Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з обробки даних, код 72310000-1 за ДК 021:2015 (послуги Оператора в автоматизованій системі обліку оплати проїзду)»
Очікувана вартість
84 511 700,00 UAH
UA-2020-05-15-005429-b c8b29561fab34b9d8cff56724ce89184
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роженко Тетяна Валеріївна

+38 044 238-58-13 T.Rozhenko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Роженко Тетяна Валеріївна
+38 044 238-58-13
T.Rozhenko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Доцільність проведення переговорної процедури на закупівлю послуг Оператора в автоматизованій системі обліку оплати проїзду (далі – АСОП) обумовлена низкою розпорядчих документів та відсутністю конкуренції на ринку з технічних причин, а саме: Законом України «Про міський електричний транспорт», Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27 квітня 2018 року №706 «Про створення автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», Порядком функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, затвердженим Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 жовтня 2018 року № 1887 (далі – Порядок), а також, рішенням Київської міської ради від 20 грудня 2018 №549/6600 «Про запровадження в місті Києві багатофункціональної картки «Муніципальна картка «Картка Киянина». Відповідно до п.6.2 Порядку перевізник укладає договір на надання послуг в АСОП з оператором АСОП, яким відповідно до п.3.5. Порядку визначено КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр», згідно з другим абзацом п.3.11 Порядку вартість послуг, що надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, визначає оператор. З метою забезпечення подальшого обліку пасажирів, платних та у тому числі пільгових категорій громадян, що користуються послугами КП «Київський метрополітен», отримання компенсації з бюджету за перевезення пільгових категорій громадян, існує необхідність закупівлі послуг Оператора в автоматизованої системи обліку оплати проїзду, а саме КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр». Враховуючи вищевикладене, та відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме те, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання, зокрема відсутності конкуренції з технічних причин, закупівля послуг Оператора в автоматизованій системі обліку оплати проїзду, код 72310000-1 за ДК 021:2015 «Послуги з обробки даних» може бути здійснена у КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 18:29
Оскарження наміру укласти договір: 26 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги Оператора в автоматизованій системі обліку оплати проїзду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Перевізник сплачує Оператору АСОП кошти за Послуги щомісячно протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

15 травня 2020 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 18:18
Протокол від 15.05.2020 №1434.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-05-000015 ● 93081e5f6d974107aec5b78677160100
  • Статус: завершено ● Дата: 03 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 12:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


05.06.2020 № 146

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2020-05-15-005429-b 15.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-12 10:03:58

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з обробки даних, код 72310000-1 за ДК021:2015 (послуги Оператора в автоматизованій системі обліку оплати проїзду) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-15-005429-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-12 16:33:46

Пояснення

Пояснення викладено в листі від 12.06.2020 №132-ТК


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр»
#04013755
Переможець 84 511 700,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 18:29

Документи

15 травня 2020 18:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 18:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр»
#04013755
84 511 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2020 18:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 08:25
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:28
ДУ2 від 30.12.2020 до договору 373-К-20 від 18.06.2020 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 11:23
Договір 373-К-20 від 18.06.2020 - КП ГІОЦ.pdf укладений
19 червня 2020 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виробничою необхідністю Перевізника, керуючись пунктом 4 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 8.1. Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору без збільшення суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 373-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 29 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 535 799,74
UAH (в тому числі ПДВ 8 255 966,62 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до п. 7.2 Договору, за взаємною згодою сторін.