Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Миру с. Коростки Любарського району, Житомирської області.
Очікувана вартість
3 506 172,00 UAH
UA-2019-10-07-000748-c ● c8d3f8cd6185443e8892eae823249cbe
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 20405905 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім.С.П.Корольова 3/14 |
Контактна особа: |
Крисюк Роман Анатолійович 380671150100 zakupy.prom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2019 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2019 14:07 |
Очікувана вартість: | 3 506 172,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Миру с. Коростки Любарського району, Житомирської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Миру с. Коростки Любарського району, Житомирської області (кошти обласного бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2019 13:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2019 13:04 |
Додатки до ТД.docx | |
07 жовтня 2019 13:04 |
Додаток 3 проект договору вул. Миру с. Коростки Любарський район.doc | |
07 жовтня 2019 13:03 |
ТД капітальний ремонт вул. Миру с. Коростки Любарського району.doc |
07 жовтня 2019 13:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 жовтня 2019 13:04 |
Додатки до ТД.docx
|
|||
07 жовтня 2019 13:04 |
Додаток 3 проект договору вул. Миру с. Коростки Любарський район.doc
|
|||
07 жовтня 2019 13:03 |
ТД капітальний ремонт вул. Миру с. Коростки Любарського району.doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-07-000748-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 21 листопада 2019 13:20
Дата подання: 21 листопада 2019 13:20
Скарга на рішення тендерного комітету
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-07-000748-c Управлінням дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Миру с. Коростки Любарського району, Житомирської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (надалі- ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1. Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ";
2. Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9";
3. ТОВ "Хмільницька будівельна Компанія";
4. Виробничо-комерційна фірма "Урарту";
5. ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД";
6. ТОВ "Хмельбуд-Поділля".
І. Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 31 жовтня 2019 року № 242 підставою відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" було наступне:
"Згідно розділу III частини 5 тендерної документації в складі тендерної пропозиції необхідно надати інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, із зазначенням найменування обладнання, марки, терміну експлуатації, технічного стану, наявної кількості. Учасником ПП "Автомагістраль" у складі тендерної пропозиції надано довідку в якій не казано повну марку на міні-наватажувач New Holland, самоскид Ford та самоскид Камаз. Пропозиція учасника ПП "Автомагістраль" відповідно до вимог п.4 ч І ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" відхилена".
Ми не погоджуємось з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, вважаємо прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права.
По-перше, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи, зокрема, інформаційну довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт (підпункт 3.5.5. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації).
У підпункті 3.5.5. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що інформаційна довідка повинна бути в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт. Довідка повинна містити інформацію про наявність у Учасника основних будівельних машин, механізмів, необхідних для виконання робіт, із зазначенням: найменування обладнання, марки, терміну експлуатації (років), технічного стану, наявної кількості (власна, орендується(лізинг, поставка тощо). При використанні орендованої техніки надати копії чинних договорів оренди (лізингу, поставки тощо) з додатками, в яких повинно бути зазначено перелік обладнання та технічної бази, що залучається, а також завірені копії документів, в яких наведена вартість оренди маш-год кожного механізму (у разі якщо така інформація зазначена у договорі оренди, то додаткові документи не подаються
У складі тендерної пропозиції Скаржника надано довідку про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування (файл 82_Інформаційна довідка про наявність обладнання.pdf).
В наданій довідці про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, вказано марку по кожній одиниці техніки і обладнання та зазначено, що все перелічене учасником обладнання знаходиться в справному стані.
Разом з тим, тендерна документація містила вимогу щодо надання довідки саме в довільній формі, тому учасник був в праві самостійно вирішувати, яку саме інформацію вказувати у довідці.
По-друге, відповідно до пункту 3 розділу V Тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Зокрема, допущення у пропозиції описок, опечаток, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, арифметичних помилок, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції..
Таким чином, оформлення довідки у наведений вище спосіб не впливає на зміст тендерної пропозиції Скаржника, все обладнання (основні будівельні машини, механізми) є власністю ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", а також надана довідка містить повну інформацію, яка передбачалась умовами Замовника.
Також, Замовником не доведено та документально не підтверджено, що вказана у довідці інформація про міні-наватажувач New Holland, самоскид Ford та самоскид Камаз не є маркою обладнання.
Слід звернути увагу, що тендерна документація не містить посилання, що учаснику заборонено відступати від форми наданої довідки, а наведено Замовником її лише, як зразок для оформлення.
Неправомірність відхилення нашої тендерної пропозиції ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення від 12.10.2018 № 10538-р/пк-пз, Колегією встановлено: «Замовник не довів та документально не підтвердив, що зазначені у довідці позначення машин/механізмів не є маркою машини/механізму. Разом з тим, враховуючи зазначене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині».
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" була неправомірно відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Замовник порушив право ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" на об’єктивну оцінку його тендерної пропозиції, а також не конкретизував в чому полягає невідповідність тендерної пропозиції Скаржника. Таким чином, прийняте рішення замовника є неправомірним по відношенню до Скаржника.
ІІ. Щодо неправомірного вибору Переможцем тендерної пропозиції ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД".
1) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Згідно з підпунктом 3.1 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасником надається довідка в довільній формі, за підписом керівника, з зазначенням аналогічного договору, повного найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, його адресу та контактний телефон, ПІБ відповідальної особи контрагента за виконання аналогічного договору, предмета договору, суми договору, номер та дату укладення та стану виконання такого договору, який укладений у 2017-2018 роках, разом із копією такого договору, що вказаний у довідці, та копію відгуку, завірених Учасником, від Замовника. Відгук повинен містити інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт, відсутність претензій та стан виконаних взаєморозрахунків за договором.
Умовами тендерної документації передбачалося надання відгуку, який повинен містити інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» надано:
- довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 21.10.2019 року № 1/22;
- лист-відгук від 09.10.2019 року №4/16, в якому відсутня інформація про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт за Договором від 12.03.2018 року № 113/8, що не відповідає тендерній документації Замовника.
Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення від 04.03.2019 року № 2350-р/пк-пз, згідно з яким встановлено: «У складі Пропозиції Переможця у файлі "Відгук Миколаївськ інтернат.pdf" міститься лист-відгук від 02.01.2018 № 01-02. Разом з тим у наданому учасником листі-відгуці відсутня інформація саме про якість товару і відсутність претензій з боку контрагента, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція не відповідала умовам Документації та мала бути відхилена Замовником на підставі вимог статті 30 Закону».
На підставі цього, тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2) Згідно з підпунктом 3.5.5 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію документу, що підтверджує наявність власної лабораторії (з підтвердженням компетентності учасника в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)) з додатками або копія чинного договору, який діє протягом усього строку виконання робіт, залучення сторонньої лабораторії з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)), або лист-підтвердження власника лабораторії про згоду надати послуги за предметом закупівлі (копія документу з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо) з додатками надається також у випадку залучення сторонньої лабораторії).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» надано Договір про надання послуг від 01.10.2019 року № АБ/19-10.01 та Гарантійний лист від власника лабораторії від 22.10.2019 року № 297 однак, всупереч встановленим вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» не було надано копії документу з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо) з додатками.
Враховуючи той факт, що лабораторія ТОВ "АБЗ-1" є залученою, то Переможець повинен був обов’язково разом з листом-підтвердженням надати документи, що підтверджують компетентності в галузі проведення вимірювань.
Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення № 11555-р/пк-пз від 20.08.2019, згідно з яким встановлено: «Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутня копія документу з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо), що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації в цій частині».
На підставі цього, тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, а також з прийнятим рішенням Замовника щодо визначення переможцем ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД".
Відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", а тому завдає економічну шкоду нашому підприємству.
На підставі вищевикладеного, керуючись статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів.
3. Встановити наявність порушень в порядку проведення процедури закупівлі Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Миру с. Коростки Любарського району, Житомирської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ".
5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД".
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Скаргу відкликано відповідно до п.5 ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі "
Дата: 25 листопада 2019 11:47
рішення від 25.11.2019 № 17256 .pdf
Дата публікації: 26 листопада 2019 00:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
2 441 926,30
UAH з ПДВ
|
2 149 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9" |
2 538 000,00
UAH з ПДВ
|
2 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Хмільницька будівельна Компанія |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" |
2 788 772,40
UAH з ПДВ
|
2 788 772,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" |
3 324 760,18
UAH з ПДВ
|
3 324 760,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Хмельбуд-Поділля» |
3 409 998,00
UAH з ПДВ
|
3 409 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Відхилено |
2 149 999,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 18:02
|
Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9" #36427918 |
Відхилено |
2 150 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 16:57
|
ТОВ Хмільницька будівельна Компанія #34680933 |
Відхилено |
2 350 000,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 17:11
|
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" #13577250 |
Відхилено |
2 788 772,40
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2019 16:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" #41945421 |
Переможець |
3 324 760,18
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2019 12:59
|
Договір 38 від 04.12.2019.pdf | укладений |
05 грудня 2019 12:59
|