Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт нежитлових приміщень МКП "Центр сучасного поводження з тваринами "Щасливі тварини" з прилеглою територією за адресою: вул. Чукаріна В.І., 1 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
16 500 000,00 UAH
UA-2020-11-12-009666-c c90ce52a87a640ebb97b5bb52e907fe8
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоренко Світлана

+380629404715
+380629404714
departament.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37426079
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5
Контактна особа: Федоренко Світлана
+380629404715,+380629404714
departament.tender@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 13:13
Очікувана вартість: 16 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт нежитлових приміщень МКП "Центр сучасного поводження з тваринами "Щасливі тварини" з прилеглою територією за адресою: вул. Чукаріна В.І., 1 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Чукаріна В.І., 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020  —  20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-12-009666-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ", Код ЄДРПОУ:42611377
Дата подання: 11 грудня 2020 23:12
Дискваліфікація
Замовником ДЕПАРТАМЕНТОМ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» виявило бажання прийняти участь у даному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: «Капітальний ремонт нежитлових приміщень МКП "Центр сучасного поводження з тваринами "Щасливі тварини" з прилеглою територією за адресою: вул. Чукаріна В.І., 1 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
01.12.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого ціна ТОВ “БК “ВЕСТА СОЮЗ” у розмірі 14 684 999,00 з ПДВ була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна.
Однак, Рішенням Протоколу №180/3 Уповноваженої особи Замовника від 02.12.2020 року тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» була відхилена.
Вважаємо підстави відхилення такими що не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного:
Учасником у складі пропозиції були надані розрахунково-аналітичним методом показники загальновиробничих витрат (ЗВВ) та розрахунок адміністративних витрат згідно тендерної документації, де чітко зазначався список для надання. Замовник не зазначав у тендерній документації Надання Учасником підтвердження за попередній звітний період 2019р. і відповідно не вимагалося окремого підтвердження.
Замовник чітко вказав у пункті 6 Технічного завдання (Додаток 8): «У складі ціни пропозиції конкурсних торгів учасник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники загальновиробничих витрат (ЗВВ) на підставі аналізу витрат за попередній звітний період (2019р) згадно п. 4.3.3. ДСТУ _ Н Б Д.1.1-3:2013. Зазначено конкретно, тому ми як Учасник не надали вказаного Вами в Протоколі 180\3 від 02.12.2020р. показників за попередній звітний період (2019р) у складі своєї тендерної документації. Тобто, Учасник надає показнки ЗВВ на підставі аналізу документів фінансової звітності підприємства, а не сам фінансовий документ. Якщо Замовник хотів отримати документ фінансової звітності, згідно якого здійснювався розрахунок, потрібно прописати це в тендерній документації.
Кошториси формувалися на основі показників за попередній звітний період, і не могли бути розраховані по-іншому, так як це є основним документом нашого підприємства.
Враховуючи все вищевказане та керуючись законодавчою та нормативно базою України, ми не згодні з рішенням Протоколу 180/3 від 02.12.2020 року про відхилення нашої тендерної пропозиції, так як не було підстав для її відхилення. Відповідно, це є грубе порушення Закону України « Про Публічні Закупівлі», що може бути оскаржене в судовому порядку. При Тому, зазначаємо, що рішення щодо невизнання нас Переможцем закупівлі є неправомірним та помилковим. Наполягаємо на перегляді Вашого рішення.
Зазначаємо, Наша компанія має все необхідне обладнання та багаторічний досвід спеціалістів, та ми гарантуємо, що будемо сумлінними контрагентами.
У зв’язку з тим, що наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, вважаємо, що у Вас відсутні підстави для прийняття рішення про відмову учаснику ТОВ “БК ВЕСТА СОЮЗ” у процедурі закупівлі та відхиленні тендерної пропозиції учасника. Вимагаємо визнати нас переможцем.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-17-000008 ● 1e8efdefa5f9492baab66ed81aad1c3b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2021 13:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.09.2021 № 580

Хмельницький

Про початок моніторингу
процедури закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 16.09.2021 № 580

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
3. UA-2020-11-12-009666-c 12.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ганна Ковальчук

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання пункту 3 Констатуючої частини Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-12-009666-c (капітальний ремонт нежитлових приміщень МКП "Центр сучасного поводження з тваринами "Щасливі тварини" з прилеглою територією за адресою: вул. Чукаріна В.І., 1 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від 05.10.2021, Департамент з питань розвитку житлового фонду та ремонтів комунальної власності Маріупольської міської ради зобов’язується врахувати виявлені порушення пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону та частини третьої статті 31 Закону та не допускати їх в подальшому.

2021-10-12 14:53:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на звернення учасника з вимогою про усунення порушення встановлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ" 14 850 000,00
UAH з ПДВ
14 684 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Джет Альянс" 15 180 211,84
UAH з ПДВ
14 717 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ"" 16 500 000,00
UAH з ПДВ
16 417 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВТК "ФЛЕКС-МАРКЕТ" 16 500 000,00
UAH з ПДВ
16 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 16:46
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:46
245.imd.p7s
30 листопада 2020 16:46
245.bdcu.p7s
30 листопада 2020 16:46
245.imd
30 листопада 2020 16:46
245.bdcu
30 листопада 2020 16:41
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:41
Гарант щодо техніч.pdf.p7s
30 листопада 2020 16:41
Гарант щодо техніч.pdf
30 листопада 2020 16:23
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:22
досвід довідка КБ -3.pdf.p7s
30 листопада 2020 16:22
досвід відгук.pdf.p7s
30 листопада 2020 16:22
довідка субпідрядники.pdf.p7s
30 листопада 2020 16:22
довідка працівники.pdf.p7s
30 листопада 2020 16:22
довідка МТБ.pdf.p7s
30 листопада 2020 16:22
витяг ПДВ.pdf.p7s
30 листопада 2020 16:22
банківська гарантія.zip.p7s
30 листопада 2020 16:22
Ліцензія.pdf.p7s
30 листопада 2020 16:22
лист з кодом(Опис).pdf.p7s
30 листопада 2020 16:22
лист гарантія.pdf.p7s
30 листопада 2020 16:22
згода на обробку даних.pdf.p7s
30 листопада 2020 16:22
досвід договір.pdf.p7s
30 листопада 2020 16:22
Мариуполь.zip.p7s
30 листопада 2020 16:22
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
30 листопада 2020 16:22
статут Веста.pdf.p7s
30 листопада 2020 16:22
Рішення про директора.pdf.p7s
30 листопада 2020 16:22
опис Веста.pdf.p7s
30 листопада 2020 16:22
наказ Котляр І.В.pdf.p7s
30 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:19
Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2020 16:19
статут Веста.pdf
30 листопада 2020 16:19
Рішення про директора.pdf
30 листопада 2020 16:19
опис Веста.pdf
30 листопада 2020 16:19
наказ Котляр І.В.pdf
30 листопада 2020 16:19
Мариуполь.zip
30 листопада 2020 16:19
Ліцензія.pdf
30 листопада 2020 16:19
лист з кодом(Опис).pdf
30 листопада 2020 16:19
лист гарантія.pdf
30 листопада 2020 16:19
згода на обробку даних.pdf
30 листопада 2020 16:19
досвід договір.pdf
30 листопада 2020 16:19
досвід довідка КБ -3.pdf
30 листопада 2020 16:19
досвід відгук.pdf
30 листопада 2020 16:19
довідка субпідрядники.pdf
30 листопада 2020 16:19
довідка працівники.pdf
30 листопада 2020 16:19
довідка наявність досвіду.pdf
30 листопада 2020 16:19
довідка МТБ.pdf
30 листопада 2020 16:19
витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2020 16:19
банківська гарантія.zip

Публічні документи

30 листопада 2020 16:51
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:50
158.imd.p7s
30 листопада 2020 16:50
Кошторисна документація.rar.p7s
30 листопада 2020 16:50
Лист персональні данні.pdf
30 листопада 2020 16:50
Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2020 16:50
3 Статут Джет Альянс.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 13:44
Електронний підпис
14 грудня 2020 13:38
Справка..jpg
13 грудня 2020 11:27
Електронний підпис
13 грудня 2020 11:26
Довідка1.pdf.p7s
13 грудня 2020 11:26
Довідка1.pdf
13 грудня 2020 11:26
Довідка.pdf.p7s
13 грудня 2020 11:26
Довідка.pdf
13 грудня 2020 11:26
public_doc(1).p7s
13 грудня 2020 11:26
file.pdf
13 грудня 2020 11:26
витяг.pdf
13 грудня 2020 11:26
InformDovidka1.pdf
13 грудня 2020 11:26
IMG_124A8101C383-1.jpeg
30 листопада 2020 16:47
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:45
10. Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2020 15:41
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:33
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:58
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:33
14. Технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 14:33
РАСЧЕТ ОПР-.pdf
30 листопада 2020 14:33
РАСЧЕТ Админ.pdf
30 листопада 2020 14:33
15. Лист про субпідрядників.pdf
30 листопада 2020 14:33
14.1 Гарантийний лист ТЗ.pdf
30 листопада 2020 14:33
11. Проект договору.pdf
30 листопада 2020 14:33
10. Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2020 14:33
9.НДС.pdf
30 листопада 2020 14:33
8.1 выписка.pdf
30 листопада 2020 14:33
8 Витяг реєстр.pdf
30 листопада 2020 14:33
7. Статут.7z
30 листопада 2020 14:33
6. Протокол директор.jpg
30 листопада 2020 14:33
5. Наказ директора.jpg
30 листопада 2020 14:33
4. Інформація стаття 17 .pdf
30 листопада 2020 14:33
471.imd
30 листопада 2020 14:33
Банк гарантия.7z
30 листопада 2020 14:33
Досвід 3.4.7z
30 листопада 2020 14:33
Досвід 3.3.7z
30 листопада 2020 14:33
Досвід 3.2.7z
30 листопада 2020 14:33
3.1 Досвід.7z

Публічні документи

30 листопада 2020 16:33
1. Пропозиція11.pdf
30 листопада 2020 16:33
9. Рішення учасника.pdf
30 листопада 2020 16:33
7. Статут.tiff

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Джет Альянс"

ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ""

ТОВ "ВТК "ФЛЕКС-МАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ"
#42611377
Відхилено 14 684 999,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 16:20
Товариство з обмеженою відповідальністю "Джет Альянс"
#40826385
Відхилено 14 717 500,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 08:35
ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ""
#41886183
Переможець 16 417 500,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 12:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ""
#41886183
16 417 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 13:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:32
Дод угода №4 к №9.1-5.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2021 13:18
Дод угода №3 к №9.1-5.pdf зміни до договору
15 червня 2021 13:17
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 10:31
Дод угода №2 к № 9.1-5.pdf зміни до договору
22 квітня 2021 10:30
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:03
Додаткова угода №1 до дог №9.1-5 від 16.12.2020, Щасливі тварини, вул. Чукаріна В.І., 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:02
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 10:31
№9.1-5 від 16.12.2020, Щасливі тварини, вул. Чукаріна В.І., 1.pdf укладений
17 грудня 2020 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1
Номер договору про закупівлю: 9.1/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №2
Номер договору про закупівлю: 9.1/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №3
Номер договору про закупівлю: 9.1/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №4
Номер договору про закупівлю: 9.1/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 349 006,68
UAH (в тому числі ПДВ 891 501,11 UAH)