Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки
Код CPV 15510000-6 Milk and cream
Очікувана вартість
14 334 377,20 UAH
UA-2020-01-11-000315-a c9b17cf8f2654ed9ae91eaada91bee41
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуйко Людмила Андріївна

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Чуйко Людмила Андріївна
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
National ID: 36299692
Contact point: Chuiko Liudmyla
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 січня 2020 20:16
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 14:34
Очікувана вартість: 14 334 377,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 334,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28700 UAH
Publication date: 11 січня 2020 20:16
Enquiries until: 29 лютого 2020 00:00
Complaints submission until: до 06 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 березня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 14 334 377 UAH including VAT
Minimal lowering step: 14 334 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Scope of the procurement
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550264 кг
Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру не менше 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Milk
CPV: 15510000-6
Період постачання: по 10 квітня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ: КОШТИ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 20:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 18:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 15:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 21:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 21:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 19:04
перелік змін до ТД (молоко) 02.03.2020.doc
02 березня 2020 19:04
молоко тд 2020 зі змінами від 02.03.2020.doc
03 лютого 2020 18:02
молоко тд 2020 зі змінами від 03.02.2020.doc
28 січня 2020 15:32
молоко тд 2020 зі змінами від 28.01.2020.doc
22 січня 2020 21:25
молоко тд 2020 зі змінами від 22.01.2020.doc
11 січня 2020 20:17
молоко тд 2020.doc
03 лютого 2020 18:02
перелік змін до ТД (молоко) 03.02.2020.doc
28 січня 2020 15:32
перелік змін до ТД (молоко) 28.01.2020.doc
22 січня 2020 21:25
перелік змін до ТД (молоко) 22.01.2020.doc
11 січня 2020 20:17
молоко проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл
Дата подання: 13 січня 2020 14:35
Дата відповіді: 13 січня 2020 20:21
учасник надає: - копію чинного експлуатаційного дозволу для оператора ринку, що проводить діяльність пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, що виданий на виконання ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; Експлуатаційний дозвіл повинен бути виданий на учасника чи на виробника???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Експлуатаційний дозвіл повинен бути виданий на учасника
Товарознавець
Дата подання: 13 січня 2020 16:17
Дата відповіді: 13 січня 2020 20:22
1. Обґрунтуйте будь ласка вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації (для постачальників, які є безпосередньо виробниками ), а саме товарознавця з досвідом роботи та відповідною спеціалізацією посилаючись на норми чинного законодавства. 2. Якщо переможцем планується визнаватися такий учасник як ТОВ «Каштан плюс» то тоді зрозумілі ваші вимоги ,наміри та чиї це пропозиції… 3.Якщо Ви дійсно зацікавлені у отриманні якісного товару, то приберіть будь ласка дискримінаційні вимоги щодо виробників та добавте дійсно потрібні вимоги, які суттєво вплинуть на якість товару, а саме документи які підтверджують саму якість та безпечність запропонованих продуктів та до потужносте операторів ринку. 4.Посада така, як ТОВАРОЗНАВЕЦЬ в більшості випадків є на тих підприємствах, які є посередниками між постачальниками – виробниками і кінцевими споживачами, тому просимо 5. Якщо Ви прописуєте чітку посаду та вимогу до неї, тоді поясніть будь-ласка що повинен робити товарознавець на виробничому підприємстві? Ви класифікатор професій та посадові інструкції вивчали перед тим як прописати дану вимогу????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність досвідченого та кваліфікованого товарознавця гарантує постачання якісного товару за договором, тому що згідно завдань та обов’язків, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», товарознавець визначає вимоги до матеріальних ресурсів, а також відповідність їх якості стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам, а також укладеним договорам. Контролює наявність матеріальних ресурсів і готової продукції на складах. Здійснює зв'язок з постачальниками і споживачами, своєчасно оформлює документи на відвантаження продукції відповідно до плану. Бере участь у розробленні і впровадженні стандартів підприємства з матеріально-технічного забезпечення, збуту, контролю якості продукції, організації транспортування і зберігання сировини, матеріалів, палива, енергії, устаткування і готових виробів. Здійснює контроль за додержанням правил зберігання товарно-матеріальних цінностей на складах, підготовкою готових виробів для відвантаження споживачам, оформлює необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складає звітність за встановленими формами.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
...
Дата подання: 13 січня 2020 22:53
Дата відповіді: 16 січня 2020 17:04
Шановний Замовник, наявність як посади так і самого товарознавця на підприємстві аж ніяк не впливає на якість продуктів харчування, які вам будуть постачатися. Пропишіть будь ласка чіткі вимоги щодо якості і буде Вам щастя (Якісний товар) Якість товару підтверджуються наступними документами: Декларація виробника/якісне посвідчення, експертний висновок, протокол випробувань ( можна зазначити бажані показники), сертифікати ISO і т.д., але аж ніяк не товарознавець. 1. Чи можливо надати роз'яснення у своїй пропозиції щодо відсутності посади товарознавця, та зазначити інші посади працівників, які будуть виконувати дані обов'язки. 2. Якщо на молокозаводі, який буде учасником відсутня посада товарознавця, то чи буде пропозиція такого учасника відхилена? 3. Чи відсутність досвіду роботи товарознавців за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів» буде причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника? 4. Чи відсутня в товарознавеця (освіта) за напрямом підготовки «Торгівля», або «Товарознавство буде причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника? 5. Чому якісні характеристики товару визначаються кваліфікаційними критеріями, замість необхідних технічних??? 6. Чи є вікові обмеження до працівників, які займають посади товарознавця(-ів), - комірника(ів), - водія(-їв), - вантажника(ів) 7. Чому не має таких вимог ( як освіта та досвід) до посади комірник? Чи посада комірника менш вагома? 8. Надайте будь ласка чіткі відповіді по кожному запитанню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Можливо. При цьому, відповідно до вимог п.3 ч.5 р.ІІІ тендерної документації, учасник повинен надати документи, які передбачають покладання на працівників інших професій функціональні обов’язки товарознавця.
2. Так.
3. Так.
4. Так.
5. Якісні характеристики визначаються згідно ДСТУ, вказаному в ч.6 р.ІІІ тендерної документації.
6. Ні.
7. Замовник вважає за непотрібне встановлювати відповідні вимоги до комірників.
8. Надано чіткі відповідні по кожному питанню.
Кількість працівників
Дата подання: 16 січня 2020 18:16
Дата відповіді: 17 січня 2020 17:21
Доброго дня! Шановний Замовник відповідно до вимоги документації, учасник повинен надати "3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження вищевказаного, учасник повинен надати копії документів*, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників з професії:  товарознавця(-ів),  комірника(ів),  водія(-їв),  вантажника(ів) " Запитання полягає в тому, ЧИ БУДЕ ВІДХИЛЕНА ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА, ЯКИЙ НАДАСТЬ по одні посаді кожної професії??????? Тобто 1 комірника, 1 товарнознавця,1 водія і 1 вантажника????????????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, не буде.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-11-000315-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код ЄДРПОУ:00447853
Дата подання: 27 січня 2020 19:39
Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги по визначенню кваліфікаційних критерієв (визначення "Аналогічного договору")
Просимо усунути дискримінаційні вимоги по підтвердженню кваліфікаційних критерієв , а саме –визначення (2 частина п.5.1. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції») «Аналогічного договору» - « Аналогічним вважається договір, що передбачає постачання молока пастеризованого з масовою часткою жиру 2,5 % жиру.»

Чому саме 2,5%? Чому не 2,6%,3,2%? Адже навіть в цьому тендері предмет закупівлі- «Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру не менше 2,5%».

Згідно п.4,13"Інструкції з організації харчування дітей в дошкільних ,навчальних закладах» жирність регламентована.слідучим чином :
« 4.13. Молоко, як продукт, що особливо швидко псується, необхідно приймати безпосередньо на кухню, минаючи комору, за виключенням молока тривалого терміну зберігання у пакетах. Для
дітей до 3-х років необхідно використовувати молоко жирністю 3,2%,
для дітей старше 3-х років - від 2,5 до 3,2%.»
Вимога « Аналогічним вважається договір, що передбачає постачання молока пастеризованого з масовою часткою жиру 2,5 % жиру» не є обґрунтованою та суттєво звужує коло можливих учасників тендеру та порушує принципи закупівель, створюється враження пропису умов тендерної документації «під одного учасника».

Враховуючи вишевикладене ,вимагаємо змінити визначення «Аналогічного договору», наприклад: -« Аналогічними договорами є договори на закупівлю ( придбання ) товарів згідно переліку кодів за групою: ДК 021:2015: код 15510000-6 - Молоко та вершки»».


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2020 15:33
До тендерної документації внесені зміни
Номер вимоги: UA-2020-01-11-000315-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 31 січня 2020 23:42
Щодо негативного досвіду
Відповідно до підпукту 1.2 п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (далі – ТД):

На підтвердження відсутності негативного досвіду учасник повинен надати гарантійний лист на ім’я Замовника про відсутність у нього негативного досвіду виконання аналогічних договорів

Не надано визначення негативного досвіду виконання аналогічних договорів.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що діяльність підприємства протягом років може характеризуватися розвитком та еволюцією управлінських процесів. Вдосконалення підприємства призводить до більш якісного та безпечного процесу постачання продуктів харчування.
Однак, на нашу думку, якщо підприємство років 7 назад мало негативний досвід виконання договорів – це ще не свідчить про те, що з того часу нічого не змінилося. Такий досвід в далекому минулому не може свідчити про неспроможність підприємства здійснювати якісні поставки на сьогоднішній день.
З огляду на це, вважаємо, що така умова грубо порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості здійснення закупівель.
Така вимога фактично обмежує коло учасників та створює умови, за яких суб’єкт господарювання, який 6 або 7 років тому назад допустив прострочення поставки товару, наразі, не зможе прийняти участь в даній процедурі закупівлі, хоча протягом останніх років мав бездоганну репутацію та забезпечував бездоганне постачання продуктів харчування своїм клієнтам.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо внести зміни у цій частині.

Додатково повідомляємо, що орган оскарження вже розглядав питання правомірності встановлення Вами ідентичної вимоги в іншій закупівлі та відповідно до положень п. 3 рішення органу оскарження №12041-р/пк-пз від 29.08.2019 р. зобов’язав замовника внести зміни до умов ТД щодо вимоги надання вищезазначеного гарантійного листа.
Просимо не ігнорувати позицію органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 18:13
Враховуючи те, що Ви допустили прострочення поставки товару аж 7 років тому, а протягом останніх років маєте бездоганну репутацію та забезпечуєте бездоганне постачання продуктів харчування Вашим клієнтам, до тендерної документації внесені відповідні зміни: «На підтвердження відсутності негативного досвіду учасник повинен надати гарантійний лист на ім’я Замовника про відсутність у нього негативного досвіду виконання аналогічних договорів протягом останніх двох років»
Номер вимоги: UA-2020-01-11-000315-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 31 січня 2020 23:46
Щодо аналогічних договорів
Відповідно до п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме:

1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На підтвердження наявності позитивного досвіду, учасник повинен надати оригінал позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі чи кількості закупівлі, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним відгуком, завірену учасником. (У відгуці обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору).

Аналіз практики оскарження по закупівлям "вимоги надати підтвердження виконання аналогічних поставок товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі" свідчить про те, що Ви повинні бути проінформовані про їх дискримінаційний характер, невідповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», однак не дивлячись на це, продовжуєте встановлювати такі самі вимоги в подальших закупівлях.
Як приклад, наведемо декілька рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, прийнятих в рамках закупівель відповідача щодо ідентичних вимог тендерної документації:
1) рішення №1242-р/пк-пз від 05.02.2019 р.;
2) рішення №1243-р/пк-пз від 05.02.2019 р.;
3) рішення № 1692-р/пк-пз від 18.02.2019 р.
Жодне з цих рішень відповідачем у суді не оскаржувалося. Відповідно до вищезазначених рішень до Вашого відома вже неодноразово доводився факт невідповідності та дискримінаційності вимог тендерної документації щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів у певному обсязі.
Просимо не ігнорувати позицію органу оскарження та внести зміни у ТД, усунувши дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 18:14
2. Право встановлення кваліфікаційних вимог до учасників торгів, у т.ч. щодо досвіду виконання аналогічних договорів, визначене ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Останнє, на думку Замовника, із зазначенням певних обсягів здійснених поставок, має мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними постачальниками, нанесенню шкоди здоров’ю дітей й забезпечити дітей вчасними і якісним харчуванням.
При цьому, звертаємо Вашу увагу, замовник не встановлює обмеження щодо виконання поставок одним, двома чи будь-якою мінімально необхідною кількістю договорів, періодом постачання (місяць, рік, два чи більше), а також відповідними галузями замовників (бюджетна чи приватна структури).
Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) вже розглядала аналогічні питання.
Як приклад, розгляд скарги ТОВ "Стиль-Декор" від 27.02.2018 №UA-2018-02-02-003154-b.c4 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2018-02-02-003154-b в частині встановлення дискримінаційних умов щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У скарзі, зокрема, йдеться про встановлення Замовником кваліфікаційного критерію в частині досвіду виконання аналогічних договорів у розмірі 100% від обсягів закупівлі.
За результатами розгляду скарги Колегія прийняла рішення №2550-р/пк-пз від 21.03.2018, яким відмовила ТОВ "Стиль-Декор" у задоволенні його скарги чим визнала дії замовника вищевказаних торгів, в частині встановлення відповідних кваліфікаційних вимог, такими, що повністю відповідають вимогам Закону.
Аналогічну правова позиція викладена в Постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 15.09.2016 у справі №712/4434/16-а за позовом ТОВ «Фірма «Технокомплекс» до департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради. Судом встановлено, що дії департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради щодо встановлення в документації такого кваліфікаційного критерію до учасників як подання документів, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару на суму не менше ніж 80% від цінової пропозиції учасника, а також копію договору постачання цього товару за відгуком, завірену учасником (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) відповідають вимогам законодавства України.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що документація складена у відповідності до ст.22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2020-01-11-000315-a.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 31 січня 2020 23:51
Щодо працівників
Відповідно до п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації:
На підтвердження вищевказаного, учасник повинен надати копії документів*, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників з професії:
 товарознавця(-ів),
 комірника(ів),
 водія(-їв),
 вантажника(ів)
При цьому, товарознавець повинен мати знання (освіту) за напрямом підготовки «Торгівля», або «Товарознавство» (надати копії, завірені учасником, документів про освіту) та досвід роботи за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів».
Вважаємо дискримінаційну вимогу щодо обов’язкової наявності товарознавця або особи, яка виконує її обов’язки.
Вважаємо дисримінаційною і вимогу про обов’язку наявність у працівників освіти на відповідними напрямками та досвіду роботи за спеціалізацією.
Не надано і визначення поняття досвіду роботи за спеціалізацією.
Просимо внести зміни в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 18:15
Наявність досвідченого та кваліфікованого товарознавця гарантує постачання якісного товару за договором, тому що згідно завдань та обов’язків, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», товарознавець визначає вимоги до матеріальних ресурсів, а також відповідність їх якості стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам, а також укладеним договорам. Контролює наявність матеріальних ресурсів і готової продукції на складах. Здійснює зв'язок з постачальниками і споживачами, своєчасно оформлює документи на відвантаження продукції відповідно до плану. Бере участь у розробленні і впровадженні стандартів підприємства з матеріально-технічного забезпечення, збуту, контролю якості продукції, організації транспортування і зберігання сировини, матеріалів, палива, енергії, устаткування і готових виробів. Здійснює контроль за додержанням правил зберігання товарно-матеріальних цінностей на складах, підготовкою готових виробів для відвантаження споживачам, оформлює необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складає звітність за встановленими формами.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
Номер вимоги: UA-2020-01-11-000315-a.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 31 січня 2020 23:57
Щодо невідповідності тендеру річному плану
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги статті 4 та частини третьої статті 11 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складає та затверджує тендерний комітет або уповноважена особа (особи), що планує закупівлі.
Річний план відповідно складається на 1 календарний рік.
На Замовників, що укладають договори, в яких передбачається оплата за рахунок бюджетних коштів, поширюються норми Бюджетного кодексу України (далі - Кодекс). Зокрема щодо обмеження у часі строку дії такого договору (строку виконання замовником зобов’язань за таким договором).
При укладанні договору розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов'язково ураховувати частину першу статті 23 Бюджетного кодексу України, оскільки згідно з частиною четвертою статті 48 Бюджетного кодексу України, зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів.
Згідно частин 1 статті 3 Кодексу бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до п. 4.4 Розділу І ТД строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): протягом року з моменту підписання договору.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів період доставки замовником визначений до 10 квіт. 2021р.
Річний план закупівлі на 2020 рік.
Відповідно до оголошення про відкриті торги джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару.
Замовник, встановлюючи строк постачання, який розповсюджується на 2021 рік порушує вимоги ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. ст. 23, 48 Бюджетного кодексу України.
Просимо внести зміни до Тендерної документації закупівлі та встановити строк постачання товарів та термін дії договору у межах 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 18:17
Враховуючи те, що вимоги тендерної документації не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», крім того жодним чином не порушують права та інтереси Скаржника, умови останньої залишено без змін.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-11-000315-a.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3", Код ЄДРПОУ:42054006
Дата подання: 06 лютого 2020 23:57
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
ТОВ «Українська торгова компанія № 3» (надалі – Скаржник), як потенційний учасник процедури закупівлі та потенційний переможець процедури відкритих торгів вважає, що окремі положення тендерної документації суперечать вимогам чинного законодавства та призводять до дискримінації учасників, у тому числі Скаржника. За таких обставин, Скаржник просить Орган оскарження зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. Повний текст підстав викладено у Скарзі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 лютого 2020 18:23
Рішення від 10.02.2020 № 2440.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2020 18:23
рішення від 25.02.2020 № 3595.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2020 16:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано
Дата виконання рішення замовником: 02 березня 2020 20:21
Номер скарги: UA-2020-01-11-000315-a.b7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код ЄДРПОУ:00447853
Дата подання: 18 березня 2020 12:08
Оскарження рішення замовника
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03680, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 т. (044) 251-62-62, факс: (044) 520-03-25 Суб’єкт оскарження: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" код ЄДРПОУ 00447853, 18030, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ КОБЗАРСЬКА, будинок 108 тел./факс 0472 71 61 92 електронна пошта: sekretar@yuriya.ck.ua Замовник: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради Код ЄДРПОУ: 36299692, 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 +380472373386, BELOV_BOGDAN@ukr.net Скарга щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівель Дана скарга подається на підставі положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради 11.01.2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено на Веб-порталі уповноваженого органу prozorro.gov.ua оголошення UA-2020-01-11-000315-a, про проведення процедури закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою по предмету код ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки. 13 березня 2020 оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» (Скаржник) було відхилено у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації, а учасників ТОВ Переяслав - Молпродукт та ТОВ "Каштан-Плюс" допущено до аукціону. 1. Рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» вважаємо неправомірним, виходячи з наступного. Пропозицію Скаржника було відхилено з підстав: «Не відповідає кваліфікаційним критеріям Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі": Згідно вимог п.1.1 ч.5 р.ІІІ тендерної документації учасник повинен надати оригінал позитивного відгуку(ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі не менше 25 % від очікуваної вартості чи кількості закупівлі, а також копію(ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним відгуком, завірену учасником. (У відгуці обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору). Додатково, на підтвердження вищевказаного учасник подає копії первинних документів, що підтверджують факт прийманняпередачі товару (накладна/акт, тощо), або інформацію згідно таблиці. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасником надано в складі пропозиції довідку №200/3 від 30.01.2020 про виконання шести договорів на постачання Молока та вершків (Код ДК 021:2015 – 15510000-6). При цьому, учасник надає наступні документи: 1) Лист-відгук відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті Кривий Ріг ради від 18.05.2018 №01-05/1198 з інформацією про укладання з ПАТ «ЮРІЯ» договорів №14ВТ від 10.01.2017 та №46ВТ від 14.04.2017 щодо постачання молока пастеризованого для дошкільних та загальноосвітніх закладів освіти. При цьому, відділ освіти вказує, що постачальник зарекомендував себе як надійний партнер, який виконує договірні зобов’язання у повному обсязі, графік поставки не порушено. До вищевказаного листа-відгуку додано: - копію договору №14ВТ від 10.01.2017 на постачання молока пастеризованого жирністю 2,6% в кількості 55 100 кг на загальну суму 655 690,00 грн., та довідку №200/3/2 від 30.01.2020 з переліком первинних документів, що підтверджують факт приймання передачі товару, у т.ч. по договору №14ВТ на загальну суму 611 497,85 грн.; - копію договору №46ВТ від 14.04.2017 на постачання молока пастеризованого жирністю не менше 2,5% в кількості 116 000 кг на загальну суму 1 496 400,00 грн., та довідку №200/3/3 від 30.01.2020 з переліком первинних документів, що підтверджують факт приймання-передачі товару по договору №46ВТ на загальну суму 1 321 313,46 грн. Отже, всупереч вимогам п.1.1. ч.5 р.ІІІ тендерної документації учасник не надав копії первинних документів, або інформацію згідно таблиці, які підтверджують інформацію про фактичне виконання договорів №14ВТ від 10.01.2017 на загальну суму 655 690,00 грн. та №46ВТ від 14.04.2017 на загальну суму - 1 496 400,00 грн. 2) Лист-відгук відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради від 16.05.2018 №790 з інформацією про укладений з ПАТ «ЮРІЯ» договір №148 від 28.07.2017 щодо постачання молока не менше 2,5% жирн. При цьому, відділ освіти вказує, що умови договору виконані у повному обсязі. До вищевказаного листа-відгуку додано копію договору №148 від 28.07.2017 на постачання молока жир. не менше 2,5% в кількості 61 000 л на загальну суму 644 159,99 грн., та довідку №200/3/3 від 30.01.2020 з переліком первинних документів, що підтверджують факт приймання-передачі товару по договору №46ВТ від 14.04.2017 на загальну суму 610 231,85 грн. Отже, всупереч вимогам п.1.1. ч.5 р.ІІІ тендерної документації учасник не надав копії первинних документів, або інформацію згідно таблиці, які підтверджують інформацію про фактичне виконання договору №148 від 28.07.2017 на загальну суму 644 159,99 грн. 3) Лист-відгук Черкаської загальноосвітньої санаторної школи інтернат 1-2 ступенів Черкаської обласної ради від 13.11.2017 б/н з інформацією про укладений з ПАТ «ЮРІЯ» договір №10 від 15.02.2017 щодо постачання молока пастеризованого питного, жирністю 2,6% в пакетах, та виконання цього договору у повному обсязі. До вищевказаного листавідгуку додано копію договору №10 від 15.02.2017 на постачання молока пастеризованого жирністю 2,6% в кількості 17 000 л на загальну суму 178 490,00 грн., та довідку №200/3/4 від 30.01.2020 з переліком первинних документів, що підтверджують факт приймання-передачі товару по договору №10 від 15.02.2017 на загальну суму 147 825,40 грн. Отже, всупереч вимогам п.1.1. ч.5 р.ІІІ тендерної документації учасник не надав копії первинних документів, або інформацію згідно таблиці, які підтверджують інформацію про фактичне виконання договору №10 від 15.02.2017 на загальну суму 178 490,00 грн. 4) Лист-відгук Черкаської загальноосвітньої санаторної школи-інтернат 1-2 ступенів Черкаської обласної ради від 07.01.2019 б/н з інформацією про укладений з ПАТ «ЮРІЯ» договір №9 від 12.02.2018 щодо постачання молока пастеризованого питного, та молока згущеного, та виконання цього договору у повному обсязі. До вищевказаного листа-відгуку додано копію договору №9 від 12.02.2018 на постачання молока, у т.ч. молока пастеризованого жирністю не менше 2,6% в кількості 9 800 л на загальну суму 199 920,00 грн., та довідку №200/3/4 від 30.01.2020 з переліком первинних документів, що підтверджують факт приймання-передачі товару по договору №9 від 12.02.2018, у т.ч. щодо поставки молока 2,6% на загальну суму 204 000,00 грн. 5) Лист-відгук Комунального виробничого підприємства по організації харчування у навчальних закладах від 07.02.2020 №88 з інформацією про укладений з ПрАТ «ЮРІЯ» договір №12/09/19/1 від 16.09.2019 щодо постачання молока пастеризованого жирністю не менше 2,5%. При цьому, у листі вказано що договір виконано на 31.12.2019 на суму 722 587,32 грн. До вищевказаного листа-відгуку додано копію договору №12/09/19/1 від 16.09.2019 на постачання молока пастеризованого жирністю не менше 2,6% в кількості 63 000 кг на загальну суму 1 111 320,00 грн., та довідку №200/3/4 від 30.01.2020 з переліком первинних документів, що підтверджують факт приймання-передачі товару по договору №12/09/19/1 від 16.09.2019 на загальну суму 722 587,32 грн. З наявних в складі пропозиції документів, які відповідають вимогам п.1.1. ч.5 р.ІІІ тендерної документації, учасником підтверджено досвід виконання аналогічних договорів на загальну суму 922 507,32 грн., що становить 6,44% від очікуваної вартості закупівлі. Отже, всупереч вимогам п.1.1. ч.5 р.ІІІ тендерної документації учасником не надано документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в обсязі не менше 25% від очікуваної вартості чи кількості закупівлі. Відповідно до умов Документації: «Учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: 1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник повинен мати позитивний та не мати негативний досвід виконання аналогічних договорів. Аналогічним вважається договір, що передбачає постачання молока пастеризованого з масовою часткою жиру не менше 2,5 %. На підтвердження наявності позитивного досвіду, учасник повинен надати оригінал позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі не менше 25% від очікуваної вартості чи кількості закупівлі, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним відгуком, завірену учасником. (У відгуці обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору). Додатково, на підтвердження вищевказаного учасник подає копії первинних документів, що підтверджують факт приймання-передачі товару (накладна/акт, тощо), АБО інформацію згідно нижченаведеної таблиці. № з/п реквізити договору (дата, ном р) реквізити первинних документів, що підтверджують факт приймання-передачі товару (найменування, №, дата) найменування товару, що постачається згідно первинних документів Сума, грн. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» надано: - Довідка про виконання аналогічних договорів (файл «3,0.Довідка про виконання аналогічних договорів молоко», де зазначено 6 договорів (загальна сума укладених договорів згідно Довідки – 3 919 327,31 грн; обсяг – 300 213 кг); - Лист-відгук договорів №14ВТ від 10.01.2017 та №46ВТ від 14.04.2017 – арк. 1 файл «3.1.Листи відгуки та договора молоко ЧМР 2020», де зазначено, зокрема, що «постачальник зарекомендував себе як надійний партнер, який виконує договірні зобов’язання у повному обсязі, графік поставки не порушено»; - Договір про закупівлю № 14 ВТ – арк. 2-6 файл «3.1.Листи відгуки та договора молоко ЧМР 2020»; - Договір про закупівлю № 46 ВТ – арк. 7-11 файл «3.1.Листи відгуки та договора молоко ЧМР 2020»; - Лист-відгук до Договору № 148, де зазначено, зокрема, що «постачання продукції відбувалось своєчасно,..умови договору виконані в повному обсязі» – арк. 12 файл «3.1.Листи відгуки та договора молоко ЧМР 2020»; - Договір про закупівлю № 148, арк. 13-19 файл «3.1.Листи відгуки та договора молоко ЧМР 148 2020»; - Лист-відгук до Договору № 10, де зазначено: «договір виконано в повному обсязі» арк. 20 файл «3.1.Листи відгуки та договора молоко ЧМР 2020»; - Договір № 10 арк. 21-27 файл «3.1.Листи відгуки та договора молоко ЧМР 2020»; - Лист-відгук до Договору № 9, де зазначено: «договір виконано в повному обсязі», арк. 27, файл «3.1.Листи відгуки та договора молоко ЧМР 2020»; - Договір № 9, арк. 28-32, файл «3.1.Листи відгуки та договора молоко ЧМР 2020»; - Лист-відгук до Договору № 12/09/19/1, де зазначено: «договір виконано на 31.12.2019. на суму 722 587,32 грн.» арк. 33 файл «3.1.Листи відгуки та договора молоко ЧМР 2020»; - Договір № 12/09/19/1, арк. 34-42, файл «3.1.Листи відгуки та договора молоко ЧМР 2020»; На підтвердження вищевказаного учасником надано інформацію згідно наведеної таблиці Замовником – з реквізитами первинних документів, що підтверджують факт приймання-передачі товару (ЗАМІСТЬ копій первинних документів) : - До договору № 14, № 148 - Файл «3.2.1..Підтвердження аналогічний договір молоко №14 та 148»; - До договору № 46 Файл «3.2.2.Підтвердження аналогічний договір молоко №46». - До договору № 10, № 9, № 12/09/19/1 Файл «3.2.3.Підтвердження аналогічний договір молоко ШИ та КВП». Надання інформації у вигляді таблиці за формою Замовника, є підтвердженням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (відповідно до умов Документації). Надана Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, Аналогічні договори та листи відгуки свідчать про наявності позитивного досвіду щодо постачання аналогічного товару в обсязі не менше 25% від очікуваної вартості чи кількості закупівлі, відповідно до Документації. Замовником не було передбачено необхідності надання УСІХ копій первинних документів, що підтверджують факт приймання-передачі товару, і не передбачено, що таблиця повинна містити інформацію щодо УСІХ первинних документів, що підтверджують факт приймання-передачі товару. Вимога Документації – «Додатково, на підтвердження вищевказаного учасник подає копії первинних документів, що підтверджують факт приймання-передачі товару (накладна/акт, тощо), АБО інформацію згідно нижченаведеної таблиці.», на виконання якої ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» надано таблиці, які містять інформацію згідно граф, передбачених Документацією. Враховуючи вищезазначене, пропозиція ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» відповідала умовам Документації, і її було необґрунтовано відхилено. 2. Протоколом розгляду тендерних пропозицій, пропозицію учасника ТОВ "Каштан-Плюс" було допущено до аукціону, проте, його пропозиція не відповідає вимогам документації і підлягає відхиленню виходячи з наступного: Документація (від 11.01.2020, зі змінами від 22.01.2020, зі змінами від 28.01.2020, зі змінами від 03.02.2020, зі змінами від 02.03.2020), містить інформацію про Забезпечення тендерної пропозиції: Розмір: 28 700,00 грн. (двадцять вісім тисяч сімсот гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме:  відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;  непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;  ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої ст.17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону;  ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Реквізити банку для перерахування забезпечення пропозиції на реєстраційний рахунок замовника: UA598201720355109001000054597 ДКСУ, МФО 820172, одержувач - Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, код ЄДРПОУ: 36299692. Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції містить підстави Відхилення тендерних пропозицій: тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник: • не відповідає кваліфікаційним критеріям • не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо так
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2020 20:26
Рішення від 23.03.2020 № 5415 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 20:26
Рішення від 06.04.2020 № 6576.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2020 19:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано
Дата виконання рішення замовником: 10 квітня 2020 16:39
Номер скарги: UA-2020-01-11-000315-a.b8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код ЄДРПОУ:00447853
Дата подання: 15 квітня 2020 16:07
Оскарження рішення замовника
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03680, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 т. (044) 251-62-62, факс: (044) 520-03-25 Суб’єкт оскарження: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" код ЄДРПОУ 00447853, 18030, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ КОБЗАРСЬКА, будинок 108 тел./факс 0472 71 61 92 електронна пошта: sekretar@yuriya.ck.ua Замовник: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради Код ЄДРПОУ: 36299692, 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 +380472373386, BELOV_BOGDAN@ukr.net Скарга щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівель Дана скарга подається на підставі положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради 11.01.2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено на Веб-порталі уповноваженого органу prozorro.gov.ua оголошення UA-2020-01-11-000315-a, про проведення процедури закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою по предмету код ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки. 10 квітня 2020 оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» (Скаржник) було відхилено у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації, а учасників ТОВ Переяслав - Молпродукт та ТОВ "Каштан-Плюс" допущено до аукціону. 1. Рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» вважаємо неправомірним, виходячи з наступного. Пропозицію Скаржника було відхилено з підстав: «Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації: Згідно умов оголошення на проведення торгів по закупівлі товару: Код ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки встановлено, що учасники торгів повинні надати забезпечення тендерної пропозиції. Вимоги до тендерного забезпечення визначені п.2 р.ІІІ тендерної документації та передбачають такі умови: - Розмір: 28 700,00 грн.; - Вид тендерного забезпечення: електронна банківська гарантія; - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. В складі пропозиції ПрАТ «ЮРІЯ» міститься гарантійний лист від 30.01.2020 №200/35, яким учасник гарантує, що тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 120 робочих днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Отже, учасник гарантує, що його тендерна пропозиція діє до 02.09.2020. Для документального підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції в складі пропозиції ПрАТ «ЮРІЯ» міститься: - банківська гарантія АТ «СБЕРБАНК» від 06.02.2020 №1990-Г/20 на суму 28700,00 грн., зі строком дії: з дати складання до 16 червня 2020 року включно; - змінами №1 від 06.03.2020 до гарантії №1990-Г/20, якими дату закінчення дії гарантії «16 червня 2020 р. включно» змінено на «15 липня 2020 р. включно». Отже, встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції ПрАТ «ЮРІЯ» не відповідає вимогам п. 2 р.ІІІ тендерної пропозиції, а саме: строк дії забезпечення тендерної пропозиції ПрАТ «ЮРІЯ» (15.07.2020) не відповідає строку дії його тендерної пропозиції (02.09.2020).» Відповідно до Документації, Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, передбачає, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі). Забезпечення тендерної пропозиції - Розмір: 28 700,00 грн. (двадцять вісім тисяч сімсот гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№ 639 від 15.12.2004. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме:  відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;  непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;  ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої ст.17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону;  ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Реквізити банку для перерахування забезпечення пропозиції на реєстраційний рахунок замовника: UA598201720355109001000054597 ДКСУ, МФО 820172, одержувач - Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, код ЄДРПОУ: 36299692. Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними - Тендерні пропозиції вважаються дійсними до моменту укладання договору з переможцем торгів, або до відміни торгів чи визнання замовником торгів такими, що не відбулись, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до умов оголошення, Дата та час розкриття тендерних пропозицій - 10 березня 2020 00:00. Отже, строк дії забезпечення повинен бути не меншим ніж 90 днів з 10 березня 2020 року, тобто – не меншим ніж до 09 червня 2020 року. У складі пропозиції Скаржника - ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» надано банківську гарантію АТ «СБЕРБАНК» від 06.02.2020 №1990-Г/20 на суму 27800,00 грн., зі строком дії: з дати складання до 16 червня 2020 року включно; - змінами №1 від 05.03.2020 до гарантії №1990-Г/20, якими дату закінчення дії гарантії «16 червня 2020 р. включно» змінено на «15 липня 2020 р. включно». Враховуючи вищезазначене, завантажена електронна банківська гарантія Скаржника відповідає умовам Документації, оскільки строк дії є не меншим ніж 90 днів з дати розкриття (строк дії, враховуючи зміни до гарантії, повністю покриває строк, який передбачено Документацією, і складає більший строк – до 15 липня 2020 року, включно). Щодо гарантійного листа Скаржника від 30.01.2020 №200/35, яким учасник гарантує, що тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 120 робочих днів з дня розкриття тендерних пропозицій, то цей строк також покриває строк дії тендерних пропозицій, відповідно до умов Документації – «не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Крім того, зазначений лист не вимагався умовами Документації, тому відхилення з підстав невідповідності є необґрунтованим. Отже тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам Документації і була незаконно відхилена Замовником. 2. Протоколом розгляду тендерних пропозицій, пропозицію учасника ТОВ "Каштан-Плюс" було допущено до аукціону, проте, його пропозиція не відповідає вимогам документації і підлягає відхиленню виходячи з наступного: Щодо досвіду виконання аналогічних договорів Відповідно до Документації, на підтвердження наявності позитивного досвіду, учасник повинен надати оригінал позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі не менше 25% від очікуваної вартості закупівлі чи кількості закупівлі, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним відгуком, завірену учасником. (У відгуці обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору). У складі пропозиції ТОВ "Каштан-Плюс" надано файл «відгук молоко дог 140» та «відгук молоко до 24», який містить Відгук на постачання продуктів харчування від 10.02.2020 р., щодо Договору № 24 від 17.08.2018 р.; Договору № 140 від 30.05.2017 р., проте зазначені відгуки не містять інформація про фактичне виконання договору. Отже, надані відгуки ТОВ "Каштан-Плюс" не містять інформації, яка визначена Документацією, як обов’язкова - про фактичне виконання договору. Таким чином, уповноваженою особою Замовника, здійснено упереджену та необ’єктивну оцінку тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ», що призвело до безпідставного відхилення пропозиції Скаржника і порушення його прав та охоронюваних законом інтересів, а саме – Скаржник не зможе взяти участь в аукціоні, а також невідхилення пропозиції ТОВ "Каштан-Плюс" з підстав невідповідності вимогам документації. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Оскільки відбулась упереджена та необґрунтована оцінка тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ», просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ». З огляду на вищевказане, зважаючи, на необґрунтованість та безпідставність дій Замовника, щодо яких подається дана скарга, керуючись положеннями статті 18 Закону, з метою недопущення порушення законодавства про Публічні закупівлі, враховуючи ознаки протиправності у рішеннях замовника, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою; 2. Встановити наявність порушення замовником торгів Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради в частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ»; та в частині допущення до аукціону учасника ТОВ "Каштан-Плюс"; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ»; 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допуск до аукціону ТОВ "Каштан-Плюс". Додаток: - Відгуки на постачання продуктів харчування від 10.02.2020 р., щодо Договору № 24 від 17.08.2018 р.; Договору № 140 від 30.05.2017 р. - Квитанція про сплату мита. Генеральний директор ПрАТ «Юрія» В.М.Пустовіт
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2020 21:36
рішення від 17.04.2020 №7400+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2020 21:36
рішення від 08.05.2020 №9040 .pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 23:58

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

10 лютого 2020 18:23
Рішення від 10.02.2020 № 2440.pdf
28 лютого 2020 16:01
рішення від 25.02.2020 № 3595.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-20-000030 ● 4309ff04992a4b9086ab2233cc4a2752
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 липня 2020 14:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.07.2020 № 43

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 20.07.2020 № 43

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-01-11-000315-a 11.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-03 15:05:02

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру не менше 2,5%» (ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-11-000315-а), що проводилась Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до вимог статті 4 та частини третьої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, чинній до 19.04.2020), закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом або уповноваженою особою, що планує закупівлі.
Згідно з частиною першою статті 3 Бюджетного Кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовником визначено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) протягом року з моменту підписання договору. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів строк поставки товарів – до 01 квітня 2021 року. При цьому, закупівля молока передбачена річним планом закупівель на 2020 рік.
З огляду на викладене, на підставі яких нормативно-правових актів Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «Каштан-Плюс» укладено договір поставки товару від 23.06.2020 № 18 строком дії до 22.06.2021, що перевищує межі бюджетного періоду?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-06 19:16:37

Відповідь на запит

У відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Код ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-11-000315-a), повідомляємо, що між Замовником та учасником-переможцем буде укладено додаткову угоду до Договору від 23.06.2020 року №18, якою будуть змінено пункт 10.2 договору в наступній редакції: «закінчення терміну дії договору 31.12.2020 року».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до вашого висновку, за результатами проведеного моніторингу по закупівлі UA-2020-01-11-000315-a, повідомляємо наступне. Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.

2020-08-14 21:37:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 квітня 2020
UA-2020-01-11-000315-ac9b17cf8f2654ed9ae91eaada91bee41
Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Учасник Документи Рішення
ТОВ Переяслав - Молпродукт Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

10 березня 2020 00:04
Звіт з ЄДР (припинено)
10 березня 2020 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

10 березня 2020 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 березня 2020 20:17
Електронний підпис
07 березня 2020 20:16
Витяг 13.02.2020.pdf
07 березня 2020 20:16
Санобробка авто -2.pdf
07 березня 2020 20:16
19.финотчет 2019.PDF
07 березня 2020 20:16
6.0.Працівники ЧМР.pdf
10 лютого 2020 20:03
Електронний підпис
10 лютого 2020 20:01
6.1.1ДФ 1кв 2020.PDF
10 лютого 2020 20:01
6.0.Працівники.pdf
10 лютого 2020 20:01
32.ГМО Юрія 2019.pdf

Документи

10 березня 2020 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 червня 2020 15:13
Електронний підпис
17 червня 2020 15:03
довідка МВС.pdf
06 березня 2020 15:57
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
06 березня 2020 15:57
працівники 2.pdf
06 березня 2020 15:57
МТБ 1.pdf
06 березня 2020 15:57
дозвіл.pdf
06 березня 2020 15:57
договір 140 від 30.05.2017.pdf
06 березня 2020 15:57
Довіреність Грицак.rar
06 березня 2020 15:57
довідка по ст 17.pdf
06 березня 2020 15:57
Гарант_1440_GR.rar
06 березня 2020 15:56
відгук молоко дог 140.pdf
06 березня 2020 15:56
відгук молоко до 24.pdf
06 березня 2020 15:56
Банківська ліцензія.rar
06 березня 2020 15:56
119-К_прийом Грицак А.Г..rar

Документи

Публічні документи

07 березня 2020 20:17
Електронний підпис
07 березня 2020 20:16
Витяг 13.02.2020.pdf
07 березня 2020 20:16
Санобробка авто -2.pdf
07 березня 2020 20:16
19.финотчет 2019.PDF
07 березня 2020 20:16
6.0.Працівники ЧМР.pdf
10 лютого 2020 20:03
Електронний підпис
10 лютого 2020 20:01
6.1.1ДФ 1кв 2020.PDF
10 лютого 2020 20:01
6.0.Працівники.pdf
10 лютого 2020 20:01
32.ГМО Юрія 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Переяслав - Молпродукт

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

ТОВ "Каштан-Плюс"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" 7 676 182,80
UAH з ПДВ
7 676 182,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт 9 904 752,00
UAH з ПДВ
9 904 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 15:13
Електронний підпис
17 червня 2020 15:03
довідка МВС.pdf
06 березня 2020 15:57
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
06 березня 2020 15:57
працівники 2.pdf
06 березня 2020 15:57
МТБ 1.pdf
06 березня 2020 15:57
дозвіл.pdf
06 березня 2020 15:57
договір 140 від 30.05.2017.pdf
06 березня 2020 15:57
Довіреність Грицак.rar
06 березня 2020 15:57
довідка по ст 17.pdf
06 березня 2020 15:57
Гарант_1440_GR.rar
06 березня 2020 15:56
відгук молоко дог 140.pdf
06 березня 2020 15:56
відгук молоко до 24.pdf
06 березня 2020 15:56
Банківська ліцензія.rar
06 березня 2020 15:56
119-К_прийом Грицак А.Г..rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Каштан-Плюс"

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Каштан-Плюс"
#30955757
Переможець 7 676 182,80
UAH з ПДВ
12 червня 2020 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс"
#30955757
7 676 182,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 16:12
Д.уг._4 до дог._18 Молоко.rar зміни до договору
11 лютого 2021 15:50
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 17:34
Зіскановане_20201201.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 17:33
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 12:52
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 15:00
додаткова угода _2 молоко до дог._18 від 23.06.2020.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 16:46
_1 до _18 від 23.06.2020.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 17:20
договір укладений
23 червня 2020 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Банківські реквізити Постачальника, зазначені у Договорі, викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Специфікацію викласти в новій редакції; п. 3.2 викласти вновій редакції: ФІНАНСУВАННЯ 2020 РОКУ - 2 964 625,99 грн., фінансування 2021 року - 4 711 553.68
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Специфікацію вікласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 3.2 Договору та специфікації, продовження дії договору на строк, достатній для проведення закупівлі (згідно Додаткової угод)
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML