Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код CPV 15510000-6 Milk and cream
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Чуйко Людмила Андріївна +380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council |
National ID: | 36299692 |
Contact point: |
Chuiko Liudmyla +380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2020 20:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2020 14:34 |
Очікувана вартість: | 14 334 377,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 334,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28700 UAH |
Publication date: | 11 січня 2020 20:16 |
Enquiries until: | 29 лютого 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 березня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 14 334 377 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 14 334 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ: КОШТИ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2020 20:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2020 19:04 |
перелік змін до ТД (молоко) 02.03.2020.doc | |
02 березня 2020 19:04 |
молоко тд 2020 зі змінами від 02.03.2020.doc | |
03 лютого 2020 18:02 |
перелік змін до ТД (молоко) 03.02.2020.doc | |
28 січня 2020 15:32 |
перелік змін до ТД (молоко) 28.01.2020.doc | |
22 січня 2020 21:25 |
перелік змін до ТД (молоко) 22.01.2020.doc | |
11 січня 2020 20:17 |
молоко проект договору.doc |
02 березня 2020 20:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
02 березня 2020 19:04 |
перелік змін до ТД (молоко) 02.03.2020.doc
|
||||||||||||
02 березня 2020 19:04 |
молоко тд 2020 зі змінами від 02.03.2020.doc
|
||||||||||||
03 лютого 2020 18:02 |
перелік змін до ТД (молоко) 03.02.2020.doc
|
||||||||||||
28 січня 2020 15:32 |
перелік змін до ТД (молоко) 28.01.2020.doc
|
||||||||||||
22 січня 2020 21:25 |
перелік змін до ТД (молоко) 22.01.2020.doc
|
||||||||||||
11 січня 2020 20:17 |
молоко проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
2. Так.
3. Так.
4. Так.
5. Якісні характеристики визначаються згідно ДСТУ, вказаному в ч.6 р.ІІІ тендерної документації.
6. Ні.
7. Замовник вважає за непотрібне встановлювати відповідні вимоги до комірників.
8. Надано чіткі відповідні по кожному питанню.
Вимоги про усунення порушення
Чому саме 2,5%? Чому не 2,6%,3,2%? Адже навіть в цьому тендері предмет закупівлі- «Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру не менше 2,5%».
Згідно п.4,13"Інструкції з організації харчування дітей в дошкільних ,навчальних закладах» жирність регламентована.слідучим чином :
« 4.13. Молоко, як продукт, що особливо швидко псується, необхідно приймати безпосередньо на кухню, минаючи комору, за виключенням молока тривалого терміну зберігання у пакетах. Для
дітей до 3-х років необхідно використовувати молоко жирністю 3,2%,
для дітей старше 3-х років - від 2,5 до 3,2%.»
Вимога « Аналогічним вважається договір, що передбачає постачання молока пастеризованого з масовою часткою жиру 2,5 % жиру» не є обґрунтованою та суттєво звужує коло можливих учасників тендеру та порушує принципи закупівель, створюється враження пропису умов тендерної документації «під одного учасника».
Враховуючи вишевикладене ,вимагаємо змінити визначення «Аналогічного договору», наприклад: -« Аналогічними договорами є договори на закупівлю ( придбання ) товарів згідно переліку кодів за групою: ДК 021:2015: код 15510000-6 - Молоко та вершки»».
На підтвердження відсутності негативного досвіду учасник повинен надати гарантійний лист на ім’я Замовника про відсутність у нього негативного досвіду виконання аналогічних договорів
Не надано визначення негативного досвіду виконання аналогічних договорів.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що діяльність підприємства протягом років може характеризуватися розвитком та еволюцією управлінських процесів. Вдосконалення підприємства призводить до більш якісного та безпечного процесу постачання продуктів харчування.
Однак, на нашу думку, якщо підприємство років 7 назад мало негативний досвід виконання договорів – це ще не свідчить про те, що з того часу нічого не змінилося. Такий досвід в далекому минулому не може свідчити про неспроможність підприємства здійснювати якісні поставки на сьогоднішній день.
З огляду на це, вважаємо, що така умова грубо порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості здійснення закупівель.
Така вимога фактично обмежує коло учасників та створює умови, за яких суб’єкт господарювання, який 6 або 7 років тому назад допустив прострочення поставки товару, наразі, не зможе прийняти участь в даній процедурі закупівлі, хоча протягом останніх років мав бездоганну репутацію та забезпечував бездоганне постачання продуктів харчування своїм клієнтам.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо внести зміни у цій частині.
Додатково повідомляємо, що орган оскарження вже розглядав питання правомірності встановлення Вами ідентичної вимоги в іншій закупівлі та відповідно до положень п. 3 рішення органу оскарження №12041-р/пк-пз від 29.08.2019 р. зобов’язав замовника внести зміни до умов ТД щодо вимоги надання вищезазначеного гарантійного листа.
Просимо не ігнорувати позицію органу оскарження.
1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На підтвердження наявності позитивного досвіду, учасник повинен надати оригінал позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі чи кількості закупівлі, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним відгуком, завірену учасником. (У відгуці обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору).
Аналіз практики оскарження по закупівлям "вимоги надати підтвердження виконання аналогічних поставок товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі" свідчить про те, що Ви повинні бути проінформовані про їх дискримінаційний характер, невідповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», однак не дивлячись на це, продовжуєте встановлювати такі самі вимоги в подальших закупівлях.
Як приклад, наведемо декілька рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, прийнятих в рамках закупівель відповідача щодо ідентичних вимог тендерної документації:
1) рішення №1242-р/пк-пз від 05.02.2019 р.;
2) рішення №1243-р/пк-пз від 05.02.2019 р.;
3) рішення № 1692-р/пк-пз від 18.02.2019 р.
Жодне з цих рішень відповідачем у суді не оскаржувалося. Відповідно до вищезазначених рішень до Вашого відома вже неодноразово доводився факт невідповідності та дискримінаційності вимог тендерної документації щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів у певному обсязі.
Просимо не ігнорувати позицію органу оскарження та внести зміни у ТД, усунувши дискримінаційні вимоги.
При цьому, звертаємо Вашу увагу, замовник не встановлює обмеження щодо виконання поставок одним, двома чи будь-якою мінімально необхідною кількістю договорів, періодом постачання (місяць, рік, два чи більше), а також відповідними галузями замовників (бюджетна чи приватна структури).
Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) вже розглядала аналогічні питання.
Як приклад, розгляд скарги ТОВ "Стиль-Декор" від 27.02.2018 №UA-2018-02-02-003154-b.c4 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2018-02-02-003154-b в частині встановлення дискримінаційних умов щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У скарзі, зокрема, йдеться про встановлення Замовником кваліфікаційного критерію в частині досвіду виконання аналогічних договорів у розмірі 100% від обсягів закупівлі.
За результатами розгляду скарги Колегія прийняла рішення №2550-р/пк-пз від 21.03.2018, яким відмовила ТОВ "Стиль-Декор" у задоволенні його скарги чим визнала дії замовника вищевказаних торгів, в частині встановлення відповідних кваліфікаційних вимог, такими, що повністю відповідають вимогам Закону.
Аналогічну правова позиція викладена в Постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 15.09.2016 у справі №712/4434/16-а за позовом ТОВ «Фірма «Технокомплекс» до департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради. Судом встановлено, що дії департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради щодо встановлення в документації такого кваліфікаційного критерію до учасників як подання документів, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару на суму не менше ніж 80% від цінової пропозиції учасника, а також копію договору постачання цього товару за відгуком, завірену учасником (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) відповідають вимогам законодавства України.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що документація складена у відповідності до ст.22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підтвердження вищевказаного, учасник повинен надати копії документів*, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників з професії:
товарознавця(-ів),
комірника(ів),
водія(-їв),
вантажника(ів)
При цьому, товарознавець повинен мати знання (освіту) за напрямом підготовки «Торгівля», або «Товарознавство» (надати копії, завірені учасником, документів про освіту) та досвід роботи за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів».
Вважаємо дискримінаційну вимогу щодо обов’язкової наявності товарознавця або особи, яка виконує її обов’язки.
Вважаємо дисримінаційною і вимогу про обов’язку наявність у працівників освіти на відповідними напрямками та досвіду роботи за спеціалізацією.
Не надано і визначення поняття досвіду роботи за спеціалізацією.
Просимо внести зміни в цій частині.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
Ураховуючи вимоги статті 4 та частини третьої статті 11 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складає та затверджує тендерний комітет або уповноважена особа (особи), що планує закупівлі.
Річний план відповідно складається на 1 календарний рік.
На Замовників, що укладають договори, в яких передбачається оплата за рахунок бюджетних коштів, поширюються норми Бюджетного кодексу України (далі - Кодекс). Зокрема щодо обмеження у часі строку дії такого договору (строку виконання замовником зобов’язань за таким договором).
При укладанні договору розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов'язково ураховувати частину першу статті 23 Бюджетного кодексу України, оскільки згідно з частиною четвертою статті 48 Бюджетного кодексу України, зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів.
Згідно частин 1 статті 3 Кодексу бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до п. 4.4 Розділу І ТД строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): протягом року з моменту підписання договору.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів період доставки замовником визначений до 10 квіт. 2021р.
Річний план закупівлі на 2020 рік.
Відповідно до оголошення про відкриті торги джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару.
Замовник, встановлюючи строк постачання, який розповсюджується на 2021 рік порушує вимоги ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. ст. 23, 48 Бюджетного кодексу України.
Просимо внести зміни до Тендерної документації закупівлі та встановити строк постачання товарів та термін дії договору у межах 2020 року.
Скарги до процедури
Дата подання: 06 лютого 2020 23:57
Дата подання: 18 березня 2020 12:08
Дата подання: 15 квітня 2020 16:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-20-000030 ● 4309ff04992a4b9086ab2233cc4a2752
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2020 14:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.07.2020 № 43
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 20.07.2020 № 43
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-01-11-000315-a 11.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-03 15:05:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру не менше 2,5%» (ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-11-000315-а), що проводилась Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до вимог статті 4 та частини третьої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, чинній до 19.04.2020), закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом або уповноваженою особою, що планує закупівлі.
Згідно з частиною першою статті 3 Бюджетного Кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовником визначено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) протягом року з моменту підписання договору. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів строк поставки товарів – до 01 квітня 2021 року. При цьому, закупівля молока передбачена річним планом закупівель на 2020 рік.
З огляду на викладене, на підставі яких нормативно-правових актів Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «Каштан-Плюс» укладено договір поставки товару від 23.06.2020 № 18 строком дії до 22.06.2021, що перевищує межі бюджетного періоду?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-06 19:16:37
Відповідь на запит
У відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Код ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-11-000315-a), повідомляємо, що між Замовником та учасником-переможцем буде укладено додаткову угоду до Договору від 23.06.2020 року №18, якою будуть змінено пункт 10.2 договору в наступній редакції: «закінчення терміну дії договору 31.12.2020 року».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вашого висновку, за результатами проведеного моніторингу по закупівлі UA-2020-01-11-000315-a, повідомляємо наступне. Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.
2020-08-14 21:37:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Переяслав - Молпродукт | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Каштан-Плюс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Каштан-Плюс" #30955757 |
Переможець |
7 676 182,80
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2021 16:12
|
Д.уг._4 до дог._18 Молоко.rar | зміни до договору |
11 лютого 2021 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 17:34
|
Зіскановане_20201201.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 17:33
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 15:00
|
додаткова угода _2 молоко до дог._18 від 23.06.2020.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 16:46
|
_1 до _18 від 23.06.2020.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2020 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2020 17:20
|
договір | укладений |
23 червня 2020 17:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Банківські реквізити Постачальника, зазначені у Договорі, викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Специфікацію викласти в новій редакції; п. 3.2 викласти вновій редакції: ФІНАНСУВАННЯ 2020 РОКУ - 2 964 625,99 грн., фінансування 2021 року - 4 711 553.68 |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Специфікацію вікласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.2 Договору та специфікації, продовження дії договору на строк, достатній для проведення закупівлі (згідно Додаткової угод) |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |