Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182: 2011 Current average repair of the public road of state importance T-20-09 Vyshnivets-Lanivtsi on the section km 0 + 000 - 24 + 641 in Ternopil region (with development of design documentation) (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Контактна особа: |
Стрілецька Марія Василівна 380352528179 SAD-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Ternopil region |
National ID: | 25887079 |
Contact point: |
Striletska Mariia 380352528179 SAD-TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2021 13:41 |
Очікувана вартість: | 690 956 014,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 454 780,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України та з врахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20725000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору складає 1 % вартості договору. |
Publication date: | 08 жовтня 2021 16:58 |
Enquiries until: | 06 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 листопада 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 690 956 014 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 454 780 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначена Договірною ціною в межах вартості робіт здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Виконавцем "Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт" (у редакції ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток Н), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проєктної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.17 |
Надання послуг | Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (60% від суми вартості проектних робіт) здійснюється Замовником після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме оригіналу позитивного експертного звіту, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі, та документів визначених у п. 6.4 Договору, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі - приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.21 |
Дата подання заявки | Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. | Аванс | 30 | Робочі | 29.88 |
Надання послуг | Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 69.74 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2021 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 15:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 3.docx | |
08 листопада 2021 15:43 |
Додаток 2 II етап дефектний акт на Т-20-09 нова редакція 2.docx | |
08 листопада 2021 15:43 |
тендерна документація Т-20-09 нова редакція 3.docx | |
03 листопада 2021 15:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 2.docx | |
03 листопада 2021 15:42 |
Додаток 1 Перелiк_документiв Т-20-09 нова редакція.docx | |
02 листопада 2021 15:50 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 1.docx | |
02 листопада 2021 15:50 |
Додаток 3 Проєкт договору нова редакція.docx | |
08 жовтня 2021 16:55 |
Додаток 2 I етап Завдання на проектування Т-20-09.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-16-000075 ● 693ddaf9dd2c4539988d0ac76d238ace
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2022 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.08.2022 № 32
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.08.2022 № 32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-10-08-005320-c 08.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-31 16:57:46
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-09 Вишнiвець-Ланiвцi на ділянці км 0+000 - 24+641 у Тернопільській області (з розробкою проектної документації) (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-08-005320-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Надати інформацію щодо оприлюднення з посиланням на сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці, скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо.
Учасником ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» в складі пропозиції завантажено інформаційну довідку №1010/24 від 30.11.2021 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг). До вказаної довідки включено майстра шляхового Язвенюка О.І.
Диплом про закінчення учбового закладу на майстра Язвенюка О.І. в складі пропозиції не подано.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» вимог тендерної документації та допущення його до участі в аукціоні.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-05 17:23:14
Службою автомобільних доріг у Тернопільській області розглянуто запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 31.08.2022 р.
Згідно отриманого запиту повідомляємо наступне:
1. Службою автомобільних доріг у Тернопільській області (надалі - Служба) комісійно проведено обстеження автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-09 Вишнiвець - Ланiвцi на ділянці км 0+000 - 24+641 у Тернопільській області, за результатами чого було складено дефектний акт від 19.10.2021 на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-09 Вишнiвець - Ланiвцi на ділянці км 0+000 - 24+641 у Тернопільській області.
На основі дефектного акту сформовано зведений кошторисний розрахунок, який затверджено наказом Служби від 27.10.2021 № 136. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1-37641918-085:2018, ГБН Г.1-218-182:2011, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та вищезазначених документів.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Службою автомобільних доріг у Тернопільській області протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-09 Вишнiвець-Ланiвцi на ділянці км 0+000 - 24+641 у Тернопільській області (з розробкою проектної документації) (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення - UA-2021-10-08-005320-c, було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті за посиланням (https://te.ukravtodor.gov.ua/timeline/7584.html).
Станом на сьогодні інформація оприлюднена Службою відсутня на веб-сайті за вказаним посиланням. Послуги з обслуговування, розміщення офіційного ресурсу (веб-сайту) здійснювало Державне підприємство «Українські спеціальні системи» відповідно до договору від 23.03.2021 року № 11.324/21 укладеного з Державним агентством автомобільних доріг України (надалі - Укравтодор).
Ще попередньо, по аналогічному питанню, Служба звернулась листом до Укравтодору стосовно надання роз'яснень щодо зникнення з веб-сайту Служби інформації розміщеної протягом останніх трьох років.
У листі від 15.07.2022 року № 1370/4/11-04/07-1772/09-22 Укравтодор повідомив, що Державним підприємством «Українські спеціальні системи» надавались послуги з розміщення офіційного ресурсу (веб-сайту) Укравтодору та Служб автомобільних доріг в областях в мережі Інтернет із забезпеченням комплексної системи захисту інформації захищеного вузла доступу до неї, однак 24.02.2022 року веб-сайт перестав працювати, зник доступ до серверів Державного підприємства «Українські спеціальні системи» та зникла більша частина інформації, в тому числі інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З цього приводу працівниками Укравтодору неодноразово здійснювались спроби зв'язатись з компанією Державне підприємство «Українські спеціальні системи» щодо уточнення інформації стосовно працездатності даного ресурсу. Укравтодором було направлено лист до Державного підприємства «Українські спеціальні системи» з проханням надати інформацію стосовно причин припинення доступу до ресурсу (веб-сайту) починаючи з 24.02.2022 року та відновлення всієї інформації і працездатності веб-сайту.
Службою забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та станом на сьогодні вживаються заходи щодо відновлення інформації оприлюдненої до 24.02.2022 року на власному веб-сайті Служби.
2. На виконання вимог тендерної документації, Учасником
ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» надано інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) за
вих. № 1010/46 від 08.11.2021 року, в якій зазначено інформацію про наявність інженерно – технічних працівників в кількості 5-ти осіб, в тому числі і на майстра в кількості однієї особи (майстер шляховий Бовсунівський Микола Петрович), як це передбачено в п.п.2.1, п.2 Додатку 1 до тендерної документації, в якій зазначено: «майстер – не менше 1 особи».
Крім цього, на виконання вищезазначених вимог тендерної документації, Учасником
ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» надано скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів на усіх 5-х інженерно – технічних працівників, в тому числі і на майстра Бовсунівського Миколу Петровича.
У зв’язку із тим, що за результатами розгляду тендерної пропозиції у вищевказаного Учасника було виявлено ряд невідповідностей, 30.11.2021 року через електронну систему закупівель Замовником було завантажено відповідну вимогу про усунення невідповідностей, в п.6 якої помилково (механічно) зазначено, що Учасник має надати інформацію про
2-х (згідно з п.п.2.1, п.2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено 1 особу майстра) працівників на посаді майстра та підтверджуючі документи на них, що не відповідає дійсності, тобто тим вимогам, які передбачені в п.п.2.1, п.2 Додатку 1 до тендерної документації.
Отже, за результатами розгляду пропозиції Учасника Замовником взято до уваги інформацію, зазначену в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) за вих. № 1010/46 від 08.11.2021 року, в якій зазначено вірну інформацію про майстра в кількості 1-єї особи, а також на нього надано відповідну скан-копію диплома про закінчення учбового закладу, що відповідає вимогам п.п.2.1, п.2 Додатку 1 до тендерної документації.
Додатки:
- дефектний акт від 19.10.2021 року;
- лист Укравтодору від 15.07.2022 року;
- лист Укравтодору на ДП «Українські спеціальні системи».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог, зазначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі - UA-2021-10-08-005320-c від 07.09.2022 року щодо вжиття заходів на встановленні порушення законодавства у сфері закупівель, зокрема частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», керівництвом Служби автомобільних доріг у Тернопільській області відповідно до наказу від 12.09.2022 р. № 73 притягнуто до відповідальності у вигляді усного попередження начальника відділу інвестиційно-кошторисної роботи та забезпечення землевідведення (голову тендерного комітету) Греськіва Василя Івановича та начальника тендерно-договірного відділу (секретаря тендерного комітету, уповноважену особу) Стрілецьку Марію Василівну. Крім цього, згідно наказу, з метою недопущення в подальшому вищезазначених порушень, вказаних посадових осіб зобов’язано здійснити підвищення своєї кваліфікації у сфері публічних закупівель шляхом самонавчання.
2022-09-13 14:57:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм частини 16 статті 29 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2021 17:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2021 16:59
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2021 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
684 046 454,00
UAH з ПДВ
|
680 591 673,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
687 501 200,00
UAH з ПДВ
|
684 046 418,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
680 591 673,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2021 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 14:59
|
Додаткова угода № 4 від 08.12.2023 до Договору №22П.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2022 13:36
|
Дод угода № 2 від 23.12.2022 до договору № 22п від 23.12.2021.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2022 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2022 13:42
|
Додаткова угода № 1 до договору 22П від 21р..pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 10:58
|
Договір № 22П від 23.12.2021.pdf | укладений |
23 грудня 2021 10:58
|
16-001-51632-2021.zip | укладений |
23 грудня 2021 10:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі шляхом внесення змін в п. 9.6. договору |
Номер договору про закупівлю: | 22П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 22П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 22П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |