Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Лебединська лікарня імені лікаря К.О.Зільберника" Лебединської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02007555 |
Місцезнаходження: | 42200, Україна , Сумська обл., місто Лебедин, вулиця Михайлівська, 17 |
Контактна особа: |
Лихина Оксана Валеріївна +380544521743 lihinakseniyal2018@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 1 815 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2023 10:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2023 10:48 |
Додаток Проєкт договору.docx | |
10 лютого 2023 10:48 |
Додаток 3 Технічна специфікація.docx | |
10 лютого 2023 10:48 |
ТД з особливостями.docx | |
10 лютого 2023 10:48 |
Untitled Зміни 2.pdf | |
09 лютого 2023 08:48 |
Додаток Проєкт договору.docx | |
09 лютого 2023 08:48 |
Додаток 3 Технічна специфікація.docx | |
09 лютого 2023 08:48 |
ТД з особливостями.docx | |
09 лютого 2023 08:48 |
Untitled Зміни.pdf | |
07 лютого 2023 12:51 |
Додаток Проєкт договору.docx | |
07 лютого 2023 12:51 |
Додаток 3 Технічна специфікація.docx | |
07 лютого 2023 12:51 |
ТД з особливостями.docx |
10 лютого 2023 10:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 лютого 2023 10:48 |
Додаток Проєкт договору.docx
|
||||||
10 лютого 2023 10:48 |
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
|
||||||
10 лютого 2023 10:48 |
ТД з особливостями.docx
|
||||||
10 лютого 2023 10:48 |
Untitled Зміни 2.pdf
|
||||||
09 лютого 2023 08:48 |
Додаток Проєкт договору.docx
|
||||||
09 лютого 2023 08:48 |
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
|
||||||
09 лютого 2023 08:48 |
ТД з особливостями.docx
|
||||||
09 лютого 2023 08:48 |
Untitled Зміни.pdf
|
||||||
07 лютого 2023 12:51 |
Додаток Проєкт договору.docx
|
||||||
07 лютого 2023 12:51 |
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
|
||||||
07 лютого 2023 12:51 |
ТД з особливостями.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перелік робіт до тендерної документації передбачає виконання спектру робіт, які необхідно виконати на об’єкті. А саме: загальнобудівельні роботи, монтаж, демонтаж, відновлення та зміцнення аварійних частин приміщення. Частина робіт виконується на висоті більше ніж 1.3 метра, в окремих приміщеннях немає можливості використовувати перекриття або робочі настили, в тому числі робочі платформи підйомників та механізмів.
Тому при формуванні вимог до тендерної документації враховано підбір учасників, які мають досвід та декларацію, що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Згідно закону України «Про охорону праці» ст.21
«…Роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки .
Вимоги щодо охорони праці, зазначені в оголошенні по даній закупівлі і доданих до нього документах, відповідають вимогам Закону України «Про охорону праці».
Оголошення по даній закупівлі та додані до нього документи не містять жодних дискримінаційних вимог до учасників та, на нашу думку, відповідають принципам здійснення публічних закупівель, передбаченим в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, у разі відсутності певного дозволу або ліцензії, Учасник може надати письмове обґрунтування причин надання або ненадання відповідного дозволу чи ліцензії із посиланням на норми чинного законодавства України.
Скарги до процедури
Дата подання: 24 лютого 2023 16:17
Дата подання: 14 травня 2023 21:50
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-20-000074 ● a261d6cf16464632b82feccf9416c5b5
- Статус: вирішено ● Дата: 20 липня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.03.2023 №16-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.03.2023 №16-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-02-07-007900-a 07.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-21 14:44:17
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт приміщень терапевтичного корпусу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-07-007900-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-23 11:06:19
Пояснення
Керуючись нормами законодавства, уповноважена особа визначає предмет закупівлі, розробляє та затверджує тендерну документацію, оприлюднює інформацію, розглядає пропозиції учасників та виконує інші дії, пов’язані із проведенням закупівель. Потреба для закупівлі визначається кількома факторами, а саме дефектним актом та кошторисами. Ключовим принципом, яким керується Замовник, є максимальна ефективність використання коштів, що досягається шляхом закупівлі якісних послуг за максимально вигідною ціною. Процедура відкритих торгів передбачає необхідність розглядати еквіваленти, але при цьому необхідно вказати показники еквівалентності товарів. Пункт 2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає, що у тендерній документації Замовником повинна бути надана «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону» (п/п 3). Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась згідно кошторисів.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Товари, що є предметом договору, укладеного за результатами відкритих торгів, придбаваються за кошти НСЗУ, тобто джерелом надходження не є кошти місцевого чи Державного бюджету, тобто вказана Постанова КМУ не поширюється на цю закупівлю. Проте детальна інформація з цього приводу розміщена на сайті Прозоро у кабінеті замовника з публікацією та до неї мають доступ усі зацікавлені особи.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-21 14:44:22
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт приміщень терапевтичного корпусу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-07-007900-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-23 11:05:18
Пояснення
Керуючись нормами законодавства, уповноважена особа визначає предмет закупівлі, розробляє та затверджує тендерну документацію, оприлюднює інформацію, розглядає пропозиції учасників та виконує інші дії, пов’язані із проведенням закупівель. Потреба для закупівлі визначається кількома факторами, а саме дефектним актом та кошторисами. Ключовим принципом, яким керується Замовник, є максимальна ефективність використання коштів, що досягається шляхом закупівлі якісних послуг за максимально вигідною ціною. Процедура відкритих торгів передбачає необхідність розглядати еквіваленти, але при цьому необхідно вказати показники еквівалентності товарів. Пункт 2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає, що у тендерній документації Замовником повинна бути надана «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону» (п/п 3). Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась згідно кошторисів.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Товари, що є предметом договору, укладеного за результатами відкритих торгів, придбаваються за кошти НСЗУ, тобто джерелом надходження не є кошти місцевого чи Державного бюджету, тобто вказана Постанова КМУ не поширюється на цю закупівлю. Проте детальна інформація з цього приводу розміщена на сайті Прозоро у кабінеті замовника з публікацією та до неї мають доступ усі зацікавлені особи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відмінено відкриті торги по предмету закупівлі відповідно коду ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт приміщень терапевтичного корпусу), (№ UA-2023-02-07-007900-a) внаслідок неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2023-03-28 10:46:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-05-26 11:41:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ КАСКАД-16 |
1 404 732,96
UAH з ПДВ
|
1 404 732,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУДТОРГ" |
1 795 004,16
UAH з ПДВ
|
1 795 004,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ КАСКАД-16 #40141002 |
Рішення скасоване |
1 404 732,96
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 09:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2023 11:28
|
ТОВ КАСКАД-16 #40141002 |
Відхилено |
1 404 732,96
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 12:03
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУДТОРГ" #45078475 |
Рішення скасоване |
1 795 004,16
UAH з ПДВ
|
28 березня 2023 10:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2023 18:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУДТОРГ" #45078475 |
Відхилено |
1 795 004,16
UAH з ПДВ
|
10 травня 2023 14:10
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 28 березня 2023 10:39 |
Кінець періоду оскарження: | 08 квітня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 28 березня 2023 10:38 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 1.Порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 16 Закону та абзацу другого пункту 45 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) Замовник не встановив способу документального підтвердження учасниками процедури закупівлі інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 2. Відповідно до підпункту б) пункту 1 розділу «Загальні вимоги» додатку 3 до тендерної документації Замовника, учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції копію дозволу/ів з органу Держпраці та/або копію декларації/й відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що дають право на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: «зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин» або «монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин». Відповідно до пункту 23 додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107, «Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин» відносяться до видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «ЄВРОБУДТОРГ» відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки («Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин»), що не відповідає вимогам підпункту б) пункту 1 розділу «Загальні вимоги» додатку 3 до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК «ЄВРОБУДТОРГ» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та визначив його переможцем торгів. |
28 березня 2023 10:39
|
Електронний підпис |
28 березня 2023 10:38
|
Untitled Протокол відміну торгів.pdf |
Дата подання: 31 березня 2023 09:01