Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії на шостому поверсі Головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня 5" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за адресою: 03115, місто Київ, вулиця Відпочинку, 11"
Очікувана вартість
8 972 202,00 UAH
UA-2024-03-21-005093-a c9a447f118ac43c8a0de378efb5737c0
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казека Віталій Григорович

380444508255
380444507708
tenderkmkl5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 00185028
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Контактна особа: Казека Віталій Григорович
380444508255,380444507708
tenderkmkl5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2024 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2024 12:00
Очікувана вартість: 8 972 202,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89 722,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії на шостому поверсі Головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня 5" виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за адресою: 03115, місто Київ, вулиця Відпочинку, 11"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 11:56

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-01-000021 ● 468cddc836c14c5e98f9b02954e9a261
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 травня 2024 15:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.05.2024 № 34-З

Миколаїв

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.05.2024.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.05.2024 № 34-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 1 UA-2024-03-21-005093-a 21.03.2024

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-09 15:30:57

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Прошу надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-14 16:34:20

Пояснення на запит

На Ваш запит від 09.05.2024 повідомляємо наступне:
Планування та проведення закупівлі «Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії на шостому поверсі Головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня 5" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за адресою: 03115, місто Київ, вулиця Відпочинку, 11" (далі Обєкт) відбувалося у відповідності до вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
На початку 2022 року замовником встановлено непридатний до експлуатації стан відділень анестезіології та інтенсивної терапії. Замовник провадить господарську діяльність у сфері охорони здоров’я, яка підлягає ліцензуванню. Відповідно необхідно дотримуватися норм законодавства у сфері ліцензування які містять вимоги в тому числі і до технічного стану приміщень та обладнання де провадиться медична практика.
Замовником було проведено закупівлю послуг з інженерного проектування відповідно до договору №2804 від 06.05.2022 з метою виготовлення проектної документації для визначення обсягів необхідних робіт (послуг), технічних, якісних та кількісних характеристик робіт необхідних для приведення вищевказаних об’єктів у стан, що відповідає вимогам законодавства щодо надання послуг у сфері охорони здоров’я.
20.01.2023 року Замовником було укладено договір №1412 на виготовлення нової редакції проектно-кошторисної документації за об’єктом та проходження експертизи кошторисної документації в стадії Робочий Проект.
На підставі рішення КМР «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» від 14.12.2023 Департамент охорони здоров’я виконавчого органу київської міської ради (КМДА) видав лімітну довідку №16 від 28.12.2023 про бюджетні асигнування в якій передбачено бюджетні асигнування у розмірі 8 972 202 грн. на видатки розвитку згідно з бюджетним запитом Замовника щодо проведення робіт з капітального ремонту вищевказаних об’єктів.
21 березня 2024 року Департаментом охорони здоров’я виконавчого органу київської міської ради (КМДА) видано наказ № 251 відповідно до якого були розподілені асигнування в тому числі і на капітальний ремонт об’єктів Замовника.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проводилося з урахуванням ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (далі Методика) : замовником на договірних засадах були залучені кваліфіковані працівники у галузі проектування (відповідно до вимог п.2 розділу ІІ Методики) – за результатами роботи яких була виготовлена необхідна проектно-кошторисна документація у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Відповідно до п.4 розділу ІІІ Методики «Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.»
У зв’язку з вищезазначеним, очікувана вартість закупівлі визначена замовником відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка виготовлена сертифікованими спеціалістами та пройшла експертизу у повній відповідності до Методики.
Замовником відповідно до вимог законодавства було розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на вебсайті головного розпорядника коштів за адресою https://kyivaudit.gov.ua/.

Додатки:
Договір №2804 від 06.05.2022 на розробку проектної документації стадії Робочий Проект Обєкту
Договір № 1412 від 20.01.2023 на виготовлення нової редакції проектно-кошторисної документації з проходженням експертизи
Експертний звіт
Лімітна довідка
Наказ ДОЗ про виділення коштів
План використання коштів
Скрін-шот з веб-сайту https://kyivaudit.gov.ua/

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-17 14:13:43

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2024-03-21-005093-a очікувана вартість предмета закупівлі складає 8 972 202,00 грн. Відповідно до Експертного звіту № 15/035-02/23 від 15 лютого 2023 загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 08 лютого 2023 року складає 8972.202 тис. грн., у тому числі: із загальної кошторисної вартості виконано 160 тис. грн., у тому числі: інші витрати – 160 тис. грн.
Враховуючи вищевикладене пропоную пояснити:
1. Які самі витрати є виконаними?
2. На якій підставі виконані витрати у сумі 160 тис. грн враховані в очікуваній вартості предмета закупівлі?
3. Яким чином Замовником враховані витрати на коригування кошторисно-проєктної документації та проходження експертизи у сумі 12 тис. грн.
4. Надати кошторисну частину проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії на шостому поверсі Головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня 5" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за адресою: 03115, місто Київ, вулиця Відпочинку,11». (Коригування) щодо якої складений Експертний звіт № 15/035-02/23 від 15 лютого 2023.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-21 15:13:31

Пояснення на запит

На Ваш запит від 17.05.2024 повідомляємо про наступне:
1. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2024-03-21-005093-a очікувана вартість предмета закупівлі складає 8 972 202,00 грн. Відповідно до Експертного звіту № 15/035-02/23 від 15 лютого 2023р. загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 08 лютого 2023 року складає 8972.202 тис. грн., в якому зазначено: «… із загальної кошторисної вартості виконано 160 тис. грн., у тому числі: інші витрати – 160 тис. грн.» Зазначені інші витрати в сумі 160 тис.грн., що не ввійшли до загальної кошторисної вартості будівництва (5145,274тис.грн.+2191,723тис.грн.+1635,205тис.грн.=8972,202тис.грн.) та були використані за рахунок власних надходжень на розробку проектно-кошторисної документації згідно Договору №2804 від 06.05.2022р.
2. Також кошти на коригування кошторисно-проєктної документації та проходження експертизи у сумі 12 тис. грн. не ввійшли до загальної кошторисної вартості будівництва та були використані за рахунок власних надходжень згідно Договору №1412 від 20.01.2023р.
3. Надаємо кошторисну частину проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії на шостому поверсі Головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня 5" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за адресою: 03115, місто Київ, вулиця Відпочинку,11».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вимогу виконано та розірвано договір

2024-05-24 08:33:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини першої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини першої статті 4 Закону.) • усунуто

Усунення підтверджено з урахуванням пояснення уповноваженої особи щодо помилки, допущеної при складанні звіту про виконання договору про закупівлю (додається).

2024-05-28 10:09:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2024 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." 8 728 696,84
UAH з ПДВ
8 728 696,84
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 квітня 2024 22:48
Електронний підпис
07 квітня 2024 22:47
Довідка НАЗК (тов).zip
07 квітня 2024 22:47
витяг.rar
03 квітня 2024 15:49
Електронний підпис
03 квітня 2024 15:48
4 Витяг ЄДР 03.04.2024.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:48
4 Витяг ЄДР 03.04.2024.pdf
03 квітня 2024 15:48
3 відомості додаток 5.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:48
3 відомості додаток 5.pdf
29 березня 2024 09:42
Електронний підпис
29 березня 2024 09:42
Електронний підпис
29 березня 2024 09:38
31 договір лабораторії_.pdf
29 березня 2024 09:38
38 довідки з банку.pdf
29 березня 2024 09:38
1 гарантійний лист.pdf
29 березня 2024 09:38
18 мед огляд.rar
29 березня 2024 09:38
31-2 АТЕСТАТ.pdf
29 березня 2024 09:38
25 сертифікати ISO.rar.p7s
29 березня 2024 09:38
35 Лист щодо ліцензії.pdf
29 березня 2024 09:38
2 цінова пропозиція.pdf.p7s
29 березня 2024 09:38
24 Ліцензія вонезахист.pdf
29 березня 2024 09:38
27 кошторисні розрахунки.rar
29 березня 2024 09:38
25 сертифікати ISO.rar
29 березня 2024 09:38
35 Лист щодо ліцензії.pdf.p7s
29 березня 2024 09:38
31-1 сфера лабораторії.pdf.p7s
29 березня 2024 09:38
31-2 АТЕСТАТ.pdf.p7s
29 березня 2024 09:38
24 Ліцензія вонезахист.pdf.p7s
29 березня 2024 09:38
14 навчання оп директор.pdf
29 березня 2024 09:38
29 АВК.pdf.p7s
29 березня 2024 09:38
2 цінова пропозиція.pdf
29 березня 2024 09:38
36 дозвільні 2024.rar.p7s
29 березня 2024 09:38
1 гарантійний лист.pdf.p7s
29 березня 2024 09:38
31-1 сфера лабораторії.pdf
29 березня 2024 09:38
28 довідка про авк.pdf
29 березня 2024 09:38
11.1 диплом про освіту.pdf
29 березня 2024 09:38
36 дозвільні 2024.rar
29 березня 2024 09:38
38 довідки з банку.pdf.p7s
29 березня 2024 09:38
11.1 диплом про освіту.pdf.p7s
29 березня 2024 09:38
28 довідка про авк.pdf.p7s
29 березня 2024 09:38
29 АВК.pdf
29 березня 2024 09:38
18 мед огляд.rar.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
#44668048
Переможець 8 728 696,84
UAH з ПДВ
05 квітня 2024 15:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2024 10:20

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій є невідповідності вказаних посад відповідно до наданих наказів. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації: пункт 2.1. Довідкою за нижченаведеною формою. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання довідки з інформацією про посади у відповідності до наказів про працевлаштування. 2 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції надано довідку з інформацією про інженерно-технічний персонал, на підтвердження інформації якої в тендерній пропозиції відсутні документи про проходження інженерно-технічними працівниками (окрім інженер-проектувальник в частині кошторисної документації) навчань з охорони праці (копії посвідчень, протоколу(-ів)/витягу з протоколу), (обов’язкова наявність у головного інженера або виконроба навчань з наступних НПАОП: НПАОП 0.00-7.17-18, НПАОП 28.00-1.32-13, НПАОП 0.00-5.11-85, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 0.00-1.65-88, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 45.2-1.02-90 та група допуску з електробезпеки не нижче IV. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації пункт 2.8. «Документи про проходження інженерно-технічними працівниками (окрім інженер-проектувальник в частині кошторисної документації) навчань з охорони праці (копії посвідчень, протоколу(-ів)/витягу з протоколу), (обов’язкова наявність у головного інженера або виконроба навчань з наступних НПАОП: НПАОП 0.00-7.17-18, НПАОП 28.00-1.32-13, НПАОП 0.00-5.11-85, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 0.00-1.65-88, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 45.2-1.02-90 та група допуску з електробезпеки не нижче IV. Обов’язкова наявність у керівника підприємства навчань з наступних НПАОП: Загальний курс з охорони праці, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-6.03-93, НПАОП 45.2-1.02-90, НПАОП 0.00-7.17-18, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-1.62-12.» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання у відповідності до пункту 28. Додатку 1 до тендерної документації документів навчання з охорони праці з відповідних НПАОП на посади головний інженер або виконроб. 3 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не надано Відомості про учасника (згідно додатку 5 тендерної документації). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 4 до тендерної документації: пункт 5 « Відомості про учасника (згідно додатку 5 тендерної документації).» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання Відомостей про учасника (згідно додатку 5 тендерної документації). 4 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції надано витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, датою формування, що перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 4 до тендерної документації: пункт 4 «Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання витягу (повного) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, датою формування, що перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Документи

05 квітня 2024 15:47
Довідка НАЗК
05 квітня 2024 15:46
Електронний підпис
05 квітня 2024 15:45
Протокол №52.pdf
29 березня 2024 12:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2024 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
#44668048
8 728 696,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2024 15:47
Довідка НАЗК
05 квітня 2024 15:46
Електронний підпис
05 квітня 2024 15:45
Протокол №52.pdf
29 березня 2024 12:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 травня 2024 08:31
ДУ1.pdf укладений
24 травня 2024 08:30
Електронний підпис укладений
19 квітня 2024 15:43
додатки до договору №24106.pdf укладений
19 квітня 2024 15:42
Договір №24106.pdf укладений
19 квітня 2024 15:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 8 728 696,84
UAH (в тому числі ПДВ 1 345 847,03 UAH)
Причини розірвання договору: На вимогу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області