Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт тротуарів на вул.Винниченка в м.Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)
Очікувана вартість
956 155,00 UAH
UA-2023-08-15-013753-a ● c8aeb6234c5a4ea2b330e6c645aa5a4c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03345998 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, вулиця Євшана, 9 |
Контактна особа: |
Марія Бухтарьова +380347262968 ujkgkalushtender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2023 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2023 12:01 |
Очікувана вартість: | 956 155,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Оголошення розроблено відповідно до Наказу ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні
та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Код роботи, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233253-7 - Влаштування тротуарного покриття.
Розгорнути
Згорнути
та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Код роботи, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233253-7 - Влаштування тротуарного покриття.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тротуарів на вул.Винниченка в м.Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Винниченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок проводиться в 10 денний термін з моменту підписання сторонами Акту виконаних робіт (Ф-КБ 2) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2023 16:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2023 16:22 |
Оголошення.docx | |
15 серпня 2023 16:22 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Microsoft Office Word.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-15-013753-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІС-ТРАНС", Код ЄДРПОУ:42788292
Дата подання: 29 серпня 2023 11:56
вимога
про скасування рішення замовника
про перепожця ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД"
Уповноваженій особі замовника
Щодо скасування рішення Замовника
Учасник ТОВ «ІС-ТРАНС» платник ПДВ не погодився з рішенням замовника про визнання ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" переможцем закупівлі по предмету «Капітальний ремонт тротуарів на вул.Винниченка в м.Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)», у зв’язку з тим, що пропозиція переможця ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" не відповідає вимогам Оголошення /документації, бо зазначена без ПДВ ( Додаток 4
до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Оскільки предмет закупівлі є об`єктом оподаткування ПДВ, при визначенні ціни надання послуг/робіт, замовник включив до неї передбачені законодавством податки й збори (ПДВ), відповідно в оголошенні про закупівлю очікувана вартість предмета закупівлі визначена замовником із врахуванням ПДВ.
При цьому в пропозиції ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" зазначено загальну вартість за виконання робіт/послуг без ПДВ, оскільки відповідно до витягу із реєстру платників єдиного податку ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" є платником єдиного податку зі ставкою 5 відсотків, тобто не є платником ПДВ.
Отже, при здійсненні оцінки пропозицій учасників потрібно приймати методику порівняння повних відпускних цін учасників, незалежно від того, який режим оподаткування застосовує учасник.
У рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 40-р/пк-пз від 10.06.2016 визначено позицію щодо методики оцінки цінової пропозиції, а саме зазначено, що в разі якщо учасник торгів, який надав найменшу цінову пропозицію, не є платником ПДВ, то тендерний комітет приймає для оцінки цінові пропозиції наступних учасників без врахування ПДВ.
Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними.
При цьому, незалежно від того, чи є переможець процедури закупівель платником ПДВ, чи обкладається предмет закупівлі ПДВ, у звіті про результати процедури закупівлі буде відображатись ціна з ПДВ, якщо замовник при формуванні закупівлі і в оголошенні визначив предмет закупівлі з ПДВ.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо замовника скасувати рішення щодо переможця ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" у зв’язку з тим, що воно є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Замовникам необхідно послуговуватися принципами публічних закупівель, викладеними в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: усі учасники повинні бути в рівних умовах, а замовник повинен дбати про максимальну економію та ефективність при здійсненні закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Щодо скасування рішення Замовника
Учасник ТОВ «ІС-ТРАНС» платник ПДВ не погодився з рішенням замовника про визнання ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" переможцем закупівлі по предмету «Капітальний ремонт тротуарів на вул.Винниченка в м.Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)», у зв’язку з тим, що пропозиція переможця ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" не відповідає вимогам Оголошення /документації, бо зазначена без ПДВ ( Додаток 4
до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Оскільки предмет закупівлі є об`єктом оподаткування ПДВ, при визначенні ціни надання послуг/робіт, замовник включив до неї передбачені законодавством податки й збори (ПДВ), відповідно в оголошенні про закупівлю очікувана вартість предмета закупівлі визначена замовником із врахуванням ПДВ.
При цьому в пропозиції ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" зазначено загальну вартість за виконання робіт/послуг без ПДВ, оскільки відповідно до витягу із реєстру платників єдиного податку ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" є платником єдиного податку зі ставкою 5 відсотків, тобто не є платником ПДВ.
Отже, при здійсненні оцінки пропозицій учасників потрібно приймати методику порівняння повних відпускних цін учасників, незалежно від того, який режим оподаткування застосовує учасник.
У рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 40-р/пк-пз від 10.06.2016 визначено позицію щодо методики оцінки цінової пропозиції, а саме зазначено, що в разі якщо учасник торгів, який надав найменшу цінову пропозицію, не є платником ПДВ, то тендерний комітет приймає для оцінки цінові пропозиції наступних учасників без врахування ПДВ.
Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними.
При цьому, незалежно від того, чи є переможець процедури закупівель платником ПДВ, чи обкладається предмет закупівлі ПДВ, у звіті про результати процедури закупівлі буде відображатись ціна з ПДВ, якщо замовник при формуванні закупівлі і в оголошенні визначив предмет закупівлі з ПДВ.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо замовника скасувати рішення щодо переможця ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" у зв’язку з тим, що воно є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Замовникам необхідно послуговуватися принципами публічних закупівель, викладеними в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: усі учасники повинні бути в рівних умовах, а замовник повинен дбати про максимальну економію та ефективність при здійсненні закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2023 16:23
Розглянувши Вимогу UA-2023-08-15-013753-a.a1, що надійшла через електронну систему закупівель 29.08.23р. о 11:56 год. щодо скасування рішення замовника про визначення переможця ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" по закупівлі «Капітальний ремонт тротуарів на вул.Винниченка в м.Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)», ID: UA-2023-08-15-013753-a повідомляю наступне:
При здійсненні закупівель я, уповноважена особа управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради керуюсь та чітко дотримуюсь вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Наказу ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Так, згідно із пунктом 37 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію.
Статтею 5 Закону встановлено, що:
- Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах;
- Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом;
- Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У Законі не встановлено обмежень щодо того на якій системі оподаткування повинен перебувати Учасник. Окрім цього, Замовник самостійно приймає рішення щодо того включати в очікувану вартість ПДВ чи ні.
Так, при визначенні очікуваної вартості по закупівлі «Капітальний ремонт тротуарів на вул.Винниченка в м.Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)», ID: UA-2023-08-15-013753-a Замовник включив до неї передбачені законодавством податки й збори (ПДВ) та, відповідно в оголошенні про закупівлю очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником із врахуванням ПДВ.
Хочу додати, що під час оголошення закупівлі електронна система закупівель (далі — ЕСЗ) дає можливість Замовнику самостійно зазначити, чи враховує очікувана вартість закупівлі ПДВ чи ні. При цьому зазначена функція в ЕСЗ жодним чином не пов’язана з фактом оподаткування відповідного товару/ роботи/послуги чи операції з їх постачання податком на додану вартість відповідно до законодавства. Тобто, згідно з функціоналом ЕСЗ, саме Замовник робить вибір: оголошувати закупівлю з ПДВ чи без нього.
Як показує судова практика Верховного Суду: Проблемність укладення договору без ПДВ при оголошенні закупівлі з ПДВ в основному виникає через недосконалу технічну реалізацію даного питання в ЕСЗ. Якщо замовник оголосив закупівлю з ПДВ, то на сторінці оголошення в ЕСЗ пропозиції всіх учасників будуть відображатися з поміткою «з ПДВ» незалежно від того, чи включено насправді ПДВ до ціни тендерної пропозиції. Тобто, пропозиції учасників, які не є платниками ПДВ, а отже подають тендерні пропозиції без урахування цього податку, на сторінці оголошення в ЕСЗ все одно будуть відображені з поміткою «з ПДВ». При цьому відмітка «з ПДВ» залишиться у всіх документах (їх рядках), що формує (заповнює) система автоматично. Така ситуація створює непорозуміння серед учасників.
Судова практика зазначає, що при здійсненні оцінки пропозицій учасників потрібно приймати методику порівняння повних відпускних цін учасників, незалежно від того, який режим оподаткування застосовує Учасник. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними. При цьому, незалежно від того, чи є переможець процедури закупівель платником ПДВ, чи обкладається предмет закупівлі ПДВ, у звіті про результати процедури закупівлі буде відображатись ціна з ПДВ, якщо замовник при формуванні закупівлі і в оголошенні визначив предмет закупівлі з ПДВ.
Отже, керуючись вищезазначеним та висновком від Верховного Суду (На основі постанови Верховного Суду від 28 квітня 2020 року у справі № 904/1143/19 - https://reyestr.court.gov.ua/Review/89108852): неплатники ПДВ при поданні тендерної пропозиції вказують ціни без ПДВ навіть у випадку, якщо тендер оголошено з відміткою «з ПДВ». За результатами закупівлі, оголошеної «з ПДВ», може бути укладено договір з неплатником ПДВ за ціною, що не включає ПДВ.
Беручи до уваги, що Учасник ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" є платником єдиного податку зі ставкою 5 відсотків, тобто не є платником ПДВ, при поданні цінової пропозиції ним зазначено загальну ціну пропозиції без ПДВ, що відповідає вимогам Додатку 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи наведене вище, та оскільки, пропозиція Учасника ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" відповідає усім вимогам, встановленим в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі - уповноважена особа не має підстав для скасування Протокольного рішення № 183 від 29.08.2023р. щодо визначення ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" переможцем спрощеної Закупівлі «Капітальний ремонт тротуарів на вул.Винниченка в м.Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)», ID: UA-2023-08-15-013753-a.
При здійсненні закупівель я, уповноважена особа управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради керуюсь та чітко дотримуюсь вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Наказу ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Так, згідно із пунктом 37 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію.
Статтею 5 Закону встановлено, що:
- Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах;
- Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом;
- Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У Законі не встановлено обмежень щодо того на якій системі оподаткування повинен перебувати Учасник. Окрім цього, Замовник самостійно приймає рішення щодо того включати в очікувану вартість ПДВ чи ні.
Так, при визначенні очікуваної вартості по закупівлі «Капітальний ремонт тротуарів на вул.Винниченка в м.Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)», ID: UA-2023-08-15-013753-a Замовник включив до неї передбачені законодавством податки й збори (ПДВ) та, відповідно в оголошенні про закупівлю очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником із врахуванням ПДВ.
Хочу додати, що під час оголошення закупівлі електронна система закупівель (далі — ЕСЗ) дає можливість Замовнику самостійно зазначити, чи враховує очікувана вартість закупівлі ПДВ чи ні. При цьому зазначена функція в ЕСЗ жодним чином не пов’язана з фактом оподаткування відповідного товару/ роботи/послуги чи операції з їх постачання податком на додану вартість відповідно до законодавства. Тобто, згідно з функціоналом ЕСЗ, саме Замовник робить вибір: оголошувати закупівлю з ПДВ чи без нього.
Як показує судова практика Верховного Суду: Проблемність укладення договору без ПДВ при оголошенні закупівлі з ПДВ в основному виникає через недосконалу технічну реалізацію даного питання в ЕСЗ. Якщо замовник оголосив закупівлю з ПДВ, то на сторінці оголошення в ЕСЗ пропозиції всіх учасників будуть відображатися з поміткою «з ПДВ» незалежно від того, чи включено насправді ПДВ до ціни тендерної пропозиції. Тобто, пропозиції учасників, які не є платниками ПДВ, а отже подають тендерні пропозиції без урахування цього податку, на сторінці оголошення в ЕСЗ все одно будуть відображені з поміткою «з ПДВ». При цьому відмітка «з ПДВ» залишиться у всіх документах (їх рядках), що формує (заповнює) система автоматично. Така ситуація створює непорозуміння серед учасників.
Судова практика зазначає, що при здійсненні оцінки пропозицій учасників потрібно приймати методику порівняння повних відпускних цін учасників, незалежно від того, який режим оподаткування застосовує Учасник. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними. При цьому, незалежно від того, чи є переможець процедури закупівель платником ПДВ, чи обкладається предмет закупівлі ПДВ, у звіті про результати процедури закупівлі буде відображатись ціна з ПДВ, якщо замовник при формуванні закупівлі і в оголошенні визначив предмет закупівлі з ПДВ.
Отже, керуючись вищезазначеним та висновком від Верховного Суду (На основі постанови Верховного Суду від 28 квітня 2020 року у справі № 904/1143/19 - https://reyestr.court.gov.ua/Review/89108852): неплатники ПДВ при поданні тендерної пропозиції вказують ціни без ПДВ навіть у випадку, якщо тендер оголошено з відміткою «з ПДВ». За результатами закупівлі, оголошеної «з ПДВ», може бути укладено договір з неплатником ПДВ за ціною, що не включає ПДВ.
Беручи до уваги, що Учасник ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" є платником єдиного податку зі ставкою 5 відсотків, тобто не є платником ПДВ, при поданні цінової пропозиції ним зазначено загальну ціну пропозиції без ПДВ, що відповідає вимогам Додатку 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи наведене вище, та оскільки, пропозиція Учасника ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" відповідає усім вимогам, встановленим в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі - уповноважена особа не має підстав для скасування Протокольного рішення № 183 від 29.08.2023р. щодо визначення ТОВ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" переможцем спрощеної Закупівлі «Капітальний ремонт тротуарів на вул.Винниченка в м.Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)», ID: UA-2023-08-15-013753-a.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2023 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" |
870 000,00
UAH з ПДВ
|
849 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІНВЕСТ-ІФ" |
950 000,00
UAH з ПДВ
|
850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОРЛЕНД" |
921 000,00
UAH з ПДВ
|
916 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІС-ТРАНС" |
935 000,00
UAH з ПДВ
|
920 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" #40729410 |
Переможець |
849 950,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 08:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:06
|
Додаткова угода 1 278.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 08:26
|
Договір 139.PDF | укладений |
30 серпня 2023 16:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/278 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |