Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт громадської будівлі за адресою:м. Київ, проспект Академіка Глушкова №1» (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
33 797 235,00 UAH
UA-2023-03-24-009294-a ● c8f04b2d178242e4ac1aafba83d6283e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 38620155 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Володимирська, 13 |
Контактна особа: |
Семен Лебедєв +380442783698 s.m.lebedev@kyiv.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 33 797 235,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 337 972,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 30 000,00 (тридцять тисяч гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені на основі проектно-кошторисної документації. Розмір бюджетного призначення - відповідно до очікуваних кошторисних призначень замовника на 2023-2024 роки. Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена відповідно до середньоринкової вартості на даний вид робіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт громадської будівлі за адресою:м. Київ, проспект Академіка Глушкова №1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Глушкова, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2023 13:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2023 13:20 |
ТД зі змінами.pdf | |
28 березня 2023 13:20 |
Перелік змін до ТД.docx |
28 березня 2023 13:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2023 13:20 |
ТД зі змінами.pdf
|
|||
28 березня 2023 13:20 |
Перелік змін до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 25 березня 2023 09:06
Дата відповіді: 28 березня 2023 13:23
Доброго дня, шановний Замовнику! Прошу викласти тендерну документацію з обсягами робіт.
Відповідь: До тендерної документації були внесені зміни
Подовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Дата подання: 27 березня 2023 17:10
Дата відповіді: 28 березня 2023 13:24
Доброго дня, шановний Замовнику!
Розглянувши тендерну документацію та оцінивши обсяг робіт для прорахунку, розуміємо, що для підготовки якісної тендерної пропозиції необхідно більше часу. В зв'язку з цим, просимо подовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 07.04.2023 року.
Відповідь: До тендерної документації були внесені зміни та продовжено строк подання тендерних пропозицій до 02.04.2023
умови договору
Дата подання: 27 березня 2023 17:40
Дата відповіді: 28 березня 2023 13:29
Доброго дня.
З огляду на ситуацію в будівельної галузі, просимо розглянути можливість надання Замовником авансу на придбання матеріалів та устатукування в розмірі 50% від вартості договору, оскільки терміни виконання робіт дуже стислі.
Дякую
Відповідь: До тендерної документації були внесені зміни та включено можливість здійснення попередньої оплати в розмірі до 30%
Тендерна документація
Дата подання: 29 березня 2023 16:27
Дата відповіді: 30 березня 2023 16:16
Шановний Замовнику!
Просимо викласти додатки до тендерної документації у форматі word.
Відповідь: Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону. При цьому Закон не містить умов, які б визначали у якому саме форматі мала б оприлюднюватися тендерна документація замовника, а отже замовник не порушував норм чинного законодавства в цій частині. Згідно з абзацом 3 частиною 51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Отже, завантаження Тендерної документації у форматі Word може розцінюватися Системою, як внесення змін до Тендерної документації, що не відповідає дійсності.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-24-009294-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ІНБУД-ХХI, Код ЄДРПОУ:30310563
Дата подання: 29 березня 2023 12:52
Надання роз'яснень, усунення вимог, що обмежують участь у тендері
Розділ тендерної документації «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», оприлюдненої Замовником для проведення тендеру на закупівлю «Капітального ремонту громадської будівлі за адресою: м. Київ, проспект Академіка Глушкова №1» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) містить інформацію про право учасників звернутися до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Користуючись правом, наданим учасникам Законом України «Про публічні закупівлі» (з особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.11.2022 №1178), зокрема нормами, встановленими статтею 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та тендерною документацією, потенційний учасник процедури закупівлі звертається до Замовника з проханням надати роз’яснення щодо змісту тендерної документації, вимогою щодо усунення обмежень, встановлених у тексті тендерної документації до учасників процедури закупівлі. Перелік роз’яснень до тендерної документації та перелік вимог наведені у прикріпленому файлі.
Розгорнути
Згорнути
Користуючись правом, наданим учасникам Законом України «Про публічні закупівлі» (з особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.11.2022 №1178), зокрема нормами, встановленими статтею 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та тендерною документацією, потенційний учасник процедури закупівлі звертається до Замовника з проханням надати роз’яснення щодо змісту тендерної документації, вимогою щодо усунення обмежень, встановлених у тексті тендерної документації до учасників процедури закупівлі. Перелік роз’яснень до тендерної документації та перелік вимог наведені у прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2023 12:15
1.1. Щодо пункту вимоги повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення «аналогічний договір», а тому замовник може самостійно встановити вимогу щодо визначення аналогічного договору. А враховуючи, що очікувана вартість закупівлі 33 797 235,00 грн., тобто є досить великою вартістю для робіт, тому для підтвердження виконання аналогічних робіт буде достатнім рівень 50% від очікуваної вартості.
1.2. Щодо отримання відгуку у 2023 році повідомляємо, що Замовник не встановлює вимоги щодо виконання аналогічного договору саме у 2023 році. Лист-відгук, виданий у 2023 році можна отримати від контрагента електронною поштою у вигляді скан копії, або взагалі з накладеним електронним підписом.
2. Щодо надання сертифікатів ISO повідомляємо, що Учасники повинні надати документи у відповідності з вимогами тендерної документації.
3. Строк для підготовки тендерних пропозицій 8 календарних днів є достатнім.
4. Тендерна документація розроблена у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей, а тому внесення змін не потребує. Вся інформація, що необхідна для підготовки тендерних пропозицій міститься у тендерній документації Замовника.
5. Строк виконання робіт протягом 9 місяців з моменту підписання договору. Кінцева дата виконання робіт залежить від дати укладання договору та встановлюється протягом строку дії договору, який становить до 31.12.2024.
6. 6. Клас наслідків СС1.
7. Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону. При цьому Закон не містить умов, які б визначали у якому саме форматі мала б оприлюднюватися тендерна документація замовника, а отже замовник не порушував норм чинного законодавства в цій частині. Згідно з абзацом 3 частиною 51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Отже, завантаження Тендерної документації у форматі Word може розцінюватися Системою, як внесення змін до Тендерної документації, що не відповідає дійсності.
1.2. Щодо отримання відгуку у 2023 році повідомляємо, що Замовник не встановлює вимоги щодо виконання аналогічного договору саме у 2023 році. Лист-відгук, виданий у 2023 році можна отримати від контрагента електронною поштою у вигляді скан копії, або взагалі з накладеним електронним підписом.
2. Щодо надання сертифікатів ISO повідомляємо, що Учасники повинні надати документи у відповідності з вимогами тендерної документації.
3. Строк для підготовки тендерних пропозицій 8 календарних днів є достатнім.
4. Тендерна документація розроблена у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей, а тому внесення змін не потребує. Вся інформація, що необхідна для підготовки тендерних пропозицій міститься у тендерній документації Замовника.
5. Строк виконання робіт протягом 9 місяців з моменту підписання договору. Кінцева дата виконання робіт залежить від дати укладання договору та встановлюється протягом строку дії договору, який становить до 31.12.2024.
6. 6. Клас наслідків СС1.
7. Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону. При цьому Закон не містить умов, які б визначали у якому саме форматі мала б оприлюднюватися тендерна документація замовника, а отже замовник не порушував норм чинного законодавства в цій частині. Згідно з абзацом 3 частиною 51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Отже, завантаження Тендерної документації у форматі Word може розцінюватися Системою, як внесення змін до Тендерної документації, що не відповідає дійсності.
Номер вимоги: UA-2023-03-24-009294-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:36517568
Дата подання: 29 березня 2023 20:48
Щодо розрахунку класу наслідків (відповідальності) для даного об’єкту.
Відповідно до тендерної документації переможець закупівлі повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Відповідно до діючого порядку (Закон України «Про архітектурну діяльність»), ліцензії необхідні при виконані робіт на об’єктах з середніми та значними наслідками(СС2 і СС3), а в тендерній документації не вказаний клас наслідків для даного об’єкту. Просимо додати уточнюючу інформацію та відповідний розрахунок виконаний відповідно ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності).
Вимога: потенційний учасник звертається з вимогою додати розрахунок класу наслідків виконаний відповідно ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності) для даного об’єкту.
Розгорнути
Згорнути
Вимога: потенційний учасник звертається з вимогою додати розрахунок класу наслідків виконаний відповідно ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності) для даного об’єкту.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2023 12:17
Клас наслідків СС1. Клас наслідків СС1
Номер вимоги: UA-2023-03-24-009294-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:36517568
Дата подання: 29 березня 2023 20:50
Щодо визначення відповідального за отримання дозволу на виконання робіт та карток порушення благоустрою.
В додатку №5 до тендерної документації (проект договору) не зазначена інформація що до того, хто саме має отримувати дозвіл на виконання робіт та картку порушення благоустрою. Просимо додати подібний пункт, і про те, що вразі затримки при отриманні дозволу на виконання робіт/картки порушення благоустрою строк виконання договору може бути пролонгований на відповідний період.
Вимога: потенційний учасник звертається з вимогою додати відповідний пункт в проект договору(додаток №5 до ТД), де буде вказано хто відповідальний за отримання дозволу на виконання робіт та карток порушення благоустрою
Розгорнути
Згорнути
Вимога: потенційний учасник звертається з вимогою додати відповідний пункт в проект договору(додаток №5 до ТД), де буде вказано хто відповідальний за отримання дозволу на виконання робіт та карток порушення благоустрою
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2023 12:19
Замовник відповідальний за отримання дозволу на виконання робіт та карток порушення благоустрою
Номер вимоги: UA-2023-03-24-009294-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:36517568
Дата подання: 29 березня 2023 20:53
Щодо дотримання вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
В тендерній документації зазначено, що учасник при розрахунку ціни пропозиції повинен дотримуватись вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». В 5.1 цієї настанови зазначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва. Просимо додати відомість ресурсів або затверджену проектну документацію.
Вимога: потенційний учасник звертається з вимогою додати відомість ресурсів згідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розгорнути
Згорнути
Вимога: потенційний учасник звертається з вимогою додати відомість ресурсів згідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2023 12:19
Тендерна документація розроблена у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей, а тому внесення змін не потребує. Вся інформація, що необхідна для підготовки тендерних пропозицій міститься у тендерній документації Замовника.
Номер вимоги: UA-2023-03-24-009294-a.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:36517568
Дата подання: 29 березня 2023 21:03
Щодо включення проектно-кошторисної документації до складу тендерної документації
В додатку №5 до тендерної документації (проект договору), яка є невід’ємною частиною тендерної документації в п. 1.3 вказано, що «підрядник зобов’язаний надавати роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Підрядний зобов’язаний виконати усі роботи, визначені в проектній документації та в кошторисі(проектно-кошторисна документація).»
Таким чином без попереднього вивчення та аналізу проектно-кошторисної документації не можливо в подальшому гарантувати виконання вимоги договору.
Вимога: потенційний учасник звертається з вимогою додати В додатку №5 до тендерної документації (проект договору), яка є невід’ємною частиною тендерної документації в п. 1.3 вказано, що «підрядник зобов’язаний надавати роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Підрядний зобов’язаний виконати усі роботи, визначені в проектній документації та в кошторисі(проектно-кошторисна документація).»
Таким чином без попереднього вивчення та аналізу проектно-кошторисної документації не можливо в подальшому гарантувати виконання вимоги договору.
Вимога: потенційний учасник звертається з вимогою додати проектно-кошторисну документацію по даному об’єкту до складу тендерної документації
по даному об’єкту до складу тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Таким чином без попереднього вивчення та аналізу проектно-кошторисної документації не можливо в подальшому гарантувати виконання вимоги договору.
Вимога: потенційний учасник звертається з вимогою додати В додатку №5 до тендерної документації (проект договору), яка є невід’ємною частиною тендерної документації в п. 1.3 вказано, що «підрядник зобов’язаний надавати роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Підрядний зобов’язаний виконати усі роботи, визначені в проектній документації та в кошторисі(проектно-кошторисна документація).»
Таким чином без попереднього вивчення та аналізу проектно-кошторисної документації не можливо в подальшому гарантувати виконання вимоги договору.
Вимога: потенційний учасник звертається з вимогою додати проектно-кошторисну документацію по даному об’єкту до складу тендерної документації
по даному об’єкту до складу тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2023 12:22
Тендерна документація містить необхідну інформацію для розрахунку тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ФАВОРИТ-БУД" |
30 550 000,00
UAH з ПДВ
|
30 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ФАВОРИТ-БУД" #42101143 |
Переможець |
30 550 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 11:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2023 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2024 15:08
|
Дод,№2.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2024 15:45
|
Дод. 2-122Г-05-23 від 02.05.2023.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2024 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2023 14:41
|
1-122Г-05-23.pdf | зміни до договору |
05 липня 2023 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2023 14:19
|
122Г-05-23.pdf | укладений |
02 травня 2023 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 122Г/05-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 122Г/05-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з коригуванням кошторисної документації та об'ємів запланованих до виконання робіт, пункт 3.3. договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 122Г/05-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |