Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34827358 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14 |
Контактна особа: |
Кірсік Анна Вадимівна +380569554061 zakupki_34827358@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2021 20:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 13:34 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 банківських днів | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2021 23:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2021 23:03 |
140 від 23.04.2021 про внесення змін п.р. доріг р. Дніпро.pdf | |
24 квітня 2021 23:03 |
Перелік змін3.doc | |
24 квітня 2021 23:03 |
ТД п.р. дороги мостовий перехід_23.04.2021_Зміни 3.pdf | |
22 квітня 2021 21:14 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc | |
22 квітня 2021 21:14 |
133 від 22.04.2021 про виконання рішення АМКУ по п.р. доріг п.р. доріг мостовий перехід.pdf | |
08 квітня 2021 18:00 |
115 від 08.04.2021 про внесення змін п.р. доріг р. Дніпро.pdf | |
08 квітня 2021 18:00 |
Перелік змін 1.doc | |
24 березня 2021 20:19 |
Додаток 2.pdf | |
24 березня 2021 20:19 |
Додаток 5.pdf |
Скарги до процедури
Дата подання: 02 квітня 2021 11:47
Дата подання: 20 травня 2021 14:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-22-000135 ● 50ac2d9e2f0949c690a972ab8ee60a3b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 16:51 |
16.08.2021 № 432
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 432
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2021-03-24-008445-b 24.03.2021 Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (код 34827358)
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-18 18:12:19
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-21 12:35:54
відповідь на запит ДАСУ
Відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID UA-2021-03-24-008445-b
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | висновок оскаржується у судовому порядку |
Дата публікації: | 10 вересня 2021 |
Документи:
10 вересня 2021 15:23
|
Електронний підпис |
10 вересня 2021 15:15
|
SCAN0043.PDF |
10 вересня 2021 15:15
|
Оскарження у судовому порядку |
Ризики, що спрацювали
RISK-1-16
RISK-2-11
- UA-M-2023-04-05-000070 ● c0f39beae501432e8f740836e269317a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 17:46 |
05.04.2023 № 77
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.04.2023 № 77
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2021-03-24-008445-b
24.03.2021 Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради код ЄДРПОУ 34827358
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
Дані індикативних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-10 09:12:01
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту дорожнього покриття мостового переходу через р. Дніпро у м. Кам`янське (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, визначено згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014), код ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-24-008445-b), яку проведено Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону № 922-VIII замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII орган оскарження - Антимонопольний комітет України.
Відповідно до частини сімнадцятої статті 18 Закону № 922-VIII розгляд скарги зупиняє перебіг строків, передбачених для укладання договорів, установлених частиною шостою статті 33 Закону №922-VIII. Проте, призупинення перебігу строку дії тендерних пропозицій, строку розгляду тендерних пропозицій та строку для укладення договору про закупівлю через звернення до суду Законом № 922-VIII не передбачено.
На момент проведення моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель відсутня інформація про укладений договір з учасником процедури закупівлі ТОВ "УКРАВТОБУД".
Враховуючи зазначене, просимо надати інформацію щодо стану укладання договору з переможцем торгів ТОВ "УКРАВТОБУД" у строки визначені частиною шостою статті 33 Закону №922-VIII.
Крім цього, просимо надати інформацію щодо рішень прийнятих Замовником у разі непідписання договору про закупівлю з учасником процедури закупівлі, який визначений переможцем ТОВ "УКРАВТОБУД" у строки, визначені частиною шостою статті 33 Закону №922-VIII після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір 11.05.2021.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-13 21:37:26
відповідь надана у вкладені
відповідь надана у вкладені
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-14 14:04:49
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту дорожнього покриття мостового переходу через р. Дніпро у м. Кам`янське (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, визначено згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014), код ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-24-008445-b), яку проведено Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. З огляду на наявність в електронній системі закупівель протокольного рішення уповноваженої особи від 11.05.2021 № 187, повідомлення про намір укласти договір 11.05.2021 просимо надати інформацію щодо стану укладання договору з переможцем торгів ТОВ "УКРАВТОБУД" у строки визначені частиною шостою статті 33 Закону № 922-VIII.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-19 22:34:46
відповідь надана у вкладені
відповідь надана у вкладені
Надання інформації про усунення порушення замовником
Під час проведення моніторингу даної закупівлі Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Але по даній закупівлі пояснюю, що Замовником не виконано рішення АМКУ та не відмінено процедуру закупівлі, оскільки Замовник не згоден з рішенням АМКУ від № 12416-р/пк-пз від 02.06.2021 та оскаржено його у судовому порядку. Східний офіс Держаудитслужби вважає, що є порушення на цьому етапі Закупівлі, які неможливо усунути чи виправити. Ураховуючи висновок Східний офіс Держаудитслужби, Замовник відміняє відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Протокол про відміну закупівлі додається
2023-05-01 22:47:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону № 922-VIII.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону № 922-VIII.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
2023-05-10 09:37:23
Ризики, що спрацювали
RISK-1-16
RISK-2-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
3 360 000,00
UAH з ПДВ
|
3 360 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАВТОБУД" |
4 169 745,05
UAH з ПДВ
|
4 169 745,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМ+ТРАНС" |
4 189 746,40
UAH з ПДВ
|
4 189 746,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Рішення скасоване |
3 360 000,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2023 22:43
|
ТОВ "УКРАВТОБУД" #42204320 |
Рішення скасоване |
4 169 745,05
UAH з ПДВ
|
01 травня 2023 22:43
|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Очікує рішення |
3 360 000,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2023 22:43
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 01 травня 2023 22:48 |
Кінець періоду оскарження: | 12 травня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 12 травня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення моніторингу даної закупівлі Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Але по даній закупівлі пояснюю, що Замовником не виконано рішення АМКУ та не відмінено процедуру закупівлі, оскільки Замовник не згоден з рішенням АМКУ від № 12416-р/пк-пз від 02.06.2021 та оскаржено його у судовому порядку. Східний офіс Держаудитслужби вважає, що є порушення на цьому етапі Закупівлі, які неможливо усунути чи виправити. Ураховуючи висновок Східний офіс Держаудитслужби, Замовник відміняє відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Опис порушення: строк дії тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ "УКРАВТОБУД", відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та строк для укладення договору про закупівлю відповідно нормам Закону № 922- VIII закінчився. Виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби |
01 травня 2023 22:48
|
Електронний підпис |
01 травня 2023 22:45
|
115 від 01.05.2023 про відміну тендеру_UA-2021-03-24-008445-b.pdf |