Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Очікувана вартість
3 429 641,62 UAH
UA-2025-02-03-013012-a ● ca76ad79ab97434f87ed224ad22be986
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Вебсайт: | http://www.port-yuzhny.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Одеський р-н, місто Південне, вул.Берегова, 13 |
Контактна особа: |
Оксана Кладко +380487507623 oksana.kladko@port-yuzhny.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2025 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2025 15:14 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2025 15:14 |
Очікувана вартість: | 3 429 641,62 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 296,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі: 102 800,00 грн. Документ, що підтверджує надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»). Банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківські реквізити ДП «МТП «Південний»: п/р № UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЄДРПОУ ДП «МТП «Південний» 04704790. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 102800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
внутрішні блоки кондиціонерів, зовнішні блоки кондиціонерів, пульти
внутрішні блоки кондиціонерів, зовнішні блоки кондиціонерів, пульти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Внутрішній блок кондиціонера PEA-M200LA Mitsubishi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Одеський район, місто Південне, вул. Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42512000-8 — Установки для кондиціювання повітря
2 штука
Зовнішній блок кондиціонера PUZ-M200YKA Mitsubishi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Одеський район, місто Південне, вул. Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42512000-8 — Установки для кондиціювання повітря
4 штука
Внутрішній блок кондиціонера PEA-M250LA Mitsubishi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Одеський район, місто Південне, вул. Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42512000-8 — Установки для кондиціювання повітря
4 штука
Зовнішній блок кондиціонера PUZ-M250YKA Mitsubishi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Одеський район, місто Південне, вул. Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42512000-8 — Установки для кондиціювання повітря
6 штука
Пульт управління провідний PAR-41MAR
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Одеський район, місто Південне, вул. Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42512500-3 — Частини кондиціонерів повітря
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата з поточного рахунку протягом 15 робочих днів з дати поставки конкретної партії товару на склад Покупця | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2025 15:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2025 15:49 |
додаток 1 до тендерної документації.doc | |
03 лютого 2025 15:49 |
додаток 4 до тендерної документації.docx | |
03 лютого 2025 15:49 |
додаток 5 до тендерної документації.docx | |
03 лютого 2025 15:49 |
тендерна документація.doc | |
03 лютого 2025 15:49 |
додаток 2 до тендерної документації.docx | |
03 лютого 2025 15:49 |
додаток 3 до тендерної документації.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
закупівля з монтажем?
Дата подання: 04 лютого 2025 11:16
Дата відповіді: 07 лютого 2025 10:28
Відповідь: Закупівля товарів проводиться без монтажу.
специфікація
Дата подання: 04 лютого 2025 11:29
Дата відповіді: 07 лютого 2025 10:28
шановний Замовник! Маркування Пульт управління провідний PAR-41MAА-коректно. У вас -Пульт управління провідний PAR-41MAR.
Відповідь: Маркування провідного пульту управління PAR-41MAR у технічній специфікації Замовника зазначено відповідно до керівництва з експлуатації та каталогу Mitsubishi Electric.
щодо застави
Дата подання: 05 лютого 2025 12:15
Дата відповіді: 06 лютого 2025 14:49
доброго дня. хочемо уточнення щодо надання застави у вигляді застави у розмірі 5 % вартості договору на п/р Замовника. чи це означає, що переможець надавши заставу 5% має чекати закінчення договору до 31.12.2025 р., щоб повернулись ці 5%, чи вони повертаються одразу після виконання умов договору? чи можна здійснити поставку одним заходом, чи протягом року. дякую за відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Відповідно до частини 6 Розділу 6 тендерної документація замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
2. Обсяг поставки товарів визначається Замовником згідно з фактичною потребою, при наявності фінансування по бюджету у відповідності до фінансового плану підприємства.
1. Відповідно до частини 6 Розділу 6 тендерної документація замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
2. Обсяг поставки товарів визначається Замовником згідно з фактичною потребою, при наявності фінансування по бюджету у відповідності до фінансового плану підприємства.
Строк поставки
Дата подання: 10 лютого 2025 13:23
Дата відповіді: 12 лютого 2025 15:26
Згідно ТЗ Замовника строк поставки - "Протягом 60 робочих днів з дати направлення Покупцем письмової рознарядки Постачальнику", тобто в межах 3 місяців. Проте більшість позицій в ТЗ це товари під замовлення і строк поставки таких позицій складає 4 - 6 місяців. Прохання виправити цю вимогу і зазначити реальний строк поставки товару - до 6 місяців.
Відповідь: Строк поставки 60 робочих днів було визначено при опрацюванні ринку, отриманих комерційних пропозицій та відповідно до виробничих потреб підприємства.
Строк поставки
Дата подання: 10 лютого 2025 14:45
Дата відповіді: 12 лютого 2025 15:26
шановний Замовник! прохання не реагувати на подібні неадекватні звернення-
Згідно ТЗ Замовника строк поставки - "Протягом 60 робочих днів з дати направлення Покупцем письмової рознарядки Постачальнику", тобто в межах 3 місяців. Проте більшість позицій в ТЗ це товари під замовлення і строк поставки таких позицій складає 4 - 6 місяців. Прохання виправити цю вимогу і зазначити реальний строк поставки товару - до 6 місяців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник, Ваше звернення не містить питань на які необхідно надати відповідь.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-03-013012-a.c1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30518990
Дата подання: 28 лютого 2025 17:19
Дата подання: 28 лютого 2025 17:19
Скарга на неправомірне визначення переможця
Протоколом №117-3УО від 24.02.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ".
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Звертаємо увагу Комісії, скарга на рішення Замовника подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 04 березня 2025 16:08
рішення від 04.03.2025 № 3296.pdf
Дата публікації: 04 березня 2025 16:08
інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2025 № 3863.pdf
Дата публікації: 13 березня 2025 15:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2025 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ" |
2 712 870,00
UAH
|
2 712 870,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРАНССІСТЕМ ІНВЕСТ" |
3 126 280,00
UAH
|
3 005 920,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" |
3 183 330,00
UAH
|
3 019 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ" #41988622 |
Переможець |
2 712 870,00
UAH
|
24 лютого 2025 12:40
|