Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста Тернополя та Тернопільської МТГ на 2021 рік
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2021-02-16-002715-b ● ca5b1d53daee4067a670bda4586f4fd3
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Протасевич Віктор Олегович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2021 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2021 17:05 |
Початок аукціону: | 05 березня 2021 12:45 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста Тернополя та Тернопільської МТГ на 2021 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, території Тернопільської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34996000-5 — Регулювальне, запобіжне чи сигнальне дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2022 рік | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2021 08:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2021 17:01 |
Додаток 4.doc | |
16 лютого 2021 17:01 |
Додаток 3.doc | |
16 лютого 2021 17:01 |
Додаток 2.doc | |
16 лютого 2021 17:01 |
Додаток 1.doc | |
16 лютого 2021 17:01 |
ТД УЖКГ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 19 лютого 2021 15:26
Дата відповіді: 22 лютого 2021 16:27
У Додатку № 3 до тендерної документації Вами встановлено, що "Аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі." Просимо деталізувати який саме договір буде вважатись Замовником аналогічним відповідно до предмету закупівлі, а саме суто заміна та встановлення нових дорожніх знаків чи можливо буде вважатись аналогічним договір із виконанням робіт по організації дорожнього руху із встановленням знаків?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, буде вважатися аналогічним договором.
Уточнення технічного завдання
Дата подання: 19 лютого 2021 15:33
Дата відповіді: 22 лютого 2021 16:28
Доброго дня. Шановний Замовник просимо деталізувати технічну специфікацію до даної закупівлі адже у відповідності до якої передбачено встановлення трубчастих сталевих стояків у кількості 130 опор, а відповідно кількість знаків 5.35.1 та 5.35.2 передбачено лише 100 штук.
Відповідь: Доброго дня.
Загальна кількість знаків для заміни та встановлення становить 398 шт., включаючи знаки 5.35.1./5.35.2 (з флоур.окантовкою) - 100 шт. та інформаційно-вказівні знаки - 10 шт.(50м2)
Загальна кількість стійок - 130 шт. по 4 м кожна.
Оскільки послуги щодо заміни та встановлення дорожніх знаків будуть відбуватись відповідно до листів Замовника стосовно необхідності встановлення того чи іншого дорожнього знаку, то можливе встановленння дорожніх знаків наступним чином:
1.Встановлення нових дорожніх знаків та металевих стійок.
2. Заміна нових дорожніх знаків на існуючих стійках.
3.Грунтування та фарбування існуючих стійок з встановленням на них нових дорожніх знаків.
Уся інформація щодо заміни та встановлення дорожніх знаків та стійок буде вказана Виконавцю послуг у листах від Замовника.
Загальна кількість знаків для заміни та встановлення становить 398 шт., включаючи знаки 5.35.1./5.35.2 (з флоур.окантовкою) - 100 шт. та інформаційно-вказівні знаки - 10 шт.(50м2)
Загальна кількість стійок - 130 шт. по 4 м кожна.
Оскільки послуги щодо заміни та встановлення дорожніх знаків будуть відбуватись відповідно до листів Замовника стосовно необхідності встановлення того чи іншого дорожнього знаку, то можливе встановленння дорожніх знаків наступним чином:
1.Встановлення нових дорожніх знаків та металевих стійок.
2. Заміна нових дорожніх знаків на існуючих стійках.
3.Грунтування та фарбування існуючих стійок з встановленням на них нових дорожніх знаків.
Уся інформація щодо заміни та встановлення дорожніх знаків та стійок буде вказана Виконавцю послуг у листах від Замовника.
Аналогічність договору
Дата подання: 19 лютого 2021 15:55
Дата відповіді: 22 лютого 2021 16:28
Замовником у тендерній документації зокрема у додатку № 3 встановлено вимогу щодо аналогічного договору яка є дискримінаційною по відношенні до інших Учасників адже Замовником встановлено, що "Аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі." У відповідності до оголошення розміщеного Замовником на сайті Уповноваженого органу предметом закупівлі є "Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста Тернополя та Тернопільської МТГ". Тобто виходячи із встановленої вимоги щодо Аналогічного договору підтвердити досвід встановлення та заміни знаків зможуть лише ті Учасники які раніше проводили заміну та встановлення знаків на території міста Тернопіль обо Тернопільської МТГ. Виходячи із вищесказаного просимо внести зміни до документації в цій частині та прибрати дискримінаційну вимогу із документації закупівлі і привести її у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога передбачена ч.3.п.2.ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)).
Проєкт договору
Дата подання: 19 лютого 2021 16:17
Дата відповіді: 22 лютого 2021 16:29
Шановний Замовник просимо привести у відповідність до вимог встановлених у Огошенні Додаток № 2 закупівлі, а саме проєкт договору. Адже у відповідності до пункту 4.1 проєкту договору не зазначено кількість календарних днів для відстрочки платежу теж у електронному полі у частині оголошення Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) зазначено "Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2022 рік" де теж не вказано кількість днів на відстрочку. Виходячи із вищенаведеного вимагаємо внести зміни у проєкт договору та вказати кількість днів для відстрочки платежу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При підписанні договору буде зазначено кількість календарних днів для відстрочки платежу.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 19 лютого 2021 16:36
Дата відповіді: 22 лютого 2021 16:29
Замовником встановлено, що "Аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі." У відповідності до оголошення предметом закупівлі є "Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста Тернополя та Тернопільської МТГ на 2021 рік". Беручи до уваги встановлену вимогу щодо аналогічного договору вона є дискрімінаційною адже підтвердити аналогічний досвід зможуть лише ті Учасники які проводили заміну та встановлення знаків у 2021 році. Підсумовуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни до документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога передбачена ч.3.п.2.ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)). Договір може бути попередніх років.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-16-002715-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД", Код ЄДРПОУ:41037833
Дата подання: 16 березня 2021 15:41
Дата подання: 16 березня 2021 15:41
СКАРГА на неправомірні дії Замовника
Антимонопольний комітет України
(Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
Найменування Замовника рішення,
дії або бездіяльності якого оскаржується:
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради,
46001, м. Тернопіль, вул. Коперника, 1
ЄДРПОУ: 35939939
Тел. +380352525848
Е-mail: gkge@ukr.net
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД»
ЄДРПОУ: 41037833
46008, м. Тернопіль, вул. Танцорова 14
Тел: +38-097-822-42-06
e-mail: bmbtov@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-02-16-002715-b
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника
16 лютого 2021 року Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі «Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста Тернополя та Тернопільської МТГ на 2021 рік» ідентифікатор UA-2021-02-16-002715-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД» (надалі – ТОВ «БМБУД») взяло участь у відкритих торгах на закупівлю послуг «Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста Тернополя та Тернопільської МТГ на 2021 рік)» ідентифікатор UA-2021-02-16-002715-b» та згідно вимог Тендерної документації подало свою тендерну пропозицію на дану закупівлю.
За результатами проведеного аукціону який завершився 05 березня 2021 року о 13:12 ТОВ «БМБУД» перемогло з остаточною ціною своєї пропозиції 699 996,00 грн., з ПДВ.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною.
У відповідності до протоколу Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради № 39 від 12.03.2021р. тендерним комітетом Замовника всупереч принципам та базовим засадам законодавства про публічні закупівлі відхиляє пропозицію переможця ТОВ «БМБУД». Своє рішення Замовник обґрунтовує тим, що в довідці довільної форми про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій – відсутня матеріально-технічна база учасника
ТОВ «БМБУД» категорично не погоджується з прийнятим рішенням Замовника, оскільки вважає його безпідставним та таким що порушує його права, законні інтереси, та суперечить принципам та нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та встановленим вимогам в тендерній документації з наступних підстав.
Згідно вимог пункту 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно додатку №3);
У відповідності до вимоги встановленої у пункті 1 Додатку № 3 до тендерної документації «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
Для підтвердження своєї відповідності цьому критерієві учасник може залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Оскільки вимогою Замовника яка встановлена в у пункті 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено подати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування тому ТОВ «БМБУД» в своїй тендерній пропозиції подало «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах» № 15 від 02 березня 2021 р в довільній формі (тобто у вільній формі, за власним бажанням Учасника).
Додатково повідомляємо, що вимогою тендерної документації не ставилось питання про необхідність надання будь-якої матеріально технічної бази яка є необхідною для надання послуг за предметом закупівлі та більше того для надання послуг за предметом закупівлі матеріально технічна база для Учасника не є обов’язковою, адже предметом закупівлі є «Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста Тернополя та Тернопільської МТГ на 2021 рік» більше того ТОВ «БМБУД» закупляє готові дорожні знаки згідно договору поставки № 02/03/-21 від 11 січня 2021 р. тому приміщення для виробництва знаків йому не потрібне. Тому виходячи із вищезазначеного Замовник не вправі ставити питання про необхідність надання Учасником матеріально технічної бази коли дана вимога не була передбачена у Тендерній документації та Додатку № 3 до Тендерної документації. Дана вимога є надумана Замовником, з метою відхилення та недопущення для перемоги у процедурі відкритих торгів на даному об’єкті.
Водночас пунктом 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що якщо Замовник під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, зокрема щодо підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Виходячи із вищеописаного вважаємо, що підчас розгляду пропозиції ТОВ «БМБУД» Замовником було порушено принципи здійснення публічних закупівель встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме: принципи максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1) Прийняти скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі № UA-2021-02-16-002715-b Замовником, в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД»;
3) Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» від 12.03.2021 р. № 39.
4) У випадку прийняття рішення про визнання Замовником переможця процедури закупівлі будь-яку іншу організацію у період подачі скарги, зобов’язати Замовника скасувати таке рішення.
5) Зобов’язати Замовника провести оцінку тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД» з дотриманням норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», визнати «БМБУД» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір з ним.
Директор ТОВ «БМБУД» Носик В.В.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2021 19:38
рішення від 18.03.2021 №5370+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 19:35
Інформація по резолютивну частину рішення від 29.03.2021 №6317.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 17:23
рішення від 29.03.2021 №6317.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 21:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вирішили:
1.Виконати рішення №5960-р/пк-пз від 24.03.2021 року, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІСТРОБУД» та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Швайки Володимира Дмитровича переможцем процедури закупівлі — «Поточний ремонт - ліквідація місць розкопів на тротуарах, дворових дорогах та прибудинкових територіях в м. Тернополі», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02- 08-006090-b.
публічних закупівель та скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» за процедурою закупівлі — «Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста Тернополя та Тернопільської МТГ на 2021 рік», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-16-002715-b.
Дата виконання рішення замовником: 05 квітня 2021 17:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2021 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
731 790,00
UAH з ПДВ
|
699 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕРБУД КОНТРОЛЬ" |
897 470,00
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ В.А.М.БУД |
884 344,54
UAH з ПДВ
|
884 344,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Очікує рішення |
699 996,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 17:28
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Рішення скасоване |
699 996,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 17:28
|
ТОВ "ТЕРБУД КОНТРОЛЬ" #43570065 |
Рішення скасоване |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 17:28
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2021 14:36 |
Кінець періоду оскарження: | 17 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 17 квітня 2021 00:01 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Згідно п.2 ч.5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг |
Документи:
06 квітня 2021 14:35
|
Електронний підпис |
06 квітня 2021 14:17
|
Протокол 61.pdf |