Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Conveyor belt
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081389 |
Місцезнаходження: | 03038, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32 |
Контактна особа: |
Кузнецов Володимир Євгенович (044) 309-69-88 TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM |
Додаткові контактні особи: |
Володимир +380444652293 tender.zalcup@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" |
National ID: | 40081389 |
Contact point: |
Kuznetsov Vladimir (044) 309-69-88 TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM |
Additional contacts: |
Volodymyr +380444652293 tender.zalcup@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2020 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2020 15:48 |
Очікувана вартість: | 8 418 091,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 180,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 84180.92 UAH |
Publication date: | 05 лютого 2020 14:31 |
Enquiries until: | 25 лютого 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 02 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 березня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 8 418 092 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 84 181 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов проекту Договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2020 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2020 11:42 |
Зміни № 1 ТД (Стрічка конвеєрна)_2.docx | |
10 лютого 2020 11:42 |
Перелік змін № 1.docx | |
10 лютого 2020 11:42 |
ТД (Стрічка конвеєрна)_2.docx | |
05 лютого 2020 14:28 |
Проект Договору.doc |
10 лютого 2020 11:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2020 11:42 |
Зміни № 1 ТД (Стрічка конвеєрна)_2.docx
|
|||
10 лютого 2020 11:42 |
Перелік змін № 1.docx
|
|||
10 лютого 2020 11:42 |
ТД (Стрічка конвеєрна)_2.docx
|
|||
05 лютого 2020 14:28 |
Проект Договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Наказ від 14.12.2015 № 184 Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року скасував чинність ГОСТ 20-85 «Ленты конвейерные резинотканевые. Технические условия» з 01.01.2018р.
27.06.2018р, протоколом №53 Міждержавною Радою з стандартизації, членом котрої є Україна в особі Мінекономрозвитку України, було прийніто взамін ГОСТ 20-85 ГОСТ 20-2018 «Ленты конвейерные резинотканевые. Технические условия». За прийняття цього документу голосувала Україна, але цей документ також не є чинним в Україні, як і усі інші нормативно-технічні документи за якими може бути виготовлена конвеєрна стрічка, наприклад:
DIN (Deutsches Institut für Normung eV — німецький інститут зі стандартизації) 22102, Ленты конвейерные с текстильными прокладками для насыпных материалов.
ГОСТ 20-85
ГОСТ 20-2018
ТУ,
але Технічні Умови котрі не чинні на території України, Наприклад: Російського виробника конвеєрних стрічок, Німецького, Французького, Австрійського, Польського, кожного виробника окрім Українського.
Таким чином, Замовник закупівлі створює дискримінаційні вимоги зазначені у тендерній документації шляхом звуження кола потенційних учасників предмета закупівлі. Оскільки на території України в частині чинних документів щодо виготовлення стрічок конвеєрних немає та не прийнято чи гармонізовано жодного документу котрий мав би міжнародний характер та покривав усі показники за якими виготовляється конвеєрна стрічка, оскільки чинні нормативні документі стосуються тільки методики випробовувань, а самих технічних умов (вимог) не описуюсь та не стосуються. Виходячи з цього, та тендерної документації, учасник торгів повинен надати пропозицію тільки на стрічки вітчизняного виробництва.
Виходячи з вищезазначеного вимагаємо від Замовника усунути дискримнаційні вимоги зазначені у Додаку 4 «Технічне завдання.
Повторно зазначаємо:
Відповідно до Додаку 4 «Технічне завдання», Замовник закупівлі визначає обов’язковим наступне- Якість товару повинна відповідати вимогам чинних і дійсних на території України нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ, тощо).
Наказ від 14.12.2015 № 184 Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року скасував чинність ГОСТ 20-85 «Ленты конвейерные резинотканевые. Технические условия» з 01.01.2018р.
27.06.2018р, протоколом №53 Міждержавною Радою з стандартизації, членом котрої є Україна в особі Мінекономрозвитку України, було прийніто взамін ГОСТ 20-85 ГОСТ 20-2018 «Ленты конвейерные резинотканевые. Технические условия». За прийняття цього документу голосувала Україна, але цей документ також не є чинним в Україні, як і усі інші нормативно-технічні документи за якими може бути виготовлена конвеєрна стрічка, наприклад:
DIN (Deutsches Institut für Normung eV — німецький інститут зі стандартизації) 22102, Ленты конвейерные с текстильными прокладками для насыпных материалов.
ГОСТ 20-85
ГОСТ 20-2018
ТУ,
але Технічні Умови котрі не чинні на території України, Наприклад: Російського виробника конвеєрних стрічок, Німецького, Французького, Австрійського, Польського, кожного виробника окрім Українського.
Таким чином, Замовник закупівлі створює дискримінаційні вимоги зазначені у тендерній документації шляхом звуження кола потенційних учасників предмета закупівлі. Оскільки на території України в частині чинних документів щодо виготовлення стрічок конвеєрних немає та не прийнято чи гармонізовано жодного документу котрий мав би міжнародний характер та покривав усі показники за якими виготовляється конвеєрна стрічка, оскільки чинні нормативні документі стосуються тільки методики випробовувань, а самих технічних умов (вимог) не описуюсь та не стосуються. Виходячи з цього, та тендерної документації, учасник торгів повинен надати пропозицію тільки на стрічки вітчизняного виробництва.
Окремо слід зазначити , виходячи із відповіді замовника, усі заінтересовані особи моглиподати звернення до УКР НДНЦ щодо розроблення або продовження терміну дії ГОСТів.
Виходить з цього два питання:
1) Хто саме на думку замовника є заінтересованими особами, оскільки потенційні учасники закупівлі та замовники торгів також є на нашу думку заінтересованими особами даного процесу, та надати відповідь, чи було відповідне звернення (якщо да то коли) від Центра Управління Промисловістю АТ "Укрзалізниця " до ДП Укр НДНЦ , як також, на нашу думку, як покупця даного товару, як заінтересованої особи?
2) Я у даному випадку, враховуючи відповідь замовника (додаємо у вкладанні) бути учасникам імпортерам продукції, котрі почали даний вид діяльності (постачання конвеєрних стрічок) імортного виробництва з 01.01.2019р? Оскільки з тендерної документації, виходячи зі складу такової, тільки виробники з території України можуть мати право на участь у данійзакупівлі, оскількі на території нашої держави не чинні стандарти окрім власних, за котримиможе бути проведена оцінка відповідності.
Виходячи з вищезазначеного ПОВТОРНО вимагаємо від Замовника усунути дискримнаційні вимоги зазначені у Додаку 4 «Технічне завдання. та надати розясненя за додатковими двома питаннями, оскільки Закон не має зворотньої сили, та може бути застовсован саме зараз та саме на даний час.
Також вимагаємо від тендерного комітету переглянути своє рішення про кваліфікацію та допуск до аукціону ТОВ "Новотек-Сервіс" та ТОВ "Кабельно-провідникова продукція "Азовкабель" у звязку з тим, що ПРАТ "БЕРТІ" додало до своєї скарги до Антимонопольного комітету лист ТОВ "ТЕСКО" про те, що сертифікація виробника ПРАТ "Азовкабель" не розпочиналась. Таким чином ТОВ "Новотек-Сервіс" та ТОВ "Кабельно-провідникова продукція "Азовкабель" не надало жодного документу, що підтверджує розпочату виробником сертифікацію у ТОВ "ТЕСКО". Таким чином ТОВ "Новотек-Сервіс" та ТОВ "Кабельно-провідникова продукція "Азовкабель" не надало жодного документу, підтверджуючого вимоги замовника за п.1.1 та 1.2. Додатку №4 до тендерної документації, а отже їх тендерні пропозиції підлягають відхиленню.
Скарги до процедури
Дата подання: 07 квітня 2020 19:25
Дата подання: 07 квітня 2020 16:03
Дата подання: 07 квітня 2020 20:08
Дата подання: 11 травня 2020 10:46
Дата подання: 19 червня 2020 19:17
Дата подання: 21 липня 2020 14:38
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-08-000045 ● f8a0844cb2804dccaa45a0b1f1bf94f1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2020 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-02-05-000712-c 05.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризику
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-15 16:20:05
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі стрічки конвеєрної (ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання CPV: 42410000-3) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-05-000712-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наданням підтвердних документів з наступних питань:
Чи зверталися ви з вимогою до ТОВ «Новотек сервіс» щодо продовження строку дії його тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції? У разі надання такої вимоги чи погодився з нею зазначений учасник?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-18 15:12:50
Відповідь на запит до процедури закупівлі UA-2020-02-05-000712-c (Стрічка конвеєрна)
Замовник не звертався з вимогою до ТОВ «Новотек Сервіс» щодо продовження строку дії його тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції, тому що згідно умов Тендерної документації п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції.» Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій відбувся з учасником ТОВ «Новотек Сервіс» протоколом розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2020
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація Замовника щодо Висновоку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-05-000712-c (Стрічка конвеєрна)
2020-10-01 17:52:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю (пункти 8 та 9 частини другої статті 21 Закону).)))
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081389 |
Місцезнаходження: | 03038, Україна, Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "БЕРТІ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель» | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТРЕЙДАГРО СВА" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІНКСЕРВІС КР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ НОВОТЕК СЕРВІС | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Приватне акціонерне товариство "БЕРТІ" | Документи |
Рішення скасоване
|
ТОВ НОВОТЕК СЕРВІС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТРЕЙДАГРО СВА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Приватне акціонерне товариство "БЕРТІ" | Документи |
Рішення скасоване
|
Приватне акціонерне товариство "БЕРТІ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель» |
7 248 870,00
UAH з ПДВ
|
7 248 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НОВОТЕК СЕРВІС |
8 401 410,00
UAH з ПДВ
|
8 315 475,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель» #41784404 |
Рішення скасоване |
7 248 870,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 15:46
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель» #41784404 |
Відхилено |
7 248 870,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 15:49
|
ТОВ НОВОТЕК СЕРВІС #42016039 |
Переможець |
8 315 475,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 17:30
|
CCF07062021_0002.pdf | укладений |
07 червня 2021 17:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:54
|
CCF30122020_0008 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:54
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2020 18:50
|
НОВОТЕК СЕРВІС (стрічка).pdf | укладений |
01 жовтня 2020 18:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Щодо виробничої необхідності та керуючись пунктом 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» філія «ЦУП» АТ «Укрзалізниця» продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | № ЦУП-03/0088/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |