Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Линовицька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04412455 |
Місцезнаходження: | 17584, Україна , Чернігівська обл., Прилуцький район, смт. Линовиця, вул. Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Ігор Любченко +380668603531 silraga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2021 10:24 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2021 14:58 |
Очікувана вартість: | 1 959 799,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 799,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
(сміттєвоз із боковим завантаженням типу «АТ-4032»на шасі DAYUN CGC1141 (або еквівалент) з додатковим обладнанням відвал)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2021 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2021 14:27 |
Додаток4_проєкт договору.docx | |
10 листопада 2021 14:27 |
ТД_сміттєвоз.doc |
10 листопада 2021 14:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 листопада 2021 14:27 |
Додаток4_проєкт договору.docx
|
|||
10 листопада 2021 14:27 |
ТД_сміттєвоз.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-09-000075 ● 3bfb0952543f462d9a6d8bf59ac846af
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2022 20:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
07.12.2022 № 38-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, доручення Держаудитслужби України від 03.06.2022№003100-18/3932-2022.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Тетяна НОВІКОВА
Додаток
до наказу від 07.12.2022
№ 38 -з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
Линовицька селищна рада UA-2021-11-05-003512-b 05.11.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-12 17:10:08
Питання для надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Придбання сміттєвоза для Линовицької селищної ради Прилуцького району Чернігівської області (вул. Шевченка 1, смт. Линовиця, Прилуцький район, Чернігівська обл.) за (ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-05-003512-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Чи виконано в повному обсязі зобов’язання обома сторонами за договором від 08.12.2021 № 338 з урахуванням додаткових угод від 10.12.2021 № 1 та 14.12.2021 №2? Пояснення, інформацію та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-15 08:24:32
Надання роз’яснення
Доброго дня!
За договором від 08.12.2021 № 338 з урахуванням додаткових угод від 10.12.2021 № 1 та 14.12.2021 №2 зобов’язання обома сторонами виконано в повному обсязі.
Підтверджуючим документом є видаткова накладна №172 від 15.12.2021 року (фотокопія додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня! У зв’язку з технічною помилкою на платформі закупки пром зобов’язуюсь усунути порушення після відновлення роботи. Скріншот помилки додається.
2022-12-16 10:59:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2021 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" |
1 950 000,00
UAH
|
1 950 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАШТРАНС" |
1 959 799,00
UAH
|
1 959 799,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" #42775998 |
Переможець |
1 950 000,00
UAH
|
23 листопада 2021 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 12:06
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 11:10
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 10:53
|
Договір сміттєвоз.pdf | укладений |
09 грудня 2021 10:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінилася редакція пункту 1.1.1 розділу 1 "Предмет договору" |
Номер договору про закупівлю: | 338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна редакції специфікації. А саме: в описі сміттєвоза Об’єм бункера змінено з 12 куб. м, на 15 куб. м.. Все інше залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |