Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-08 Зарічне - Борове - Стара Рафалівка - Полиці на ділянці км 58+700 - км 81+600 (влаштування поверхневої обробки окремими ділянками)
Operational maintenance and current minor repairs of the highway of state importance T-18-08 Zarichne - Borove - Stara Rafalivka - Shelves on the section km 58 + 700 - km 81 + 600 (arrangement of surface treatment in separate sections)
Operational maintenance and current minor repairs of the highway of state importance T-18-08 Zarichne - Borove - Stara Rafalivka - Shelves on the section km 58 + 700 - km 81 + 600 (arrangement of surface treatment in separate sections)
Очікувана вартість
17 000 000,00 UAH
UA-2020-06-18-004686-c ● caacb3cdeecc4d94a15edb8a04538e1e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Костюк Іван Олегович 0503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ROAD SERVICE IN RIVNE OBLAST |
National ID: | 25894919 |
Contact point: |
Kostyuk Ivan 0503752875 tender07@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2020 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2020 09:30 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2020 13:11 |
Очікувана вартість: | 17 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 170000 UAH |
Publication date: | 18 червня 2020 13:55 |
Enquiries until: | 11 липня 2020 09:30 |
Complaints submission until: | до 17 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 липня 2020 09:30 |
Information
Estimated total value: | 17 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 85 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, вул. Пушкіна, 19. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 20.07.2020р., 09:30. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)
Розгорнути
Згорнути
Location of the customer: 33028, Rivne, street Pushkin, 19. Customer category: paragraph 3 of part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" - enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of part one of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Conditions for providing tender security: tender security must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank) in accordance with applicable law. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the NBU Board dated 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Details of the Customer for the bank guarantee and detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in the Tender documentation. Date and time of opening of tender offers: 20.07.2020, 09:30.
(If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law, on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except information on the tender price. Disclosure of price information is carried out automatically by the electronic procurement system immediately after the end of the electronic auction.)
Розгорнути
Згорнути
Conditions for providing tender security: tender security must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank) in accordance with applicable law. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the NBU Board dated 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Details of the Customer for the bank guarantee and detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in the Tender documentation. Date and time of opening of tender offers: 20.07.2020, 09:30.
(If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law, on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except information on the tender price. Disclosure of price information is carried out automatically by the electronic procurement system immediately after the end of the electronic auction.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-08 Зарічне - Борове - Стара Рафалівка - Полиці на ділянці км 58+700 - км 81+600 (влаштування поверхневої обробки окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Operational maintenance and current minor repairs of the highway of state importance T-18-08 Zarichne - Borove - Stara Rafalivka - Shelves on the section km 58 + 700 - km 81 + 600 (arrangement of surface treatment in separate sections)
CPV: 63710000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2020 17:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2020 17:55 |
Перелік змін від 13.07.2020.doc | |
13 липня 2020 17:55 |
Тендерна документація нова редакція (поверх.) (2).doc | |
10 липня 2020 17:10 |
Перелік змін від 10.07.2020.doc | |
10 липня 2020 17:10 |
Тендерна документація нова редакція (поверх.).doc | |
18 червня 2020 13:52 |
Огол. англ. (поверхнева).doc | |
18 червня 2020 13:52 |
Проєкт договору (Додаток № 5).doc | |
18 червня 2020 13:52 |
Тендерна документація(поверх.).doc |
13 липня 2020 17:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 липня 2020 17:55 |
Перелік змін від 13.07.2020.doc
|
||||||
13 липня 2020 17:55 |
Тендерна документація нова редакція (поверх.) (2).doc
|
||||||
10 липня 2020 17:10 |
Перелік змін від 10.07.2020.doc
|
||||||
10 липня 2020 17:10 |
Тендерна документація нова редакція (поверх.).doc
|
||||||
18 червня 2020 13:52 |
Огол. англ. (поверхнева).doc
|
||||||
18 червня 2020 13:52 |
Проєкт договору (Додаток № 5).doc
|
||||||
18 червня 2020 13:52 |
Тендерна документація(поверх.).doc
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 31 липня 2020
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 15:56
|
ТОВ "МЕРИДІАН." | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 16:04
|
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 16:05
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ #38680240 |
Переможець |
16 414 992,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 18:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:38
|
ДУ № 5 до Д № 26.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2021 15:35
|
ДУ № 4 до Д № 26.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2021 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 17:00
|
ДУ № 2 до Д № 26 (1).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 15:46
|
Розрахунки.pdf | укладений |
19 серпня 2020 15:30
|
Договір № 26.pdf | укладений |
19 серпня 2020 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з настанням зимового періоду, з метою недопущення порушень будівельних норм та стандартів та затримкою фінансування витрат замовника, керуючись пп.4 п.1.11 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п.5.1. та п. 10.1. Договору в наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг – з моменту підписання договору і по 31 грудня 2021.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2021 р., а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну надання послуг, керуючись п. 9.3. Договору, сторони дійшли згоди: 2.2.Доповнити розділ ХІІІ. «Додатки до договору» відповідним додатком : Календарний план (Додаток № 4) (додається). 2.3. Внести відповідні зміни до Графіку надання послуг (Додаток № 3) та викласти редакції, що додається: Додаток: Графік надання послуг (Додаток № 3). |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою дотримання технологічного процесу та недопущення порушень будівельних норм та стандартів у зв’язку із завершенням будівельного сезону, та керуючись пп.4 п.1.11 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п.5.1. та п. 10.1. Договору в наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг – з моменту підписання договору і по 31 грудня 2022.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2022 р., а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою дотримання технологічного процесу та недопущення порушень будівельних норм та стандартів у зв’язку із завершенням будівельного сезону, та керуючись пп.4 п.1.11 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п.5.1. та п. 10.1. Договору в наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг – з моменту підписання договору і по 31 грудня 2022.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2022 р., а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |