Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дар’ївська сільська рада Херсонського району Херсонської області |
Код ЄДРПОУ: | 04401374 |
Місцезнаходження: | 75032, Україна , Херсонська обл., Херсонський район село Дар’ївка, вул. Соборна, будинок 68А |
Контактна особа: |
Дарївська сільська рада 380554745249 darsilrbuhgalter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
12 липня 2024 14:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-09-000031 ● c344de84053a498599dab0562b25d408
- Статус: завершено ● Дата: 04 вересня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2024 11:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.08.2024 № 205
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2024-07-12-007737-a 12.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-13 16:37:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт підвальних приміщень Микільського ліцею Дар'ївської сільської ради Херсонського району Херсонської області розташованого за адресою: Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Микільське, вул, Слобідська, 78-а» (за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-12-007737-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «СОТИЙ ДІМ» (код ЄДРПОУ 45136175).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-16 09:18:44
Доброго дня, відповідь на запитувану інформацію закупівлі послуги «Поточний ремонт підвальних приміщень Микільського ліцею Дар'ївської сільської ради Херсонського району Херсонської області розташованого за адресою: Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Микільське, вул, Слобідська, 78-а» (за кодом Д
1. Надаємо відповідні документи щодо закупівлі послуг «Поточний ремонт підвальних приміщень Микільського ліцею Дар'ївської сільської ради Херсонського району Херсонської області розташованого за адресою: Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Микільське, вул, Слобідська, 78-а. - проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Повідомляємо, що шляхом запиту цінових пропозицій надісланих чотирьом суб’єктам господарювання від 19 червня 2024 р. ФОП Сідько, ФОП Тройняков, ТОВ будівельна фірма «СОТИЙ ДІМ», ФОП Чермазова було отримано одну відповідь «Тендерна пропозиція» за вихідним номером № 68 від 24 червня 2024р. від ТОВ «Будівельна фірма «СОТИЙ ДІМ», зареєстровану Дар’ївською сільською радою, як вхідна кореспонденція у відповідному журналі за № 1205/01 від 01.07.2024 року на підтвердження інформації надаємо запити цінових пропозицій з відповіддю.
Враховуючи, що Дар’ївська територіальна громада знаходиться під постійними ворожими обстрілами, кожного дня є поранені та загиблі мешканці громади, додаються щодня нові зруйновані будинки та інші приміщення, в яких тимчасово люди могли б перебувати під час повітряних тривог, але ці приміщення не є укриттями, які б були надійним захистом від обстрілів для збереження здоров’я та життя людей. В останні місяці поточного року всі населені пункти громади зазнають удари КАБами (керованими авіабомбами). Частина населених пунктів громади, згідно з наказом Міністерства з потань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 р. № 309 (зі змінами), внаходиться в зоні активних бойових дій це - Новотягинка, с. Іванівка, с. Токарівка, с. Понятівка, с. Микільське. Тому необхідні укриття, які б відповідали всім нормам обліку фонду захисних споруд цивільного захисту та з введення в експлуатацію даних об’єктів 100% мешканців будуть забезпечені укриттям.
Для аргументації нагальної потреби у закупівлі свідчать зовнішні документи- рішення № 22 Ради оборони Херсонської області від 13 червня 2024 р. введене в дію розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 20.06.2024 р. № 352 «Про введення в дію рішення № 22 Ради оборони Херсонської області від 13 червня 2024 р.», акт огляду пюдо можливості його використання для укриття населення як найпростішого укриття від 16.05.2024р., які створені не уповноваженою особою замовника, а незалежною стороною. Це засвідчує, що нагальна закупівля — не індивідуальне рішення замовника, мотивоване відсутністю бажання проводити конкурентні закупівлі, а дійсно наявність нагальної потреби, підтвердженої іншою незалежною стороною.
На виконання рішення № 22 Ради оборони Херсонської області від 13 червня 2024 р. введеним в дію розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 20.06.2024 р. № 352 «Про введення в дію рішення № 22 Ради оборони Херсонської області від 13 червня 2024 р.» для задоволення нагальної потреби здійснити закупівлю послуг з інженерного проектування, експертних послуг, послуг з капітального, поточного ремонту (виконання робіт) захисних споруд цивільного захисту, в тому числі найпростіших укриттів, незалежно від форми власності, послуг з контролю за виконанням робіт підрядником у межах правових та будівельних норм, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» без використання електронної системи закупівель. Термін виконання даного розпорядження до 05 липня 2024 року. В середньому відкриті торги, за позитивних обставин, займають близько одного місяця, що було підставою для прийняття рішення проведення закупівлі без використання електронної системи.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-14-1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СОТИЙ ДІМ" #45136175 |
Переможець |
11 288 478,00
UAH
|
12 липня 2024 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2024 13:19
|
ду 2 Сотий МикЛіцей (1).pdf | зміни до договору |
12 грудня 2024 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2024 13:01
|
Витяг платника ПДВ.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2024 13:00
|
дод угоди сотий дім-сторінки-1.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2024 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2024 16:01
|
Протокол щодо допущення технічної помилки.docx | зміни до договору |
12 липня 2024 16:00
|
Розпорядчі документи.pdf | зміни до договору |
12 липня 2024 15:59
|
Дог 0407 24 1 Мик Ліцей (1).pdf | зміни до договору |
12 липня 2024 15:58
|
WinRAR archive.rar | зміни до договору |
12 липня 2024 15:58
|
IMG-20240702-WA0006.jpg | укладений |
12 липня 2024 14:50
|
ПРОТОКОЛ ТЕБ та НС Дар сіл рада №0802_24 Мик та Дар НУ-1.pdf | укладений |
12 липня 2024 14:50
|
Декларація про провадження господарської діяльності (1).pdf | укладений |
12 липня 2024 14:47
|
Довідка про відкриття рахунку.pdf | укладений |
12 липня 2024 14:47
|
Структура власності.pdf | укладений |
12 липня 2024 14:47
|
Витяг платника Єдиного под.pdf | укладений |
12 липня 2024 14:47
|
Виписка з ЄДР .pdf | укладений |
12 липня 2024 14:47
|
Модельний статут.pdf | укладений |
12 липня 2024 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ДАР`ЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА _____________________________________________________________________________ ПРОТОКОЛ № 1207/24 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 12.07.2024 р. с. Дар’ївка уповноваженої особи Порядок денний: 1. Розгляд питання про допущення технічної помилки під час здійснення закупівлі за предметом закупівлі «Поточний ремонт підвальних приміщень Микільського ліцею Дар`ївської сільської ради Херсонського району Херсонської області розташованого за адресою: Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Микільське, вул. Слобідська, 78-а» (за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-07-12-007737-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-07-12-007737-a щодо Закупівлі було виявлено технічну помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: оприлюднено не всі файли, у зв’язку з чим договір про закупівлю не було оприлюднено. Процедура закупівля знаходиться на стадії « Завершена» і тому на даному етапі відсутня технічна можливість додати / дозаватнажити файли, а саме файл, де міститься договір. У зв’язку з цим прийнято рішення оприлюднити договір про закупівлю через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстав для внесення змін до договору про закупівлю «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.» Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, яке сформується в електронній системі закупівель, вирішено вважати недійсним.» ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про допущення Уповноваженою особою технічної помилки під час здійснення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-07-12-007737-a ,щодо Закупівлі. У зв’язку з цим вжити наступних заходів оприлюднити договір про закупівлю через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстав для внесення змін до договору про закупівлю «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.» Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, яке сформується в електронній системі закупівель, вирішено вважати недійсним». Уповноважена особа |
Номер договору про закупівлю: | 0407/24/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони у зв’язку з реєстрацією ТОВ «Будівельна фірма «Сотий дім», як платника податку на додану вартість з 01 жовтня 2024 року погодилися змінити Договір від 04 липня 2024 року № 0407/24 - «- «Поточний ремонт підвальних приміщень Микільського ліцею Дар’ївської сільської ради Херсонського району Херсонської області розташованого за адресою: Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Микільське, вул. Слобідська, 78-а» за Кодом ДК 021:2015:45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи), (далі — Договір), а саме викласти його пункт 4.1. в такій редакції: «4.1. Ціна визначена у Договорі з урахуванням всіх витрат, податків та зборів Виконавця становить: 11 288 478,00 (одинадцять мільйонів двісті вісімдесят вісім тисяч чотириста сімдесят вісім гривень 00коп.) з ПДВ. в т.ч. єдиний податок 5% - 50 469.90 грн. та ПДВ- 1 713 180.00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 0407/24/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктами 9.3 та 9.6 Договору No 0407/24/1 від «04» липня 2024 року (далі - Договір), у зв’язку з виникненням обставин, встановлених пунктом 7.1 Договору, зокрема надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для Виконавця, що викладені у листі ТОВ «Будівельна фірма «Сотий дім» No 61 від 01 листопада 2024 р. про призупинення усіх підрядних робіт, через постійні бомбардування, що є порушенням правил безпеки життєдіяльності, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з умовами Договору належним чином, Сторони уклали дану Додаткову угоду про таке: 1 . Сторони домовились призупинити виконання зобов’язань за Договором, що встановлені пунктами 3.4.1. та 5.1. Договору до стабілізації ситуації. Виконання зобов’язань за Договором має бути поновлено у період строку дії Договору через 5 робочих днів після стабілізації ситуації. |
Номер договору про закупівлю: | 0407/24/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |