Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Смілянське комунальне підприємство "Вод Гео" |
Код ЄДРПОУ: | 44105455 |
Місцезнаходження: | 20700, Україна , Черкаська обл., місто Сміла, вул.Незалежності, будинок 37 |
Контактна особа: |
Анатолій Брикун +380737121217 vodgeo_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2023 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 345 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2023 11:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2023 10:55 |
ТД Автокран.docx | |
27 липня 2023 10:55 |
Договір Автокран.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Замовником розроблено технічні характеристики предмета закупівлі виходячи з умов виробничих потреб кінцевого споживача та керуючись виключно принципами здійснення закупівель згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями (далі — Особливості).
2. З урахуванням вимог зазначених правових актів замовник самостійно та з дотриманням законодавства в цілому та відповідно до своїх потреб, визначає вимоги тендерної документації.
3. Замовником не встановлено обмежень щодо надання учасниками пропозиції еквіваленту Товару, а отже Ви не обмежені в своєму праві приймати участь у зазначеній закупівлі. Замовником надана можливість пропонувати Товар, який має характеристики не гірше, в порівнянні з нашими вимогами. Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями (Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178), є бажання закупити техніку, яка володіє технічними характеристиками що відповідають функціональним потребам кінцевого споживача техніки.
4. В ході формування технічного завдання замовником проведено моніторинг виробників даної техніки, пропозиції потенційних учасників та аналогічні закупівлі в системі «ПРОЗОРРО». Очікувана вартість визначалася із комерційних пропозицій, які надали потенційні учасники торгів, враховуючи технічні вимоги Замовника.
Таким чином, згідно з положеннями норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Вимоги до предмету цієї закупівлі встановлені з дотриманням принципів публічних закупівель, у відповідності до фактичних потреб Замовника та кінцевого споживача. Враховуючи викладене, а також, нагальність потреби придбання предмету закупівлі, Замовник не вважає за необхідність внесення запропонованих Вами змін.
В свою чергу, Учасник може запропонувати свій варіант пропозиції, але він повинен бути не гірший і відповідати технічним умовам згідно тендерної документації
Замовник розгляне усі пропозиції учасників які відповідають вимогам щодо оголошення даної закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-18-000002 ● e023d5f8e8ca451886eb5bfda88bfff2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2023 18:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.10.2023
№30-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 17.10.2023 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7.UA-2023-07-27-002878-a 27.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-19 09:55:21
Про надання пояснень
У межах проведення Автокран, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-07-27-002878-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-24 16:48:34
Надання пояснення на запит
19 жовтня 2023 року нами було отримано запит про надання пояснення на запитання від ДАСУ.
СКП «Вод Гео» надає Вам пояснення в межах наданих строків, на наступні запитання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до методики, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», методом порівняння ринкових цін, а саме було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації яка міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», направлено письмові запити цінових пропозицій та проведено статистичні розрахунки виведення зваженого значення очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначилися відповідно до виробничих потреб підприємства, а саме забезпечення проведення ремонтних робіт на мережах водопостачання та водовідведення.
СКП «Вод Гео» відповідно до законодавства є Замовником, і свою діяльність у сфері закупівель здійснює на засадах Закону України «Про публічні закупівлі» і під час дії воєнного стану Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті повідомляємо, що у відповідності до пункту 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» в зв’язку з відсутністю власного веб-сайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на веб сайті Смілянської міської ради, ознайомитись з яким можливо за посиланням:
https://smila-rada.gov.ua/sites/default/files/obgruntuvannya_avtokran.pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку моніторингу Розглянувши Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-27-002878-a від 30 жовтня 2023 року (далі – Висновок), відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон), замовник надає аргументовані заперечення до Висновку, та виходячи з наступного: орган державного фінансового контролю дійшов хибних висновків, установивши за результатами моніторингу, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу № 680, щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Замовник вважає зазначене твердження посадової особи органу державного фінансового контролю, яка відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівлі, хибним та надуманим, а також таким, що не відповідає дійсності та не має законних обгрунтувань. Процедура закупівля, яку оголошено замовником, та щодо якої здійснюється моніторинг процедури закупівлі, була оголошено станом на 27 липня 2023 року. Станом на вказану дату, відповідно до пункту 3-7 Розділу X ”ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ” Закону, установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз, Кабінетом Міністрів України 12 жовтня 2022 року було прийнято Постанову № 1178 „Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини другої статті 22 Закону передбачається перелік обов’язкових відомостей, які мають бути зазначені у тендерній документації, а саме: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Враховуючи вимоги Особливостей, які певною мірою впливають на формування положень тендерної документації, а також з урахування положень Закону, зокрема статті 22 Закону, яка визначає перелік обов’язкової інформації, яка повинна міститися у тендерній документації, варто зауважити, що жоден з пунктів Особливостей не вказує на обов’язок замовника завантажувати до електронної системи закупівель додатки до тендерної документації окремими файлами. Так само і в положеннях Закону про це не зазначається. Щодо використання Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, повідомляємо, що дана документація є ПРИМІРНОЮ, а не ТИПОВОЮ, тобто, фактично, вказана документація послуговує роз’ясненням, яким чином замовник може відобразити в тендерній документації вимогу про зазначення тієї чи іншої інформації передбаченої законодавством. Зазначений наказ має рекомендаційний характер і розрахований для випадків, коли замовник не в повній мірі обізнаний з тим, як вимоги окремих норм законодавства про публічні закупівлі втілити у тендерній документації. Вищевказаний наказ затверджує примірну форму документу, що не є імперативною нормою та носить рекомендований характер. Тобто, замовник може (але не зобов’язаний) на її основі сформувати власну тендерну документацію, врахувавши особливості своєї закупівлі. Так, з метою не розпорошення документів тендерної документації та забезпечення зручності її перегляду потенційними Учасниками, ряд додатків до ТД, які є незначними за розміром, було розміщено не окремими дрібними файлами, а у комплексі із текстом тендерної документації. Враховуючи вказане, замовник не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства. Крім того, замовник наголошує на тому, що зазначений Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України датований ще «далеким» 13 квітням 2016 року. Положення абзацу першого даного Наказу передбачають «Відповідно до АБЗАЦУ ДРУГОГО ПУНКТУ 11 ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ СТАТТІ 8 Закону України "Про публічні закупівлі" НАКАЗУЮ: …». Водночас, станом на 2016 рік, стаття 8 Закону України «Про публічні закупівлі» містила назву «Стаття 8. Уповноважений орган та орган оскарження», та визначала перелік повноважень Уповноваженого органу та органу оскарження. Згодом, починаючи з 19 квітня 2020 року, набрала чинності нова редакція Закону України «Про публічні закупівлі», яка в свою чергу змінила положення статті 8 Закону відповідно до якого Міністерство економічного розвитку і торгівлі України затвердило Примірну тендерну документацію. Що в свою чергу призводить до неможливості використання даного Наказу як належного нормативно-правового акту. Отже, вважаємо Ваше твердження з приводу того, що „… Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу № 680, щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.”, таким, що не відповідає дійсності та є надуманим.
2023-11-06 17:20:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу № 680, щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» |
7 344 000,00
UAH з ПДВ
|
7 344 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» #30481196 |
Переможець |
7 344 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2023 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 10:26
|
Дод.угода №2 до договору № 33 від 17.08.23 р..pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2023 17:59
|
дод.угода до автокрану.jpg | зміни до договору |
01 листопада 2023 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2023 14:12
|
33 Альфатекс автокран,.pdf | укладений |
18 серпня 2023 14:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автокран | 1 | штуки |
7 344 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку постачання товару до 30.12.2023 року з причини блокування Державного кордону України згідно листа №14/12-01 від 14.12.2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автокран | 1 | штуки |
7 344 000,00
UAH з ПДВ
|