Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37426079 |
Місцезнаходження: | 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5 |
Контактна особа: |
Федоренко Світлана +380629404715,+380629404714 departament.tender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2020 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 01 грудня 2020 13:13 |
Очікувана вартість: | 16 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 82 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2020 08:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2020 08:37 |
Технічне завдання, вул. Чукаріна В.І., 1 ЗМІНИ.docx | |
13 листопада 2020 08:37 |
Тендерна документація, вул. Чукаріна В.І., 1 ЗМІНИ.doc | |
13 листопада 2020 08:37 |
Проєкт договору, вул. Чукаріна В.І., 1 ЗМІНИ.doc | |
13 листопада 2020 08:37 |
180-2 Протокол внесення змін, вул. Чукаріна В.І., 1.pdf | |
12 листопада 2020 15:31 |
Проєкт договору, вул. Чукаріна В.І., 1.doc | |
12 листопада 2020 15:31 |
Тендерна документація, вул. Чукаріна В.І., 1.doc | |
12 листопада 2020 15:31 |
Технічне завдання, вул. Чукаріна В.І., 1.docx |
13 листопада 2020 08:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 листопада 2020 08:37 |
Технічне завдання, вул. Чукаріна В.І., 1 ЗМІНИ.docx
|
|||
13 листопада 2020 08:37 |
Тендерна документація, вул. Чукаріна В.І., 1 ЗМІНИ.doc
|
|||
13 листопада 2020 08:37 |
Проєкт договору, вул. Чукаріна В.І., 1 ЗМІНИ.doc
|
|||
13 листопада 2020 08:37 |
180-2 Протокол внесення змін, вул. Чукаріна В.І., 1.pdf
|
|||
12 листопада 2020 15:31 |
Проєкт договору, вул. Чукаріна В.І., 1.doc
|
|||
12 листопада 2020 15:31 |
Тендерна документація, вул. Чукаріна В.І., 1.doc
|
|||
12 листопада 2020 15:31 |
Технічне завдання, вул. Чукаріна В.І., 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
01.12.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого ціна ТОВ “БК “ВЕСТА СОЮЗ” у розмірі 14 684 999,00 з ПДВ була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна.
Однак, Рішенням Протоколу №180/3 Уповноваженої особи Замовника від 02.12.2020 року тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» була відхилена.
Вважаємо підстави відхилення такими що не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного:
Учасником у складі пропозиції були надані розрахунково-аналітичним методом показники загальновиробничих витрат (ЗВВ) та розрахунок адміністративних витрат згідно тендерної документації, де чітко зазначався список для надання. Замовник не зазначав у тендерній документації Надання Учасником підтвердження за попередній звітний період 2019р. і відповідно не вимагалося окремого підтвердження.
Замовник чітко вказав у пункті 6 Технічного завдання (Додаток 8): «У складі ціни пропозиції конкурсних торгів учасник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники загальновиробничих витрат (ЗВВ) на підставі аналізу витрат за попередній звітний період (2019р) згадно п. 4.3.3. ДСТУ _ Н Б Д.1.1-3:2013. Зазначено конкретно, тому ми як Учасник не надали вказаного Вами в Протоколі 180\3 від 02.12.2020р. показників за попередній звітний період (2019р) у складі своєї тендерної документації. Тобто, Учасник надає показнки ЗВВ на підставі аналізу документів фінансової звітності підприємства, а не сам фінансовий документ. Якщо Замовник хотів отримати документ фінансової звітності, згідно якого здійснювався розрахунок, потрібно прописати це в тендерній документації.
Кошториси формувалися на основі показників за попередній звітний період, і не могли бути розраховані по-іншому, так як це є основним документом нашого підприємства.
Враховуючи все вищевказане та керуючись законодавчою та нормативно базою України, ми не згодні з рішенням Протоколу 180/3 від 02.12.2020 року про відхилення нашої тендерної пропозиції, так як не було підстав для її відхилення. Відповідно, це є грубе порушення Закону України « Про Публічні Закупівлі», що може бути оскаржене в судовому порядку. При Тому, зазначаємо, що рішення щодо невизнання нас Переможцем закупівлі є неправомірним та помилковим. Наполягаємо на перегляді Вашого рішення.
Зазначаємо, Наша компанія має все необхідне обладнання та багаторічний досвід спеціалістів, та ми гарантуємо, що будемо сумлінними контрагентами.
У зв’язку з тим, що наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, вважаємо, що у Вас відсутні підстави для прийняття рішення про відмову учаснику ТОВ “БК ВЕСТА СОЮЗ” у процедурі закупівлі та відхиленні тендерної пропозиції учасника. Вимагаємо визнати нас переможцем.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-17-000008 ● 1e8efdefa5f9492baab66ed81aad1c3b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2021 13:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.09.2021 № 580
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.09.2021 № 580
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
3. UA-2020-11-12-009666-c 12.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ганна Ковальчук
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання пункту 3 Констатуючої частини Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-12-009666-c (капітальний ремонт нежитлових приміщень МКП "Центр сучасного поводження з тваринами "Щасливі тварини" з прилеглою територією за адресою: вул. Чукаріна В.І., 1 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від 05.10.2021, Департамент з питань розвитку житлового фонду та ремонтів комунальної власності Маріупольської міської ради зобов’язується врахувати виявлені порушення пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону та частини третьої статті 31 Закону та не допускати їх в подальшому.
2021-10-12 14:53:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на звернення учасника з вимогою про усунення порушення встановлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ" |
14 850 000,00
UAH з ПДВ
|
14 684 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Джет Альянс" |
15 180 211,84
UAH з ПДВ
|
14 717 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ"" |
16 500 000,00
UAH з ПДВ
|
16 417 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВТК "ФЛЕКС-МАРКЕТ" |
16 500 000,00
UAH з ПДВ
|
16 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ" #42611377 |
Відхилено |
14 684 999,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 16:20
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Джет Альянс" #40826385 |
Відхилено |
14 717 500,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2020 08:35
|
ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ"" #41886183 |
Переможець |
16 417 500,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2020 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:32
|
Дод угода №4 к №9.1-5.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2021 13:18
|
Дод угода №3 к №9.1-5.pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2021 10:31
|
Дод угода №2 к № 9.1-5.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2021 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:03
|
Додаткова угода №1 до дог №9.1-5 від 16.12.2020, Щасливі тварини, вул. Чукаріна В.І., 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 10:31
|
№9.1-5 від 16.12.2020, Щасливі тварини, вул. Чукаріна В.І., 1.pdf | укладений |
17 грудня 2020 10:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1 |
Номер договору про закупівлю: | 9.1/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №2 |
Номер договору про закупівлю: | 9.1/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №3 |
Номер договору про закупівлю: | 9.1/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №4 |
Номер договору про закупівлю: | 9.1/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |