Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу» згідно коду ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл) Лот №1
Очікувана вартість
336 960,00 UAH
UA-2023-09-22-006187-a c899a0a0794f45f880ebcce59fedac00
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Петрище

+380990201377 osvitadubrynychi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, сім'ї, туризму, молоді та спорту Дубриницької сільської ради
Код ЄДРПОУ: 44069873
Місцезнаходження: 89210, Україна , Закарпатська обл., Перечинський р-н, село Дубриничі, вул.Берег, будинок 60
Контактна особа: Олеся Петрище
+380990201377
osvitadubrynychi@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу» згідно коду ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл) Лот №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

22 вересня 2023 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2023 12:25
UA-2023-07-28-009319-a-report.pdf
22 вересня 2023 12:25
Обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гайданка Любов Михайлівна
#2305003960
Переможець 336 960,00
UAH
22 вересня 2023 12:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 17:51
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2024 18:20
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
01 січня 2024 18:18
договір 107 кп ГЛ.pdf укладений
22 вересня 2023 12:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 107кп/ГЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 223 015,00
UAH