Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU BD.1.1-1: 2013 - "Reconstruction of the sports complex" Metallurg "of the municipal out-of-school educational institution" Children's and Youth Sports School № 1 "of the Kryvyi Rih City Council at 5 Metallurgists Avenue in Kryvyi Rih, Dnipropetrovsk region, 50006 »(DK 021: 2015: 45454000-4 - Reconstruction)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Контактна особа: |
Юлія Кузнецова +380563730123,+380563730108 tender.dks20@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Юлія Кузнецова +380563730108 tender.dks20@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Capital Impact of the Dnipropetrovsk Oblast State Administration and Administration |
National ID: | 04011650 |
Contact point: |
Julia Kuznetsova +380563730123,+380563730108 tender.dks20@gmail.com |
Additional contacts: |
Юлія Кузнецова +380563730108 tender.dks20@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2020 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 31 грудня 2020 11:53 |
Очікувана вартість: | 742 471 213,35 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 712 356,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3700000 UAH |
Publication date: | 09 листопада 2020 16:41 |
Enquiries until: | 30 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 грудня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 742 471 213 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 712 356 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2020 16:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2020 16:41 |
Форма пропозиції Додаток 5.doc | |
09 листопада 2020 16:41 |
стаття 16 Додаток 1.doc | |
09 листопада 2020 16:41 |
Документи для переможця Додаток 4.doc | |
09 листопада 2020 16:41 |
Додаток 7 Технічна специфікація.doc | |
09 листопада 2020 16:41 |
стаття 17 Додаток 2.doc | |
09 листопада 2020 16:41 |
Проект договору Додаток 6.doc | |
09 листопада 2020 16:41 |
Інші документи Додаток 3.doc | |
09 листопада 2020 16:41 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-18-000029 ● ef0bd859c5ff4d53adb0a750e0a38396
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 12:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2021 № 374
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
17.06.2021 № 374
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-09-010595-c 09.11.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-23 10:51:15
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція спортивного комплексу «Металург» комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа № 1» Криворізької міської ради на пр-ті Металургів,5 в м. Кривому Розі Дніпропетровської області, 50006» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-09-010595-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів
Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-24 16:08:45
Пояснення
Розрахунок очікуваної вартості робіт
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ за конкретним предметом закупівлі, на який є бюджетні призначення.
А саме за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція спортивного комплексу „Металург” комунального позашкільного навчального закладу „Дитячо-юнацька спортивна школа № 1” Криворізької міської ради на пр-ті Металургів,5 в м. Кривому Розі Дніпропетровської області, 50006» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) загальна очікувані вартість з ПДВ визначена на підставі зведених кошторисних розрахунків за двома чергами будівництва, що додаються.
Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) бюджету, при цьому за відповідним КЕКВ передбачено видатки тільки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим)
Загальна ОВ згідно кошторису становить: (563126,05974+20809,57663+1862,62632)*1,2+(30655,82236+2085,29240+186,63367)*1,2=742471,21335 т.грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Замовник під час формування пакету тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають проектним рішення та проекту, кошторисну вартість якого підтверджено експертним звітом. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34.
При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-06 12:29:12
запит про надання пояснень
Просимо конкретизувати в чому саме полягала невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Случ», в частині не підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що слідувало наданню повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-08 11:14:58
Пояснення
Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція спортивного комплексу „Металург” комунального позашкільного навчального закладу „Дитячо-юнацька спортивна школа № 1” Криворізької міської ради на пр-ті Металургів,5 в м. Кривому Розі Дніпропетровської області, 50006» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) повідомляємо наступне:
Зважаючи на велике соціальне значення та значний обсяг фінансування, Замовником було надано повідомлення з вимогою щодо надання договору, який максимально відповідає заявленому в технічній специфікації виду робіт, а саме реконструкції стадіону. Таким чином Учасник підтверджує досвід роботи саме з зазначеним типом робіт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 3 частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII)
Оскарження в суді
Опис: | Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду. |
Дата публікації: | 20 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | Провадження у справі № 160/12913/21 відкрито відповідно до ухвали суду від 02.08.2021 (яка надійшла на адресу позивача (Департаменту) 05.08.2021). |
Дата відкриття провадження: | 07 лютого 2021 |
Документи:
05 серпня 2021 14:48
|
Електронний підпис |
05 серпня 2021 14:48
|
Електронний підпис |
20 липня 2021 10:42
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 17 грудня 2020 16:28
|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ РУБІКОН-МОНОЛІТ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 грудня 2020 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ |
736 694 212,55
UAH з ПДВ
|
732 981 855,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" |
738 008 292,00
UAH з ПДВ
|
734 295 935,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ #39086059 |
Переможець |
732 981 855,60
UAH з ПДВ
|
06 січня 2021 12:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 16:57
|
Додаткова угода №14 Металург.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 11:47
|
Додаткова угода №13.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 15:53
|
ДУ№1.pdf | зміни до договору |
27 січня 2021 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 12:46
|
Договір №01-01-21.pdf | укладений |
18 січня 2021 10:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 01/01-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 01/01-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 01/01-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |