Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖЕЖЕЛІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ГЛУХОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34377380 |
Місцезнаходження: | 22116, Україна , Вінницька обл., село Жежелів, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 12 |
Контактна особа: |
Альона Петрова +380964420706 zhezheliv_school@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2024 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 14:37 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 14:37 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2024 12:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2024 12:53 |
Тендерна документація.docx | |
22 травня 2024 12:53 |
Додаток 4. проєкт договору.doc | |
22 травня 2024 12:53 |
Додаток 1 Квал крит.docx | |
22 травня 2024 12:53 |
ДОДАТОК 2 п. 47 Особливостей.doc | |
22 травня 2024 12:53 |
Додаток 3. Технічна характеристика.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-17-000109 ● 8122c2c06c0642c19aff6490ab6a1de3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2024 №53-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.06.2024 №53-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2024-05-22-006205-a, 22.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-17 17:53:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі твердопаливного котла (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-22-006205-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому тендерна документація складена не у відповідності до вимог підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, із урахуванням змін?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-18 18:02:59
Відповідь
Згідно протокольного рішення №28 від 18.05.2024 року, в зв'язку з наявністю причин, уповноваженою особою вирішено відмінити закупівлю по предмету «Котел твердопаливний» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі, відповідно до пп 2 п. 50 Особливостей: Неможливості усунення порушень, що виникли через виявленні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме : в тендерній документації вимагалося, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Таким чином, вимога про надання інформації щодо абз.14 пункту 47 Особливостей є неправомірною, оскільки дану вимогу виключено на підставі Постанови КМ №382 від 02.04.2024 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
скасовано закупівлю протокол №28 від 18.06.2024 року
2024-07-03 13:50:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни закупівлі.
2024-07-03 13:58:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2024 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОРЖЕХОВСЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
304 100,00
UAH з ПДВ
|
261 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" |
271 600,00
UAH з ПДВ
|
261 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
289 899,96
UAH з ПДВ
|
270 490,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЗАПОРОЖЕЦЬ ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ |
338 100,00
UAH з ПДВ
|
270 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОРЖЕХОВСЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3106719056 |
Переможець |
261 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2024 10:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2024 13:07
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 18 червня 2024 18:05 |
Кінець періоду оскарження: | 29 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 29 червня 2024 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | - Неможливості усунення порушень, що виникли через виявленні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме : в тендерній документації вимагалося, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у під |
18 червня 2024 18:05
|
Електронний підпис |
18 червня 2024 18:04
|
ПРОТОКОЛ скасуван.pdf |