Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Міські пасажирські тролейбуси, код 34620000-9 за ДК 021:2015 «Рейковий рухомий склад»
City passenger trolleybuses, code 34620000-9 according to DK 021: 2015 "Rail rolling stock"
City passenger trolleybuses, code 34620000-9 according to DK 021: 2015 "Rail rolling stock"
Очікувана вартість
1 618 500 000,00 UAH
UA-2021-11-29-015040-c ● c909352889124add8945ad5461e64634
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Наталя Гуленко +380684594204 povna.natali@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS" |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Natalia Gulenko +380684594204 povna.natali@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2021 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2022 11:32 |
Очікувана вартість: | 1 618 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 185 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота) (у разі здійснення закупівлі за лотами). Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія, має містити реквізити та бути оформлена відповідно до вимог Наказу МЕРТУ № 2628 від 14 грудня 2020 року "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", Положення “Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року за №639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5). Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. Більш детальну інформацію зазначено в пункті 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8092500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечувальний (гарантійний) платіж, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Більш детальну інформацію зазначено в пункті 6 Розділу VІ Тендерної документації. |
Publication date: | 29 листопада 2021 18:02 |
Enquiries until: | 20 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 грудня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 1 618 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 16 185 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад
Scope of the procurement
Розрахунки за Товар здійснюються наступним чином: 1.Попередня оплата (аванс) може надаватися у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. 2.За рахунок бюджетних коштів розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві. Місце, кількість, обсяг поставки товарів: м. Київ – адреса філії надається після повідомлення Переможця закупівлі про готовність партії до відвантаження, поставка здійснюється окремими партіями за замовленнями Покупця, 2 найменування (137 тролейбусів). Забезпечення тендерної пропозиції: 8092500.00 гривень без ПДВ ; Забезпечення виконання умов договору: 0,5 %. Очікувана вартість закупівлі: 1618500000.00 гривень з ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Payments for the Goods are made as follows: 1. Prepayment (advance) may be provided in accordance with the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated 04.12.2019 №1070. 2. At the expense of budget funds payment for the Goods is made by the Buyer in cashless form by transferring funds to the current account of the Seller within 5 (five) banking days from the date of signing by the Buyer of the invoice for the actually delivered separate lot account in the State Tax Service of Ukraine in Kyiv. Place, quantity, volume of delivery of goods: Kyiv - the address of the branch is provided after notification of the Winner of the procurement of the batch readiness for shipment, delivery is carried out in separate batches by orders of the Buyer, 2 items (137 trolleybuses).Securing the tender offer: 8092500.00 hryvnias without VAT; Ensuring compliance with the terms of the contract: 0.5%. Expected purchase price: 1618500000.00 hryvnias with VAT.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 штуки
Тролейбуси довжиною понад 11,9 метрів з низьким рівнем підлоги (100% площі салону для пасажирів, що стоять), пристосованих для обслуговування осіб з інвалідністю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34622300-6 — Тролейбуси
Trolleybuses over 11.9 meters long with a low floor level (100% of the cabin area for standing passengers), adapted for the service of persons with disabilities
CPV: 34622300-6
Період постачання:
по 31 грудня 2022
72 штуки
Тролейбуси довжиною понад 18,5 метрів з низьким рівнем підлоги (100% площі салону для пасажирів, що стоять), пристосованих для обслуговування осіб з інвалідністю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34622300-6 — Тролейбуси
Trolleybuses over 18.5 meters long with a low floor level (100% of the cabin area for standing passengers), adapted for the service of persons with disabilities
CPV: 34622300-6
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Попередня оплата (аванс) може надаватися у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Поставка товару | За рахунок бюджетних коштів розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2021 10:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 15:33 |
ЗТД Міські пасажирські тролейбуси (НОВА РЕДАКЦІЯ) від 30.11.2021.docx | |
30 листопада 2021 15:33 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД від 30.11.2021.docx | |
29 листопада 2021 18:02 |
ТД Міські пасажирські тролейбуси.docx |
01 грудня 2021 10:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 листопада 2021 15:33 |
ЗТД Міські пасажирські тролейбуси (НОВА РЕДАКЦІЯ) від 30.11.2021.docx
|
||||||
30 листопада 2021 15:33 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД від 30.11.2021.docx
|
||||||
29 листопада 2021 18:02 |
ТД Міські пасажирські тролейбуси.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-29-015040-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36476580
Дата подання: 07 грудня 2021 12:48
Вимога щодо усунення порушень
Шановний Замовнику!
Відповідно до ст.24 Закону України Про публічні закупівлі фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Ми маємо намір стати учасником процедури закупівлі «Міські пасажирські тролейбуси, код 34620000-9 за ДК 021:2015 «Рейковий рухомий склад». Але тендерною документацією встановлені дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують права потенційних учасників закупівлі (порушують принцип здійснення закупівель передбачених ст.3 та ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"), зокрема:
1. Додаток 3 «Проєкт договору №_____ купівлі-продажу» до тендерної документації містить положення, що протирічать одне одному, а саме: згідно з п.5.4. проєкту договору: «надсилання заявки Покупцем та її підтвердження Продавцем здійснюється у робочі дні, згідно законодавства України, на поштову адресу Продавця: __________ та/або на електронну адресу Продавця: ______________ та/або за допомогою факсимільного зв'язку або іншими засобами зв'язку, що забезпечують фіксацію тексту, і дати заявки, або іншим способом, прийнятим для Сторін», а у підпункті 5.5.1. Договору зазначено, що «Продавець письмово підтверджує заявку, отриману від Покупця протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту її отримання».
Якщо заявку буде подано Покупцем, наприклад, у п’ятницю, то Продавець фізично не зможе протягом 24-х годин підтвердити таку заявку, бо субота та неділя - вихідні дні, буде відсутня можливість відпрацювання строків поставок комплектуючих виробів, технологічного процесу виготовлення товару та доступного фінансування замовлення.
Тому пропонуємо усунути порушення і викласти підпункт 5.5.1. проєкта договору у наступній редакції:
«5.5.1. Продавець письмово підтверджує заявку, отриману від Покупця протягом 3 (трьох) робочих днів від дати її отримання».
2. Пункт 6.3.6. проєкта договору та п.3. Додатку 5 до тендерної документації передбачає зобов’язання Продавця «забезпечити створення у Києві представництва Продавця для гарантійного обслуговування Товару». Це дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують права потенційних учасників закупівлі.
Останні 5 років оренда офісних та виробничих приміщень у м.Києві суттєво зросла в ціні, що впливає на зростання цін на товари. Тому більшість підприємств переміщує свої офіси та виробничі потужності у приміську зону.
Враховуючи наведене вище, пропонуємо внести зміни до п.6.3.6. проекта договору та до п.3 Додатку 5 до тендерної документації, виклавши їх відповідно у наступних редакціях:
«6.3.6. Забезпечити створення у м. Києві або у Київській області представництва Продавця для гарантійного обслуговування Товару.»;
«п.3. Забезпечення створення у м. Києві або у Київській області представництва Постачальника для гарантійного обслуговував Товару».
3. У п.6 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації» та абзац 3 Додатку 4 до тендерної документації передбачає зобов’язання учасника, що став переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, внести забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 0,5 % від ціни Договору про закупівлю.
В умовах обмеження обсягу фінансування попередньої оплати та строку її дії відсутня доцільність вилучення (замороження) обігових готівкових коштів учасника, бо дане положення порушує права учасника в частині обмеження його можливостей виконати замовлення.
Тому пропонуємо доповнити третє речення п.6 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації» та абзац 3 Додатку 4 до тендерної документації словами «… або банківської гарантії» та викласти у редакції:
«…Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу або банківської гарантії…».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст.24 Закону України Про публічні закупівлі фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Ми маємо намір стати учасником процедури закупівлі «Міські пасажирські тролейбуси, код 34620000-9 за ДК 021:2015 «Рейковий рухомий склад». Але тендерною документацією встановлені дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують права потенційних учасників закупівлі (порушують принцип здійснення закупівель передбачених ст.3 та ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"), зокрема:
1. Додаток 3 «Проєкт договору №_____ купівлі-продажу» до тендерної документації містить положення, що протирічать одне одному, а саме: згідно з п.5.4. проєкту договору: «надсилання заявки Покупцем та її підтвердження Продавцем здійснюється у робочі дні, згідно законодавства України, на поштову адресу Продавця: __________ та/або на електронну адресу Продавця: ______________ та/або за допомогою факсимільного зв'язку або іншими засобами зв'язку, що забезпечують фіксацію тексту, і дати заявки, або іншим способом, прийнятим для Сторін», а у підпункті 5.5.1. Договору зазначено, що «Продавець письмово підтверджує заявку, отриману від Покупця протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту її отримання».
Якщо заявку буде подано Покупцем, наприклад, у п’ятницю, то Продавець фізично не зможе протягом 24-х годин підтвердити таку заявку, бо субота та неділя - вихідні дні, буде відсутня можливість відпрацювання строків поставок комплектуючих виробів, технологічного процесу виготовлення товару та доступного фінансування замовлення.
Тому пропонуємо усунути порушення і викласти підпункт 5.5.1. проєкта договору у наступній редакції:
«5.5.1. Продавець письмово підтверджує заявку, отриману від Покупця протягом 3 (трьох) робочих днів від дати її отримання».
2. Пункт 6.3.6. проєкта договору та п.3. Додатку 5 до тендерної документації передбачає зобов’язання Продавця «забезпечити створення у Києві представництва Продавця для гарантійного обслуговування Товару». Це дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують права потенційних учасників закупівлі.
Останні 5 років оренда офісних та виробничих приміщень у м.Києві суттєво зросла в ціні, що впливає на зростання цін на товари. Тому більшість підприємств переміщує свої офіси та виробничі потужності у приміську зону.
Враховуючи наведене вище, пропонуємо внести зміни до п.6.3.6. проекта договору та до п.3 Додатку 5 до тендерної документації, виклавши їх відповідно у наступних редакціях:
«6.3.6. Забезпечити створення у м. Києві або у Київській області представництва Продавця для гарантійного обслуговування Товару.»;
«п.3. Забезпечення створення у м. Києві або у Київській області представництва Постачальника для гарантійного обслуговував Товару».
3. У п.6 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації» та абзац 3 Додатку 4 до тендерної документації передбачає зобов’язання учасника, що став переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, внести забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 0,5 % від ціни Договору про закупівлю.
В умовах обмеження обсягу фінансування попередньої оплати та строку її дії відсутня доцільність вилучення (замороження) обігових готівкових коштів учасника, бо дане положення порушує права учасника в частині обмеження його можливостей виконати замовлення.
Тому пропонуємо доповнити третє речення п.6 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації» та абзац 3 Додатку 4 до тендерної документації словами «… або банківської гарантії» та викласти у редакції:
«…Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу або банківської гарантії…».
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 грудня 2021 11:12
Дякуємо за вимогу щодо усунення порушень. Зауваження будуть прийняті до уваги.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2021 14:25 |
Кінець періоду оскарження: | 20 грудня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 09 грудня 2021 14:25 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Оскільки, не має можливості внести зміни до оголошення, так як, частина 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає лише зміни до тендерної документації, тому необхідно відмінити тендер - відповідно до частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. |
Документи:
09 грудня 2021 14:25
|
Електронний підпис |
09 грудня 2021 14:23
|
№193 Відміна тендеру.pdf |