Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25258931 |
Місцезнаходження: | 79012, Україна , Львівська обл., Львів, просп. Червоної Калини, будинок 66 |
Контактна особа: |
Стадник Оксана Василівна 380322546474 syhiv7vkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2023 09:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2023 13:14 |
Початок аукціону: | 03 липня 2023 13:14 |
Очікувана вартість: | 3 023 767,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 118,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | 1-ий етап - попередня оплата у розмірі не більше 30% вартості договору (у разі здійснення попередньої оплати) (в сумі ____________ грн.), | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | 2-ий етап- частково виконані роботи (не більше 85% вартості договору), 3-ій етап – остаточний розрахунок згідно з актами виконаних робіт та на підставі протоколу комісії щодо готовності об’єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2023 09:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2023 09:38 |
Проект договору кр Максимовича.doc | |
22 червня 2023 09:38 |
Додаток2.doc | |
22 червня 2023 09:38 |
Додаток4.doc | |
22 червня 2023 09:38 |
Додаток3.doc | |
22 червня 2023 09:38 |
Додаток1.doc | |
22 червня 2023 09:38 |
ТДкапремонт2023Максимовича.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000068 ● 69b933af5cbb421cb79d8c7f255ed82f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 18:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2023 № 75-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
04.09.2023 № 75-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
39. UA-2023-06-22-002020-a, 22.06.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 09:55:52
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3023767,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-22-002020-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-06 11:27:11
про надання пояснень
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Загальна очікувана вартість закупівлі сформована відповідно до ПКД, зведеного кошторису та експертного висновку.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному сайті Львівської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням:
https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/sykhivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-12 12:34:45
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3023767,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-22-002020-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- замовником в тендерній документації (пункт 17 додатку 1 до тендерної документації) зазначено, що розрахунок договірної ціни і кошторисної документації необхідно здійснювати згідно Наказу Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281).
Відповідно до Настанови № 281, визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт враховується у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника. При цьому, за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5% (п.5.31 Настанови № 281).
Так, учасником ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції завантажено Кошторис, який містить договірну ціну (вид договірної ціни: тверда). У графі розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризиків» договірної ціни Учасник вказав « - ».
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції вимогам Настанови № 281 в частині розрахунку ціни пропозиції учасника (пункт 5.31)?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-14 09:23:29
про надання пояснень
На Ваш запит щодо надання пояснень, повідомляємо наступне:
Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку договірної ціни Учасник включає усі види робіт, які ним заплановано було виконати. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими Замовником у загальній його ціні тендерної пропозиції.
Дійсно, Учасник ТОВ “Альтбуд ЛВ” у договірній ціні не врахував коштів на покриття ризиків, оскільки Замовником Сихівською районною адміністрацією у Тендерній документації прямо цього обов’язку від потенційних учасників торгів не вимагала, так як така вимога додатково збільшує кінцеву вартість пропозиції Учасника, а отже і необхідність нас, як Замовника, її оплати у майбутньому.
Окрім цього, Замовнику відомо про п. 5.31 Настанов, який визначає, що Учасник враховує кошти на покриття ризиків, розмір яких залежить від цілого ряду факторів та може становити до 1.5 % від твердої договірної ціни.
Зважаючи на той факт, що Учасник не врахував окремим рядком кошти на покриття ризиків, Сихівська районна адміністрація вважає, що Учасник, оцінивши усі наявні фактори, визначив, що розмір коштів на покриття ризиків повинен становити 0%.
Видається очевидним, що Учасник врахував вказані ризики, пов’язані з виконанням будівельних робіт, як і кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними ризиками, у загальну договірну ціну без їх додаткового визначення у кошторисі.
Додатково повідомляю, що кошторисна документація після підписання Договору проходить перевірку в управлінні фінансового контролю Львівської міської ради (лист погодження додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2023 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БК Добро-Буд" |
2 999 260,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" |
2 499 691,78
UAH з ПДВ
|
2 499 691,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Король Юрій Петрович |
2 728 626,00
UAH з ПДВ
|
2 728 626,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг" |
2 777 496,80
UAH з ПДВ
|
2 777 496,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Ремдор" |
2 827 989,60
UAH з ПДВ
|
2 827 989,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" |
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "БК Добро-Буд" #45001491 |
Відхилено |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 11:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 липня 2023 09:41
|
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" #41390227 |
Переможець |
2 499 691,78
UAH з ПДВ
|
10 липня 2023 10:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 липня 2023 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2024 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2024 16:12
|
38ВТ23.pdf | зміни до договору |
06 березня 2024 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 14:24
|
Додаток38ВТ.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:52
|
Додаток38ВТ.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2023 14:18
|
Додаток38ВТ.pdf | зміни до договору |
20 липня 2023 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2023 14:15
|
Договір38ВТ-1-20.pdf | укладений |
20 липня 2023 14:15
|
Договір38ВТ-21-46.pdf | укладений |
20 липня 2023 14:15
|
ilovepdf_split-range.zip | укладений |
20 липня 2023 14:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна виконання між роками |
Номер договору про закупівлю: | 38-ВТ/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення під виконання |
Номер договору про закупівлю: | 38-ВТ/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження та зміна виконання між роками |
Номер договору про закупівлю: | 38-ВТ/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна виконання між роками |
Номер договору про закупівлю: | 38-ВТ/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |