Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міські автомобільні дороги-1" Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38578897 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вулиця Ушинського будинок 51 корпус Б |
Контактна особа: |
Колесник Валерія Миколаївна 380501006063,380677997286 trade.road.nikopol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2022 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2022 12:43 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2022 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2022 16:55 |
Тип_дог про закупівлю товару 2022 Бродвей 2.docx | |
08 лютого 2022 16:54 |
тендерна документація2022 Бродсон.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-13-000088 ● 1c5dd13dea3047eb863eb5595ffa667f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 22:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2022 № 210
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.09.2022 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2022-02-08-015623-b 08.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-14 10:16:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Підмітально-прибиральна машина причіпного типу з автономним двигуном» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-08-015623-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника (Комунальне підприємство «Міські автомобільні дороги-1» Нікопольської міської ради) на закупівлю (Код за ДК 021-2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (код ДК 021:2015 (CPV) товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 34144430-1 Підмітально-прибиральні машини), зокрема в Додатку 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (Таблиця 1) серед яких об’єм автономного двигуна не більше 3,6 л.
Відповідно до ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТОВ «Спецкомунтех» №108 від «22» лютого 2022 року (далі по тексту учасник закупівлі), наданих у складі документів на закупівлю, у графі «Технічні характеристики, запропонованої учасником техніки» зазначено об’єм автономного двигуна 3,6 л.
Згідно з 6.1 вищевказаної Тендерної документації Замовника, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Згідно з наданими у складі поданих на закупівлю документів ТОВ «Спецкомунтех» (учасник закупівлі і переможець) у Свідоцтві про реєстрацію машини серія ОМ №179669, зазначено, що Підмітально-прибиральна машина має об’єм двигуна 4400 см. куб.
Поясніть, чому Замовником не було відхиллено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Спецкомунтех», який не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-16 15:31:15
Відповідно до вимог ч.5 ст.8 Закону надаємо пояснення (інформацію та документи) через електронну систему закупівель
У межах проведення моніторингу закупівлі Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби, Код ДК 021:2015 (CPV) товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 34144430-1 — Підмітально-прибиральні машини (Підмітально-прибиральна машина причіпного типу з автономним двигуном) інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером UA-2022-02-08-015623-b ● c91a06efc654485ebdbd6fc99ddfc790)) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), КП «МАД-1» НМР (надалі – Замовник) надає пояснення (інформацію та документи), а саме.
За результатами закупівлі UA-2022-02-08-015623-b Замовником було прийнято рішення від 28 лютого 2022р. №156 про визначення переможцем закупвлі ТОВ «Спецкомунтех», код 41898871, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Карпенка-Карого, 10, 43000.
Рішення про визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спецкомунтех» такою, що відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації було прийнято після оцінки тендерної пропозицій та розгляду на відповідність вимогам тендерної документації закупівлі.
Відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спецкомунтех» вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, підтверджено інформацією наданою учасником ТОВ «Спецкомунтех» безпосередньо в складі своєї тендерної пропозиції та додатковими роз’ясненнями у листі від учасника, а саме.
1. Відповідно до вимог Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації вимога стосовно надання технічного паспорта
«•У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати свідоцтво про реєстрацію машини у державних органах України встановленого зразка»
зазначена в складі розділу «Органiзацiйнi положення», тобто його надання в складі тендерної пропозиції не є підтвердженням технічних характеристик предмета закупівлі, а є підтвердженням права власності Постачальника на предмет закупівлі для подальшого переоформлення права власності на Замовника у державних органах України.
Своєю чергою відповідність технічним вимогам до предмета закупівлі Учасники мали підтвердити заповненням Таблиці 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики», яка визначена, як обов’язкова до заповнення.
Підтвердження відповідності обсягів двигуна, вимогам тендерної документації надано у зазначених даних Довідки №108 від 22 лютого 2022 року наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спецкомунтех», де у графі «Технічні характеристики, запропонованої учасником техніки» зазначено відповідність вимогам тендерної документації «Об’єм автономного двигуна не більше 3,6 л – відповідає 3,6л»
2. На підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, та даним про відповідність зазначеним нами у Довідці №108 від 22 лютого 2022 року, ТОВ «Спецкомунтех» в складі своєї тендерної пропозиції надано фото:
файл «22лютого 2022 17:460-02-05-c2ea421bb6d3d9075f8346112258c4016849f7d3b5d89576905e98ff36126032_cd27c6bd7746d8e2.jpg»
фото зроблене безпосередньо з двигуна Підмітально-прибиральної машини причіпного типу BRODD-SON SCANDIA з автономним двигуном яка є предметом закупівлі та планується до постачання за результатами закупівлі UA-2022-02-08-015623-b. На фото чітко видно заводський номер двигуна предмета закупівлі «8L3095», що відповідає номеру двигуна у Свідоцтві про реєстрацію машини серія ОМ №179669 та зазначено його фактичний обсяг «V 3600», що відповідає об’єму автономного двигуна 3,6л..
Інформація (маркування) нанесене безпосередньо виробником на двигун Підмітально-прибиральної машини BRODD-SON SCANDIA є безперечно пріоритетною та достовірною характеристикою двигуна, та, відповідно, підтвердженням відповідності запропонованої нами Підмітально-прибиральної машини BRODD-SON SCANDIA заводський номер двигуна предмета закупівлі «8L3095» технічним вимогам до предмета закупівлі.
3. В листі ТОВ «Спецкомунтех» №05/02 від 26 лютого 2022 року надано додаткові роз’яснення щодо невідповідності обсягів двигуна вказаних у Довідці №108 від 22 лютого 2022 року «Об’єм автономного двигуна не більше 3,6 л – відповідає 3,6л» та у Свідоцтві про реєстрацію машини серія ОМ №179669, де зазначено, що Підмітально-прибиральна машина має об’єм двигуна 4400 см. куб.
«2. Свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ №179669 (файл тендерної пропозиції 22 лютого 2022 17:46scandia.pdf) було надано в складі тендерної пропозиції лише на підтвердження права власності предмета закупівлі ТОВ «Спецкомунтех», а не на підтвердження його технічних характеристик.
У Свідоцтві про реєстрацію машини серія ОМ №179669 видно номер двигуна «8L3095» та зазначено, що Підмітально-прибиральна машина має об’єм двигуна 4400 см. куб..
ГУ Держпродспоживслужби в Волинській обл. при реєстрації Підмітально-прибиральної машини BRODD-SON SCANDIA допущена технічна помилка у пункті «Об’єм двигуна 4400 см.куб.».
3. На підтвердження наявності саме технічної помилки при реєстрації Підмітально-прибиральної машини BRODD-SON SCANDIA, Вам у найкоротший термін буде надіслано технічний паспорт Підмітально-прибиральної машини BRODD-SON SCANDIA з внесеними до нього виправленнями ГУ Держпродспоживслужби в Волинській обл. в визначенні об’єму двигуна 3,6л.. (ТОВ «Спецкомунтех» звернулось з відповідним запитом до ГУ Держпродспоживслужби в Волинській обл.. ГУ Держпродспоживслужби в Волинській обл. підтвердило наявність технічної помилки та повідомило про можливість унесення відповідних змін).».
4. ТОВ «Спецкомунтех» надано технічний паспорт Підмітально-прибиральної машини BRODD-SON SCANDIA з внесеними до нього виправленнями ГУ Держпродспоживслужби в Волинській обл. в визначенні об’єму двигуна 3,6л.
На підставі вищенаведених документів наданих учасником ТОВ «Спецкомунтех» на підтвердження відповідності запропонованого ними предмета закупівлі технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі UA-2022-02-08-015623-b, а саме підтвердження фактичного об’єму двигуна (3,6л., або V3600) запропонованої в якості предмета закупівлі Підмітально-прибиральної машини BRODD-SON SCANDIA, Замовником було прийнято рішення не відхиляти тендерну пропозицію учасника ТОВ «Спецкомунтех», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-09-30 12:07:23
У відповідності до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 (далі Закон) (зі змінами) «Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його
У відповідності до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 (далі Закон) (зі змінами) «Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку» КП «МАД-1» НМР просить Вас надати роз’яснення змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-08-015623-b, а саме.
Відповідно до вимог Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Технічні, якісні, кількісні та організаційні характеристики предмета закупівлі тендерної документації»» по закупівлі UA-2022-02-08-015623-b єдиним документом, що має бути наданий учасниками у складі його тендерної пропозиції на підтвердження відповідності саме технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі є заповнена Таблиця 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики», яка визначена, як обов’язкова до заповнення, з заповненою частиною «Технічні характеристики, запропонованої учасником техніки». Заповнена Таблиця 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» Довідка №108 від 22 лютого 2022 року надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спецкомунтех» та підтверджує відповідність предмета закупівлі технічним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі у спосіб визначений умовами тендерної документації.
Своєю чергою відповідно до вимог Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Технічні, якісні, кількісні та організаційні характеристики предмета закупівлі тендерної документації»» по закупівлі UA-2022-02-08-015623-b, Розділ «Організаційні положення»
«Органiзацiйнi положення
• У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати свідоцтво про реєстрацію машини у державних органах України встановленого зразка.
• Постачальник забезпечує передпродажну підготовку, введення техніки в експлуатацію та навчання обслуговуючого персоналу на базі Покупця (вартість цих робіт враховується в ціну Товару)
• При постачанні Товару Учасник зобов’язаний надати повний пакет документів для державної перереєстрації машини у відповідних державних органах згідно чинного законодавства України
• Учасник повинен забезпечити можливість огляду запропонованої техніки перед підписанням договору купівлі-продажу. У складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист про це.
• Учасник гарантує, що Товар належить йому на праві власності, не перебуває у розшуку, під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження (надати гарантійний лист за підписом уповноваженої особи).
• Учасник повинен надати гарантійний лист щодо строків поставки (в довільній формі).
• Учасник повинен надати в складі пропозиції копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 щодо торгівлі автотранспортними засобами (виданий учаснику).
• Учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі, з підтвердженням, що гарантія на запропонований до постачання товар буде становити не менше 6 місяців.
• При пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання порівняльної таблиці та підтвердження, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками.
• Умови постачання: поставка товару здійснюється на умовах DDР правил ІНКОТЕРМС 2010, за рахунок Постачальника.»
виокремлений в окремий розділ та містить перелік довідок, гарантій, гарантійних листів в т.ч. і свідоцтво про реєстрацію машини у державних органах України встановленого зразка (підтвердження права власності учасника на предмет закупівлі для подальшого переоформлення права власності на Замовника у державних органах України), які мають бути надані учасниками саме на виконання вимог Додатку 3 «та організаційні характеристики предмета закупівлі тендерної документації», та не є підтвердженням відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам.
У відповіді на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.09.2022 щодо невідповідності технічних характеристик техніки, запропонованої учасником-переможцем ТОВ «Спецкомунтех» вимогам Тендерної документації Замовником надано Пояснення від 16.09.2022 де зазначено, що додатково на підтвердження відповідності предмета закупівлі саме технічним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, та даним про відповідність зазначеним нами у Довідці №108 від 22 лютого 2022 року, ТОВ «Спецкомунтех» в складі своєї тендерної пропозиції надано фото зроблене безпосередньо з двигуна Підмітально-прибиральної машини причіпного типу BRODD-SON SCANDIA з автономним двигуном яка є предметом закупівлі та планується до постачання за результатами закупівлі UA-2022-02-08-015623-b. На фото чітко видно заводський номер двигуна предмета закупівлі «8L3095», що відповідає номеру двигуна у Свідоцтві про реєстрацію машини серія ОМ №179669 та зазначено його фактичний обсяг «V 3600», що відповідає об’єму автономного двигуна 3,6л.. Інформація (маркування) нанесене безпосередньо виробником на двигун Підмітально-прибиральної машини BRODD-SON SCANDIA є безперечно пріоритетною та достовірною характеристикою двигуна, та, відповідно, підтвердженням відповідності запропонованої Підмітально-прибиральної машини BRODD-SON SCANDIA заводський номер двигуна предмета закупівлі «8L3095» технічним вимогам до предмета закупівлі. Однак вищенаведений пункт пояснення не прийнято до уваги у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-08-015623-b.
Своєю чергою Пояснення від 16.09.2022 містить документально доведену інформацію, що у Свідоцтві про реєстрацію машини серія ОМ №179669, яке надано у складі тендерної пропозиції виключно для виконання вимог «Організаційні положення» тендерної документації третьою особою, а саме ГУ Держпродспоживслужби в Волинській обл., яка не є Замовником або Учасником закупівлі допущено технічну помилку в визначенні об’єма двигуна (Свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ №179669 з внесеними змінами на виправлення помилки ГУ Держпродспоживслужби з зазначенням фактичного об’єму двигуна предмета закупівлі 3,6л. також надано Замовником у складі пояснень). Однак вищенаведений пункт пояснення не прийнято до уваги у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-08-015623-b.
Враховуючі вищенаведене, у відповідності до ч.8 ст.8 Закону
1. Поясніть будь ласка, чому висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-08-015623-b про наявність порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону сформовано на підставі інформації наведеної в документі (Свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ №179669 у якому є документально підтверджена наявність технічної помилки допущеної третьою стороною ГУ Держпродспоживслужби в Волинській обл., яка не є замовником або учасником закупівлі UA-2022-02-08-015623-b) який не вимагався умовами тендерної документації на підтвердження відповідності предмета закупівлі умовам технічної специфікації.
2. Якщо висновок, на відміну від вимог тендерної документації, було сформовано за результатами розгляду всіх документів наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спецкомунтех», чому висновок не містить аналізу документів які надані на підтвердження фактичної відповідності Підмітально-прибиральної машини BRODD-SON SCANDIA технічним вимогам до предмета закупівлі, а саме фактичного об’єму двигуна запропонованого предмету закупівлі в обсязі 3,6л (фото 0-02-05c2ea421bb6d3d9075f8346112258c4016849f7d3b5d89576905e98ff36126032_cd27c6bd7746d8e2.jpg, та документу наданого до пояснень Замовника від 16.09.2022 - свідоцтво.pdf «Свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ №179669 з внесеними змінами».
3. Які саме заходи/механізми має застосувати замовник з метою усунення порушень визначених висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-08-015623-b з огляду на те, що фактичні (реальні) характеристики предмета закупівлі повністю відповідають технічним вимогам до предмета закупівлі визначеними умовами тендерної документації закупівлі UA-2022-02-08-015623-b.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-10-07 15:36:22
Відповідь на звернення щодо висновку
Північно-східний офіс Держаудитслужби розглянув звернення Комунального підприємства "Міські автомобільні дороги-1" Нікопольської міської ради від 30.09.2022 вих.№307/22 (далі – Замовник) за роз’ясненнями щодо установленого порушення у висновку про результатами моніторингу процедури публічної закупівлі за номером UA-2022-02-08-015623-b (далі - Звернення) та повідомляє.
Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які зазначаються у висновку про результатами моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба установлює сумарно за тяжкістю виявлених порушень та можливістю їх усуненню.
Торги в електронній системі закупівель проводяться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон)
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону, У тендерній документації зазначаються такі відомості, а саме: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Тобто, Замовник, самостійно визначає вимоги до предмета закупівлі.
Згідно Додатку 3 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» до Тендерної документації Замовника передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (Таблиця 1), де зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати свідоцтво про реєстрацію машини у державних органах України встановленого зразка. Згідно з 6.1 Тендерної документації Замовника, визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником.
Вимогами тендерної документації для підтвердження фактичної відповідності Підмітально-прибиральної машини BRODD-SON SCANDIA технічним вимогам до предмета закупівлі, а саме фактичного об’єму двигуна запропонованого предмету закупівлі в обсязі 3,6л надання фото не передбачено. У Свідоцтві про реєстрацію машини серія ОМ №179669, наданого до пояснень Замовника (свідоцтво.pdf) зазначено об’єм двигуна 4400 см.куб., а також долучено окрему сторінку «об’єм двигуна 3600 см.куб., знято з обліку для реалізації, 14.03.2022». При цьому, згідно умов закупівлі, кінцевий термін подання тендерних пропозицій 24 лютого 2022 року, ТОВ «Спецкомунтех» подано та оприлюднено пропозиції 22 лютого 2022 року.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом».
Закон містить загальне посилання на норми Цивільного та Господарського кодексів України, без їх конкретизації, з чого висновується безумовне, безальтернативне їх знання і дотримання усіма суб`єктами здійснення закупівель, в тому числі Замовниками. Закон навіть умовно не передбачає можливості недотримання норм цих законодавчих актів через їх незнання чи з інших причин.
Договірні відносини регулюються Цивільним та Господарським кодексами України. Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Частиною першою статті 629 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами.
Отже, Замовник при вжитті заходів щодо усунення порушень, виявлених під час моніторингу зазначеної процедури закупівлі, має керуватися положеннями Цивільного та Господарського кодексів України та умовами укладеного договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
26 травня 2023 року оприлюднено Постанову Третього апеляційного адміністративного суду по справі № 160/16758/22 https://reyestr.court.gov.ua/Review/111075259. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Постанови Третього апеляційного адміністративного суду по справі № 160/16758/22, Замовником оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття відповідних заходів направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому. Замовником вжито заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме уповноважена особа пройшла додаткове навчання (семінари, вебінари) з питань законодавства у сфері закупівель. Зважаючи на те, що дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку (ч.2 с. 148 КЗпП України), відсутні правові підстав притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення.
2023-05-30 10:25:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про скасування висновку подана до суду. Комунальне підприємство «Міські автомобільні дороги -1» Нікопольської міської ради (Надалі – Позивач, КП «МАД-1» НМР) вважає що Висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-08-015623-b, є протиправним та підлягає скасуванню |
Дата публікації: | 10 жовтня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 160/16758/22 |
Дата відкриття провадження: | 25 жовтня 2022 |
Документи:
10 жовтня 2022 15:07
|
Електронний підпис |
10 жовтня 2022 15:07
|
Опис.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2022 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" |
1 692 000,00
UAH з ПДВ
|
1 692 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Спецкомунтех |
1 699 200,00
UAH з ПДВ
|
1 699 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС" |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" #05763814 |
Відхилено |
1 692 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2022 15:33
|
ТОВ Спецкомунтех #41898871 |
Переможець |
1 699 200,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2022 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2022 13:47
|
дог 15 .pdf | укладений |
18 березня 2022 13:46
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Підмітально-прибиральна машина причіпного типу з автономним двигуном | 1 | Одиниця |
1 699 200,00
UAH з ПДВ
|