Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for the maintenance of the facilities of the Sumy city territorial community (maintenance of landing sites at public transport stops)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська область обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Departament infrastrukturi mista Sumskoyi miskoyi radi |
National ID: | 24013674 |
Contact point: |
Chugay Nataliya 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2022 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 12:45 |
Очікувана вартість: | 14 152 904,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 141 529,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 10 січня 2022 17:19 |
Enquiries until: | 31 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 лютого 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 14 152 904 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 141 529 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (орган місцевого самоврядування), (ЄДРПОУ 24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21.
2. Назва предмету закупівлі: послуги з утримання в належному стані об’єктів благоустрою Сумської міської територіальної громади (утримання посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту).
3. Код за Єдиним закупівельним словником: 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладено в додатку №3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 14 152 904,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк надання послуг: 23.12.2022 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 10.02.2022 р. до 00 год. за Київським часом.
8. Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 141 529,04 грн. (1%).
1. Information about the customer of the tender: Department of Infrastructure of the city of Sumy city council (local government body), (USREOU 24013674), 40004, Sumy, st. Gorky, 21.
2. Name of the subject of procurement: maintenance services of the Sumy city territorial community (maintenance of landing sites at public transport stops).
3. Common Procurement Vocabulary Code: 50230000-6: Repair, maintenance of road infrastructure and related equipment and related services.
4. Scope and place of performance of works or provision of services: detailed in Annex №3 to the tender documentation.
5. Expected value of the subject of procurement: UAH 14,152,904.00. (including VAT).
6. Term of rendering services: 23.12.2022
7. Deadline for submission of proposals: February10, 2022 until 00:00. Kyiv time.
8. Terms of payment: Payment for services provided by the Customer within 5 (five) working days from the date of receipt by the Customer of budget funds to its registration account from the Department of Finance, Economy and Investment of Sumy City Council on the basis of the Budget Code of Ukraine.
9. Language in which tender proposals should be prepared: During the procurement procedures, all documents prepared by the customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender proposal and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, the translation (or the authenticity of the translator's signature) is notarized. or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
10. Size, type and conditions of tender security: not required
11. The amount of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5% to 3% of the expected purchase price or in monetary units: UAH 141,529.04. (1%).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2022 14:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2022 14:56 |
Перелік змін.docx | |
11 січня 2022 14:56 |
Додаток 3 (нова редакція).doc | |
11 січня 2022 14:56 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
10 січня 2022 17:21 |
Додаток 6.docx | |
10 січня 2022 17:21 |
Додаток 5.docx | |
10 січня 2022 17:21 |
Оголошення (англ.).docx | |
10 січня 2022 17:21 |
Оголошення.docx | |
10 січня 2022 17:21 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
10 січня 2022 17:20 |
Додаток 2.docx | |
10 січня 2022 17:20 |
Додаток 1.docx |
11 січня 2022 14:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 січня 2022 14:56 |
Перелік змін.docx
|
|||
11 січня 2022 14:56 |
Додаток 3 (нова редакція).doc
|
|||
11 січня 2022 14:56 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
10 січня 2022 17:21 |
Додаток 6.docx
|
|||
10 січня 2022 17:21 |
Додаток 5.docx
|
|||
10 січня 2022 17:21 |
Оголошення (англ.).docx
|
|||
10 січня 2022 17:21 |
Оголошення.docx
|
|||
10 січня 2022 17:21 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
|||
10 січня 2022 17:20 |
Додаток 2.docx
|
|||
10 січня 2022 17:20 |
Додаток 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-21-000065 ● 407e0cdef5384e28969fb32819883b39
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 17:37 |
20.06.2022 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.06.2022 № 163
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
39 UA-2022-01-10-005365-c
10.01.2022 Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-22 12:36:13
Про надання питання на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з утримання в належному стані об’єктів благоустрою Сумської міської територіальної громади (утримання посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту), код за ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги за номером ID: UA-2022-01-10-005365-с), яку проведено Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/24013674/info) Замовник є головним розпорядником місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-23 09:57:27
Про надання пояснень на запит від 2022-06-22 12:36:13
В порядку, визначеному відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з утримання в належному стані об’єктів благоустрою Сумської міської територіальної громади (утримання посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту), Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради надає пояснення про те, що при визначенні очікуваної вартості послуг керувався Наказом Мінекономрозвитку (№ 275 від 18.02.2020). Очікувана вартість — це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки, із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Потреба в послузі з утримання в належному стані об’єктів благоустрою Сумської міської територіальної громади (утримання посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту) (номенклатура, кількісні та якісні показники) визначалася на підставі аналізу фактичної потреби для забезпечення діяльності Сумської міської територіальної громади у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2022 рік. Для формування опису послуг були залучені працівники відділу дорожнього господарства Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради, які відповідають за повноту надання послуг. Як основа, для встановлення очікуваної вартості послуг, використовувались як ціни власних попередніх закупівель (укладених договорів) на закупівлю цих послуг так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» та основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку України на 2022 рік.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:https://dim.smr.gov.ua/obgruntuvannya/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-28 16:11:08
Запит про надання поясненнь
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з утримання в належному стані об’єктів благоустрою Сумської міської територіальної громади (утримання посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту), код за ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги за номером ID: UA-2022-01-10-005365-с), яку проведено Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922 - VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби 23.06.2022, яка містить посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:https://dim.smr.gov.ua/obgruntuvannya/. Проте, за результатами аналізу документів розміщених Замовником за вищевказаним посиланням не знайдено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі за номером ID: UA-2022-01-10-005365-с, очікувана вартість 14 152 904,00 гривень.
Враховуючи зазначене, просимо надати підтвердження розміщення Замовником інформації, відповідно до вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), шляхом надання скриншота з власного веб-сайту з інформацією про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі за номером ID: UA-2022-01-10-005365-с.
2. Відповідно протоколу про розгляд тендерних пропозицій уповноваженої особи Замовника від 10.02.2022 № 60/05.02.03-05/2022 було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на стадії перекваліфікації, відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Водночас, протокол про розгляд тендерних пропозицій уповноваженої особи Замовника від 10.02.2022 № 60/05.02.03-05/2022 містить опис про недостовірність наданої інформації та не надання необхідних документів для підтвердження факту виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 16 Закону № 922 - VIII Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Крім цього, відповідно до пункту 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону № 922 – VIII замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Враховуючи зазначене, просимо надати пояснення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на стадії перекваліфікації, тоді як Замовником не було розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону № 922 – VIII, а саме для підтвердження факту виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту про надання пояснень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-29 10:54:30
Про надання пояснень на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з утримання в належному стані об’єктів благоустрою Сумської міської територіальної громади (утримання посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту), код за ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги за номером ID: UA-2022-01-10-005365-с), яку проведено Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради (далі Замовник) надаємо пояснення (інформацію та документи) з наступних питань:
1. Замовником своєчасно розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:https://dim.smr.gov.ua/obgruntuvannya/. Надаємо підтвердження розміщення інформації, відповідно до вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), шляхом надання скриншота з власного веб-сайту з інформацією про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі за номером ID: UA-2022-01-10-005365-с. (Додаток №1).
2. Відповідно Протоколу про розгляд тендерних пропозицій уповноваженої особи від 10.02.2022 № 60/05.02.03-05/2022 було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на стадії перекваліфікації, відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного.
На вимогу п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен був надати документ, що підтверджує наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: копії договору (ів), зазначеного(-них) в гарантійному листі; копії актів виконаних послуг; копії довідок про вартість виконаних послуг; позитивний лист – відгук замовника послуг за договором, про належне виконання учасником аналогічного договору (ів).
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ наданий гарантійний лист від 07.02.2022 р. №34 про досвід виконання аналогічного договору, в якому зазначений Договір №79-б від 13.03.2020 р., ціна якого становить 2 904 942 грн. 09 коп. та Акти приймання- передачі наданих послуг на суму 2 904 942 грн. 09 коп. Проте, за посиланням в електронній системі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-15-001501-c наявний Договір №79-б, укладений 13.03.2020 р., термін якого подовжений Додатковими угодами до договору №1 та №2 до 26.02.2021 р., сума договору збільшена та становить 3 475 669 грн. 71 коп. та які відповідно до пунктів 4 вказаних угод є невід’ємною частиною договору, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ та пункту 3 Додатку № 1 тендерної документації, та документально не підтверджено виконання аналогічного договору.
З системного аналізу ч. 16 ст. 29 Закону випливає те, що ця норма підлягає застосуванню у разі виявлення невідповідностей у документах, поданих учасником закупівлі. Тобто гіпотезою застосування цієї правової норми є наявність кількох документів, поданих учасником закупівлі, між якими існує невідповідність, і лише у разі встановлення цієї обставини застосуванню підлягає ч. 16 ст. 29 Закону. При цьому ані ч. 16 ст. 29 Закону, ані будь-яка інша норма Закону не передбачають право учасника закупівлі на подання документів, які вимагались ТД, після проведення торгів і розкриття ТП.
Згідно зі словником синонімів української мови, «невідповідність» – відсутність відповідності між чим-небудь, незбіг тощо. Аналіз положень ч. 16 ст. 29 та ч. 1 ст. 31 Закону дає підстави дійти висновку, що невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв та невиправлення виявлених замовником після розкриття ТП невідповідностей в інформації та/або документах є різними за своїм змістом та самостійними підставами для відхилення ТП учасника. Вказане також свідчить про те, що невідповідність в інформації чи документах учасника не може ототожнюватись із неподанням документів, які свідчать про невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв.
У цьому випадку мала місце саме наявність обставин, що свідчили про невідповідність учасника процедури закупівель кваліфікаційним критеріям.
Відтак для застосування замовником процедури закупівлі положень ч. 16 ст. 29 Закону не було правових підстав.
Тобто, якщо б КП "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ підтвердив би факт виконання аналогічного договору шляхом надання Договору №79-б та Додаткових угод №1 та №2 до договору, які відповідно до пунктів 4 вказаних угод є невід’ємною частиною договору, але суми, зазначені в цих документах були різні, або предмети закупівлі були різні, або інші невідповідності в цих документах, то до цього учасника було б застосовано ч. 16 ст. 29 Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна, Сумська область обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТІАН-СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Дочірнє підприємство "Сумський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2022 14:30
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
8 960 438,40
UAH з ПДВ
|
8 818 909,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство "Сумський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
12 223 092,00
UAH з ПДВ
|
8 960 437,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #05433057 |
Переможець |
8 818 909,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2022 16:11
|
Image-10.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-9.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-7.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-8.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-6.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-3.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-5.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-4.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-2.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-1.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-1.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-8.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-10.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-7.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-9.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-1.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-5.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-3.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-4.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-6.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-2.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:10
|
Image-9.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-10.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-7.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-8.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-6.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-2.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-4.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-3.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-5.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-1.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-9 (1).jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-10 (1).jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-8 (1).jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-7 (1).jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-6 (1).jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-3 (1).jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-1 (1).jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-5 (1).jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-4 (1).jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-2 (1).jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-10.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-7.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-8.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-9.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-3.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-6.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-5.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-2.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-4.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-1.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:09
|
Image-10.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-8.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-7.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-9.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-3.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-1.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-5.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-6.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-4.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-2.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
IMG_1672.JPG | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-9.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-7.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-8.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-10.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-6.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-1.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-4.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-2.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-1 (1).jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-5.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Image-3.jpg | зміни до договору |
25 березня 2022 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2022 14:35
|
Image-7.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-8.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-9.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-4.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-6.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-5.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-3.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-2.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-1.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-9.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-10.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-8.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-7.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-2.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-5.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-4.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-6.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-1.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-3.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:34
|
Image-8.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-10.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-9.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-7.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-6.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-4.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-1.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-3.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-5.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-2.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-10.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-9.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
IMG_1672.JPG | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-8.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-7.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-3.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-1.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-5.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-4.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-2.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Image-6.jpg | укладений |
25 березня 2022 14:33
|
Протокол 90.jpg | укладений |
08 березня 2022 14:10
|