Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 00185028 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11 |
Контактна особа: |
Казека Віталій Григорович 380444508255,380444507708 tenderkmkl5@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 8 972 202,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 89 722,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за адресою: 03115, місто Київ, вулиця Відпочинку, 11"
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2024 11:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2024 11:56 |
Тендерна документація з особливостями Капітальний ремонт відділення анастезіології та інтенсивної терапії на шостому поверсі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-01-000021 ● 468cddc836c14c5e98f9b02954e9a261
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.05.2024 № 34-З
Миколаїв
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.05.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.05.2024 № 34-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-03-21-005093-a 21.03.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-09 15:30:57
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Прошу надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-14 16:34:20
Пояснення на запит
На Ваш запит від 09.05.2024 повідомляємо наступне:
Планування та проведення закупівлі «Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії на шостому поверсі Головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня 5" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за адресою: 03115, місто Київ, вулиця Відпочинку, 11" (далі Обєкт) відбувалося у відповідності до вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
На початку 2022 року замовником встановлено непридатний до експлуатації стан відділень анестезіології та інтенсивної терапії. Замовник провадить господарську діяльність у сфері охорони здоров’я, яка підлягає ліцензуванню. Відповідно необхідно дотримуватися норм законодавства у сфері ліцензування які містять вимоги в тому числі і до технічного стану приміщень та обладнання де провадиться медична практика.
Замовником було проведено закупівлю послуг з інженерного проектування відповідно до договору №2804 від 06.05.2022 з метою виготовлення проектної документації для визначення обсягів необхідних робіт (послуг), технічних, якісних та кількісних характеристик робіт необхідних для приведення вищевказаних об’єктів у стан, що відповідає вимогам законодавства щодо надання послуг у сфері охорони здоров’я.
20.01.2023 року Замовником було укладено договір №1412 на виготовлення нової редакції проектно-кошторисної документації за об’єктом та проходження експертизи кошторисної документації в стадії Робочий Проект.
На підставі рішення КМР «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» від 14.12.2023 Департамент охорони здоров’я виконавчого органу київської міської ради (КМДА) видав лімітну довідку №16 від 28.12.2023 про бюджетні асигнування в якій передбачено бюджетні асигнування у розмірі 8 972 202 грн. на видатки розвитку згідно з бюджетним запитом Замовника щодо проведення робіт з капітального ремонту вищевказаних об’єктів.
21 березня 2024 року Департаментом охорони здоров’я виконавчого органу київської міської ради (КМДА) видано наказ № 251 відповідно до якого були розподілені асигнування в тому числі і на капітальний ремонт об’єктів Замовника.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проводилося з урахуванням ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (далі Методика) : замовником на договірних засадах були залучені кваліфіковані працівники у галузі проектування (відповідно до вимог п.2 розділу ІІ Методики) – за результатами роботи яких була виготовлена необхідна проектно-кошторисна документація у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Відповідно до п.4 розділу ІІІ Методики «Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.»
У зв’язку з вищезазначеним, очікувана вартість закупівлі визначена замовником відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка виготовлена сертифікованими спеціалістами та пройшла експертизу у повній відповідності до Методики.
Замовником відповідно до вимог законодавства було розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на вебсайті головного розпорядника коштів за адресою https://kyivaudit.gov.ua/.
Додатки:
Договір №2804 від 06.05.2022 на розробку проектної документації стадії Робочий Проект Обєкту
Договір № 1412 від 20.01.2023 на виготовлення нової редакції проектно-кошторисної документації з проходженням експертизи
Експертний звіт
Лімітна довідка
Наказ ДОЗ про виділення коштів
План використання коштів
Скрін-шот з веб-сайту https://kyivaudit.gov.ua/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-17 14:13:43
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2024-03-21-005093-a очікувана вартість предмета закупівлі складає 8 972 202,00 грн. Відповідно до Експертного звіту № 15/035-02/23 від 15 лютого 2023 загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 08 лютого 2023 року складає 8972.202 тис. грн., у тому числі: із загальної кошторисної вартості виконано 160 тис. грн., у тому числі: інші витрати – 160 тис. грн.
Враховуючи вищевикладене пропоную пояснити:
1. Які самі витрати є виконаними?
2. На якій підставі виконані витрати у сумі 160 тис. грн враховані в очікуваній вартості предмета закупівлі?
3. Яким чином Замовником враховані витрати на коригування кошторисно-проєктної документації та проходження експертизи у сумі 12 тис. грн.
4. Надати кошторисну частину проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії на шостому поверсі Головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня 5" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за адресою: 03115, місто Київ, вулиця Відпочинку,11». (Коригування) щодо якої складений Експертний звіт № 15/035-02/23 від 15 лютого 2023.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-21 15:13:31
Пояснення на запит
На Ваш запит від 17.05.2024 повідомляємо про наступне:
1. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2024-03-21-005093-a очікувана вартість предмета закупівлі складає 8 972 202,00 грн. Відповідно до Експертного звіту № 15/035-02/23 від 15 лютого 2023р. загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 08 лютого 2023 року складає 8972.202 тис. грн., в якому зазначено: «… із загальної кошторисної вартості виконано 160 тис. грн., у тому числі: інші витрати – 160 тис. грн.» Зазначені інші витрати в сумі 160 тис.грн., що не ввійшли до загальної кошторисної вартості будівництва (5145,274тис.грн.+2191,723тис.грн.+1635,205тис.грн.=8972,202тис.грн.) та були використані за рахунок власних надходжень на розробку проектно-кошторисної документації згідно Договору №2804 від 06.05.2022р.
2. Також кошти на коригування кошторисно-проєктної документації та проходження експертизи у сумі 12 тис. грн. не ввійшли до загальної кошторисної вартості будівництва та були використані за рахунок власних надходжень згідно Договору №1412 від 20.01.2023р.
3. Надаємо кошторисну частину проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії на шостому поверсі Головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня 5" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за адресою: 03115, місто Київ, вулиця Відпочинку,11».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вимогу виконано та розірвано договір
2024-05-24 08:33:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини першої статті 4 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини першої статті 4 Закону.) • усунуто
Усунення підтверджено з урахуванням пояснення уповноваженої особи щодо помилки, допущеної при складанні звіту про виконання договору про закупівлю (додається).
2024-05-28 10:09:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
8 728 696,84
UAH з ПДВ
|
8 728 696,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Переможець |
8 728 696,84
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 15:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2024 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2024 08:31
|
ДУ1.pdf | укладений |
24 травня 2024 08:30
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 15:43
|
додатки до договору №24106.pdf | укладений |
19 квітня 2024 15:42
|
Договір №24106.pdf | укладений |
19 квітня 2024 15:42
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 квітня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
8 728 696,84
UAH (в тому числі ПДВ 1 345 847,03 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На вимогу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області |