Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з приймання та пересилання поштових переказів
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-04-02-001162-b c879e508dd1d4a6eafd72ae456aa3820
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кручок

+380412406009 406009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348289
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Контактна особа: Катерина Кручок
+380412406009
406009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Згідно договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості наданих послуг протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня підписання акту приймання-передачі наданих послуг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з приймання та пересилання поштових переказів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, населені пункти Глибочицької сільської ради, поштові відділення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості наданих послуг протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня підписання акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

02 квітня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "УКРПОШТА" Житомирська дирекція АТ "Укрпошта"
#22046132
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 11:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 11:46