоколу засідання тендерного комітету №119 від 06.12.2019 р. внесені зміни до тендерної документації.
Щодо надання документів
Дата подання: 03 грудня 2019 18:02
Дата відповіді: 06 грудня 2019 12:54
Замовником передбачено подання потенційними учасниками "Копію експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва , переробки та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження". Мається на увазі експлуатаційний дозвіл виробника? Оскільки не всі оператори ринку мають отримувати цей документ в обовязковому порядку.
Відповідь: Копія експлуатаційного дозволу Виробника надається для потужностей з виробництва продуктів тваринного походження . Учасник, який не є виробником- надає Експлуатаційний дозвіл на зберігання, реалізацію харчових продуктів тваринного походження.
Щодо надання документів
Дата подання: 03 грудня 2019 18:02
Дата відповіді: 06 грудня 2019 12:55
Замовником передбачено подання потенційними учасниками "Копії акту перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей)." Чи буде підставою для відхилення, якщо питання перевірки транспортного засобу виділено та відображено в окремому розділі Акту проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами? Чи необіхдно подавати окремий Акт з питань перевірки ТЗ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Необхідно подавати окремий акт перевірки транспортного засобу, з датою не пізніше 3 місячної давнини.
Щодо надання документів
Дата подання: 03 грудня 2019 18:03
Дата відповіді: 06 грудня 2019 12:51
Результати лабораторних досліджень акредитованих лабораторій мають бути видані на імя Учасника чи виробника? Дякую
Відповідь: Результати лабораторних досліджень акредитованих лабораторій мають бути видані на імя Учасника або виробника.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 613 938,00
UAH з ПДВ
613 938,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 709 410,00
UAH з ПДВ
709 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 729 300,00
UAH з ПДВ
729 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 11:28
виписка з ЄДР (2).jpg
13 грудня 2019 11:28
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

14 грудня 2019 19:01
Електронний підпис
14 грудня 2019 18:59
50.Реєстр файлів.pdf
14 грудня 2019 18:59
33..1.ГМО Юрія 2019.pdf
14 грудня 2019 18:59
9-17.Довідки по ст.17.10,12,19.pdf
14 грудня 2019 18:59
7.0.Санобробка авто 2.12.19.pdf
14 грудня 2019 18:59
6.1.1.I ДФ III квартал 2019.PDF
14 грудня 2019 18:59
1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 14:46
Довідка ст. 17
20 грудня 2019 14:46
Довідка з МВС
12 грудня 2019 16:41
Електронний підпис
12 грудня 2019 16:40
лебедин масло4.rar
12 грудня 2019 16:40
лебедин масло 3.rar
12 грудня 2019 16:40
лебедин масло 2.rar
12 грудня 2019 16:40
лебедин масло 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Відхилено 613 938,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 17:33
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
Відхилено 709 410,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 17:36
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
Переможець 729 300,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
729 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 09:05
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 08:49
дод.уг. №4 від 22.01.2021 ТОВ Сум.прод.комп. массло.pdf зміни до договору
25 січня 2021 08:48
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 16:53
дод.уг. № 3 від 31.12.20 Сум.прод.комп. масло.pdf зміни до договору
05 січня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 11:28
Додат года.2. Масло.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 17:02
д.у.1 до дог.02 від 03.01.2020 масло вершкове ТОВ СПК..pdf зміни до договору
04 березня 2020 17:01
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:42
дог.2 від 03.01.20, масло, ТОВ СПК.pdf укладений
03 січня 2020 18:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару на 5,9 % в зв'язку з коливанням ціни на ринку.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору на 18000 грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії догору до 31.03.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попердньому році
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 729 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 121 550,00 UAH)