Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевизор Samsung UE58RU7100UXUA )
Очікувана вартість
23 500,00 UAH
UA-2019-12-04-003312-b ● c98235e4c3e84dc69b95d969069bb478
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Музей історії міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05534195 |
Вебсайт: | http://kyivhistorymuseum.org |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 2 |
Контактна особа: |
Бакалець Людмила Володимирівна 380445202834 tender49840@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2019 15:19 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 15:20 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 11:40 |
Очікувана вартість: | 23 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевизор Samsung UE58RU7100UXUA )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, Київ, вул Богдана Хмельницького 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 15:15 |
Додаток_№2_Договiр_(проект)... (1).doc |
04 грудня 2019 15:14 |
Оголошення... (3).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 11:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-04-003312-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3310718468
Дата подання: 09 грудня 2019 16:37
Відхилення нашої пропозиції без обґрунтованої причини!
Шановний замовнику! Відхилення нашої пропозиції є не обґрунтованим! У документах замовника зазначено, що участь у аукціонах мають право брати участники які розташовані у Києві або у Київській обл.. Наша компанія знаходиться у Київській обл. та поставка з нашого складу (який знаходиться так само тут) буде робитися силами компанії Нова Пошта, це є стандартна процедура доставки замовленого товару. Відхилили нашу пропозицію як раз за те, що ми будемо користуватися послугами Нової Пошти, звідси виникає цілком логічне питання: у умовах тендеру не написано, що ми не маємо права користуватися послугами логістичних компаній, тому питання, в чому причина відхилення нашої пропозиції? Також якщо подумати логічно, як ви думаєте ми вам би їх доставили без послуг логістичної компанії?
Розгорнути
Згорнути
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" |
16 300,00
UAH з ПДВ
|
16 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
20 598,00
UAH з ПДВ
|
20 479,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА |
22 701,00
UAH з ПДВ
|
20 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
23 495,00
UAH з ПДВ
|
22 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" #3310718468 |
Відхилено |
16 300,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 16:02
|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
20 479,98
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 17:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог 21 (1).pdf | укладений |
17 грудня 2019 18:15
|